Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi meiden,
    zit even stiekem op mijn werk alles vlug vlug bij te lezen, dus ben er niet lang.
    Met mij gaat alles nog steeds hartstikke goed, voel me energiek, slaap als een Roos en werk elke week 4 dagen ipv 3 omdat mijn collega ziek is, waardoor ik steeds eerder met verlof kan. Roos is echt een geweldige schat, ze is zo makkelijk en slaapt elke avond vanaf 19.30 en dan hoor je haar niet meer.

over de komkommer, ik zou me niet te druk maken hoor, de kans is nou eenmaal onwijs groot dat er niks aan de hand is. en dan nog ben je nu zover zwanger dat de bacterie alleen jou een beetje ziek kan maken en verder niet. Iemand had namelijk een soortgelijke vraag gesteld over kip bij het stukje "vraag het de verloskundige".

ik lees altijd mee maar neem niet altijd de tijd om te reageren, vandaar dat ik even een teken van leven geef.

vreemdgaan........ik zou er zo verschrikkelijk onzeker van worden dat kan nooit de bedoeling zijn, wat een ramp lijkt me dat

2. Ginny: wow jij hebt echt de halve prenetal al in huis, ik denk dat jullie kindje niks te kort komt! haha en ik al denken dat ik veel heb, blijkt dus bijna niks te zijn!! hihi!

Nita: vervelend dat je buikspieren zo sterk zijn, maar uiteindelijk zal je spruit toch gaan winnen!

Monique: nee me zus heeft nog geen verlof, volgens mij volgende maand ergens, ze is nu 33 weken. Minder werken ik denk dat ik daar inderdaad maar eens over na moet gaan denken!

Jeetje zeg zit hier ineens een hond bovenaan de trap en krijg ik een vette harde schop van spruit!! Echt wat een verschrikkelijk harde onweer zeg, eerst een hele harde klap en vervolgens meteen daarop een hoop gedonder en geknetter, zelfs de katten zijn van de leg!! Ben er niet bang voor maar schrok wel echt!!

Sweepy: jeetje zeg wat en verhaal, wel fijn om te horen dat ze allebei inverhouding goed geroeid zijn, allen dan is er natuurlijk ook het verhaal van de kleinste die heel hard moet vechten om te overleven, echt ik duim voor jullie en je moet je niet schuldig voelen omdat je daarna naar de prenetal bent gegaan hoor! Een dikke knuffel van mij en ik duim voor jullie dat jullie spruitjes het halen tot ze allebei groot genoeg zijn om buiten jou te kunnen leven!

Marieke: mijn contract hoeft pas 1 september verlengt te worden, dus tijd genoeg nog, maar ik weet ook nog niet zeker of het dat punt wordt want hij heeft alleen aangegeven dat er een puntje in mijn contract komt, maar dat wou hij niet via de telefoon bespreken dus 18 mei heb ik een gesprekje met hem daarover, dus dan pas weet ik waar het punt overgaat! maar als jij het eens wilt vragen aan je vader als hij terug is van vakantie, zou ik dat wel fijn vinden!

Corinne: het kan alleen kwaad als je veel groente eet en het nooit wast of afspoelt, maar van 1 keertje zal je kindje of jij niks rottigs krijgen hoor!

Liefie: go meid go, kom op voor je zelf en laat je niet kennen!! lekker he die hormonen??

Alle nieuwe dames: welkom en geniet van jullie wondertjes!

Ga nog maar eens het wiegje schuren en verven, dan is dat bijna klaar en hoef ik alleen nog bekleding te maken, ow begint nu wel erg dichtbij te komen en het maakt me een beetje zenuwachtig dat er in de kinderkamer nog niks is gebeurt behalve dat de spullen die erin stonden nu allemeel naar zolder zijn gebracht, oww waarom gaat niks vanzelf???

3. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Hoi meiden, bedankt voor jullie reacties!

Weet niet meer wie wat schreef, maar zal proberen er zo goed mogelijk op te reageren.

De naam die wij bedacht hadden was Thomas. Vind ik echt een super naam. Maar goed, dat vond de neef van mijn vriend dus ook (zo heeft zijn zoontje)

Dus op zich is het redelijk ver weg. Dan zou ons zoontje het achter achter neefje van hem zijn (als dat al wat is)
    Maar goed, we moeten toch nog even denken.

@ Sweepie, wat fijn dat je nu toch weer wat beter nieuws gehad hebt! Al blijft het natuurlijk erg moeilijk en onzeker. Veel sterkte en hoop dat alles goed zal blijven gaan.

Las net dat iemand zich zorgen maakte over het eten van komkommer? (sorry, weet niet meer wie)
    Zou me daar niet zo druk om maken. Je moet dingen altijd goed wassen ivm kans op besmetting, maar dat zal wel meevallen. Zoals net iemand anders al schreef doet je vriendin er wel een beetje te dramatisch over.

Hier gaat verder alles goed, de kleine is vollop aan het schoppen. (vooral de blaas is favoriet :( )
    Gaan dalijk naar het gemeentehuis om mijn vriend ons kindje te laten erkennen. Stelt niet veel voor, maar vind het toch erg leuk.

Helaas dat het zo'n slecht weer is, maar maak er toch een mooie dag van!!

xxx Suzie

4. z0nnetje76

z0nnetje76 Niet meer actief

Hey dames...

Heb wel bijgelezen maar vergeef me dat ik niet reageer.

Hier heeft een griepje mij te pakken... :(

Voel de beeb nu ook echt heel hard (ondanks dat de placenta aan de voorkant ligt) en eigenlijk wel dagelijks schoppen. Heb van de week ook mijn buik voor het eerst zien bewegen, en man en dochter hebben de kleine ook gevoeld.
    Heb wel veel last van mijn banden (neem ik aan) Stekend gevoel aan de zijkant van mijn buik en rug.

Duowagen: Heeft een van jullie er ervaring mee, en zo ja met wat voor wagen? Onze kids schelen straks krap een jaar dus t is wel noodzaak hier om er een aan te schaffen.

Voor iedereen die t nodig heeft... Knuff

Ik duik nog even mijn bedje in...

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles was goed bij de vk!!! dus dat was weer fijn om te horen

@monique hij gaat daarna vorr een maandje weg en mischien iets langet. en wanneer het feest is hoor je nog hihi. en inderdaad had ze ook een luie dag want vandaga is het wel anders hihi

@daan ja jij loopt 4 weken voor dus ja dan is het logsiche dat je denkt huh nu pas hihi.

@ollekebollke je kleintje liet dus van zich horen hihi. hier was het ook flinke omweer liep net buiten met de hond. die is een beetje bang. maarja ben gewon door gelopen hihi

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Alle nieuwen, welkom! Lekker meeschrijven hier hoor!

@ Prenatal winkels in huis hebben, ach, laten wij de economie lekker spekken met z'n allen hihi, geld moet rollen!

@ Iedereen die hem nodig heeft: dikke knuffel!

@ Liz, haha ik wist dat er iemand zou gaan vragen wat die stomme bimbo naam van mijn vriend dan is ;o) Maar dat zeg ik liever niet want er is hier op het forum iemand die zo heet en dat is natuurlijk wel super lullig! Ik ken alleen iemand die zo heet en dat is echt een domme blonde doos dus vandaar dat ik dat gevoel ook niet kwijt raak.

Even ego:

Oh meiden wij hebben gisteren in bed zo'n leuk iets gehad (niet wat je denkt ;o) Mijn vriend voelt de kleine maar heel af en toe en dan echt 1x ofzo. Ze schopt nog niet zo hard.

MAAAAR: Ik heb een Nijntje gekocht die ronddraait en een slaapliedje speelt. Dus gisteren ben ik op mijn zij in bed gaan liggen met dat speeltje tegen mijn buik aan. Mijn vriend ging achter me liggen en legde zijn hand waar ze altijd schopt. Nou je wil het niet weten!!! Ze bleef echt keihard trappen als dat muziekje speelde! En zodra het ophield dan was ze stil! Werd er helemaal emo van. Er was zo duidelijk contact tussen ons 3-tjes en mijn vriend heeft haar echt een keer of 8 kunnen voelen!

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Goedemiddag meiden

Na een lange en slopende verhuis eindelijk weer eens tijd om hier eens iets op te schrijven. Het zal een kort ego-berichtje zijn maar ik beloof om in de nabije toekomst wat meer neer te schrijven.

Sinds een kleine twee weken zijn we dus verhuisd, het ging niet zo gemakkelijk zoals we gedacht hadden. Eerst en vooral kregen we onze zetels niet in huis, de deur was namelijk te smal! Dus hebben we de halve voetbalploeg van mijn vriend opgetrommeld om via een tussenverdieping buiten de zetel zo via het raam naar binnen te krijgen, gelukkig is het allemaal goed verlopen. We hadden ook al gemerkt dat er een rare geur ging in het wc...wat blijkt een gas lek. Nu staat de gaskraan dicht zodat er zeker niets kan gebeuren, maar zit ik hier wel lekker zonder verwarming (kan nog wel eens handig zijn) en zonder warm water. Gelukkig kan ik mij regelmatig gaan wassen bij mijn schoonouders in de buurt, we hopen dat de gaslek tegen vrijdag gemaakt zal zijn dan kunnen we eindelijk 100% genieten van onze verlopige woonst.

Voor de rest is alles in orde met de baby, het is echt een zeer actief kindje, sinds enkele dagen zie ik mijn buik letterlijk in de lucht gaan als er getrappeld word. Gisteren heeft mijn vriend een leuk spelletjes zitten spelen met de baby, af en toe eens een duwtje geven tegen mijn buik en hij krijgt als reactie enkele stampjes tegen zijn hand. Je had hem moeten zien glunderen, fantastisch vond hij het gewoon!

Twee weken geleden zijn wij onze baby-lijst gaan aanleggen. Is hier in België een gewoonte, je kiest de producten die je graag zou hebben en deze worden op een lijst gezet, wanneer je beval zet je dat op het kaartje en zo kunnen vrienden en familie weten wat jij graag ziet en nog allemaal nodig hebt. We hebben er wel zo'n 4u over gedaan om hem volledig vast te leggen maar het is uiteindelijk dan toch gelukt. Er mochten ook al kleertjes op de lijst, ik heb me toch wel eventjes laten gaan en mooie spulletjes gekozen.

Liefs Stephanie

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Liefie, wat super dat er een muurschildering gaat komen, ben benieuwd
    En niet stressen over het kamertje hoor, zal vast allemaal goed komen!
    En =D> voor je andere beslissingen!

@Annie22, wat geweldig dat mensen om je heen even wilden voelen en het dan ook nog gelukt is.
    Hier wordt er vaak niet eens naar mij of beeb gevraagd :(

@Mamamoon, welkom hier en gewoon gezellig mee doen hoor!!

@Corinne348, ik ben het met de rest eens dat het allemaal wel mee zal vallen met het komkommerverhaal.

@Liz0104, wat lijkt me dat vervelend joh om zo te moeten leven.
    Het vertrouwen is dus nog niet helemaal terug, hoop dat hij je snel kan overtuigen (en ook echt alleen van jou is :oops: ) en jullie een gezinnetje kunnen gaan vormen
    Hier duurde het ook even hoor voordat papa dingen uit zichzelf deed met Mirthe

@Daan78, hier is het vaak ook afgelopen met het gewiebel als ik camera pak, trutje :D
    Deze beeb hoef ik nog niet te duwen hoop dat dit zo blijft, alhoewel ik bij Mirthe ook niets merk of zie van mijn geduw toen :D
    Toch fijn dat ze even een extra check doen!!

@Saju, welkom!!
    Vervelend van je klachten hoop dat de rust het beter gaat maken

@Petrabr, super dat het met jou nog steeds zo lekker gaat!
    En wat heerlijk ook dat Roos zo goed slaapt

@Ollekebolleke, hoop dat het verlof je zus en haar beeb goed gaat doen
    En zou ook bij jezelf gewoon even kijken of het minder wordt als je minder gaat werken

@Zonnetje76, beterschap en helaas geen ervaring met een duowagen

@Noa, jij moet het dus bijna de hele zwangerschap zonder hem stellen, vind je dat niet moeilijk??
    en hij ? hij mist toch ook een hoop
    En beeb is dus al aan de party begonnen :D

@Cjpt, hi hi ben ik die bimbo :D
    Super dat je beeb zo reageerde en dat jullie zo'n heerlijk moment hadden
    Daar moet je echt van genieten want dat ga je straks zoooooooooo missen

@Stephanie, fijn dat alles goed gaat met beeb en jullie!
    Hoop idd dat ze het gaslek zo hebben opgelost want geen verwarming en warm water lijkt me ook niet alles

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @monique

ow wordt er niet naar jouw en de beed gevraagd, hier ook vaak niet hoor hihi.
    en moet het bijna de hele zwangerschap zonder hem stellen inderdaad, wel jammer maarja zal toch geld binnen moeten komen en ik maak foto's en ik mail hem regelmatig over hoe en wat. en in juli august is hij thuis en in mei dus hij maakt nog wel een beetje mee hihi.
    en je onze meid dacht we beginnen vandaag met de voorbereidingen voor het feest!!!!

@stephanie jeetje een gaslek hopelijk is het snel verholpen zodat je lekker thuis kan douchen enzo

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    zo meiden, hier ben ik weer. Terug van het ziekenhuis.
    Alles was goed................YaY =D> Ze zag geen tekenen van een evt. vroeggeboorte (toch even slikken als je dat hoort) volgende week woensdag om 11.00 uur nog een keer een cervixmeting en dat is als het goed is dan de laatste keer. Blijkbaar is dit iets wat bij mijn zwangerschap hoort.
    Frummel lag lekker met het koppie naar beneden, was lekker beweeglijk en deed een mooie ET move. En zwaaide nog even met het volle handje (joh, die vingertjes.......smelt)

dat was even mijn ego momentje in het kort.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @daan mooi dat alles goed was in het ziekenhuis toch weer een hele gerust stelling en jullie kleintje heb dus even gezwaait hihi.

12. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Daan, wat fijn dat alles goed is, nu lekker genieten.

Noa, op welke dag ben je uitgerekend?, liep net te bedenken dat als het de 30ste ofzo is hij er als hij 1 september weg moet niet eens bij is. Of zijn daar oplossingen voor?

Monique, wordt er door bepaaldde mensen niet geinformeerd of voor je gevoel door niemand?

Stephanie, gelukkig dat jullie die lek heben ontdekt en nu een beetje bijkomen van de verhuizing

CJPT, wat lief dat jullie dit zo samen hebben gevoeld..

Zonnetje, heel veel beterschap en hier helaas geen ervaring met duowagens, mijn zoontje is precies 3 als de baby komt

Suzie, tja dan snap ik het wel, vind Thomas ook echt een geweldige naam...

Ollekebolleke, wat leuk, is het een familiewieg?

Petrabr, lekker dat alles zo goed gaat en dat Roos doorslaapt. Wij zijn heel erg verwend onze zoon sliep vanaf 4 maanden door (van 19.00 uur tot 7.00 uur ) Er is zelfs een tijd geweest dat hij 09.00 uur haalde. Maar ja nu hopen dat het bij dit kindje net zo voorbeeldig gaat...

Corinne, lekker genieten en geen zorgen om de komkommer hoor...

Suja, welkom...

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ppa ik ben 26 augustus uitgerekend, maar heel mischien wordt hij toeglaten in de opleiding die begint in augustus en anders neemt hij ze uren op (defensie dus uren zat) dan vliegt hij 20 sep in naa afrika vor ong 3 maanden dus hoop dat ik op tijd beval zodat hij dan nog wat langer kan genieten

14. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @sweepy, wat krijgen jullie een hoop te verduren....
    ik duim nog steeds voor jullie en jullie 2 wondertjes...
    denk aan jullie....

@mamamoon welkom hier en veel plezier op het forum

heb even een vraag meiden, als ik s'nacht op bed lig, merk ik dat het me veel moeite kost,om van me ene naar mijn andere zij te rollen, ik heb dan een beetje van spierpijn gevoel in mijn buik
    dit heb ik ook door de dag door als ik me beweeg.
    betekent dat dat alles weer een stukje meer aan het groeien is? of is dit iets anders???
    weet iemand dit??
    ik voel onze kleine ook al veel bewegen, en dan voornamelijk zo bij mijn blaas/schaambeen.
    soms ook iets hoger.
    hoe is dat bij jullie??
    voelen jullie al echt duidelijk geschop, of meer het bubbelend/trillend effect aan de binnenkant van je buik?
    liefs mik

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Mik, dat spierpijn hoort er denk gewoon bij hoor! en ik voel echt duidelijk geschop! Maar mijn knulletje ligt meestal op z'n kop dus dan trapt ie net boven me navel! En je ziet het ook echt aan de buitenkant!

16. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ten eerste echt heel erg bedankt voor al jullie lieve berichtjes en reacties. En lief dat jullie zo met ons meeleven. Wij gaan er helemaal voor. Ons baby'tje vecht keihard en dat doen wij ook. Mijn man vecht op het moment keihard aan het huis want hij wil het allemaal klaar hebben en voor zijn gevoel is dat het enige wat hij kan doen.

Noa: wat vervelend dat je man zo veel weg is dit jaar. Hij zal het straks ook vast veel moeilijker vinden als de kleine er is.

Mijn baby’s reageren ook op autorijden. Vooral een paar weken terug, toen voelde ik ze vooral met autorijden. Nu wordt autorijden een stukje minder comfortabel.
    Ze reageren ook als mijn man gaat piano spelen en als ik op visite ben en er wordt ineens heel druk en hard gesproken. Echt heel grappig. :)

Monique27: Over de vruchtwaterpunctie had ik de vorige keer al uitleg gegeven, vandaar dat het er nu niet bij stond. Maar dat gaat om het uit sluiten van ernstige (chromosoom)afwijkingen waardoor het kindje geen kans van leven zou hebben. Mocht het dat zijn dat er zo’n afwijking is kan het zijn dat we moeten besluiten dat het beter is om niet in te grijpen als het mis zou gaan met het kleine kindje. Dit omdat je anders ook het andere grote kindje (kindje B.) ernstig ziek maakt door het vroeg te halen. En als kindje A. (het kleintje) door een afwijking niet zou kunnen overleven is ze vroeg halen dus niet verstandig. Ze verwachten alleen helemaal niet dat het zo’n afwijking is omdat verder alles goed is, maar dan kunnen we dat uitsluiten.

Over het opnemen, daar moeten we binnenkort over spreken over hoe en wat en wanneer, want dan gaan ze de baby’s goed in de gaten houden en inderdaad indien nodig ingrijpen voor zover we nu weten. Maar dat moet allemaal nog besproken worden. En omdat dit vrijwel nooit voorkomt hebben ze geen referenties en/of richtlijnen dus veranderd alles steeds.

Liefie: Wat ontzettend leuk dat het gelukt is. Ik heb het tegen mijn man verteld en die vond het ook leuk om te horen. Ik ben blij dat ik je heb kunnen helpen. :D Wat ga je laten schilderen? Of is dat geheim? :(:

Ik voel me echt ontzettend schuldig als ik die prachtige foto’s van al jullie kleertjes enzo zie.
    Wij hebben dat dus allemaal niet. Ik heb in totaal 1 pakje per kindje gekocht en toevallig vandaag 2 schattige rompertjes. En dat was het…. :oops:
    We hebben 2 pakjes van mijn ouders gekregen en wat rompertjes en dat was het.
    Maar iedere keer als we zo’n nieuws krijgen is de zin in kopen weer weg.
    Een uurtje voor de echo en het gesprek hebben we wel leuke lakentjes en dekentjes enzo gekocht voor beide kindjes en hoop dus heel hard dat we alles kunnen gaan gebruiken. We kunnen vandaag om morgen het plafond van de kinderkamer gaan latexen en dan inrichten, daar heb ik wel zin in. (stucwerk is droog). :D

Namen zijn we helemaal uit. En ik ben er zo blij mee.
    Leuk dat iedereen zo’n beetje de namen rond heeft. Wij hebben ook doopnamen en de ene baby wordt naar mij vernoemd en de andere naar mijn man, wel aangepast in een andere naam uiteraard, maar er zit een link in en dat vind ik heel leuk.

Ook het kaartje is ontworpen, alleen te tekst blijft afwachten wat er definitief op komt te staan, we hebben meerdere opties (helaas) maar ik ga het opsturen naar mijn drukker zodat ze een proef kunnen maken.

Lieke: de link van de bellypaint is: http://www.rainbowcreation.nl
    Echt superknap wat die vrouw kan.

Ramona: Welkom, het is heel gezellig hier.

Corinne: Ik zou me daar niet druk om maken. Het is wel beter om groenten en fruit te wassen en of te schillen maar hij was verpakt en in Nederland is de hygiene over het algemeen prima.

Liz: Voel je alsjeblieft niet schuldig om iets positiefs te melden naar mijn enorme helaas negatieve verhalen. Ik vind het echt heel leuk om jullie verhalen te lezen en ben blij dat het voornamelijk positieve dingen zijn. (Ik voel me dan weer schuldig als ik alleen zo’n ego verhaal schrijf en niet op iedereen reageer en dan blijven we bezig) :(

Daan: Fijn dat je man nu toch graag die naam als 2e naam wil gebruiken toch?
    Adressenlijstje zegt me niets.
    Ik hoop dat de uitslagen vanmiddag allemaal goed zijn.
    Ik lees nu verder en zie dat alles goed is, fijn om te lezen.

Saju: Van harte welkom.

Zonnetje: Ik heb me aardig verdiept in de duo wagens en wij wilden voor de Zoom van ABC design gaan. Maar nu wachten we nog maar even met aanschaffen ivm onze situatie. Tip: In Duitsland of Engeland zijn ze veel goedkoper. Deze is echter niet goedkoop.

Stephanie: Fijn dat je verhuist bent maar balen van het gas enzo zeg. Ik hoop dat alles snel beter gaat.

Heb vanmorgen ook mijn kat meegenomen naar het werk, wel handig zo'n werk want de kat is ziek.Ik ben 2 weken geleden ook al geweest omdat het niet goed ging. Toen braakte ze met bloed. Nu ziet het er naar uit dat het echt niet goed is met haar. We moeten even de bloeduitslagen afwachten maar ben bang dat het mis is met haar nieren. :( Ach ja waarom niet. Heb nog niet genoeg aan mijn hoofd nu. :D

Mensen op mijn werk (klanten) zien de buik nu heel goed. (heb 3 weken vakantie gehad) en reageren er allemaal op. Vragen ook wanneer ik met verlof mag, want dat zal niet lang meer duren gezien mijn buik. Blijft even lastig de eerste die het vraagt, maar ik zeg dus maar dat ik nog 3 maanden moet. (De oorspronkelijke bevaldatum ). Kunnen die mensen ook niet weten en is lief bedoeld. ;)

Heel lang verhaal geworden, oeps.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @sweepy ja hij is inderdaad veel weg!!! maar dat is bijna elk jaar zo. alleen vorig jaar was hij wat langer thuis omdat de boot steeds stuk was hihi. het zal zometeen inderdaad wel anders zijn maarja het is zo. en we kunnen gelukkig alle dagen mailen en hij probeert regelmatig te bellen vanaf boord dus komt ook wel goed als de kleine er is. daarom moet hij maar extra genieten van de tijd dat ie thuis is.

en kwa kleertje. ik heb ook maar 1 pakje zelf gekocht nog hoor en wel wat andere dingentje maar dat ga ik doen als me kamertje klaar is dus he hoeft je niet schuldig te voelen hoor hier dus ook nog een.

lekker dat het stuc werk droog is nu kunnen jullie verder

18. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@ollekebolleke: mijn vader komt over 2 weken terug. als je tegen de tijd van je gesprek helpt herinneren zal ik het hem vragen!

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Sweepy Ook ik hoop natuurlijk dat beide kindjes gezond en wel ter wereld komen. Logisch toch ook dat je nog niet zoveel gekocht hebt...als je elke x slecht nieuws krijg, heb je geen zin om leuk de Prenatal in te gaan.
    Sterkte en succes met alles!

Liefie Wat leuk dat zij bij jullie de muurschildering komt maken!
    Ik ga 23 juni naar haar toe voor een bellypainting...heb er zin in :thumup:

Ramona en Saju Gefeliciteerd en welkom hier in het kippenhok :)

Corinne Zoals de anderen ook al zeggen...niet te druk maken hoor!
    Kans is wel zó klein dat je er iets van krijgt, dus niet meer aan denken ;)

Daan Fijn dat alles goed is met jullie ukkie!
    Nu weer lekker genieten :thumup:

Mik Ik denk ook bandenpijn hoor!
    Maar je kan altijd even de VK bellen, als je het niet vertrouwd.

De rest Hoe is het met jullie?

==============================================================================

Hier vandaag 25 weken....joepie :D

Ja tis eigenlijk wel erg he....mijn mini-Prenatal :oops:
    Ach ja...we hebben er een hoop voor moeten doen om zover te komen en ik vind het ook gewoon leuk! Heb ook wel veel gekregen hoor, maar merendeel zelf gekocht.

Tenslotte nog even 2 foto's....vers van de pers vandaag gemaakt met 25 weken:

En weer een collage:

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Sweepy, ik denk dat het alleen maar logisch is dat jullie hoofd nu niet staat naar gezellig kleertjes enzo shoppen. Het ziet er nu natuurlijk zowiezo naar uit dat de babies even in het ziekenhuis zullen liggen voor ze naar huis mogen ( ik blijf uitgaan van 2 als je het goed vind). Dan zul je vast veel naar het ziekenhuis gaan maar zal het ook wel een welkome afwisseling zijn om een middagje te gaan shoppen en even je gedachten te verzetten.

Laat je vriend inderdaad maar lekker zijn gang gaan in dat kamertje, begrijp dat het voor hem ook vreselijk machteloos moet zijn allemaal.

Dikke knuffel (ook van cjpt man want die leeft ook met jullie mee)

Monique, haha nee jij bent niet die domme bimbo... en verder ga ik er niks over zeggen anders weten we straks alsnog wat die naam is hihi

Deel Deze Pagina