ey meiden wat gaan jullie hard!!! hihi. hier gaat alles goed druk druk met het kamertje en andere dingen. en me laptop is ook half overleden dus vandaar. van het weekend hebben we de maxi-cosi gekocht en een box. en nog andere dingtjes voor de kleine. buik begint nu ook te groeien hihi. nou meiden hoop vanaf morgen weer wat vaker hier zo te zijn. fijne avond allemaal
Ginny, wat een mooie babykamer hebben jullie gemaakt zeg!! Daar kan je trots op zijn! Super die lamp met die sterretjes! Noa, leuk dat je zo goed geslaagd bent met maxi-cosi en box. Welke maxi cosi heb je gekozen? Miekiepluis, was het ijsje lekker? Echt weer om dit te eten he! Morgen mag ik eerst naar de VK en de gyn en daarna begint de werkweek weer. Ik ben heel benieuwd of de kinderen/ouders en collega's zien dat mijn buik is gegroeid in deze 2 weken. Ik ga lekker een buikband om doen. Dan valt het extra op hihihi! groetjes, Hanna
zohe..lekker weertje geweest! Daan supergave foto's zeg, nou ga ik toch wel twijfelen om toch een 3d echo te laten maken. Ginny, mooie kamer, schattig he al die kleine kleertjes op een rij! Ik heb voor moederdag een zelfgeschilderde pollepel met een gedichtje gekregen van Pepijn...ik heb zitten brullen zeg..haha... maar ben zo trots op mijn kleine mannetje, als je ziet wat hij al allemaal kan binnen 1 1/2 jaar. en van mijn vriend een voorleesboek "mama ik vind jou lief" weer brullen...... en het boekje van Claudia de Breij, "Krijg nou tieten".. die is echt hilarich, zo leuk...en heel herkenbaar. Gaat over je zwangerschap per week bescheven. Echt een aanrader. (ik heb hem al bijna uit)
Daan: mooie foto's zeg, wat een zoet gezichtje! Ginny: lief kamertje! Dat ziet er al helemaal af uit zeg, prachtig! Over moederdag: volgend jaar? Ik ben dit jaar al verwend! Ik kreeg een schattig rompertje met 'mamma's schatje' erop. Zo lief!
@ Daan: wow, wat een mooie fotoos!!! En Ginny: leuk kamertje zeg! Oh, ik wou dat ik al kon beginnen...nog een week of 8 en dan zitten we in ons nieuwe huis en kunnen wij ook los
hey meiden ben terug vn een heerlijke week turkije, we hadden dagen van 30 graden!!!! wel veeeeeeeeel te warm maar echt leuk!!! lyana is heeeeeeeeeeeeeeeeeeel braaf geweest!! een schat vn een kind en zeker vr herhaling vatbaar heb er echt vn genoten!! hier nog iets belangrijks gebeurt? zoja kan iemand me even iinlichten heb wel veel probleme met men computer, het is een laptop en hij laad niet nr behoren op maar ja... zo meteen nr de gyneacoloog ik laat weel iets weten wanneer ik terug ben xx
Ik heb een heerlijke eerste moederdag gehad. Van Roos een prachtig ontbijtbord met haar handjes met verf erop en van Andy een bon voor de beatyfarm dus die ga ik binnenkort maar eens inwisselen, hij wil zelf niet mee want dan kan hij lekker de hele dag met Roos zijn, de schat. wezen brunchen bij van der valk met de moeder van Andy (en familie) en daarna heel gezellig zitten klaverjassen en gourmetten bij mijn ouders, echt een topdag dus. Nu weer werken, heb een lange week voor de boeg
@Ginny, gave babykamer zeg...! @ all, wat hebben jullie allmeaal leuke dingen gehad voor moederdag...Gister heeft mijn mannetje samen met een neef een groot deel van de babykamer in elkaar gezet, het is echt al helemaal top geworden... @ Liz, fijn dat je hebt genoten van je vakantie...En succes straks bij de controle..Voel je je wel helemaal goed?? Vraagje: Sinds zaterdagavond heb ik me toch een pijn in mijn rechterzij, helemaal onderin meer op de grens van been/buik. Dit heb ik alleen als ik opsta, loop of iets van de grond aan de linkse kant wil pakken...Als ik gewoon rechtop blijf zitten is er niets aan de hand...Zou dit gewoon bandenpijn zijn?? Omdat het nu al sinds zaterdagavond aanhoudt, twijfel ik of dat wel zou kunnen.. Thanks alvast voor jullie reacties..
En hoe zit het btw met de lijst avn alle zwangeren, wie wanneer is uitgerekend en het geslacht?? Weet iemand dit?
wow Ginny wat een mooie kamer! (ban jaloers, die van ons is nog steeds niet af....) Daan wat een gave foto's! heb zelfs over die foto's gedroomd vannacht! haha!
@daan, wat een mooie echo, ergens zou ik dat ook wel willen. Maar wij doen het niet om toch enige verrassing te laten staan bij de geboorte. Al denk ik dat ons kindje op onze dochter lijkt??? Zo op de normale echo te zien. Vind jullie echo echt enorm mooi en je kan al echt een mooi babytje zien, wouw! Hier heeft gister onze dochter haar eerste communie gedaan, dat was echt leuk, daarna nog naar een verjaardagsfeestje (mijn dochter dan) dus voor haar dubbel op feest. En het was moederdag, maar mijn zoon en dochter hadden mij donderdag de cadeautjes al gegeven, onder het motto van voor ons is het elke dag moederdag
Hoi meiden, Vanmorgen echt een babymorgen. Ik kom net van de VK vandaan. Alles was goed. Weer bloeddruk gemeten, brrrrrr , maar alles was gelukkig goed. Baby goed gegroeid en over 4 weken mag ik weer komen. Mijn man is gezellig meegegaan. Dat lukt lang niet altijd vanwege zijn werk. Zometeen gaan we naar de gyn voor een echo. Ook heel leuk om nog eens te kijken Daarna gelijk naar school om te werken, maar deze dag vliegt zo wel voorbij. Groetjes, Hanna
Brusje, ik zou het niet weten... Heb net toch maar de gyn gebeld, maar wil zeker weten dat het gewoon normale pijn of bandenpijn is. Ze gaf aan dat ze inderdaad ook dacht dat het bandenpijn was, maar dat ze het voor de zekerheid wel even wil checken. Dus morgenmiddag even naar het ziekenhuis voor een extra checkup...Aan de ene kant fijn, de zekerheid dat alles goed is maar aan de andere kant voel ik me net een overbezorgd persoon. Toch is dit pas de eerste keer dat ik bel met een klacht, dus dat valt wel mee..toch? Of ben ik echt overbezorgd?
Hee dames, Wat zie ik hier mooie foto's voorbij komen zeg! Mooie buikjes en kamertjes en super muurschilderingen! Wauwie! Wij hebben vanmorgen een 4D echo laten maken. Zo anders dan al dat medische gedoe... Heerlijk liggen genieten! Hartje mooi gehoord en staat op dvd...mooie 2D beelden en 4 D beelden. Ons kindje lag lekker te knuffelen met de navelstreng. Zo schattig! Maar wel de navelstreng dus steeds in beeld. Maar ach... Volgens de metingen ligt ons kindje 2 weken voor in de groei. Oeps! Vandaar dat mijn buik ineens zo groot is geworden. Morgen moet ik toch al prikken op suiker. Ben er de hele morgen zoet mee... Hopenlijk ligt de voorsprong niet aan de suiker en heeft ons kindje gewoon een enorme groeispurt gemaakt. Ik zal dadelijk proberen wat foto's te plaatsen. Heb ze namelijk meegekregen op USB stick... Fijne dag allemaal!
NEEEE dat kan je nooit zijn joh, je zorgen maken is alleen maar stress die je niet nodig hebt, lekker alles navragen en als ze even willen kijken/checken ben je toch weer heerlijk gerustgesteld? Dat is het belangrijkste. Het nadeel van alle moderne technologie is dat we ons ook meer zorgen maken omdat we meer weten
Haai meiden, Het harde leven is weer begonnen na 2 1/2 week vakantie... Wat is 06.15 dan achterlijk vroeg zeg!! Verhip: Je bent helemaal niet overbezorgd hoor, ik heb ook al een aantal vragen voor de Vlos, ik ga woensdag, en het lijstje wordt steeds langer. Kan me niks schelen, ik wil graag gewoon weten waar ik aan toe ben en dat wil jij ook. Prima toch! Jingi: Ik heb dat boek van Claudia ook, ik lach me echt suf! Geweldig! En wat lief dat je al zo verwend bent zeg! Mijn lief had wel ontbijt gemaakt, maar geen cadeautje.. Komt volgend jaar wel.. Verder weinig nieuws hier onder de zon! Veel ouders die vroegen hoe het ging en dat ik weer mooi gegroeid was, gelukkig geen "Jeetje, wat ben je dik" - opmerkingen enzo.. Fijne dag allemaal! Liefs, Pluis
Suzie83: ik kreeg ook opeens geen berichtjes meer als er nieuwe waren , maar onderaan de pagina kan je je daarop opnieuw aboneren. dus dat heb ik gedaan en nu krijg ik wel weer telkens een email als er nieuwe berichten zijn , en waar ik geblefen was ! erg handig! mamamoon24 : wat balen dat je zoveel last hebt! hanna1974: gelukig dat je poes weer terecht is!! Daan78; wat een mooie foto,s!!!!! Ginny: wat een prachtig kamertje!!!!! Liz0104: wat een heerlijk weer had je in turkije! kanela ; wat een super mooie foto,s!!!! ik heb sinds een paar dagen pijn bij het plassen , wel rare pijn meer super gevoelig mishcien , maarja iniedergeval morgen moet ik urine inleveren bij de huisarts. dus ben benieuwd!