@Verhip, ik ben heel blij met de quinny speedi. Rijd soepel en is heel makkelijk in te klappen. Je klikt zo de reiswieg of de maxi cosi erop! Erg handig. Je moet maar even wat dingetjes testen denk ik ook. Yeaahh mijn babykamer is helemaal in elkaar gezet. Over 4 weken komt een nieuw deeltje van het bed dus halen we het er dan wel weer af en nieuwe erop.
hey meiden wat is er weer veel geschreven zeg.... gister op de vervangende groep geweest om kennis te maken, was echt heel erg leuk bewoners zijn erg aardig en het personeel gaat ook wel. morgen mijn 1e dienstje daar hoef maar van 9u tot 12u ben benieuwd, maar gaat helemaal goedkomen. nu wil alleen mijn baas, dat ik weer helemaal uit de ziektewet ga,en voor 32u op die groep ga werken. nu is het alleen zo dat dat daar helemaal niet kan, omdat er veelal korte diensten zijn, en ik dus nooit 32u kan draaien... nu dat weer ga maandag even naar haar toe, om te vragen wat ze hier nou mee wil, en tot die tijd blijf ik gewoon 50% in de ziektewet fijne avond nog allemaal
Jeetje Mik, vindt dat ze bij jou wel erg moeilijk doen hoor. En 32 uur is wel erg veel hor. Wel rustig aan doen!
Brusje: ja ik heb inderdaad een voordeel tot nu toe, maar we zijn er nog niet, dus wie weet kom ik straks ineens wel erg veel aan, ik hoop het niet, tuurlijk mogen een paar kilo`s wel, maar liever niet te veel! Ik weet dat jij er ook erg mee zit, maar alles komt goed, dat heb ik zelfs, met mijn overgewicht. Ik was voor de zwangerschap ook redelijk bezig met rustig aan afvallen, omdat dat beter voor je is als je zwanger bent, dus ben en was mij er zeker wel bewust van dat ik af moest vallen, maar ben er nu niet heel erg mee bezig, aangezien dat niet goed is voor spruit! Gelukkig hoef ik er ook niet veel voor te doen, maar bij jou komt ook alles vast wel goed na de zwangerschap. En bedenk het zo, het is voor een goed doel! Verhip: ik heb de bugaboo van mijn zus overgenomen, ben hier erg blij mee, mijn zus heeft de quinny nieuw gekocht, ook erg mooi, tja wat je zou moeten kiezen?? iets wat bij JOU en LIEF past! Bij bijna alle wagens, moet je bijna alles er los bij kopen en heb je alleen de wagenbak en wandelzitting, dus bij zo goed als alle wagens moet je er een maxi-cosi bij kopen met adapters. Mik: wat lastig zeg bij jou op je werk. Nou maak je maar niet te druk, ze zijn gewoon even een beetje in de war en trouwens 50% ziektenwet kost hun helemaal niks als het goed is, dus waar maakt ze zich druk om?? Succes en ristig aan he! Hier vandaag een lekker rustig dagje gehad, had een oud klasgenoot op visite, was erg gezellig, we hadden elkaar al een tijdje niet gesproken en hadden genoeg om bij te kletsen. lekker met de hond gewandeld, had halverwege alleen best wel weer last van bandenpijn, erg vervelend, denk dat ik straks niet eens meer lopend naar mijn schoonmoeder kan of ik moet heel langzaam gaan lopen, maar dat staat ook zo raar! Tja nog 3 maanden, whoe wat gaat die tijd eigenlijk ineens snel zeg! Ga nog even wat aan de kinderkamer doen samen met lief! Geniet van jullie avond en tot de volgende keer!
@ verhip. Wij hebben van de week de bugaboo met autostoeltje binnen gekregen . Even getest natuurlijk, met de baby van een vriendin. En daarna de autostoel meteen terug gebracht. Veels te groot en onhandig in de auto vast te maken. En hij is ook ontzettend zwaar. Nu hebben we de maxi cosi en die bevalt veel beter. Zou als ik jou was even goed kijken in de winkel want over het terugbrengen deden ze erg moeilijk. Krijgen jullie trouwens elke keer een mailtje als er nieuwe berichten geplaatst zijn? ik namelijk niet, vergeet dan steeds te kijken en moet nu echt voor 1.5 week terug gaan lezen. Sorry dames, beetje erg veel leeswerk Alles goed met iedereen?
Haha grappig he? De bugaboo zelf is super licht en dan het autostoeltje zo zwaar! Vond ook de maxicosi veel handiger erbij!
Hallo dames, Had ik een hele tekst getypt met reacties op iedereen en nu is die weg @ Mik: Wat een gedoe op je werk..daar zit je de laatste weken voor je verlof echt niet op te wachten! Gsm's zijn tegenwoordig echt zo enorm groot met voornamelijk touchscreen....hoop dat je snel een leuke vind... Morgen ga ik nog maar een keer op iedereen reageren...hopen dat ik dan niet weer hele tekst kwijtraak... Met mij gaat het nu wel...ik heb een enorme blauwe/paarse/zwarte plek op mijn bips en mijn stuitje lijkt uit elkaar te scheuren als ik opsta Vandaag heb ik toch maar weer even gebeld met de verloskundige want mijn buik werd bij iedere beweging hard...ze wilde meteen langskomen...vond ik echt super ze heeft naar het hartje geluisterd wat perfect klopte en mijn buik was ook mooi gegroeid...ze heeft voor de zekerheid nog even inwendig gevoeld..en de baarmoedermond is nog mooi gesloten....ik moet wel plat liggen en veel rusten van haar omdat mijn banden overstrekt zijn en daardoor mijn buik zovaak hard wordt..en ze stuurde me meteen naar de service-apotheek om een middel tegen mijn blaasontsteking te halen...daar had ik gisteren bij de huisarts alweer een recept voor een nieuwe abkuur voor gekregen maar ik had het niet meer gehaald om dat op te halen....Ben echt superblij dat de kleine man het goed maakt!! Nou meiden..een fijne nachtrust allemaal voor zover dat gaat lukken!! Groetjes Ramona
Suzie: volgens mij kan je dat aan en uit zetten, maar van mij hoeft het niet aan, want weschrijven redelijk snel dus telkens als ik kijk staat er wel iets nieuws. Dus eigenlijk gewoon regelmatig even kijken, maar als jij het prettiger vind om mail te krijgen dan moet je ergens iets aan vinken en dan ben je lid van deze pagina! Mamamoon: Jeetje zeg wist niet dat je er zo`n last van kon hebben (overstrekte banden) En vervelend dat je plat moet blijven liggen, maar idd gelukkig alles goed met de kleine man. En hopen dat je blaasonsteking snel over is. Hier een korte nacht, we gingen er laat in en vriendlief ging er net om half 9 uit, toen had onze spruit besloten om mama maar eens flink te gaan pesten, lekker blaas boxen, vervolgens ribben poeren en toen ging vriendlief xboxen met het geluid nogal hard aan, dus tja als je door iedereen tegen gewerkt wordt slaapt het ook niet lekker meer en wil het ook niet lukken dus al alweer uit bed en heb alweer een was in de wasmachine zitten. Verder gaat het redelijk goed op wat bandenpijn na. We gaan straks even naar en grote meubel winkel die hebben 70% korting op alle bankstellen en aangezien onze schattig poezen vriendjes vorige maand de hele bank vol gepiesd hadden, willen we misschien toch maar een nieuwe. Dus eens kijken wat we nstraks kunnen vinden! En wat een lekker weer he meiden?? Geniet ervan en iedereen die al moeder is of er iets aan doet geniet van deze moederdag!!!
Thanks voor jullie reacties! We zullen eens gaan shoppen... Maaruh, zit er eigenlijk lang levertijd op?
Verhip: ik denk dat het wel verstandig is om zo snel mogelijk te gaan shoppen, meestal is de lever tijd 10 weken ofzo, misschien zou je natuurlijk wat kunnen regelen, maar toch zou ik er een beetje vaart achter zetten! succes
Verhip, ik heb mijn Bugaboo binnen 2 weken binnen! mamamoon, tjee zeg, dat klinkt allemaal niet zo goed. Hopelijk voel je je snel weer wat beter en gaat het weer goed met je stuitje. Mik, je klinkt gelukkig weer positiever over je werk. Fijn dat het je bevalt zo. En 50% werken is toch prima, ik snap niet goed waarom ze je zo voor het blok zetten steeds... Vanmorgen heb ik lekker ontbijt op bed gehad En als cadeautje een mooie vulpen. Ik ben gek op pennen Zometeen gaat manlief nog hardlopen en ik ga mee op de fiets. Heb ik gelijk mijn beweging gehad voor vandaag en het is nog gezellig ook. Heerlijk in de zon! Onze poes is er weer eens niet. Een week geleden is ze een week weggeweest toen we op vakantie waren en nu zit ze waarschijnlijk ergens in een schuur opgesloten Ik hoor haar wel miauwen en heb even bij alle buren een briefje in de bus gedaan. Dus hopelijk komt ze zelf weer, anders moet ik toch echt goed gaan luisteren war het vandaag komt. lastig hier met al die schuurtjes, die her en der in de tuinen staan.... Stom beest!!! Fijne moederdag voor iedereen! Groetjes, Hanna
Hoi meiden, een goede moederdag voor alle moeders hier en natuurlijk de bijna mama's ook een beetje. @Cjpt, wat is dat heerlijk wakker worden he. Fijn dat jullie het zo goed gezien hebben. Oh en wat lekker dat je goed hebt kunnen slapen. Oh en super dat het dan alsnog donderdag wordt en je ouders/schoonouders meegaan. Leuker cadeau kunnen ze niet wensen toch? (enne..........het is zoooooooooo leuk ) @Anna, wat fijn dat het zo goed met je gaat. En lekkende boobies, je bent niet de enige hier geloof ik. Er zijn er volgens mij zelfs al 1 of 2 die zoogcompressen gebruiken. @Ollekebolleke, laat de mensen maar lekker kletsen. Jij voelt je goed en met je beeb is ook alles in orde. Wat wil je nog meer. Fijn dat je nu kan zien dat je echt een zw.schapsbuikkie hebt. Geniet er van hoor. @Verhip, wij hebben de mutsaerts combi style gekocht. Vanwege 4 wielen, wendbaarheid, makkelijk op te klappen, grote bak en de prijs (ook niet onbelangrijk) oh en mijn man kan er goed achter lopen met zijn 1.96m. Bij deze wagen zat alles in 1. De autostoel hebben wij er van safe to go bijgekocht, moesten hiervoor 60 euro bijbetalen, maar de adapters zater er al bij. Oh en ook een voetenzak. Dit is de link ervan: http://www.baby-dump.nl/index.php?page= ... =248&m=248 Succes met het zoeken. Je kan hier op het forum onder 'babyuitzet' ook een heleboel topics vinden over de verschillende wagens. En wat de rest hier zeg, uitproberen. Dan ben je er zo achter! @Mik, wat een gedoel meid. Maar fijn dat de kennismaking op de groep goed is gegaan. Dat is belangrijk toch? Probeer bij je standpunt te blijven hoor. @Mamamoon, wat een schrik, maar fijn dat alles goed is met je kleine mannetje. doe maar rustig aan dan en laat je lekker verwennen. @Ollekebolleke, veel plezier bij de meubelwinkel en geniet idd maar lekker van het mooie weer. Tis hier ook al zo heerlijk. @Hanna, getverderrie, ik vind het al erg als onze poes een nacht buiten is. Wat zielig dat je d'r dan wel hoor miauwen. Hoop dat je d'r snel weer terug hebt. Lekker ontbijtje op bed. Mijn man komt nu pas uit bed gerold. Maar ja, ik ben ook nog geen moeder he. Zo en nu ga ik even op bevestig klikken en hierna even spammen met onze kleine frummel. De pretecho was hartstikke leuk en alles was wederom goed met die kleine. Lekker beweeglijk enzo. Fijne dag iedereen!!!
@ Daan, wat een mooie foto's!! Leuk hoor! Op wie lijkt ie? hihi... Nou hier ook een ontbijtje op bed..lekker!! Net even tas ingepakt en dan morgen lekker midweekje weg. Wij hebben voor moederdag net als cjpt. We geven ze bonbons en een kaartje erbij en daar staat op: lieve mama, als je 27 mei om 20.00 bij ons bent, gaan we om 20.30 even zwaaien naar je kleinkind. Ben benieuwd hoe ze het vinden!! Nou ik weet niet of ik er nog ben vanavond of morgen, en anders fijne week allemaal en tot vrijdag!! En fijne moederdag natuurlijk he!! Want we zijn al mama hoor!! Woehoe!!
Zo net terug van de meubel winkel, wat een zooitje zeg, staat er in een advertentie tot 70% korting enz, kom je daar aan is de goedkoopste bank alsnog 800 tja dat hebben we zo ff niet, dus beetje tegen valler, maar we weten wel wat ze hebben! Verder zijn we lekker aan het genieten van de zon, de buren zijn 4 hele grote coniferen (lees meter of 6 als het niet hoger is) aan het weg halen, dus nog meer zon in de tuin! Heerlijk! Daan: wat een verschrikkelijk mooie echo zeg, ben jaloers!!! Annie: tja we zijn wel een beetje mama, maar toch nog niet helemaal. Volgens mijn vriend ben ik aanstaandemama, dus helaas nog niks gehad!! Ach volgend jaar misschien! Ik ga nu even de heg snoeien dan kan ik daarna lekker douchen en naar mijn moeder! Geniet van de zon en nogmaals een fijne moederdag!
Hoi meiden, Nou de poes is weer terecht hoor. Hij zat in een huis waar ze aan het verbouwen zijn. Via de overbuurvrouw aan het teleffonnummer gekomen van de mensen die daar wonen. Die man is een half uur hier heen komen rijden om onze poes te bevrijden. Die wilde niet tevoorschijn komen en bleek later achter de nuur bij de openhaard te zitten. Nu ligt ie hier knorrend naast me en heeft ze huisarrest Annie en cjpt, leuk idee hoor om je moeder vandaag uit te nodigen om mee te gaan met de echo. Ik weet heel erg zeker dat dit cadeautje wel in de smaak zal vallen! Wij gaan zo naar mijn moeder. Net mijn ene zus gesproken en die gaan op ongeveer dezelfde tijd. Dus dat is wel heel gezellig. Misschien is mijn broer er ook nog wel. Mijn andere zus is vanmorgen al geweest. Groetjes, Hanna
Hallo mama's to be, FIJNE MOEDERDAG ALLEMAAL!! Hihi...zo'n gek idee, volgend jaar rond deze tijd heb je gewoon echt moederdag! Sjee! Het is hier heerlijk zonnig en heb al lekker in de tuin een boekie liggen lezen.. Thanks allemaal voor het reageren op mijn vraag, ik ga inderdaad ook pas in week 32/33 wassen ofzo. Hoewel ik wel al de lakentjes en andere dingen ga wassen... Alleen de kleertjes nog niet. Heb dit weekend beetje paniek in hoofd, niet heel erg, maar ik las iets over zwangerschapsvergiftiging en ineens ben ik hypogonder en heb ik ook allemaal die klachten! Gelukkig laat ons meisje zich wel goed voelen vandaag, dus maak ik me weer wat minder druk, maar ga toch even mijn zorgen uiten woensdag... Oh...ik ga een ijsjes eten met mijn lief! Joepie! Fijne dag allemaal, reageer morgen weer op iedereen! Liefs, Pluis
Nog ff...Daan, wat een prachtige foto's zeg! Ik krijg direct zin om zelf ook nog een keertje een 3-d echo te laten maken! Liefs, Pluis