Zo hè hè....eindelijk languit op de bank! Ben heel de tijd bezig geweest met wassen en strijken en opruimen. Ook hebben we de kinderwagen in elkaar gezet....zo leuk Morgen ook weer wassen en strijken en de meubels schoonmaken en dan alles in de kast. Miekiepluis Ja ik ben alles dus nu al aan het wassen en dan gaat het de kast in met de Zwitsal geurbuidels. Tja en mocht het nodig zijn....dan was ik ze tegen die tijd wel nog een keer
Hoi meiden, Een snelle reactie vanaf hier. Ik las jullie gelukswensen enzo heel lief allemaal!! Echt leuk!! Alleen stond in de meeste iets over mooi weer.... Nou dat hebben we hier niet echt gezien sterker nog, we hebben ontzettende buien gehad pas rond 18uur kwam het zonnetje hier... Helaas waren door de kou ook de mensen al vroeg weg allemaal. Om 0uur was iedereen weg. Nouja ook wel lekker want heb de hele dag af en aan gerend pff we hadden het thuis gehouden met BBQ maar dat doe ik nooit meer hihi. Je bent toch meer bezig met het eten dan met de gasten! Gelukkig hebben mijn schoonbroer en zijn vrouw heel veel geholpen echt heel lief! Tussendoor ben ik nog met mijn (ook zwangere) schoonzus bier en wijn gaan halen hihi maar uiteindelijk is dat helemaal niet open gegaan :S Vanmorgen weer vroeg gewekt door mijn zoon (om 6uur) dus als hij weer gaat slapen kruipt mama er ook weer even in. Daarna opruimen pfff.. Ik zie dat het toch weer een lang verhaal is geworden, sorry. Foto's zal ik na de vakantie waarschijnlijk komen showen, vind de kabel eventjes niet om ze op de laptop te zetten. Na de vakantie kom ik echt weer trouw hier reageren, dat beloof ik! (Ik ga jullie wel missen hoor komende week hihi) Veel liefs van Anita
goedemorgen gisteravond naar een bruiloft geweest waar ik helemaal geen zin in had, was natuurlijk ook een tikkie gaar van het wakker liggen van het hoesten, maar het was echt superleuk. Lekker van die hollandse meezingmuziek afgewisselt met rap. Heb zelfs staan dansen. Roos sliep gewoon lekker in haar eigen bedje met de babyfoon bij opa en oma en de hond beneden. @ mamavanyouri/anita, wat leuk dat je even laat weten hoe het was. Dit is nu je eerste dag als getrouwde vrouw, lijkt me een heel gek idee. Ik wil je heel veel plezier wensen op vakantie! enne wat ben je vroeg wakker na de huwelijksnacht
Goedemorgen dames! MvY, wat super dat jullie een fijn huwelijksfeest hebben gehad! Altijd fijn om op terug te kijken. En nu nog lekker op vakantie; HEERLIJK Miekiepluis, ik was de kleertjes pas als ik met verlof ben. Wil alles lekker fris in de kast hebben liggen. Kreeg wel de tip om de eerste keer alles met Neutral te wassen. Dit i.v.m. allergieen e.d. Dus heb ik een keer toen het bij het Kruidvat in de aanbieding was braaf twee pakken gehaald Petra, wat en bikkel ben jij! Eerst flink feesten op een bruiloft en dan toch weer om 6 uur uit je nestje =D> . Petje af! Jij mag vandaag weer een dagje legaal huismutsen . Ik doe op het moment niet anders hihi. Maandag weer werken en dan is het afgelopen met de pret! Morgenzon, bij het echobureau waar ik naar toe ga hebben ze gezegd dat een 3/4d echo het mooist is tussen 26-28 weken. Daar vertrouwen we dan maar op Monique, klopt helemaal Had zo een lap tekst getypt.... Rianne, volgens mij blijft het droog vandaag [-o< . Het wordt alleen niet zo warm. 17 graden in Brabant volgens mij. All, de fysio begint zijn vruchten af te werpen en heb steeds minder last van mn bil. Het grootste probleem zat m in mijn houding en aangewende gewoontes. Maar probeer die maar eens te ontwennen . Heb nu dit kwaaltje onder de knie is er wel weer een ander erbij bijgekomen. Ik heb regelmatig een gevoel van spierpijn, trekkende spier onder in mn buik. Het voelt heel eng. Het is ook pijnlijk. Is dit voor iemand herkenbaar? Sorry wanneer ik het wat ongelukkig uitleg Zometeen met onze "leen"hond naar het bos even uitwaaien 8) Groetjes Elke
Goedemorgen meiden, Vroeg uit de veren voor mij op zaterdag. Ik stap zo in de auto naar Rotterdam om de Bugaboo op te halen en wil er vroeg zijn, want anders is het daar zo druk. (bij Alexandrium) Ik heb trouwens ook nog niks gewassen hoor, Miekiepluis, ik wacht daar nog even mee. De kinderkamer staat nog niet in elkaar, dus ik kan het ook nog niet netjes wegleggen nu. De wiegbekleding heb ik van mijn zus gekregen, schoon en gestreken, dus ik denk zo maar dat ik die er gewoon opheen ga doen, zonder daar nog wat mee te doen. Ziet er keurig uit en strijken kan ik echt niet zo mooi hahahahhaha! MamavanYouri, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! Een gelukkig, gezellig en gezond leven toegewenst! Balen zeg van het weer, zeker als je een bbq hebt gepland. Ik ben heel benieuwd naar de foto's! Veel plezier op vakantie! Miekiepluis, zielig zeg voor het eendje..... Onze poes hier is ook zo;n rover. Die sleept altijd van alles mee naar binnen. Brrrrrrr! Soms nog levend, dan kunnen we het nog redden! Annie, fijn dat de kast wel goed lijkt te zijn. Dan zou je de kleertjes alvast een beetje kunnen gaan inrichten. Wat heb je nog meer? Bedje, commode?? Petrabr, dat is vaak he, de feestjes waar je het meest tegenop ziet zijn vaak nog heel leuk, eigenlijk omdat het gewoon niet tegen kan vallen hahaha Elke, mooi dat de fysio werkt! Die trekkende spier in je buik, zou dat bandenpijn kunnen zijn? Vanavond gaan we lekker uit eten. Nog even genieten van de vakantie, want die is bijna voorbij. Maandag mag ik weer aan het werk, maar dan gaat ook het aftellen beginnen, 38, 37, 36, 35..... hahahhahahah Eerst maandagmorgen nog naar de VK en de gyn, voor controle en een echo! Daar heb ik wel zin in. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
hee Hanna, ik zie dat je naar het alexandrium gaat, daar ga ik ook regelmatig heen, wonen we misschien bij elkaar in de buurt? Ik woon in Bergschenhoek maar kom uit Delft
Hoi meiden! Gelukkig weer een normale nacht gehad! Lekker even uitgeslapen! Vanochtend was echt geweldig, we lagen in bed en ik voelde dat onze kleine meid erg druk bezig was. Dus ik had mijn buik bloot gemaakt en we hebben echt een uur kunnen voelen en zien (zo vaag als je buik alle kanten op beweegt) hoe ze bezig was. We zijn weer helemaal verliefd! Was voor het eerst dat we zo goed aan de buitenkant konden zien! Nu even afwachten op telefoontje van echobureau. Aan de ene kant hoop ik dat het toch nog doorgaat. Aan de andere kant, zo niet dan gaan we donderdag en verrassen we onze ouders met dat ze meemogen... dus eigenlijk nog een lastige keuze zo hihi @ Annie, wat fijn dat het mee lijkt te vallen! @ Miekepluis, oh wat zielig van dat eendje! Oh en hier nog LANG niet wassen... kamer komt pas als ik 32 weken ben en denk dat ik zowiezo even wachten tot ik 34 weken ben en mijn verlof begint. Dan heb ik zeeen van tijd! @ Mama van Youri, gefeliciteerd getrouwde vrouw!! En geniet van je vakantie! Kan ik niet mee in de koffer ofzo? Ik au-pair Youri met liefde haha. @ Elke, wat fijn dat de fysio vruchten begint af te werpen! En die pijn in je buik die je beschrijft heb ik ook regelmatig. Volgens de vk bandenpijn. Ik voel het ook vaak aan het eind van de dag of als ze aan het draaien is. Dan lijkt alles onder spanning te staan. @ Petra, zozo party-animal!! ;o) @ Sweepy, ik ben inderdaad ook benieuwd naar hoe het nu gaat... hopen je snel te horen met goed nieuws meid! Nou, ik ga ervan door. Vandaag een echte baby-dag! Naar de drukker om kaarten-boeken door te snuffelen, naar de behangwinkel om nog wat behang-boeken door te snuffelen, naar de mediamarkt om met mijn cadeaubonnen een babyfoon te kopen, en daarna óf de echo om 16.00 uur óf onze ouders gaan vertellen dat we een leuke verrassing hebben voor ze. En dan vanavond X-factor finale, leuk dagje zo!! Tot morgen meiden, fijne dag allemaal! X
Goedemorgen meiden, ik ben weer een beetje bijgelezen. Heb niet veel onthouden maar: Mama van Youri: van harte! Veel geluk met deze nieuwe ' status' samen (kindje samen blijft in mijn ogen altijd bijzonderder dan welke uitgesproken verbinding dan ook, maar het is wel bijzonder!) Kleertjes wassen: Nou, dat komt in juli wel, als wij in ons nieuwe huis zitten en de babykamer staat enzo. Hoorde overigens van net bevallen vriendin dat haar VK had gezegd dat het tegenwoordig niet meer per se nodig is, dat wassen. Vroeger werden er blijkbaar andere gassen of materialen gebruikt bij het verpakken, en die konden schadelijk zijn. Volgens haar was dat nu niet meer zo. Ik ga overigens wel wassen hoor, lekker fris En Miekiepluis: ah, wat zielig!! Onze twee katten gaan straks in ons nieuwe huis voor het eerst naar buiten. We wonen daar aan het water en ik vrees het ergste. Ik zou er niet van opkijken als ze de schrik van de buurt worden, met hun roofdieren-instinct is niks mis namelijk.. Met mij gaat alles wel goed. Eergisteren ontdekte ik ineens vlekken in mijn shirt op mijn borsten. Ik drukte er oen even op, kwam er een soort melk uit. Hoe bizar! Eerst was het doorzichtig, nu een soort van licht geel. Het schijnt wel normaal te zijn, maar ik vond het vooral heel apart Verder groeit mijn buik mega hard. Krijg van alle kanten opmerkingen. Ben er wel blij mee dat de groei zich vooral beperkt tot de buik zelf, die is net een halve voetbal nu. Zag ook wat putjes in mijn billen die er nooit zaten hoor, maar die zie je gelukkig niet door mijn kleding heen Vanmorgen maar weer eens op de weegschaal gesprongen en er zitten met 27 weken nu zo'n 9 kilo's bij. Volgens de tabellen met mijn postuur erg netjes.
Petrabr: tja huismus, dat gevoel ken ik. Heb ik eigenlijk ook wel een beetje last van, lekker gthuis rommelen en verder alles laten voor wat het is, heerlijk! Rianne: ik kan me heel goed voorstellen dat je er tegen opziet hoor en dat je daar eigenlijk helemaal niet aan wilt, maar dnek nu aan je zelf en je kindje, als je nu toegeeft dan heb je er straks alleen maar profijt van. Maar doe niks wat je zelf niet wilt. En als je er wel 1 huurt of leent is dat niet meteen de verplichting om hem ook te gebruiken hoor! Meid dikke knuffel en rustig aan hoor, neem je tijd en neem voor je zelf de goede beslissing! Hanna: gefeliciteerd met je bugaboo, geniet ervan! Marieke: Dank je wel, nou ik hoor het volgende week maandag (de 18de) wat het voor puntje is, dus ik zal het in de gaten houden en mocht dit het punt zijn dan zal ik dat ook aan kaarten! Echt bedankt en bedank ook je vader even! Miekiepluis: ik ga ook nog niet wassen, want ik heb inderdaad ook het idee dat ik dan blijf wassen en dan is alles al verwassen als spruit er is, dan heb ik geen eens meer nieuwe kleertjes haha. Maar je moet lekker doen waar je je goed bij voelt! Ach wat zielig zo`n arm klein eendenkuikentje!!! Kan me voorstellen dat je even last had van tranen! Dikke knuffel! Mama van Youri: geniet van je vakantie en wel zonde van het weer van gisteren, maar evengoed gefeliciteerd met je huwelijk! En voelt het nou echt anders??? Buik: ja ja er beginnen nu ook eindelijk mensen te zien dat ik een buik krijg, vooral als ik nhu een eiets strakkeer shirtje aan heb of mijn buikband om heb! Ben er nu best wel trots op! Gisteren bij de vk kwam ik er ook achter waarom ik aldoor zo`n last van mijn ribben heb, kindje ligt lekker met het hoofd bij mijn ribben, verklaard een hoop! Spruit is ook aldoor lekker aan het wiebelen en schoppen en draaien en en en en. En ik ben zo blij dat ik nog niks aangekomen ben, aangezien ik een overgewicht heb van ongeveer 20 kg. Als ik dit dan tegen anderen zeg, krijg ik vaak de reactie, ja maar niks aankomen is niet altijd goed hoor, bij die en die ging het toen niet goed en bij die groeide het kindje niet goed en en en en, gatver waarom moeten mensen dan meteen je blijdschap meteen weer in de grond stampen en zolang de vk zegt dat het goed gaat, heb ik daar ook wel vertouwen in, ten miste mijn onzekerheid gaat nu soms ook wel opspelen, is alles wel goed en gaat het allemaal wel goed! Ach stik er ook lekker allemaal in en laat mij lekker genieten van het idee dat ik straks slanker ben als ik bevallen. Sorry voor het ego stukje en als ik niet op iemand heb gereageerd, volgende keer beter! Ik ga nu nog maar even iets in huis doen, ik krijg straks een oud-klasgenootje die ik al 2 jaar niet meer had gezien op visite, heb er zin in. EN ik ga nu brood eten heb verschrikkelijke honger! Meiden geniet van de zon en maak er een mooie dag van!
Ik woon in Middelharnis, op Goeree Overflakkee. Alexandrium was ongeveer 3 kwartier rijden. Heb de Bugaboo nu binnen! Straks ga ik hem gelijk in elkaar zetten!!!
bannercheck eigenlijk wel lekker toch als je 20 kilo overgewicht heb en dan tijdens de zwangerschap weinig tot niks aan komt, moet je straks dasn eens zien als je bevallen bent, ben je direct op een goed gewicht en kan je je broeken ook nog eens weer aan, hihih. Helaas gaat dat hier niet op, heb geeen overgewicht dus ik MOET aan komen. Maar het gaat netjes hoor
Wij hebben vandaag besloten om toch maar een nieuwe kinderwagen te kopen..We hebben een paar jaar geleden de kinderwagen van buurtjes overgenomen, maar nu ik hem zo zie wil ik toch liever een nieuwe..het is ons eerste kindje en hoop er ondanks dat het niet op een normale manier zal lukken toch nog meer te krijgen. Maar heeft iemand tips, waarom een bugaboo of waarom een quinty of wat is jullie advies? Waar moet ik op letten?
@Ollekebolleke: laat die mensen maar kletsen hoor, ik kom ook nauwelijks aan en mijn vk vindt dat echt prima. ben de afgelopen 4 weken een halve kilo aangekomen en dat is veel voor mijn doen. @mamavanyouri: gefeliciteerd met je nieuwe status @Verhip, ik zou het niet weten, wij hebben ook een 2e hands gekocht. @Cjpt: waar en wanneer het ook wordt, veel plezier met je pretecho! wel mazzel dat je al zo snel bij die ander terecht kan! @morgenzon: tegen mij zeiden ze tussen de 26-30 weken voor een pretecho is het beste. wat waren jullie allemaal vroeg op zeg trouwens! ben zelf pas een uur uit bed
De echo ging vandaag inderdaad niet door dus we gaan nu donderdagavond. Was vanmiddag wel erg leuk, mijn schoonmoeder is jarig vandaag en morgen moederdag. Dus bloemetje gebracht en verteld dat ze dus mee mogen donderdag. Ze moest er gewoon van huilen ahhhh! Ben benieuwd wat mijn ouders morgen zeggen!
miekiepluis : nee ik ga de kleertjes ook nog niet wassen. aa wat sneu voor het eendje! Mama van Youri ; van harte gefeliciteerd met je huwelijk! wat ontzetend balen van het weer!!
verhip, ik heb een Bugaboo gekocht omdat ik hem heel lekker wendbaar vind. Hij rijdt er licht en dat vond ik erg belangrijk. Ik zou zeggen, ga gewoon eens naar een babyzaak en rij eens een stukje met verschillende merken, dan merk je vanzelf wara je voorkeur ligt!
Thanks voor je reactie. Maar zit bij een bugaboo wel ook een autostoel en reiswieg? Heb het idee op internetsites dat het allemaal apart is..
Ehhh, bij de Bugaboo zit standaard een ligwieg voor de baby en een wandelwagenbak voor als hij/zij wat groter is. Geen autostoel dus. Wat bedoel je met een reiswieg?
Met reiswieg bedoelt ze denk ik hetzelfde als jij bedoelt met ligwieg. Het autostoeltje moet je er los bijkopen, je kan er een speciale bugaboo bijkopen of een maxi cosi. Dan koop je 2 opzetstukjes voor 40 euro en past de maxicosi erop. Maar ik zou inderdaad eens naar een grote babywinkel gaan en met een verkoper door de collecties heen gaan. Ze weten er best veel van en je mag alles zelf uitproberen enzo. Shopse!