hey ff snel vraagie Het is toch niet raar als je in je bikini gaat zwangerschapszwemmen?? Want me vriend vroeg net of ik geen badpak aan moest...? Omdat ik vorige week in centerparcs de enige was met bikini en als die zwangere in badpak....
nou had ik net een hele reactie geschreven en dan error!!! grrrrrrrr. inderdaad collectieve baaldag, als ik mijn boksbal niet had ingeslikt ging ik nu los.... sorrie dames dan maar even alleen een dikke knuffel
@annie is toch niet raar om in je bikini te gaan, me zus heeft ook de hele zwangerschap gewoon een bikini aan gehad hoor, je moet aantrekken waar jij je fijn in voelt. @ppa balen is dat het als je dan error krijgt heb ik ook wel is, en ja om dan alles weer over nieuw te typen pfff
Haar, heb zo de balen van mijn piekerige haar nu tijdens mijn zwangerschap er is geen land mee te bezeilen. Vanavond naar de kapper maar zou niet weten wat ze ermee kan doen . Teveel lagen ingeknipt ofzo. Bah! Klossen, hebben jullie al nagedacht over hoe het bed omhoog moet? Wij zitten hier met een bed met groot achterbouw dus klossen gaat niet lukken. Zit nu te denken om een ander bed te plaatsen die wel op klossen kan. Bierkratten zou ook een optie kunnen zijn maarja hebben nèt een nieuw matras Wat een dilemmas zeg, haha! Weet overigens nog niet of ik wel thuis wil bevallen of toch in het ziekenhuis. Cjpt, ik heb hem vandaag ook opgehaald en geopend, de blije doos. Zaten handige dingen in maar vond die van de Etos leuke gevuld. Wij hebben hier schreeuwende kinderen naast ons die om 7.00 uur op de piano gaan rammen, ook zóóó irritant. Alweer goed gemaakt met je virend? Annie, lekker in bikini hoor! Doe waar je jezelf goed in voelt! Liefie, hoe was je bezoek gegaan?
@welpje ow balen dat je haar niet mee werkt man, daar heb ik gelukkig niet zo veel last van. maar heb het inderdaad ook aardig stukkie korter laten knippen in het begin. succes in iedergeval bij de kapper. ik had ook de blije doos van etos was inderdaad wel leuk gevuld, die van kruidvat moet ik nog ophalen. leuk zulke buurkinderen beginnen ze smorgens of savonds om 7 uur op de piano te rammen?
Good God, mijn baaldag word steeds erger! Nu zie ik ook ineens overal in huis stof en rotzooi etc. Probleem is dat zoveel spullen hier geen vaste plek hebben. Dus opruimen heeft geen zin want "opruimen" betekent in dit huis "verplaatsen"! Het probleem is de zolder. Daar komt een grote kastenwand voor boeken, dvd's, mappen etc en dan hebben we een puntdak waar aan weerskanten nog schotten onder worden gezet zodat daarachter alles in dozen etc kan. Maar tot nu toe nog nooit het geld gehad om dat eens flink te verbouwen. En nu natuurlijk weer niet haha. Nouja, heel lang saai verhaal kort: mijn hormonen trekken de zooi (en doordat overal zooi staat dus veel stof) niet en er is gewoon niks tegen te doen op dit moment!! Adem in, adem uit... is dit nu nesteldrang meiden? Ik krijg mijn vriend ook maar niet aan het klussen in de babykamer... hij blijft maar alles uitstellen. En ik wéét dat we nog wéken hebben.... en zitten te wachten op belastinggeld en vakantiegeld enzo... maar zou gewoon zo graag willen dat er iets af is hier! Bah kan wel janken! Sorry voor mijn gezeik ;o(
Nou, ben in staat om het helemaal af te knippen... Blijkbaar doen de hormonsters mijn haar pieken, haha! Het rammen begint om 7.00 uur... De doos van Kruidvat heb ik overgeslagen, maar hoor graag als het de moeite is, hihi!
Nou, ben in staat om het helemaal af te knippen... Blijkbaar doen de hormonsters mijn haar pieken, haha! Het rammen begint om 7.00 uur... De doos van Kruidvat heb ik overgeslagen, maar hoor graag als het de moeite is, hihi!
nyn, gelukkig dat het bij de tandarts zo is meegevallen zeg! Ben je dara weer voor een tijdje af. Lieke, gelukkig voel je je weer wat beter nu. Is niet fijn om dit soort dingen te hebben als je lekker op vakantie bent! Mik, knuffel van mij!!!!! Doe rustig aan. Tuurlijk ben je sterk genoeg voor de bevalling!!!! Miekiepluis, over juf zijn vandaag..... ik had ook zo'n dag!! Totaal geen zin, kinderen ook niet trouwens, dus we hebben het uit-ge-breid overd e komende schoolreis gehad Dus... ik heb ook meegedaan aan de collectieve baaldag Bed op klossen, al wel met manlief hierover gehad. Er kwam een schroef uit ons bed zetten, hahahhaha, en toen zei ik: Die moet er eerst weer in als ons bed op klossen moet, anders stort het in elkaar!! Error, ik kon net een hele tijd niet op het forum>>> ook error. Hopelijk niet als ik dit nu zo wil plaatsen.....
ow smorgens grrrrr killen die buurkinderen hahahah. en niet helemaal kaal knippen hoor, staat zo raar stekeltjes bij je pasgeboren kindje dan he. en je hoort het cker als de kruidvat doos de moeite waard is. weet iemand als die van de baby dump leuk is? @cjtp >>>>>>>>>>>>>>> dikke knuffel<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< je eiegen niet gek laten maken hoor, door die stomme hormonen wat je vandaag hebt klink bekend in de oren hoor hier ook af en toe van die woede en dan nog een vent die niet mee werkt grrrrr. jullie krijgen ook vast een hele mooie baby kamer
Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide) ============================================================================== Augustus 2009 Mama's! Afspraken: Mei: 18: Liefie controle VK 17.20 uur + laatste keer echo 18: Kanela controle vk en uitslag bloed (suiker) 09.40 uur 19: Bloem1978 VK 8.30 - Mamavanyouri VK 14.50 19: Ginny controle VK 10.45 uur 19: Doosje80 3/4D echo 19.30 uur 20: ppa controle gyn en echo 9.15 uur 20: Kanela echo maasticht ivm met niertje en ventrikel 14.00 uur 20: Jessie86 controle gyn 11.15 uur 22: Daan78 controle vk 09.45 uur 25: Rianne80 controle gyn 11.10 uur 25: Annie 22 controle VK 8.45 uur 25: Anna1976 controle VK 14.00 26: noa307 controle VK 15.00 uur 26: Megababs controle gyn 27: ollekebolleke extra controle gyn 9.50 uur + controle VK 13.30 uur 27: miekiepluis: controle vk 17.10 27: kim3 3D echo 19.30 28: Nita82 GTT onderzoek 8.00 uur 28: Alice placenta lokalisatie 8.30 uur 28: Verhip controle gyn 09.20 uur 28: Nyn81 controle VK 10.45 uur 28: mik controle vk om 17.40 28: Ginny 3D/4D echo 19.00 uur 29: Jingi controle VK 9.00 uur 29: Marina controle VK 10.30 uur 29: Simmer controle VK om 13.45 uur 29: Stephanie87 Pretecho 14.30 uur Juni: 2: Doosje80 controle VK 17.20 uur 2: Nita82 controle VK 18.50 uur 2: Marieke1983 groei echo 20.15 uur 2: Welpje controle vk 2: Alice controle vk 2: kim3 controle gyn 3: petrabr controle vlos 16.00 3: Elke controle vlos + 1e keer zwangerschapsgym 4: Marieke1983 controle vlos 09.20 uur 4: Marina groeiecho 8.30 uur 4: Renate007 controle gyn 5: tal controle vlos 10.30 uur 5: Hanna1974 10.45 controle vk 6: Elke 3/4 d echo Kijk Nou > Helmond 8: Stephanie87 8.40 uur controle vk 9: Nita82 3D echo 19.00 uur 16: Welpje controle vk 16: Jessie86 controle gyn 11.30 uur 23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo 30: Welpje controle vk Juli: 14: Welpje controle vk 21: Welpje controle vk 28: Welpje controle vk Augustus: 4: Welpje controle vk Uitgerekend op: (Datum, Naam, Geslacht) 30 juli: Liefie - Jongen 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim [-( Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim [-( Miekiepluis - Meisje 02 augustus: Simmer - Meisje 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend : 05 augustus: 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen 07 augustus: Kanela - Geheim [-( Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Geheim [-( Rianne80 - Jongen 09 augustus: Marina - Geheim [-( 10 augustus: Ginny - Jongen Doosje80 - Meisje 11 augustus: 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje 14 augustus: Inkerbell - Onbekend : 15 augustus: 16 augustus: Cjpt - Meisje Bos - Jongen 17 augustus: 18 augustus: Verhip - Geheim [-( kim3 - Jongen Aguamiga - Onbekend : 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen 21 augustus: 22 augustus: Nita82 - Jongen Megababs - Meisje 23 augustus: 24 augustus: Ollekebolleke - Geheim [-( 25 augustus: Petrabr - Onbekend : 26 augustus: Noa307 - Meisje 27 augustus: Elke - Meisje Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend : 28 augustus: mik - Geheim [-( Hanna1974 - Meisje 29 augustus: Brusje - Onbekend : 30 augustus: Bloem1978 - Geheim [-( Stephanie87 - Onbekend : 31 augustus: 9 keer Geheim 7 keer Onbekend 15 keer Meisje 12 keer Jongen Buddylijst: Daan - Sweepy/Pupke1979(rmmc) Petrabr - Mik Verhip - Marieke1983 Liefie-Elke MvY - Rianne80 cjpt - Hanna1974 >>>>> Meiske74 stephanie87 - kim3 Nita82 - Ginny Gezocht Buddy: Simmer Kanela Marina Doosje80 Miekiepluis Megababs, ik heb je erbij gezet! Groetjes, Hanna
Lieve balende dames... Tis gewoon komisch zeg! Iedereen heeft vandaag wel iets te balen of te grommen of te twijfelen of te zagen Lang leve de hormonsters! Zullen we ons allemaal vandaag nog éven laten gaan, dan doen we morgen allemaal weer normaal oké?! @cjpt: JAAA dat is nesteldrang! Er zit niks anders op dan met het dekbed over je hoofd in je bed te gaan liggen zodat je het niet meer ziet... grapje! Effe geduld nog meid, ik weet zeker dat jouw huis nog voor je bevalling piekfijn in orde komt! Over piekfijn gesproken... dat is dan het haar van Welpje.... haha! Misschien een ander kleurtje erin of wat streepjes? Kan al een boel helpen! Anders maar de rest van je leven een muts op Sorry ik ben jullie echt enorm aan het pesten. Kzal ophouden nu! Ons bezoek aan de vk van vanmiddag was helemaal oke! Bloeddruk weer keurig 121/59. Echo gehad en ons mannetje is echt een poepie! Hij lag lekker op zijn duim te zuigen en het was goed te zien waarom ik hem bijna altijd rechts en bovenin voel, daar zitten zijn voetjes en waarschijnlijk beweegt hij veel zonder zich echt om te draaien. Alle maten waren volgens plan, hij kwam met de meeste dingen tussen de 28 en 29 weken uit en dat is prima. Hij weegt ongeveer 1300 gram! En het is nog steeds 100% zeker een jongen Fijne avond nog allemaal!
@liefie van fijn dat alles goed was bij de vk!!!! en nog steeds een knul hihi waarom kreeg je nog een echo dan? zou ik ook wel willen hihi. en het is dus een duimer?
@ Liefie, haha grappenmaker! Het helpt overigens wel want even lekker zitten lachen om je gepest! Dankje. Ik heb net besloten dat ik ophou met zeuren en er iets aan ga doen. Ik heb wo t/m zo vrij en ik ga morgen eens even een takenlijstje voor mezelf opstellen. Ik kan geen zolder verbouwen maar ik kan wel verhuizendozen kopen en daar de pestzooi in opruimen en de boel opstapelen. En ik kan mijn vriend niet dwingen de babykamer aan te pakken maar ik kan wel alvast zelf de kozijnen en deur etc gaan schuren. Misschien inspireer ik hem wel ;o) Cindy gaat naar bed (met haar hoofd onder de dekens wat dat moet van Liefie) en gaat morgen weer vrolijk opstaan! Sweet dreams y'all! En een knuffel voor al mijn mede-baaldag-hebbers!
Liefie, fijn dat alles weer goed was bij de VK en dat je ook weer zo'n mooie echo hebt gehad! Cjpt, trusten voor straks en morgen vrolijk were op inderdaad
@Cjpt, slaap lekker! @Liefie, fijn dat alles zo goed was met je knul! @Miekiepluis en Hanna, het zal wel meevallen hoe slechte juffen jullie zijn! Die kids hebben dat gelukkig niet door! Vooral kleuters niet hihi.. Nou ik heb gezwommen hoor!! En gelukkig, iedereen had een bikini aan!! En allemaal jonge meiden dus was wel gezellig. Maar ik heb nu zo'n honger! Heb om 6 uur gegeten en nu terug van zwemmen heb ik om 9 uur aardbeien gegeten en kwark. En heb nog steeds honger! Hebben jullie ook soms zoveel honger? Kan gewoon nog een keer eten voor me gevoel haha~
Jeah, de kapster heeft het weer gefatsoeneerd, mijn haar! Helemaal weer blij. Maar ze schrok ook van mijn kapsel. Van natuur heb ik een ontzettende glans over mijn haar en nu was het dus dof. Heerlijk die hormonsters! Gelukkig geen stekels, niet hetzelfde kapsel als ons kindje en ook geen muts over mijn hoofd! Pfieuw! Liefie, heerlijk dat het helemaal goed is met je mannetje! Ook ik kon lachen om je gepest, dus ook bedankt! Noa, babydump kadodoos was ook leuk! Zaten bruikbare dingen in. Cjpt, goede nacht! En morgen zal alles beter zijn, hihi! Annie, na te hebben gezwommen heb ik ook altijd ontzettende trek en vooral in patat, haha! Zwemmen maakt hongerig! Leuke groep dus om mee te zwemmen, helemaal fijn! Nou, ik duik ook mijn bed! Het voelt alsof ik bed geschopt wordt door de kleine! Welterusten allemaal voor straks! Oja, ben ook lekker door dit topic aan het struinen: wat is handig en onhandig om te kopen. Sommige dingen zijn wel heel persoonlijk, maar een aantal dingen ook heel handig! viewtopic.php?f=17&t=75708&start=750
Slaap lekker allemaal, morgen schijnt het zonnetje weer... Liefie fijn dat alles goed was Welpje, wat is de kapper toch altijd heerlijk hè
Ik heb het gisteren maar opgegeven om hier een reactie te plaatsen, werd helemaal gek van de pagina en daar had ik even het geduld niet voor. Ik heb gisteren ineens een enorme rugpijn gekregen dus nu het teken gekregen om rustiger aan te gaan doen. Ik werk nog steeds elke week 1 dag extra omdat mijn collega ziek is. Nu werk ik dus al een tijdje 4 ipv 3 dagen en deed nog alles (werk op een manege met gehandicapten) strbalen sjouwen, kruiwagens legen. Nu dus maar niet meer, zal even wennen zijn. Er moeten er 4 naar de vk vandaag en die wilde ik veel plezier wensen! fijne dag
Goedemorgen!! Lekker weertje voor een schoolreis Hier schijnt de zon! Petrabr, goed dat je rustiger aan gaat doen. Wel zwaar werk heb je denk ik. Meiden die naar de VK mogen vandaag, veel plezier. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna