Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @ Marieke, TIMING! hahahaha

Heb onze lijsten even samengevoegd...Nog niet helemaal goed, ga ik aanpassen!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh ik ben een gedeelte vergeten mee te pakken zie ik nu, sorry Verhip!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh hahaha! nu snap ik het :D

4. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Maakt niet uit...Heb ze samengevoegd...Voeg je zelf wel even je uitrekendatum toe??

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    oh dan wacht ik even met mijn uitgerekende datum tot Marieke klaar is. :D

Om even op je vraag terug te komen, Marieke. Ik ben sinds deze week wat benauwder dan normaal en dus wat eerder buiten adem.

6. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Aanvullingen: Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!

Ben ff op zoek gegaan naar de uitleg onderaan een bericht hoe je dat met die quotes moet doen, misschien is dit iets? Zoals hierboven? Daan, zou jij dan ook ineens de oude tekst mee willen vervangen???

7. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Daan, volgens mij is Marieke er niet meer...Ze staat niet bij de online?

Oeps, toch wel...Ik zit onderaan op de pagina te kijken, maar daar staat ze niet bij. Maar bij haar naam staat een schuine streep dat ze wel online is...hmm, werkt raar...

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik zal het even aanpassen verhip.

Hihi, ik dacht dat ze ook nog online was gezien het schuine streeppie.

9. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Even iets anders,

@ Marieke: Ook ik heb er last van, ik ben heel snel buiten adem..1 keer de trap op en af (wel snel achter elkaar) en ik heb weer paar minuten nodig om op adem te komen...Vind het wel vervelend, want moet nu goed nadenken: Heb ik echt iets nodig boven en kan ik niet ineens iets anders meenemen..haha

Ben woensdagavond voor het eerst naar Yoga geweest, was wel leuk...en fijn om even met jezelf bezig te zijn!

Hebben jullie ook al wat meer moeite om je sokken aan en uit te doen evenals een broek aan te doen? Ik zit nu op de grens van erbij moeten gaan zitten of net niet hahaa...

Nog maar 29 daagjes werken...Joehoe, zit alweer onder de 30!

Ga vandaag de babykamer poetsen (staat sinds 3 dagen volledig in elkaar) en maak dan even fotootje zodat jullie die ook kunnen zien...Ga ook al alles ergens neerleggen, ongewassen en/of verpakt...Want heb geen idee wat ik al wel of niet heb...Dus tot later vandaag!

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    @ Daan, nu is het schuine streepje bij Marieke weg...Toch blijft het raar deze site..hihihi

@all Sorry voor de vele berichten!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Afsprakenlijst:

Mei:
    Daan78, 22 mei, 09.45, controle vk
    Rianne80, 25 mei 11:10 controle gyn
    Verhip, 28 mei 9:20 controle gyn

Juni:
    Marieke1983, 2 juni 20.15, groei echo
    Marieke1983, 4 juni 09.20, controle vlos
    DesireeK, 23 juni 8.30, controle gyn, 8.40 echo

Uitgerekend op:
    (Naam, Datum, Geslacht)
    Daan78, 01 augustus, geheim
    Verhip, 18 augustus, geheim [-(

Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    jep, sokken enzo doe ik al zittend en als ik iets naar boven moet brengen, verzamel ik het eerst, leg het op de trap en als ik dan echt naar boven moet, neem ik het mee.

Pfff, benen scheren is ook zo'n crime.

13. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Mijn benen gaan nog, want die zet ik tegen 1 muur aan maar mijn bikinilijn, mmm, dat wordt steeds moeilijker, want krijg mijn buik niet opzij of omhoog hahahaha

14. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Afsprakenlijst:

Mei:
    20: Ginny controle VK 10.45 uur
    22: Daan78 controle vk 09.45 uur
    25: Rianne80 controle gyn 11.10 uur
    28: Verhip controle gyn 09.20 uur

Juni:
    2: Marieke1983 groei echo 20.15 uur
    4: Marieke1983 controle vlos 09.20 uur
    23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo

Uitgerekend op:
    (Naam, Datum, Geslacht)

Daan78 - 01 augustus, geheim
    Ginny - 10 augustus, Jongen
    Verhip - 18 augustus, geheim [-(

Buddylijst:

Daan - Sweepy (toch?)

Klik op "quote" in het bericht. (bovenaan) Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    oh dat standje heb ik nog niet geprobeerd, maar ben bang dat dat ook niet gaat, want moet dan toch voorover buigen.

Bikinilijn is ook zoiets, dat moet allemaal maar op gevoel, maar je wil niet weten hoe het er uit ziet na die tijd hihi, vooral in mijn liezen :) :)

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Afsprakenlijst:

Mei:
    22:Daan78 controle vk 09.45 uur

Juni:
    3: petrabr controle vlos 16.00

Uitgerekend op:
    (Naam, Datum, Geslacht)

Petrabr, 25 augustus, onbekend

2 keer geheim
    1 keer onbekend
    0 keer meisje
    1 keer jongen

Buddylijst:

Daan - Sweepy (toch?)

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    bikinilijn gaat op gevoel, anders kom ik er echt niet bij.

Wie wil mijn buddy zijn??? Ik heb graag een actieve meeschrijver (jaja ik heb nog eisen ook, hihi), want de buddy die ik bij de zwangerschap van Roos had is helaas niet meer op zw pagina en ik denk dat je je buddy toch altijd extra in de gaten houd, vind ik tenminste erg leuk om te doen.

18. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoho! Hier moet ik dan weer even op reageren, sorry ik kan het niet laten hoor...
    Je hebt koolhydraten, dat zijn eigenlijk ketens van suikermoleculen aan elkaar. De woorden suiker en glucose betekenen in dit geval hetzelfde. Maar in de volksmond worden de woorden suiker en koolhydraten dus ook door elkaar gebruik.

De koolhydraat-ketens kunnen verschillende lengtes hebben. Is ie heel lang, zoals in brood, dan spreken we over 'langzame koolhydraten', en is ie heel kort, zoals in koek/snoep/gebak/tafelsuiker dan is het een 'snelle koolhydraat'. Vooral die snelle gevallen moet je zien te vermijden. Dus ga aub niet je brood skippen! In fruit zitten 'middellange' koolhydraten, neem min maar ook max 2 stukken fruit per dag en verdeel ze over de dag dus niet allebei tegelijk! Dat geldt overigens voor alles: goede verdeling over de dag is zeer belangrijk. Dus 3 hoofdmaaltijden en 3 kleinere tussenmaaltijden, daar doe je je lichaam het meeste plezier mee.

Hoop dat jullie mij niet te bijdehand vinden... Maar ik zou het gewoon vervelend vinden als iemand zijn voeding 'verkeerd' gaat doen door gebrek aan goede voorlichting.... (ik voel me al gauw verantwoordelijk... :oops: )

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden,

Ik heb de lijst een beetje aangepast hoor :oops:
    En ik heb ook een Buddylijst toegevoegd...misschien het handigst als de 1e helft van augustus ( tot 15 aug) een buddy heeft uit de 2e helft van augustus (16 tot 30 aug)?
    Dan hebben we de minste kans dat je buddy tegelijk met jou bevalt haha :)

Hoe gaat het verder met iedereen?

Ik zag dat Nita er ook weer even was...fijn dat je hulp hebt bij je verhuizing! En ook fijn dat jij en de vader op een normale manier met elkaar om kunnen gaan. Al snap ik heel goed dat je dat heel erg moeilijk vindt. Maar je bent een kanjer hoor en jij komt er wel samen met je zoontje!!!!

Scheren is hier inderdaad ook altijd in standje hopeloos :rolleyes:
    Onder de douche met 1 been tegen de muur gaat moeilijk, dus dat doe ik dan maar zittend op de badrand, dat gaat een stuk makkelijker. En de bikinilijn inderdaad maar op de tast....die buik gaat geen millimeter opzij hahaha :)

Zo ik ben het laatste wasje met babykleertjes aan het draaien en ga strakjes weer beginnen met strijken, zodat het allemaal fris en fruitig in de kast hangt! Gisteren bij de Xenos nog een paar hele leuke mandjes gekocht voor op de commode en 1 voor in de kast waar de ieniemini sokjes in liggen....zo schattig :D

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Afsprakenlijst:

Mei:
    18: Liefie controle VK 17.20 uur + laatste keer echo
    22:Daan78 controle vk 09.45 uur

Juni:
    3: petrabr controle vlos 16.00

Uitgerekend op:
    (Naam, Datum, Geslacht)

Liefie - 30 juli (was eerst 1 aug), Jongen
    Petrabr - 25 augustus, onbekend

2 keer geheim
    1 keer onbekend
    0 keer meisje
    2 keer jongen

Buddylijst:

Daan - Sweepy

Klik op "quote" in het bericht (bovenaan). Verwijder dan de [ quote ] aan het begin en het einde van het bericht. Vul aan wat je aan wilt vullen!

Deel Deze Pagina