Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corinne348

Corinne348 Actief lid

9 mei 2008
    268
    0
    0
    hanna1974
    Ik heb haar vandaag nog niet gevoeld ik weet niet of dat hoort.

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Corinne, mijn vlos zegt ook dat dat voorlopig nog niet elke dag hoeft. Dus maak je geen zorgen meid. Wedden dat als je het vanavond even van je afzet en lekker relax op de bank of in bed ligt keihard gaat schoppen?

Kattenallergie, nee dat helpt niks. Ik ben op een schaal van 1 tot 5 een 4 qua allergie. En ik ben allergisch voor de huidschilfertjes. Dus die zijn zowiezo overal in huis. Het zou ongeveer 4 weken kosten met regelmatig schoonmaken voor alles uit de lucht is.

Inmiddels ook koorts gekregen dus voel me nu echt ziek. Vriendjelief is een groentesoep voor me aan het maken en dan daarna paracetamolletje. Hopenlijk knap ik dan even op.

Suzie, ik zou de vlos even bellen. Ik heb iig de instructie gekregen altijd voor de zekerheid even contact op te nemen. Al is het alleen maar zodat ze het in je dossier kunnen zetten voor een eventuele volgende keer. Even checken kan nooit kwaad toch?

Hanna, ben echt jaloers, geniet maar lekker van jullie laatste vakantie samen meid!

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    wat betreft het schoppen, voel haar ook wel is een dag niet maar inderdaad de vk zei je hoeft het nu ook niet alle dagen te voelen geloof dat het gaat gelden vanaf 28 weken.
    ik voel haar nu wel vaker op een dag hoor. maar denk ook als je er te veel aan denkt dat ze dan juist niet schoppen hihi zo denk ik dan maar

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    YOEHOE 23 WEKEN VANDAAG!!! GENEES OPGELET HIHI

5. morgenzon

morgenzon Actief lid

14 okt 2008
    469
    87
    28
    cjpt ; groot gelijk heb je , als je er telkens 2 dagen ziek van bent is ook niet de bedoeling...

Corinne348 : ja ik voel de baby wel iedere dag , wel meerdere keren!

brusje : ik vind het ook niet fijn dat ik al zoveel ben aan gekomen.... namelijk al 13 kilo... dus daar schaam ik me eigenlijk best wel voor.

noa307: leuk dat je kamertje al bezorgd is!!!

hanna1974 : nog veel plezier op je vakantie!!!

ik krijg nu ook echt steeds meer last bij een poosje lopen... echt lastig..

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @morgenzon ja ben ook blij dat hij bezorgd is hoor
    en wat het lopen betreft klinkt me bekend in de oren, heb het ook als ik te veel gelopen heb lijkt het net als me rechter been uit de kom draait en zo dood gevoel krijg ik er in.
    de vk zei tegen mij dat ik het dan wat rustiger aan moest doen

7. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    monique jawel hoor! maar hier is het niet de vk maar altijd bij de gyneacoloog
    krijg elke keer een echo... de volgende is 11 mei, en dat duurt niet zo lang meer maar toch :D

brusje ik vind het bijhoorlijk lastig ik wilde na lyana vooral afvallen en terug een figuu krijgen...
    maar zat er dus nie in deze keer, althans nu nog niet...

corinne ja, elke dag :)

suzie als je twijfelt gewoon even bellen, je kan beter een keer te veel bellen dan een keer te weinig :)

hanna fijn dat het zo'n leuke vakantie is! geniet er mar van!!

lieke fijn zeg Sicilie!!

noa gefeleciteerd met je 23 weken :)

hier voel ik me niet zo gerust... heb gisteren "weeën" gehad.
    het waren geen gewone harde buiken maar echt "kleine" weeën, met dit soort weeën ben ik vorige zwangerschap
    op exact hetzelfde tijdstip als nu naar het Zh gemoeten moest daar toen een week blijven en daarna platte rust...
    nu vertrek ik zaterdag op vakantie naar Turkije... weet niet zo goed wat ik hier mee aanmoet
    heb nog wel utrogestan (moest k toen innemen)... maar weet het allemaal niet meer zo goed
    de paniek zat er gisteren wel goed in...

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Dit meen je toch niet!

Heb ik net een heel verhaal, druk ik op bevestig en kan hij geen verbinding maken....alles weg! nou even opnieuw...

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo Meiden
    Ik ben hier niet heel vaak meer angezien mijn internet niet mee wil werken..... zal af en toe toch blijven meespieken hoor en waar mogeijk effe meekletsen.
    Hier gaat verder alles goed hoor..heb het idee dat mijn buik explodeert qua groei.... Kinde is ook behoorlijk druk in de buik en schopt mijn blaas behoorlijk.....met as gevolg...regelmatig effe plassen.....
    Sweep wil je effe laten weten dat ik voor je duim en hoop dat alles goed gaat komen met baby A...

Liefs ink

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Nou lukt het weer niet. Had weer me verhaal en dan doet ie het niet grrrr

Dus probeer het morgen weer ben er klaar mee!

@Liz, schrikken zeg!! Heb je wel je vk gebeld???

11. mamamoon24

mamamoon24 Actief lid

16 feb 2009
    134
    0
    0
    Hallo hallo,

@Mik....sorry voor de late reactie!! De vk gaf idd aan dat het bandenpijn is...dat is wel weer een geruststelling he!! Ze zei dat die ukjes nu zo hard groeien dat de banden behoorlijk op spanning staan en dat voel je dan wel...ze gaf als tip om een kussen onder mijn buik te leggen!!

Jullie gaan wel snel zeg...één dag niet gelezen en er zijn al hartstikke veel berichten bij :confused: wel heel gezellig!!!

Hebben jullie dat nou ook...dat sommige mensen echt zo vaak iets zeggen dat je er gek van wordt....Op mijn werk komt een klant en daar krijg ik al de kriebels van als ik haar zie. Ze wist al vrij snel dat ik zwanger ben. Vanaf week 10 krijg ik al iedere week te horen dat ik toch echt al ben bijgekomen en dat mijn gezicht zo verandert is..boller geworden ...vandaag kwam ze weer..ohhh je werkblouse kan ook nog maar net he #-o Mensen mogen opmerkingen maken over mijn groeiende buik...maar sommige gaan echt te ver!! Ik ben hartstikke trots op mijn buik en mijn collega's zeggen dat ze juist vinden dat ik helemaal niet veel dikker wordt behalve mijn buik dan..nog 9 weken en dan hoef ik die klant gelukkig vier maanden niet te zien =D>

Meiden die een 3/4 d echo willen laten maken...DOEN..het is echt geweldig...ik heb vorige week eentje laten maken en mijn ukkie had al echt bolle wangetjes en was druk in de weer met handen en voeten...het is een echt fototalent :) Ik zal proberen een foto in mijn album te zetten!!

Fijne koninginnedag...ik moet helaas van acht tot vijf gewoon gaan werken :( maar het is wel dubbel betaalt!!! dus dat is wel mooi meegenomen!!

groetjes ramona

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Liz, wel even je vlos bellen he??!! Niet uit jezelf je oude pillen innemen en niet tegen laten houden door je vakantie meid. Neem het zeker voor het onzekere hoor!

13. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    annie: balen!

inkerbell: herkenbaar dat schoppen op de blaas!

mamamoon: herkenbaar zowel de bandenpijn als die reactie van die klant. Ik heb gisteren zo'n zelfde reactie gehad (iets minder extreem). Echt niet leuk, maar ik trek me er niets van aan. Ik vind mijn buik mooi en ik krijg vooral complimenten, dus het ligt vast aan die persoon. Zij is zelf altijd met lijnen e.d. bezig. Nou ik ben niet van plan mijn hele leven en zeker niet mijn zwangerschap alleen maar met mijn figuur bezig te zijn.

Ik heb meteen ook maar een nieuwe BUIKFOTO geplaatst!

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Lieke, ik vind dat je een prachtige buik hebt! Groot gelijk dat je je niks aantrekt van die stomme reacties!

15. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    dank je wel!!
    Jij ook trouwens!

16. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    annie nee ik heb afgewacht... nu heb ik het niet meer... ik hoop dat het zo blijft...

heb niet men oude medicatie genomen maar heb gewoon heel erg goed gerust
    en dus plat gelegen de hele tijd... vannacht geen probleem gehad...
    Ik wacht nog even af, als ik het nog een ker heb vertrek ik zaterdag niet

xx

17. Kanela: goede tip de babykleertjes pas te kopen in juni met de uitverkoop, dank je wel!

Cjpt: wat vervelend die allergie, je kan toch wel heen gaan als het mooi weer is en jullie buiten gaan zitten? Kan je er evengoed op visite! Maar erg vervelend!

Monique: ver lopen is bij mij nu ook al afgevallen, ik had van de week de ingeving om weer eens een lekker groot rondje met de hond te lopen, halverwege ging ik weer als een slak, verschrikkelijke last van mijn banden!! grr, ach gaat wel weer over, maar tis wel vervelend!

Corinne: ja ik voel de baby elke dag, de ene dag wat meer als de andere, maar 2 a 3 keer per dag op een rustige dag, en bijna de hele dag door als het druk is!

Suzie: als je op je rug in bed gaat liggen, kan je het dan ook niet voelen aan de buitenkant?? Mijn vriend kan het dan ook voelen! En jah ik zou zeker de vk bellen, ik kreeg op mijn donder met 16 weken dat ik niet had gebeld dat ik bloedverlies had gehad, ik dacht kijk het een dag aan, maar de vk was daar niet blij mee, omdat het nu zo ver is zou ik even een belletje geven!

Hanna: wit want dat is lekker tijdloos en in de bekleding komt een kleurtje, dus kan het weer voor allebei en als je vaak een specifiek kleurtje neemt kan het soms niet bij elk geslacht! En wit is een blijvende kleur, dus kan ook voor en volgend kindje of ooit weer voor kleinkinderen!

Daan: hoever is het bereik van die babyfoon?? Ik moet er 1 hebben die ook wat verder weg kan, naar 5 huizen verderop, dus kan jij dit testen of even uitproberen??

Liz: jeetje zeg das schrikken! Ben je al bij de vk geweest? en hoe gaat het nu?? Wel rustig aan doen he!! Dikke knuffel!

wat gaan jullie vandaag doen???
    Ik lekker weinig, we gaan straks even de kinderkamer helemaal leeg halen en ik wil graag het oude behang eraf hebben en dan gaan we bij vrienden op visite. Morgen weer werken waar ik weer helemaal geen zin in heb, ik zie zo op tegen mijn zere rug en heupen aan het eind van de dag, ik ga maandag de fyshio maar eens bellen denk ik! Wordt er niet bepaald blij van!
    Meiden iedereen een fijne Koninginnedag en geniet van de zon!!

18. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

@ Mik. Ja misschien dat dat het is idd. Heb dit nog niet eerder gehad dus schrok er wel even van.

Hoe was het bij de vlk? Ik vind het elke keer ook weer even spannend hoor. Leuk naar het hartje luisteren! Werken de vlk gewoon op koniginnedag ja? Want dan ga ik ze zeker even bellen.

@ Daan. Bedankt voor die tip over de babyfoon. Ga morgen zeker even kijken. We hadden al wat rondgekeken, maar vind het er lastig. En het is nog een mooie prijs ook!

@ cjpt. Als ik jou was zou ik dan ook even niet gaan hoor. Wel lastig zo'n allergie. Maar je kunt moeilijk je na elk bezoek zo rot gaan zitten voelen. Dan komen ze toch gewoon bij jullie langs? Heb wel vaker gehoord dat tijdens de zwangerschap zulke allergieen wat heftiger zijn. En beterschap meid, hoop dat je je snel weer beter voelt!

@ lieke. Wat vervelend dat mensen van die opmerkingen maken op je werk. Ik zou zeggen trek je er niks van aan en geniet van je vakantie!!

@ noa. Had niet begrepen dat je vriend militair is. Dan is het idd wel fijn dat je de kamer nu hebt. Kun je dit nog lekker met zijn tweeen te doen, anders zit je straks zo in de stress. En heb je nou een vriend of vriendin? Je schreef 'vriendin' maar ook 'hij'. Niet dat het uitmaakt. Gewoon interesse.

@ Morgenzon. Herken dat ook wel ja. Als ik een stukje loop krijg ik al gauw last. Dus loop nu zo min mogelijk (maar dat is helemaal irritant) En alles op de fiets doen maar.

@ ramona. Hier ook hoor die stomme opmerkingen af en toe. mensen denken alles maar te mogen zeggen. En zonder enige schaamte. Had gister een vies mannetje hier. Die maakte één of ander sexueel gebaar met zijn handen en vroeg wanneer we aan de slag konden voor de volgende :oops: . Hij is dan wel een extreem voorbeeld, maar word af en toe ook gek van al die opmerkingen.
    En leuk dat je zo'n goede 4D echo gehad hebt. Die van ons is 11 Mei. Ben benieuwd!

@ollekebolleke. ga vanavond eens proberen om de kleine te voelen als ik op mijn rug lig. Heb ik eigenlijk nog niet eerder gedaan omdat op mijn rug liggen erg pijnlijk is, maar als ik de kleine kan voelen is dat het zeker waard! En denk dat ik straks de vlk ook nog even bel ja. Al is het maar voor de zekerheid.

Hoop niemand vergeten te zijn. Kga niet echt koninginnedag vieren. Mijn vader (die ik al een paar mnd niet gezien heb) komt zo langs. Samen met zijn nieuwe vriendin (beetje ongemakkelijk, ze spreekt alleen spaans, een ik dus niet) Dus ga lekker een middagje in de tuin zitten denk ik.

Iedereen veel plezier vandaag!!!

xxx Suzie

19. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ollekebolleke nu is alles rustig en stil... hopen dat het zo blijft...

heb net gehoord hier op de radio wat er is gebeurd op Konniginnendag...
    hoop dat er van niemand bekenden bijzaten...

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ga inderdaad niet meer naar mijn ouders als ze niet in de tuin zitten. Gisteren was ik de hele dag doodziek. Dacht dus eerst dat ik misschien toch gewoon griep te pakken had. Maar vandaag is het weer helemaal over. Dit is geen toeval zo voor de 3e keer op rij. Tis lullig want we zijn 4 jaar geleden verhuisd en wonen nu een half uur bij onze ouders vandaan. Maarja, het zij zo.

Liz, fijn dat het weer gestopt is! Weet je echt zeker dat je niet even checkt met de vk?

Koninginnedag, heb een hekel aan menigten en dronken mensen dus ik blijf altijd lekker thuis maar nu zit ik voor de buis. Wat een ellende daar zeg! Echt erg!

Deel Deze Pagina