Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stephanie: schrikken zeg een gaslek, wat vervelend, gelukkig kwam je er op tijd achter! succes er mee!

Daan: fijn om te horen dat alles goed is!

Ppa: mijn opas heeft hem zelf gemaakt voor mijn zus en later heb ik er ook in geslapen! Erg leuk de wieg is dus al ruim 30 jaar oud. Hij is wel vrij laag, maar erg leuk, ik zal als hij helemaal af is een foto maken en plaatsen!

Marieke hoop dat ik het ook onthoud, maar tegen die tijd heb ik denk ik ook al een gesprek met mijn baas, dus dan weet ik zeker wat het punt is! Maar inieder geval alvast bedankt! Ik vind sophie ook erg leuk, maar vriendlief vind dat helemaal niks!

Liz: Het komnt allemaal vast wel goed en ik denk zomaar niet dat de vk zich heeft vergist, het is gewoon een diep zittende angst die nu boven komt!

Cjpt: tja die hormonster ook, maar jou vriendje lief begint nje inieder geval te snappen die van mij heeft het nog steeds niet door!! GGRRRR

Positiekleding: boven kleding heb ik 1 shirt, maar dat kan ik net niet aan naar mijn werk (iets te sexy) en broeken heb ik er ondertussen 5 van, warvan er 2 niet lekker zitten (waarom ik ze dan heb?? tja gekregen!) En 3 zitten er wel lekker maar daarvan hebben er maar 2 broekzakken wat ik juist erg nodig heb op mijn werk! Dus ook wer erg lastig, maar nog 2 maanden ik denk dat ik die wel overleef! Als ik de 2 maanden tenminste helemaal juit werk, want ik begin te denken aan minder werken, ik krijg er echt last van!

Sorry dat ik niet op iedereen heb gereageerd, heb een beetje last van zwwangerschapsdementie en onrust in mijn hoofd!
    Soms zie ik door alle beren en bomen het bos even niet meer, bah heb nu ook al geen zin meer om morgen te moeten werken! Echt geen zin in!
    Heb vandaag lekker het wiegje voor de laatste keer geschilderd, nou kan ik aan de bekleding gaan beginnen als er weer wat geld over is, schaam schaam!! We hebben nu het grootste gedeelte alweer uitgegeven en de maand is nog geen eens begonnen!

Sorry voor het gezeur, maar moest er even af!
    Bedankt voor het luisteren/lezen!!

Ow en sorry het berichtje is ook best lang geworden! oeps

2. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @ Marieke, leuke naam Ties!! Vond ik ook leuk maar heb een collega die haar zoon heet zo.

Wij hadden het er aan tafel toevallig over. Want twijfelen tussen drie namen. Maar op dit moment wordt het Kyan! Past ook goed bij de achternaam.

3. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Liz, wij hebben het ook, de verloskunde zei bij de 20 weken echo dat het een jongentje is..maar we hebben allebei niet duidelijk gezien dat er ook echt een piemeltje zat...we doen geen pretecho vinden het echt te duur. we gaan uit van een jongen en hebben we ook een meisjesnaam achter de hand. Het geboortekaartje kan voor beide en het geboortepakje ook. we laten ons maar verassen. :D

Positiebroeken!! :evil: ik ben er ook al uitgegroeid, inderdaad ook de band onder je buik die zo strak gaat zitten...lopen gaat dan wel maar als je dan gaat zitten..ai! :confused:
    Ik heb nu eigelijk ook alleen maar leggings met tuniekjes en jurkjes aan, gelukkig wordt het zomer! :D

4. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    Welpje 09 : wat leuk dat je nog een pret echo hebt gehad!!! leuk dat je het volgende week nog eens kan zien!!
    dat willen wij inderdaad binekort ook nog eens doen!

5. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Hey meiden,

Goedemorgen!

Nog een dagje texen en dan kunnen de meubels erin :D
    Als het af is, zal ik een foto in mn album plaatsen.

Maandag toch naar de fysio. De pijn in mn bil is ws een zwangerschapsischias.
    Eens kijken wat de fysio ervan zegt. Moet ik weer met mn billen bloot :oops:
    Je zou zeggen dat een dik jaar gyn, wel de schaamte weghaalt, maar blijf het spannend vinden....

Namen, zijn we ook flink over aan het dubben, maar we zijn er nog niet uit. Werk in het onderwijs en dan heb je met veel namen een negatieve associatie... Ook top 20 namen vallen af (vind ik vaak ook niet mooi ;) ). Zou het niet leuk vinden als mn kind 8 jaar lang Sanne V of Jayden V zou moeten heten hihi. Heb op dit moment 2 Wouters, 2 Ricks en 2 Lisa's in de klas :(

3/4d echo hebben wij met 28 weken bij Kijk Nou in Helmond. Ben heel erg benieuwd!

Positiekleding begint nu pas zin te hebben :D . Buikje wordt nu een zwangerschapsbuik. Gaat heel hard nu. Ook de weegschaal krijgt de smaak te pakken :)

Fijne dag allemaal!!

6. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    @ Liz 0104
    Tja ik begrijp het probleem over het geslacht bij ons is er gezegd meisje maar ben toch bang dat ze het fout hebben. Daarom hebben we 5 mei een pretecho en kijken we op een keer naar het geslacht een idee?

@cjpt
    Gelukkig dat het verder goed is afgelopen gister.

@sweepy
    Waarom draag je geen buikband over je kleding dan valt het niet op als je kleding om je buik strakker is.

@ noa307
    Succes veder met je hart (hoop niks ernstig)

@ ollekebolleke
    Met je werk moet je echt kijken of het lukt om te blijven werken en anders evt minder gaan werken.. Succes met alles en onthoud zeuren doe je niet.

Hier alles oke alleen heb ik absoluut geen zin om te werken. De babykamer is echt enorm mooi met als hanglamp een mannetje op de maan hahaha.
    Vrijdag bloed laten prikken omdat ik toch regelmatig zwarte vlekken voor mijn ogen zie en nou blijkt dat een beetje bloedarmoede heb (gelukkig niet erg dus hoef ik niet aan de staal tabletten)
    Heb nog een leuk babypakje gekocht een overslag shirt donker roze met een wit broekje en witte slofjes erg lief.

Gister avond iets heel grappigs stond ik onder de douche komt de straal op mijn buik zie ik dat mijn baby zich verplaatst word mijn buik aan de ene kant platter andere kant boller.

Oha ja ben ook bij de dieetiste geweest en ik ben totaal 3.2 kilo aangekomen. Maar geloof me ik eet erg veel op een dag 6 boterhammen, 1 fruit, avondeten, toetje, koekjes enz.

Nou ik ga maar veder werken snik

7. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Jeetje...gisteren een hele lap tekst getypt en nu zie ik dat het niet eens geplaatst is. Pfff...zeker iets erkeerds gedaan. :(

Nou ja. Heb even geen zin om op alles nog een keer te reageren.
    Maar wil wel nog even een tip geven. Zag dat velen al heel veel babtkleertjes hebben. STOP!!! haha..wacht effe tot juni en alles is in de uitverkoop! Kun je dan het dubbele uitzoeken voor hetzelfde geld.
    Tuurlijk heb ik al een paar dingetjes omdat ik het niet laten kon. Maar voor de meeste kleertjes heb ik dus wel even geduld. En juni is nog ruim op tijd!

Weet even de naam niet meer wie er in het ziekenhuis lag aan de weenremememrs. Heel vel sterkte. Lijkt me echt heftig. Helemaal met deze termijn...

Sweepy; Ik duim heel hard voor je dat je over een tijdje 2 gezonde kindjes in je armen hebt. Pfff...heftig hoor! En dan die vruchtwaterpunctie. Ben je er al uit of je het doet trouwens? Ik weet het nog niet.Het ene moment denk ik ja en het andere nee. Maar nee overheerst nog wel het meeste moet ik zeggen. En zowiezo niet voor de 34 weken. Ik moet nog heel wat vraagjes stellen erover...er is me nog te veel onduidelijk. In jou geval is het duidelijk waarom ze het perse willen. Wens je sterkte de komende tijd! Maar vlgens mij ben je een echte bikkel die zich er wel doorheen wurmt... En die 2 beebjes van jou ook!

Gisteren naar de vk geweest voor de gebruikelijke gang van zaken zeg maar. In 4 weken was ik nu 1.7 kilo aangekomen. Pff.... Ach ja... Bloeddruk was goed (110/70) Hartje klonk goed en de groei was ook prima. Heerlijk paar positieve dingentjes tussendoor!
    Ze heeft een afspraak gemaakt met ziekenhuis venlo om de suiker te prikken omdat het bij mij in de familie zit. Op 12 mei dus nuchter daar zijn. Prikken en dan een suikerdrankje en dan ieder uur prikken en dat 3 keer. Ben benieuwd... Ben niet bang voor naalden, dat scheelt weer!
    Kwam net thuis en heb toch besloten een 4 d echo te laten maken. heb ik bij Gwen ook gedaan. Maar omdat ik nu al zoveel echo's kreeg en ze niet echt "pret" zijn dacht ik laat maar zitten...
    Maar nu denk ik; 4d is toch heel anders en zooooo mooi! Dus heb meteen gebeld. Anders krijg ik er misschien spijt van...
    11 mei smorgens was er nog een plekje. Dan ben ik 27 weken en 3 dagen. bij Gwen ook de echo gedaan met 27 weken en 3 dagen!
    Hopenlijk kan mijn man wat regelen op het werk en kan dan mee... Zo niet...ga ik evengoed. Mijn man is al bij alle echo's geweest en er zullen er nog veel komen. en deze word toch op dvd opgenomen.
    Aankomend weekend gaan we het plafond erin zetten op Gwen's nieuwe kamer. Dan is het ergste en zwaarste werk achter de rug...

Fijne koningendag alvast voor iedereen morgen!

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Getver vandaag echt brak wakker geworden. Beetje misselijk (niet fijn met mijn overgeef-fobie maar tot nu toe hou ik me rustig), darmen van slag, snotterig, moe. Gewoon bah dus.

Ik ben heel erg allergisch voor katten. Helaas hebben mijn ouders en schoonouders een kat genomen zodra wij de deur uit waren. Nu was ik gisteravond op de verjaardag van mijn pa en na 3 uur met flink allergie aanval weggegaan. Ik heb het idee dat sinds mijn zwangerschap mijn allergie aanvallen veranderd zijn. Erger als ik bij katten in de buurt ben en blijft hangen. De volgende dag ben ik nog steeds ziek.
    Hebben meer van jullie zoiets opgemerkt? Als dit zo blijft is het lullig voor de ouders maar dan ga ik er voorlopig echt even niet meer naartoe en moeten ze maar hierheen komen. Ik ben steeds 2 dagen ziek!

Nouja, nu maar weer mijn bedje in. Misschien als ik nog een uurtje ga slapen dat ik me daarna beter voel...

9. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Liz, krijg je in belgie niet bij elk VK bezoek een echo??
    Anders kan je toch vragen of ze nog een keer kijken naar het geslacht, er zo over zitten stressen lijkt me ook niet goed

@Cjpt, ik begin vaak zelf niet over mijn zwangerschap nee, dan genieten ze maar niet mee!
    En kan idd dat je nu heel anders reageerd op die kattenallergie.
    Hoop dat het snel weg is

@Ginny, jammer van de echo maar gelukkig maken ze het vrijdag goed

@Noa, dus toch die hamburger ook gezien!!
    So dus je mannetje is ook nog eens gewoon werken die tijd dat hij thuis is, krijg steeds meer respect voor je.
    Mijn beeb is gisteravond volgens mij ook bij jouw beeb op party geweest, ze was ook zo aan het swingen.
    Ze had alleen beetje teveel gedronken want volgens mij had ze op den duur de hik :D

@Mariekie1983, super mooie namen!
    Ik heb Sophie ook op mijn lijstje maar hubbie kan er niet aan wennen

@Ollekebolleke, waar staat dat gezeur? ;)
    Maar denk aan jezelf hoor!

@Elke, gewoon een boxer aandoen, je heb kans dat fysio daar doorheen gaat voelen
    En wen er maar aan zal niet de laaste keer zijn in je zwangerschap dat je met billen bloot ligt ;)
    Had het wel heel erg na de bevalling, zo van en nou is het genoeg geweest nu is dat gebied weer gewoon van mij.
    Was dat tempen en loeren naar de wond echt zoooooooo beu op den duur

@Corinne, oh wat grappig dat beeb op de douche reageerd.
    Je kan ook speciaal drankje halen he voor ijzertekort

@Kanela, is toch leuk joh die 4D echo, even niet aan de medische dingen denken maar gewoon genieten van je kleintje

@Zwangerschapskleding, ik heb hier ook verschillende broeken en idd broeken met een rand zitten niet prettig meer als ik ga zitten, gelukkig heb ik er 2 die echt helemaal stretch zijn.
    Omdat ik dit nog wist van vorige keer een zw. spijkerbroek gekocht deze keer maar een maat groter, zo van daar groei ik wel in.
    Is dus tot nu toe ook nog geen succes geweest, bij buikie zit ie lekker maar bij benen en billen lubbert hij nog nog steeds :(
    Heb 2 witte buikbanden, die ik nu vaak draag onder mijn gewone shirtjes

Vanmorgen een heerlijk zonnetje, dus er lekker met Mirthe in de wagen er op uit.
    Niet dus, eind van de straat alweer die vervelende pijn, moet er dus nu ook echt rekening mee gaan houden dat ver lopen er voor mij niet meer in zit.

10. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    corinne: Het gaat me vooral om de broeken, en die doen dus regelmatig echt zeer als ik zit. En ze stonden op de kortste stand met de elastiek, en nu helemaal op maximaal dus daar is niets meer te halen. En daar kan een buikband dus niets aan veranderen. En mijn hemdjes passen ook niet meer door mijn grote nieuwe cupmaat, niet alleen door de buik.
    Nou maar hopen dat die wel blijven, haha.

Kanela: Dank je voor je lieve berichtje. Lastig allemaal he? Wij gaan wel voor de vruchtwaterpuntie, maar dan niet voor de 27 weken en op advies en termijn van de Neonatoloog waar we volg. naar doorgestuurd worden. Mocht het dan mis gaan kunnen ze in ieder geval iets betekenen voor mijn baby's. Tot 34 weken wachten is voor ons zoizo geen optie. Maar als er bij jou bijzonderheden uit de vruchtwaterpunctie komen wat willen ze dan doen? Of is het dan een wetenschap zodat ze er goed op kunnen inspringen bij de bevalling of evt. kiezen voor een keizersnede? Is de reden van de punctie duidelijk voor jullie?
    Ik lees nog even terug en zo te zien niet. Laat je inderdaad goed informeren zodat je een goed besluit kunt nemen en er ook achter staat. Succes met jullie keuze, het is toch een behoorlijke beslissing.
    Leuk dat je binnenkort een 4D echo hebt. Dat is echt heel mooi.

Ik maak er inderdaad maar het beste van en probeer er niet te veel bij stil te staan.
    Ben eigenlijk altijd wel positief en dus nu ook. We gaan er gewoon helemaal voor en ik vind dat als dat kleintje daar iedere dag vecht voor zijn leven dat wij en de dokters dat dan nu ook zeker moeten doen. Helaas voel ik vandaag mijn kleine babytje amper en dat is niet echt een fijne gedachte.

Morgen kunnen we de troep van de stucadoor opruimen in de babykamer en dan latexen en inrichten. Ik heb er helemaal zin in.

11. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    ff een vraagje, hoe ervaren jullie het aankomen in het gewicht?
    ik weet dat ik aan moet komen, maar heb er heel erg veel moeite mee als het naar mijn mening te snel gaat.

12. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    Voelen jullie jullie baby elke dag?

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

me kamertje is bezorgd!!!!!!! ow ben zo blij nu moet ik alleen even wachtte tot me vriend terug is en het in elkaar kan maar het is in iedergeval in huis jippie!!

vandaag is me meisje wederom lekker actief, ze is ook vast al beetje zenuwachtig omdat haar vader eindelijk weer thuis komt!!

@lieke ik heb geen foto's van het geslacht bij de 20 weken had ik gevraagd als ze het wou opschrijven omdat em schoonmoeder het niet mocht weten. en nu ze gingen echt naar haar hartje kijken dus heb helemaal geen foto's mee gehad maar omdat ik er nog even naar vroeg heb ze nog even gekeken.

@monique
    ja hij moet gewoon werken, alleen 5 mei vrij maarja das een officiele vrij dag. soms wel balen hoor maarja je doet er niks aan. als hij niet d curcus ging doen als hij terug was, kon hij zich niet inschrijven om hoger op te komen dus ja. en anders had hij wacht moeten lopen dus 2 dagen op 1 dag af.
    en als hij in augustus niet wordt toegelaten dan moet hij wel uren inleveren om thuis te mogen zijn na de bevalling maar ik ben er wel aan gewend hoor je wordt er erg zelfstandig door. en redt me dus aardig hoor als er iets gedaan moet worden in hui.
    alleen het schilderwerk mag ik niet doen hihi

hhahaha je dochter nu al aan de borrel met de mijne hihi. dat heb ze vast van de vader haha

14. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@brusje. Ben je al veel aangekomen dan? Ik heb er zelf niet zoveel problemen mee, maar dat komt denk ik omdat ik had verwacht nu al veel meer aangekomen te zijn.

@corinne. Ikzelf voel ons kindje wel elke dag druk bewegen. Mijn vriend kan het helaas nog steeds niet voelen. Volgens mij is het vanaf 27 weken ofzo dat je je kindje echt elke dag moet voelen. Voel je niet zo veel dan?

@Noa. Nu al de babykamer binnen?? leuk joh! Wij hebben het kamertjes pas besteld en krijgen m pas eind juni :( Duurt nog zo lang. Maar de buga boo komen ze van de weekn brengen! Toch al iets he.
    Geniet van jullie mooie kamertje :D !

Niet zoveel tijd om nu te typen. Zit hier een beetje in de stres. Gisteravond wat bloedverlies gehad. Nu hoor je dat wel vaker, maar als het jezelf overkomt is het toch net even anders. Het zal allemaal wel meevallen. De kleine beweegt nog vollop. Maar toch... Wat zouden jullie doen? de vlk bellen?

xxx

15. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @suzie83, ik zou voor de zekerheid even de vk bellen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust.
    een vriendin van mij is trouwens ook zwanger, en heeft een paar keer in haar zwangerschap bloedingen gehad.
    nu zei haar vk dat die bloedingen komen, omdat ze elke keer rond die tijd van de maand ongi had moeten worden, en dat sommige vrouwen dan vloeien
    misschien is dat bij jou ook wel het geval
    gewoon even bellen anders

@mamomoon en hoe was het bij de vk? nog gevraagd van de spierpijn s'nachts??

ik mag morgen weer naar de vk, vindt het toch altijd weer een spannend moment, jullie ook??
    nou ga zo eten koken, ga nasi maken, en wat eten jullie meiden??
    liefs mik

16. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Eindelijk hebben we nu internet in ons vakantiehuisje, dus " even " bijlezen.

Kanela, wat een bericht zeg. Sterkte met het wachten op de volgende onderzoeken. Zijn jullie er al uit of je een punctie gaat laten doen?

Marieke, wow, nu al een voldoende voor de scriptie! gefeliteerd hoor.
    Lijkt me een heerlijk gevoel.

MegaBabs, gefeliciteerd met jullie dochter.
    Ik herken het gevoel. wij hadden ook echt gedacht dat we een zoon zouden krijgen en waren echt even perplex!

cjpt, die roze Bugaboo is ook erg leuk. Mijn zus heeft hem ook voor haar dochter, maar ik kreeg die er bij mijn man niet doorheen.... Gaat ie echt niet mee lopen hahahhahahah :)

Catje, mijn verlof gaat in in de zomervakantie, dus ik heb mazzel, 7 weken voor mijn datum mag ik al stoppen.
    Ik heb net eens in mijn agenda zitten bladeren en dat zijn nog mar 37 dagen :D
    Kijk daar word ik blij van!

Over aankomen: voor de vakantie heb ik me gewogen, donderdag geloof ik en toen was ik 3,5 kilo aangekomen.
    ik ben benieuwd hoeveel dat na de vakantie is :)

Nita, zo jij gata al lekker snel verhuizen! hopelijk loopt alles daarvoor op rolletjes. Succes met de verhuizing en het inpakken nu in ieder geval.

Miekiepluis, balen zeg dta je het geld nog steeds niet terug hebt van MP.
    ik heb inmiddels mijn geld wel terug van die internetwinkel. Na 6 weken en 10 telefoontjes.
    Was er wel bij mee natuurlijk. Toch weer 55 euro.

Ginny, ik ben onder de indruk van je babydingen. wat veel al zeg :D

Namen: gelukkig waren mijn man en ik daar al heel snel over uit.
    Normaal zo'n andere smaak, maar nu gelukkig snel op 1 lijn.
    Onze naam komt niet heel vaak voor en dat wilde in per se, want in het onderwijs heb je zo vaak associaties met namen en niet altijd positief.

Liefie, leuk dat jullie een muurschildering gaan laten maken. Ik ben erg benieuwd naar het resultaat!

Sweepy, wat moet het allemaal een dubbel gevoel voor jullie zijn. het is niet niks steeds wat jullie te horen krijgen.
    Toch wel een lichtpuntje dat beide baby's steeds wel groeien.
    Ik blijf aan je denken en voor je duimen!!

Mamamoon, welkom hier!

harde buiken: Hier soms ook... vooral 's nachts, kan toch geen kwaad verder??

Ollekebolleke, leuk dat je zelf de wieg aan het opknappen bent. Welke kleur wordt ie?

Daan, fijn dat alles goed was in het ziekenhuis !!!

Corinne, ik voel de baby nu elke dag... het lijkt wel steeds meer te worden. Vooral als ik lekker rustig zit/lig gata mevrouw te keer :)

Noa, leuk dat je meubeltjes zijn gekomen!!! Veel plezier met het inelkaar zetten

Ik ben nu lekker op vakantie, veel wijnchateaus bezocht en morgen lekker winkelen in Bordeaux.
    leuke vakantie, de laatste samen en daar zijn we ons ook wel van bewust.
    We genieten hier!!

Groetjes, hanna

17. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    even snel, kijken wat ik onthouden heb:

over beeb voelen. Zo rond de 24/25 week voelde ik het wat minder. Nu weer steeds meer en ook echt overal. Soms ook een dag heel weinig, alleen 's ochtends wat plopjes of zo.

Bloedverlies, ik zou bellen suzie. Beter wat zekerheid hebben. Alles is daar natuurlijk wel wat gevoeliger daaronder, dus met wat harde ontlasting of na de sex kan je ook bloedverlies hebben.

@Brusje, je staat er niet alleen in meid.
    Ikzelf ben zo'n 12 kilo aangekomen tot een gezond gewicht om zwanger te worden. Nu zit er vanaf de zwangerschap zo'n 6 kilo extra aan. Tja, dat vind ik wel moeilijk soms. Tenminste die 12. Die 6 kilo vind ik (nog) niet zo erg omdat dat van de zwangerschap is, maar ik zie het bijv. niet zo zitten om nog eens 6 kilo of zo aan te komen, terwijl ik weet dat dat heel normaal is.
    Hoop wel heel erg dat het na de zwangerschap snel weer verdwijnt.

@Noa, dat was jou man toch die nog geopereerd moest worden als hij thuis was?

@Cjpt, beterschap meid.

@Mik, wij eten heel makkelijk, shoarma. Moet even snel, want heb vanavond zangles. Moet dus maar wel een beetje rustig aan doen met de knoflooksaus hihi.

Even een aanrader. Deze week is bij de blokker de Alecto DB-85 babyfoon in de aanbieding van 89.95 voor 44.95 euro. Wij hebben hem net gehaald en hij doet het uitstekend. Geen ruis, alles is te horen. Ik denk dat we hier een goede koop aan hebben gedaan.
    Dus als je nog voor een babyfoon moet, dan is het misschien een tip voor jullie.

18. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @hanna1974 leuk wat van je te horen en lezen :D
    fijn dat jullie vakantie goed bevalt, nog even lekker genieten met zn 2en.
    das nog maar kort 37 dagen :confused: wel een lekker vooruitzicht.
    ik was vanochtend ook even aan het tellen, en hoef nog maar 11 weken te werken voordat ik met verlof ga :confused:
    vondt dat ook al zo snel klinken.
    nou meid een fijne vakantie nog
    ga nu echt eten koken
    liefs mik

19. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    Welpje: leuk dat je zo genoten hebt van de echo en super dat je nog eens mag. Grappig dat je nu al kunt zien dat ze op jou lijkt. Ik verheug me al op vrijdag na het lezen van je verhaal…

Ollekebolleke: even een baaldag dus, ik hoop dat het morgen weer wat beter gaat.

Positiekleding: heb vandaag ook maar een korte broek gekocht en op jullie advies maar weer een beetje ruimer. Als ik nog flink ga opzwellen met die hitte is dat wel beter denk ik…

Elke: ik ben benieuwd naar de foto! Ik hoop dat de fysio je kan helpen. Ik kan me voorstellen dat namen lastig zijn als je in het onderwijs werkt.

Corinne: leuk zeg die douche-ervaring. Dat is echt niet veel 3,2 kilo, maar het schijnt niks te zeggen over de baby: alleen maar gunstig dus, hoef je dat er straks niet meer af te krijgen!

Kanela: goed om te horen dat je positief nieuws hebt gekregen. En super dat je nog een 4d echo laat doen. Ik zou ook zeggen geniet er maar lekker van, zo vaak ben je niet zwanger.

Cjt: balen van die kattenallergie, kun je niet vragen of ze de kat even in een andere kamer zetten. Of helpt dat niet?

Monique: balen van je pijn, weet je wat het is?

Sweepy: echt goed dat je zo positief bent!

Aankomen: Brusje ik ben tot nu toe 7 kilo aangekomen, lijkt me redelijk. Rationeel gezien vind ik het allemaal prima, maar soms raak ik toch wel een beetje in “paniek” als het snel gaat (2x een kilo per week bijgekomen). Vooral als mensen dan zo’n rotopmerkingen maken zoals vandaag: je kunt het nu ook in je gezicht zien. Ik kan me je gevoel dus helemaal voorstellen.

Corinne: ik voel de baby iedere dag maar wel de ene dag minder vaak/hard dan de andere. Ik ben wel bijna 3 weken verder dan jij. In de nieuwsbrief van de vk staat dat je pas met 27 weken je baby iedere dag (meerdere keren) moet voelen.

Noa: leuk dat je kamertje er al is: dan wordt het weer wat echter lijkt me..

Suzie: balen van het bloedverlies. Kan me voorstellen dat je je druk maakt. Ik zou gewoon even de verloskundige bellen.

Mik: succes morgen!

Hanna: hele fijne vakantie!

Daan: Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk vindt om aan te komen, maar ik denk dat het na de zwangerschap gewoon weer verdwijnt als je gewoon/onder gemiddeld aankomt, zoals nu het geval is. En bedankt voor de tip over de babyfoon.

Verder alles goed hier behalve een paar rotopmerkingen op mijn werk: o.a. over minder werken en wanneer ik mijn vakantie opneem. Gelukkig niet van mijn directe collega’s dus ik trek me er niets van aan. Toch niet leuk om te horen. Tot nu toe had ik echt alleen amar hele leuke reacties op mijn werk, dus ik had het kunnen verwachten: er zijn altijd een aantal negatievelingen!
    Verder heb ik nu 3,5 week vakantie!!! Eerst anderhalve week thuis en daarna 2 weken naar Sicilie. Ik heb al zin in beide! En daarna hoef ik nog maar 23 dagen te werken als ik 6 weken van de te voren stop of 33 als ik 4 weken van te voren stop. Alhoewel het werken me nog erg goed bevalt, moet ik zeggen.
    poeh wat een lang bericht!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden,

@suzie nu pas!!! nou ik ben blij dat hij er is moet nog wel even geschilderd worden de kamer en de spullen in elkaar. maar mijn vriendin is militair en gaat weer weg in juni dus ja tegen de tijd dat hij thuis is schiet het al aardig op en wil het wel op tijd klaar hebben.
    maar jullie krijgen de wandelwagen dus van de week leuk hoor, de mijne heb ik al staat bij me ouders.

@hanna geniet maar lekker hoor van jullie laatste vakantie met ze 2e en niet te veel kopen he morgen.
    en het in elkaar zetten zal nog leuk worden hihi.

@daan ja dat is mijn vriend die geopereerd word zoals het er nu voor staat wordt dat 18 mei. ivm met curcus die hij moet doen en die start 6 mei dus vandaar.

@lieke ja het wordt inderdaad wel wat echter maar het staat nog in de dozen hoor maar toch fijn gevoel dat het in huis is. kan ook niet wachtte om ook echt te beginnen aan het kamertje

Deel Deze Pagina