Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles goed? hier wel hoor heb een lekke rustig dagje gehad. is ook wel is lekker hihi.

zo te lezen hebben veel meiden geshopt leuk hoor!!! kan ook niet wachtte tot me kamertje er is en kan gaan inrichten. anders blijf ik nu alles verplaatsen dus heb me nog ingehouden met shoppen hihi.

en goede tips trouwens de gene die begon over 1e pakje ik zat daar ook aan te denken wat moet me meisje aan als ze er uitkomt. maar dus wel iets met lange mouwen, ze zitten nauutrlijk 9 maanden in onze warme buik hihi.

owja ik lag gisteravond in bed, met me hand op me buik en ze was me toch aan het schoppen en ja hoor op een gegeven ogen blik voelde ik haar vanaf de buiten kant. wel heel zachtje maar vondt zo mooi!!! moest het even vertellen hierzo

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    leuk hoor al dat shoppen.

MVY, geweldig dat jullie hem hebben, ben je al rondjes aan het rijden in huis?

Bij ons zoontje (geboren tijdens de hittegolf in 2006, had ik ook een pakje maat 50 en 56 bij me. Nu was 50 nog te groot. En dan had hij een rompertjes, shirtje met lange mouwen, sokjes en een jasje en een mutsje aan. Stond echt heel erg lief en kwam toen toch pas om 23.00 uur naar buiten.

3. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    sarah1987: mooi dat de uitslag goed was!!

noa307: ja leuk he om het ook aan de buitenkant te voelen! mijn vriend kon het vorige week ook voelen erg leuk!

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mn dochter was ook een augustusbaby dus weet al een beetje met kleding hoe en wat.
    In ieder geval heeft ze de eerste weken niks aan gehad met korte mouwen! Ik had ook hele schattige rompertjes met spagettibandjes en zomerse jurkjes maar helaas..heeft ze nooit aan gehad. Lekkere soepele dunne broekjes en truitjes met een lange mouw zijn perfect. Rompertjes met een kort mouwtje. Wikkelrompertjes met allerlei knoopjes zijn allemaal veel te moeilijk kan ik je vertellen.
    Had me wel erg vergist in de maat want 56 pastte ze pas in december ofzo haha. (ik ben zelf groot maar ze was maar 48 cm) En had dus echt veel te weinig van alle pakjes....na 2 dagen waarin ze al veel spuugde en naast luier had gepoept (helaas meconium dus eerste pakje totaal verpest) waren alle pakjes al vies. Manlief heeft heel veel bij moeten halen en vooral in maat 50 dus.

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alice, hmm ik heb in maat 50/56 bijna alleen maar rompertjes met spaghettibandjes :confused: en heb ook veel truitjes/jurkjes met korte mouw... Maar als ik er dan een vestje overdoe of nog een truitje met lange mouw oid zou dat niet ook goed zijn?? Anders heb ik heel veel voor niks gekocht :( hoop het niet...

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ah met vestje er overheen dan kan het wel hoor! Alleen gewoon geen blote armpjes...dat is nooit voorgekomen terwijl het wel warm was. Ging laatst alles beetje uitzoeken of er nog wat bruikbaars bij zat en alle spagettibandjes-rompertjes waren ongebruikt. Maar zal bij ieder kindje wel verschillend zijn en anders er wat overheen.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh gelukkig hihi. Ja er zijn ook kindjes die het snel warm hebben he.
    Bij Youri was het winter en dan is dat heel anders he...
    Maar vind het nu ook nog moeilijk om Youri aan te kleden soms hoor met dit weer...

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    De kleine man van mijn vriendin is vorig jaar juli geboren en lag na een paar weekjes halve dagen in zijn rompertje zonder mouwtjes in zijn box. Het ligt denk ik ook een beetje aan het kindje zelf. Het was toen ook warm en hij lag gelijk te zweten als ze hem overdag iets aantrok met lange mouwen.

Mama van Youri, jeeh... heb je je man toch overgehaald voor de Bugaboo?

Ollekebolleke, haha ja dat zou je denken he? Dat een lage wagen niet handig is met een slechte rug. Maar ik ben dus ZO klein dat een lage wagen voor mij de juiste hoogte betekent haha. Ik krijg last van mijn rug als ik hoger moet gaan tillen. Dus als ik mijn schouders moet gaan optrekken om een bak ergens in te tillen ofzo.

Zo en nu ga ik naar bed want sinds een uurtje zijn de hormonen toegeslagen en ben ik zo onwijs geirriteerd dat ik mezelf in de weg zit! Als ik nu langer wakker blijf ga ik echt slaan en dat is zo lullig voor mijn vriend die niks misdaan heeft haha.

Truste girls!

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    oeps, dubbele post.

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    rompertjes kun je ook wel met korte mouwen kopen hoor, of t shirts, als je er maar genoeg truitjes bij heb, want lange mouwen heb je echt wel nodig in augustus, mijn zoon was geboren in de zomer en heeft maar even lange mouwen aangehad, totdat hij zichzelf goed warm kon houden. mijn dochter was echt een winter kindje dus geen zomer dingen, maar wel jurkjes met een truitje eronder en een malliot met sokjes (blijft het op zn plekkie zitten)
    Ook bij haar heet het enige tijd geduurd voordat zij uit 50 was uitgegroeid, maar mijn zoon was ruim 4 kilo dus zaten we snel op 56/62, ik houdt rekening met beide en heb van beide genoeg op vooraad (hoef ik straks ook niet naar de winkel te rennen)

11. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hey girls! Hoe is het met jullie?
    Ben weer niet echt bijgelezen, sorry :oops:.
    Zag wel dat het bij Kanela, Schijndelsvolk en Ppa niet zo geweldig gaat. Sterkte meiden!

Hier gaat het ook niet zo goed. ik had volgens mij nog wel verteld dat na de echo op 14 april de vader helemaal om was. Goed gespek gehad met zijn ouders en mijn ouders en we zouden er samen helemaal voor gaan. Hij deed ook echt zijn best, kdv geregeld etc. Maar toen ontdekte ik afgelopen maandag, via hyves notabene, dat hij er alweer een of andere sloerie op nahoudt. Dinsdag heb ik hem daarmee geconfronteerd en uiteindelijk gaf hij toe. Toen heb ik hem voor de keuze gezet of nu 100% voor zijn zoontje gaan en alles afkappen met die sletten (maar in hoeverre kan ik hem nog op zijn woord geloven?) of ik wil niks meer met hem te maken hebben. Geen reactie op gekregen dus het was mij duidelijk.
    Ik heb hem woensdag gesmst dat ik niks meer met hem te maken wil hebben. Dat hij vooral lekker zijn gang moet gaan met feesten, zuipen en zijn lul achterna lopen maar verdwijn dan uit mijn leven want ik wil het niet op deze manier.
    Hij maakt me helemaal kapot zo en het interesseert hem totaal niet. Maar men... wat is dit moeilijk zeg. Ik heb constant de neiging om het te bellen, smsen, zou hem wel willen smeken om hierheen te komen. Maar ik ga het niet doen, smijt nog liever mijn telefoon kapot.

Ik weet dat ik beter af ben zonder hem maar zo voelt het nu niet. Ik voel me zo leeg, het doet zo'n pijn dat hij nu weer zo doet en ik heb nergens zin in. Alles doet me aan hem denken..

12. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    cjpt ik heb werkelijk geen idee, ik was 44 cm bij de geboorte... en mijn vriend was toen ie geboren was ook
    klein, maar ja dat is nogal logisch aangezien hij van een tweeling was en vroeger is gekomen...
    Lyana was 48 cm bij haar geboorte...

pluis wat rot seg van die fraude!! ze zouden dat is goed moeten controleren voor ze iets online laten zetten!
    geniet maar van je weekje weg! :)

anna1976 jeetje goed geshopt zeg :D super dat je alles hebt gevonden wat je wilde :)

sarah super dat alles goed leek te zijn :) !!

nita jeetje was net zo blij voor je, een hele dikke knuffel en veel sterkte!!
    ik weet wat je doormaakt... ben volop op onderzoek aan het uitgaan nu...
    ik noem mijzelf scherlock holmes maar zou liever willen dat het allemaal niet hoefde

hier niet veel te melden, sebiet op familiebezoek met lyana... heb er niet zo veel zin in maar jah :D

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Liz, vertrouw je hem ook niet?

Ik snap die mannen gewoon echt niet he! Waarom doen ze dat toch?

Kleertjes vind ik ook moeilijk, heb ook van alles wat in maat 50 en 56. Rompertjes met lange mouwen, korte mouwen, truitjes, vestjes dus moet goed komen.

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nita wat erg voor je, echt een shitsituatie..terwijl je zou moeten genieten van deze bijzondere tijd. Maar wat een enorme *&&%## is dat zeg, ongelooflijk. En een echte sukkel want hij weet dus echt niet wat hij mist en wat nu echt belangrijk is in het leven. Meid zet m op, geen contact meer opnemen met hem, je kan het. Dikke knuffel!!!

15. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nita, mag je een tip geven? Als je op je eigen naam klikt hier dan kun je een overzicht opvragen van al je eigen berichten. Het klinkt misschien gek, maar als je een moment hebt dat je bang bent hem te gaan bellen zou je echt eens tussen je oude berichten moeten neuzen. Of print ze uit ofzo. Dan kun je teruglezen wat een verdriet deze jongen jou keer op keer gedaan heeft. Het is pijnlijk, dat begrijp ik, maar misschien als je het op papier ziet staan dat het je steeds bozer en dus sterker gaat maken. Ik vind het heel knap van je dat je hem nu voor deze keus hebt gesteld, maar meid hou ajb vol! Hij krijgt keer op keer de kans voor jou en de baby te kiezen maar hij doet het niet. Laat je geen extra pijn meer doen meid. Kun je een beetje bij je ouders/vriendinnen terecht?

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Even ego, jeeeeh 24 weken alweer! Op de 1 of andere manier doet het me steeds wat als ik 4 weken verder ben.

Is er trouwens nog iemand die nog niet weet wat de naam wordt? Of ben ik de enige die gewoon écht geen idee heeft nog???? Ik vind niks mooi!

17. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Thanks meiden, ik ga ook echt geen contact meer met hem hebben. Hoe moeilijk dat ook zal zijn. Mijn ouders staan helemaal achter me, rest van de familie ook. Gisteren heb ik een hele leuke dag gehad met 4 vriendinnen van me, die slepen me er wel doorheen. Verder heb ik ook een hele goede vriend die al zei dat ik hem maar moet smsen of bellen als ik de vader wil bellen, dan praat hij dat wel uit mijn hoofd :D .Alleen de avonden en nachten zijn zó moeilijk. Gelukkig over 17 dagen verhuizen dus dan heb ik genoeg afleiding.

Cjpt, ik heb ook maar 1 naam en daarbij heb ik nog niet eens het gevoel dat dit dé naam is. Ik ben nu babynamesworld.com aan het doorspitten maar dat zijn zoveel namen! Ben pas bij de C en nog niks leuks tegen gekomen.

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja ik heb ook al geprobeerd om van die namenlijsten door te lopen maar ik heb er simpelweg het geduld niet voor.

Net liet mijn vriend zijn lijstje zien van namen die hij leuk vind en daar stond er 1 tussen die bij mij wel blijft hangen. Maar vraag me wel af of die naam bij ons past.
    Nouja, ik heb een topic geopend op het namen forum en daarin gezet wat we allemaal NIET willen (da´s dus het probleem, wat we NIET willen weten we heel goed haha). Nu dus maar eens kijken of er daar leuke suggesties komen.

Nita, wel heeeeel fijn dat je van die lieve mensen om je heen hebt!

19. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Haha herkenbaar! Ik vind zo'n namensites ook niks want je ziet door de bomen het bos niet meer maar als ik me verveel ga ik die doorzoeken. Ik kijk ook bij aftiteling van films, namen die in films en series voorkomen maar tot nu toe nog geen resultaat.

Er zijn wel namen die ik leuk vind maar daar heb ik dan een bepaalde affectie mee en dan vallen ze al af.

Er komen ook zoveel belachelijke namen voorbij. Wie noemt zijn zoon nu Candidus, Cola of Colombo?? :)

20. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Nita, fijn dat je mensen om je heen hebt die je steunen, maar het zal wel moeilijk zijn.
    gelukkig kan je nu plannen maken voor je huisje.

Tja, namen, ik ben er al uit maar mijn man weet het nog niet zeker....,maar komt ook niet met een goed alternatief.

Deel Deze Pagina