@Marieke, haha!! Grappig geparfumeerde inlegkruisjes! Nou idd gelukkig kwam je er achter voordat je belde hihi... @ Daan, ik ben maandag begonnen met werken. En gaat goed. 4 uurtjes per dag. Moet vanmiddag van half 3 tot half 7. @Liefie, ik zal je zo even de namen pb-en!! Want weet niet of er stiekem mensen mee lezen die ik ken?! @ Miekiepluis en Daan, ik heb ook 1 broek die nu echt krap zit! Jullie ook die van mamalicious toevallig? Ik heb hem niet bij prenatal gekocht. @Tal, yeah 27 weken! Ik ook bijnaaaa!!!
Oh Annie, het was eigenlijk een grapje dat je die namen moest vertellen, hahaha! Nou ik zal je terug pb-en hoor
@ Annie, nou dan ben je verder dan wij hoor (met namen). Ik weet het écht nog niet! @ Debzie, fijn dat je echo zo leuk was. Ons meisje lag ook met haar voeten bij haar gezicht, grappig dat ze dat zo kunnen he?! @ Jingi, herkenbaar hoor! De ene dag zie ik mijn bescheiden buikje en voel ik me top en de volgende dag zit ze gewoon effe in de weg en heb ik het gevoel een tientonner te zijn haha. @ Daan, ja ruzie zat er inderdaad een tijdje aan te komen. Wij zijn zo'n stel dat zo weinig ruzie maakt dat het na 8,5 jaar nog "eng" voelt om het wel te doen. En nu met de hormonen heb ik soms echt het gevoel iemand anders te zijn (een paar uurtjes dan he). Ik ben normaal juist een beetje té relaxed en zeg niet snel ergens wat van, maar NU... het kan nu borrelen van binnen hoor! Hahaha, arme lief! @ Ppa, Kanela en Jessie hoe waren de controles/echo's? @ Jessi, wat fijn dat het zo'n leuke dag was! @ Liefie, ok da's wel een beetje zielig he?! Tot zijn 2e in een wieg hihihi @ Hoe de baby ligt, nou hier geen twijfel over mogelijk. Als ik in de ochtend op mijn rug ga liggen dan zie je gewoon dat de linkerkant van mijn buik bijna plat is en rechts een grote bobbel zit. Als je er met je handen langsgaat voel je exact aan de grote van de harde stukken wat de rug is en wat het koppie (precies in mijn zij). Vandaag heb ik het gevoel dat ze denkt om me heen te kunnen zwemmen naar mijn ruggegraad! ;o) @ Slapen, vanacht weer van 2 tot half 5 klaar wakker op de bank. Gelukkig ben ik nu vrij dus heb ik uit kunnen slapen tot 11 uur! @ Bloem, hé nog niemand met een "korte buik" tja meid, hier ook al sinds ik een week of 20 ben dat alles in de knel zit doordat mijn buikje zo klein is. Inderdaad vaak opstaan en je lichaam strekken. En proberen als je zit heel erg rechtop te gaan zitten. Hoewel ik merk dat ik door die onnatuurlijke rechtop houding soms weer spierpijn in mijn rug krijg haha. Tis ook nooit goed he?! ;o) Zo meiden, ik ben weer bij. Even een "actie-en-shop-lijstje" maken voor de komende dagen en dan lekker aan de slag/genieten van mijn vrije dagen. X
Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide) ============================================================================== Augustus 2009 Mama's! Afspraken: Mei: 18: Liefie controle VK 17.20 uur + laatste keer echo 18: Kanela controle vk en uitslag bloed (suiker) 09.40 uur 19: Bloem1978 VK 8.30 - Mamavanyouri VK 14.50 19: Ginny controle VK 10.45 uur 19: Doosje80 3/4D echo 19.30 uur 20: ppa controle gyn en echo 9.15 uur 20: Kanela echo maasticht ivm met niertje en ventrikel 14.00 uur 22: Daan78 controle vk 09.45 uur 25: Rianne80 controle gyn 11.10 uur 25: Annie 22 controle VK 8.45 uur 25: Anna1976 controle VK 14.00 26: noa307 controle VK 15.00 uur 26: Megababs controle gyn 27: ollekebolleke extra controle gyn 9.50 uur + controle VK 13.30 uur 27: miekiepluis: controle vk 17.10 27: kim3 3D echo 19.30 28: Nita82 GTT onderzoek 8.00 uur 28: Alice placenta lokalisatie 8.30 uur 28: Verhip controle gyn 09.20 uur 28: Nyn81 controle VK 10.45 uur 28: Jessi86 controle gyn 11.15 uur 28: mik controle vk om 17.40 28: Ginny 3D/4D echo 19.00 uur 29: Jingi controle VK 9.00 uur 29: Marina controle VK 10.30 uur 29: Simmer controle VK om 13.45 uur 29: Stephanie87 Pretecho 14.30 uur Juni: 2: Doosje80 controle VK 17.20 uur 2: Nita82 controle VK 18.50 uur 2: Marieke1983 groei echo 20.15 uur 2: Welpje controle vk 2: Alice controle vk 2: kim3 controle gyn 3: petrabr controle vlos 16.00 3: Elke controle vlos + 1e keer zwangerschapsgym 4: Marieke1983 controle vlos 09.20 uur 4: Marina groeiecho 8.30 uur 4: CJPT controle VK 4: Renate007 controle gyn 5: tal controle vlos 10.30 uur 5: Hanna1974 10.45 controle vk 6: Elke 3/4 d echo Kijk Nou > Helmond 8: Stephanie87 8.40 uur controle vk 9: Bloem1978 controle VK 8.40 uur 9: Nita82 3D echo 19.00 uur 10: Corinne348 controle gyn 9.10 uur 10: Rian83 controle VK 16: Welpje controle vk 16: Jessie86 controle gyn 11.30 uur 23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo 30: Welpje controle vk Juli: 14: Welpje controle vk 21: Welpje controle vk 28: Welpje controle vk Augustus: 4: Welpje controle vk Uitgerekend op: (Datum, Naam, Geslacht) 30 juli: Liefie - Jongen 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim [-( Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim [-( Miekiepluis - Meisje 02 augustus: Simmer - Meisje 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend : 05 augustus: Rian83 - Onbekend : 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen 07 augustus: Kanela - Geheim [-( Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Geheim [-( Rianne80 - Jongen 09 augustus: Marina - Geheim [-( 10 augustus: Ginny - Jongen Doosje80 - Meisje 11 augustus: 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje 14 augustus: Inkerbell - Onbekend : 15 augustus: 16 augustus: Cjpt - Meisje Bos - Jongen 17 augustus: 18 augustus: Verhip - Geheim [-( kim3 - Jongen Aguamiga - Onbekend : 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen 21 augustus: 22 augustus: Nita82 - Jongen Megababs - Meisje 23 augustus: 24 augustus: Ollekebolleke - Geheim [-( 25 augustus: Petrabr - Onbekend : 26 augustus: Noa307 - Meisje 27 augustus: Elke - Meisje Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend : 28 augustus: mik - Geheim [-( Hanna1974 - Meisje 29 augustus: Brusje - Onbekend : 30 augustus: Bloem1978 - Geheim [-( Stephanie87 - Onbekend : 31 augustus: Corinne348 - Meisje 9 keer Geheim 8 keer Onbekend 16 keer Meisje 12 keer Jongen Buddylijst: Daan - Sweepy/Pupke1979(rmmc) Petrabr - Mik Verhip - Marieke1983 Liefie-Elke MvY - Rianne80 cjpt - Hanna1974 >>>>> Meiske74 stephanie87 - kim3 Nita82 - Ginny >>>>> Marina Gezocht Buddy: Simmer Kanela Marina Doosje80 Miekiepluis Jingi Corinne348, Rian83, Jingi, Jessi86m Bloem1978 Jullie toevoegingen/wijzigingen staan erbij!
Hallo meiden!!! Hier weer s een reactie van mij na een lange tijd. Ik lees wel regelmatig mee. Vind het reuze interessant om te lezen hoe het met mede zwangeren gaat. Herken ook heel veel! Ik las al eerder dat ik werd gemist. Nou dat vond ik wel heel leuk om te lezen Ik vind het zo lastig om te reageren omdat we met zoveel zijn! Geloof dat ik ook niet de enige ben die dit moeilijk vind. Ben inmiddels al bijna 30 weken!! Dat schiet lekker op. Met de zwangerschap gaat het ook super. Ik heb over het algemeen weinig klachten. Gisteren bij de gynecoloog geweest. Ze ligt mooi in een foetushouding met de armpjes en beentjes bijelkaar. Ik kon duidelijk zien hoe ze met haar handjes met haar voetjes speelde. Ze ligt ook al met haar hoofdje naar beneden (niet ingedaald) en kontje omhoog. Hopelijk blijft het zo. Ook zag ik dat ze met haar mondje steeds open en dicht ging. Was zo mooi om te zien. Ze heeft een harstikke mooi bol hoofdje. Ik ben helemaal verliefd. Ze is wel ietsie kleiner dan gemiddeld. Ze weegt nu 1250 gram. Dus wel netjes binnen de grenzen. Verder is ze echt super beweeglijk. Zie elke avond mijn buik alle kanten opgaan. Moet ook regelmatig even strekken omdat ze tegen mijn ribben aan duwt. 30 mei gaan we trouwen. Echt zo spannend. Daar zijn we nu druk mee bezig. Hannah en Ginny, echt handig dat jullie de lijst bijhouden. Ik zal nog een PB sturen met alle gegevens. Sweepy, heel veel sterkte de komende tijd. Echt een heftige periode voor jullie! Liefie, goed idee om namens ons een bloemetje te sturen! Daan zal wel weten waar ze precies ligt. MvY, dat is zeker schrikken!! Hopelijk blijft het hierbij! BTW ik krijg ook een fleecebekleding voor de bugaboo. AS maandag komt alles binnen. Ik laat je nog weten welke kleur. Hopelijk rose voor jou! Ik heb al de roze canvas bekleding. Ik wil graag een 2e set in een neutrale kleur. Kan ik een beetje afwisselen Jessi86, hier ook veel mila's in de buurt. Wij hebben ook eindelijk een leuke naam voor onze spruit. Eentje die je niet vaak hoort. Slapen, hier ook dikke ellende. eergisteren van 00.00 tot 3.00 geslapen en daarna de rest van de nacht wakker. Heb me toen maar ziek gemeld, want de rest van de dag was ik zombie. gelukkig begrijpen ze het wel op mijn werk. Zit sowieso voor 50% in de ziektewet omdat ik die operatie heb gehad paar weken terug. Ik zou wel meer kunnen werken omdat ik me goed voel, maar ach, zo hard is het ook niet nodig op mijn werk. Ik mag 22 juni al met verlof!! Joepie!! Ben blij dat ik niet elke dag met lood in mijn schoenen naar mijn werk gaat. Ik hoop dat het ze blijft tot aan mijn laatste dag. Buddy, wat houd dit in? Iedereen fijne dag nog!!!
hoi hoi kwam even kijken hoe het met sweepy en de beebs gaat, gelukkig zitten ze nog in haar buik. ik blijf voor je bidden dat alles goed gaat meid, dikke knuffel over de naam: we dachten eruit te zijn en noemen de bayb ook al bij die naam als we met z'n tweeen zijn maar de tweede naam wist i kneit en gister opeens een leuke naam voorbij gekomen en nu ben i kweer aan eht twijfelen of datook misschien een leuke naam zou zijn als eerste naam.. lastig lastig dus ben al zo'n twijfelkont
Fon, een buddy is iemand met wie je telefoonnummers etc kunt uitwisselen. Mocht je dan een tijdje niet op het forum kunnen / in het ziekenhuis komen / bevallen kun je dat aan je buddy doorgeven en kan die ons op de hoogte houden!
Mama van Youri: jeetje zeg dat is ook schrikken! Gelukkig geen reden tot paniek, maar toch. Succes en dikke knuffel! Debzie: tja als je kleine meid met haar benen naast haar hoofd ligt heb je ook wel goed uitzicht op het geslacht! Fijn dat alles goed was. geniet van het shoppen! Miekiepluis: ik heb dat ook, wil graag bij hem zijn en gewoon lekker knuffelen enz, helaas heeft meneer vaak eerder de neiging om meteen op te springen als anderen bellen, waardoor mijn tijd dus al snel verloren gaat! Maar ach, wie weet leert hij het nog! Ruzie: tja onze echte ruzie`s zijn dnek ik ook wel op 1 hand te tellen, we hebben alleen wel geregeld discussies, ook niet alles, maar ja. Gister avond in bed weer en vervolgens was de discussie over en kon ik nog niet stoppen met huilen, die vervelende hormonen ook! Daan: ik had zo`n bakje vis uit de oven met een krokant laagje erop, wat voor soort vis het was, uh.... ff geen idee! maar het was wel lekker Nou ik heb nog geen babyfoon, maar mijn zus heeft dus 1000,- babyshoppen gewonnen en ik mag een mooie babyfoon uitzoeken!! Dus ik ben er nog niet helemaal over uit, maar ik geloof dat het helemaal goed gaat komen! Jessi: hahaha ik denk dat de meeste mensen op hun huwelijksnacht ook gewoon slapen hoor, echt niet iedereen is druk met andere dingen, je bent dan al de hele dag druk geweest en om dan nog eens los te gaan.... Wel fijn dat jullie een mooie dag hebben gehad en hebben genoten! De ligging van je spruit, kan je denk ik ook wel redelijk voelen door waar er geschopt en getrappeld wordt! Onderin getrappel, dan lit spruit met hoofd naar boven, heb je meer getrappel bovenin dan ligt spruit met hoofd naar beneden. Marieke: jee das ook schrikken, gelukkig bleek het je inlegkruisje te zijn. Inderdaad wel een beetje vreemd dat ze daar een geurtje in doen! Wel mazzel dat je de vk nog niet had gebeld! Fon: fijn om te horen dat je er nog bent. Wat mag jij trouwens vroeg met verlof zeg, of ligt dit aan mij? Namen: hier komt ook erg vaak de naam benthe of fenna en senna vaak voor, dus die doen wij al niet! Tja wat we doen, zeg ik niet want er leest soms ook een vriendin mee en die mag het nog niet weten! Sorry sjalotjuh! Hormonen: Gister avond na de discussie begon ik na te denken, tja had ik beter niet kunnen doen. Ze zijn hier in het woonerf begonnen met opknappen van alles, dus hebben ze in een hele straat alle bomen om gehakt, lag ik dus gister avond zwaar in de tranen omdat de vogeltjes nu geen huissie meer hebben.... Echt vriendlief zelfs vragen waarom ik lag te huilen, dus ik vertellen ging ie me nog uitlachen ook... maar hij trooste me ook! Dus dat was wel weer lief. Sorry zie nu ineens dat het een heel groot verhaal is geworden, volgende keer probeer ik het wel iets korter te houden!
**inbraak** @sweepy het is allemaal niet makkelijk wat je meemaakt, maar ik ben blij dat je kleintjes nog lekker in je buik zitten, een hele dikke knuffel en sterkte gewenst voor deze moeilijke periode. somige kennen mij nog, maar ik heb gister de 20weken echo gehad en alles was goed, ik moet volgende week alleen terug komen want ze had nog niet goed alles van het hartje kunnen zien, maar ze zei dat zoals het er nu allemaal uitziet alles goed is. ik wilde jullie dat ook nog even laten weten. bij jullie schiet het ook al aardig op, nou meiden ik wens jullie succes in de komende weken, ik kom nog wel af en toe spieken. XXX Gusam **uitbraak**
@Noa, lekker he die verkoudheden hier is het ook voor de zoveelste keer raak Paracetamol mag gewoon hoor @Brusje, derde nog onderweg en dan al weer denken aan een vierde Gaan jullie voor een groot gezin?? En vervelend van je ribben en je maagzuur @Cjpt, hier kan je klossen ophalen bij het zorgcentrum net als de po En fijn dat je even alles er uit heb gegooid, het blijft trouwens nog gewoon een achtbaan tot aan het einde maar gelukkig zitten we allemaal in hetzelfde karretje @Welpje, hoe was het met je ijzer, is je vermoeidheid verklaard?? @Liefie, he bedankt voor je uitleg toch makkelijk zo'n expert in ons midden Heb nu lekker melk bij bammetjes en doe het pilletje gewoon later Succes met het omgooien van je presentatie maar met deze tips van je collega's erbij wordt hij vast super @Daan, bedankt voor je update over Sweepy! En de duimen draaien hier nog steeds voor de tweeling @MvY, ik kan me die schrik heel goed voorstellen, jeetje zeg Hoop dat ze volgende week niets vinden @Annie22, hier is de naam ook nog niet gekozen hoor @Jessi, super dat je huwelijksdag zo goed is verlopen. En hier ook heerlijk geslapen tijdens de huwelijksnacht Joh klap in je handen dat je geen maagzuur en last van je ribben heb! Maak je niet druk hoor jouw beeb doet het ook perfect, ik kan er ook geen wijs uit hoe beeb ligt moet ik ook horen van VK @Marieke, jouw beeb is al vroeg op zoek naar de uitgang! En sorry maar moest even lachen om je vruchtwater/inlegkruisje verhaal @Bloem, plat liggen als je ribben pijn doen En fijn dat alles verder goed was @Gusam, he meid jij ook al weer 20 wk so he! Fijn dat je even iets laat horen en super dat het goed gaat Zit even bij te komen van mijn ochtendje achter dames aanrennen Mijn oppaskindje is er weer na 3 weken vakantie, dames moeten echt weer even aan elkaar wennen. Gelukkig ging het buiten prima maar durf ze daar toch niet alleen te laten dus nu pas even tijd voor mezelf Beeb is hier ook blij mee want die begint nu
gusam, wat goed hoor en wij vinden het geen probleem als je af en toe langs komt. ik denk niet al aan een vierde hoor, maar vind het gewoon niet leuk om definitief te zeggen "nee voor ons niet meer"ik ben nog niet toe om dat af te sluiten,
Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide) ============================================================================== Augustus 2009 Mama's! Afspraken: Mei: 18: Liefie controle VK 17.20 uur + laatste keer echo 18: Kanela controle vk en uitslag bloed (suiker) 09.40 uur 19: Bloem1978 VK 8.30 - Mamavanyouri VK 14.50 19: Ginny controle VK 10.45 uur 19: Doosje80 3/4D echo 19.30 uur 20: ppa controle gyn en echo 9.15 uur 20: Kanela echo maasticht ivm met niertje en ventrikel 14.00 uur 22: Daan78 controle vk 09.45 uur 25: Rianne80 controle gyn 11.10 uur 25: Annie 22 controle VK 8.45 uur 25: Anna1976 controle VK 14.00 26: noa307 controle VK 15.00 uur 26: Megababs controle gyn 27: ollekebolleke extra controle gyn 9.50 uur + controle VK 13.30 uur 27: miekiepluis: controle vk 17.10 27: kim3 3D echo 19.30 28: Nita82 GTT onderzoek 8.00 uur 28: Alice placenta lokalisatie 8.30 uur 28: Verhip controle gyn 09.20 uur 28: Nyn81 controle VK 10.45 uur 28: Jessi86 controle gyn 11.15 uur 28: mik controle vk om 17.40 28: Ginny 3D/4D echo 19.00 uur 29: Jingi controle VK 9.00 uur 29: Marina controle VK 10.30 uur 29: Simmer controle VK om 13.45 uur 29: Stephanie87 Pretecho 14.30 uur 30: Fon trouwen Juni: 2: Doosje80 controle VK 17.20 uur 2: Nita82 controle VK 18.50 uur 2: Marieke1983 groei echo 20.15 uur 2: Welpje controle vk 2: Alice controle vk 2: kim3 controle gyn 3: petrabr controle vlos 16.00 3: Elke controle vlos + 1e keer zwangerschapsgym 4: Marieke1983 controle vlos 09.20 uur 4: Marina groeiecho 8.30 uur 4: CJPT controle VK 4: Renate007 controle gyn 5: tal controle vlos 10.30 uur 5: Hanna1974 10.45 controle vk 5: Fon controle gyn 6: Elke 3/4 d echo Kijk Nou > Helmond 8: Stephanie87 8.40 uur controle vk 8: Fon uitgebreide medische 32-weken echo 9: Bloem1978 controle VK 8.40 uur 9: Nita82 3D echo 19.00 uur 10: Corinne348 controle gyn 9.10 uur 10: Rian83 controle VK 16: Welpje controle vk 16: Jessie86 controle gyn 11.30 uur 23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo 30: Welpje controle vk Juli: 14: Welpje controle vk 21: Welpje controle vk 28: Welpje controle vk Augustus: 4: Welpje controle vk Uitgerekend op: (Datum, Naam, Geslacht) 30 juli: Liefie - Jongen 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim [-( Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim [-( Miekiepluis - Meisje 02 augustus: Simmer - Meisje 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje Fon - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend : 05 augustus: Rian83 - Onbekend : 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen 07 augustus: Kanela - Geheim [-( Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Geheim [-( Rianne80 - Jongen 09 augustus: Marina - Geheim [-( 10 augustus: Ginny - Jongen Doosje80 - Meisje 11 augustus: 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje 14 augustus: Inkerbell - Onbekend : 15 augustus: 16 augustus: Cjpt - Meisje Bos - Jongen 17 augustus: 18 augustus: Verhip - Geheim [-( kim3 - Jongen Aguamiga - Onbekend : 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen 21 augustus: 22 augustus: Nita82 - Jongen Megababs - Meisje 23 augustus: 24 augustus: Ollekebolleke - Geheim [-( 25 augustus: Petrabr - Onbekend : 26 augustus: Noa307 - Meisje 27 augustus: Elke - Meisje Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend : 28 augustus: mik - Geheim [-( Hanna1974 - Meisje 29 augustus: Brusje - Onbekend : 30 augustus: Bloem1978 - Geheim [-( Stephanie87 - Onbekend : 31 augustus: Corinne348 - Meisje 9 keer Geheim 8 keer Onbekend 17 keer Meisje 12 keer Jongen Buddylijst: Daan - Sweepy/Pupke1979(rmmc) Petrabr - Mik Verhip - Marieke1983 Liefie-Elke MvY - Rianne80 cjpt - Hanna1974 >>>>> Meiske74 stephanie87 - kim3 Nita82 - Ginny >>>>> Marina Gezocht Buddy: Simmer Kanela Marina Doosje80 Miekiepluis Jingi Fon Je staat erbij hoor!
Even snel: Mama van Youri, dat is even een ontzettend spannend weekje zeg Hopelijk is alles goed met het hartje van jullie kleine meid. Marieke, gelukkig viel het mee en waren het maar de inlegkruisjes Ollekebolleke, ik lees over het aankopen van een babyfoon van de Prenatal. Ik hoorde afgelopen weekend van een vriendin dat die van haar geen bereik had tot bij haar overburen, dit terwijl ze in een oude woning wonen. Was er een van bijna 100 euro. Dus wil je dat even meegeven omdat die van jou toch een wat grotere afstand moet overbruggen?! Wilde je dit toch even meegeven. Gusam, wat fijn dat de 20 weken echo goed was. Succes volgende week! Ik ga vanavond naar mijn les zwangerschapspilates samen met mijn zus, ben benieuwd! Wel weer even fijn om in beweging te zijn en lekker te rekken en strekken. Ik heb nu 2 andere geboortekaartboeken wat meer onze smaak is, pfiew, gaat het toch nog goed komen, haha!
Zo vandaag heerlijk geshopt, zou in huis wat gaan doen maar het was zo stralend mooi weer en de komende dagen rotweer voorspeld. Dus besloten even van dat mooie dagje te genieten. Ben super goed geslaagd (bijna álles afgeprijsd dus helemaal fijn!). Paar mooie nachthemd achtige jurkjes gekocht, mooie nieuwe BH die wel past (de omvang moest een maatje groter). Allemaal leuke topjes/truitjes gekocht die wel babydoll model hebben voor mijn buikje maar ook lekker kort zijn zodat ik geen propje lijk ;o) En nog een boek van mijn favoriete schrijfster. Truitje voor de beeb, luiertas en een muziekmobiel voor boven de box. Was lopend naar de stad gegaan, maar is toch een beetje ver met mijn buikie. Dus op de terugweg moest ik halverwege even pauze. Zat ik op een betonnen paaltje uit te hijgen, riep er na een paar minuten een oud mannetje van een balkon: mevrouw, hallo! Gaat het wel goed??? Moet ik een dokter bellen ofzo?? Haha, vond het zo lief! Die dacht echt dat ik zat te bevallen ofzo hahahaha. Zo even een bordje chinees van gisteren opwarmen en dan heerlijk op de bank neerploffen! @ Gusam, wat fijn dat het goed met je gaat meid! Leuk dat je je nog even komt melden!
Mama van Youri: zo dat is schrikken zeg! Gelukkig was alles goed! Sweepy: wat fijn om iets van je te horen en super dat je kleintjes nog steeds lekker veilig in je buik zitten! Werken: ik ga pas met 36 weken met verlof dus nog 9 weken te gaan. 24 juli is dan mijn laatste werkdag. Namen: de eerste jongensnaam die ik riep tegen ex is het geworden. Hij vindt geen enkele andere naam mooi en ik eigenlijk ook niet. Ben wel nog aan het kijken voor een reserve. Kleding: ik heb helemaal geen speciale zwangerschapskleding. Normaal heb ik maat 34/36 en in truitjes maat S nu wat dingen gekocht in maat 38 en M en dat past allemaal nog prima. Ruzies: ach wij hebben niks anders gedaan de eerste 23 weken.. Gisteravond ben ik weer even flink tegen hem uitgevlogen maar inmiddels is hij wel zo verstandig dat het het ene oor ingaat en het andere weer uit. Ollekebolleke: 1000 euro aan babyspullen uitzoeken! Wauw dat is wel een superprijs zeg! Gusam: leuk wat van je te horen en gefeliciteerd met je goede echo! Weet je ook wat het is? Cjpt: aaah wel lief van die man hoor! Zo weer bij.. Ben blij dat ik weekend heb. Las al dat er meerdere last hebben van hun ribben. Hier ook zo erg dat ik na een uur niet meer weet hoe dat ik moet gaan zitten. Ook mijn rug en schouders killen me na een dag werken. Daarbij komt nog eens slecht slapen 's nachts en 's morgens dus nog doodmoe opstaan. Maar tot zover het geklaag! Vrijdag ga ik aan de babykamer beginnen! Hij wordt gewoon wit en dan wil ik met 1 muur nog iets speciaals doen maar ik weet nog niet wat. Babymeubeltjes hebben we afgelopen zaterdag gehaald (2e hands) en die heb ik zondag in elkaar gezet. Wordt wel allemaal heel echt nu!
hoi meiden was ik weer, het forum is vandaag wat makkelijker te lezen pfff gister kreeg ik steed error. hebben jullie daar ook wel is last van? me verkoudheid zit er nog steeds en tranende ogen enzo dus denk dat het weer iets van hooi koorst is ofzo. @pluis. jeetje dacht je vriendin een meid te krijgen kreeg ze een zoon. hmmm ik heb ook wel paar keer geslacht gehoord maar begin nu toch ook weer te twijfelen grrrr. maar jij bedentk dus even goed een jongens naam? @annie ben je er al over uit welke naam het nou gaat worden? @monique je verkoud heid is echt vervelend maar denk ook dat er weer iets van hooi koorst bij zit dus gebruik die medicijnen ook die ik toen kreeg van de arts paar weken terug. en thnx voor de tip dat ik gewoon pcm mag. jij bent dus ook lekker snel verkoude? @nita leuk dat je ook bezig bent met de baby kamer, woon je al in je nieuwe huis? want dan heb ik dat even gemist. wel lekker dat je gewoon grotere maat kleren kan kopen hihi scheelt weer. zet je een foto in je profiel als je klaar bent? wat namen betreft zijn wij er wel uit, alleen nog niet op de manier hoe we het willen schrijven zit nog in dubio tussen 2
Kleding, ik ben gisteren van mijn werk naar huis gereden omdat ik het niet meer kom uithouden in mijn broek..van mamalicious , die band zit veel te strak ineens. kan nu echt alleen nog maar leggings en aan, en verder natuurlijk rokjes jurkjes enz... ik was vanmiddag in een winkel en de vrouw die daar werkte zei"zo wat een mooi buikje, dat duurt niet lang meer zeker" dus ik"moet nog tot 6/8" en toen schrok ze een beetje, ten minste dat maakte ik uit op haar reactie...haha... ik zal morgen een foto proberen te plaatsen. ik moet nog t/m 3 juli en dan heb ik lekker verlof....kan mij niet snel genoeg zijn....
@jingi ow balen dat je broek zo strak zit man, bij mij zakken ze juis af later op de dag hihi dan loop ik er aan te hijsen. maar gelukkig gaan we het mooie weer te gemoet en kan je gewoon een legging aan met een rokje vindt ik ook erg leuk staan hoor. maar die mevr schrok dus nou zal toch wel mee vallen? maar bedoel je 6 a 8 weken want dan kom ik op 37 weken of reken ik zo verkeerd. en iedereen krijgt nou eenmaal en andere buik dan de ander zal heus wel mee vallen hoor. gewoon trots zijn op je buik, zit tenslotte iets heel mooi's hoor daar moet je maar aan denken, en laat andere maar denken.
Jeetje... is weer heel wat geschreven, zeg! Heb bijna niets gelezen, want de site (of mijn computer... : ) heeft er niet zoveel zin in vanavond geloof ik. Wat gaat dat traag!!! Dus even over wat ik wel heb gelezen: Mama van Youri.... getsie, wat is dat schrikken! Ik duim voor je dat alles goed is met jullie kleine meid. Ppa: goede controle gewenst morgen! Kanela: weet niet precies wat er aan de hand is, maar lees dat er morgen een echo wordt gemaakt ivm niertje en ventrikel (waarvan ik niet zou weten wat dat is, maar goed...). Klinkt alsof er iets gezien is op een eerdere echo wat misschien niet goed is?? Hoop heel erg voor je dat je een goede echo hebt morgen met goed nieuws! [-o< Ik heb vandaag erg veel gedaan (nadat ik lekker mijn boek heb uitgelezen!) en morgen kunnen we aan de slag met klussen! Manlief is al een kamer aan het uitruimen waar nog een vloer moet worden gelegd en ik ga de muur van de kinderkamer verven. Echt een heftig kleurtje geworden!!! Azuurblauw. Ben er zelf nu al erg blij mee, ben benieuwd hoe 'ie uitpakt als 'ie opgedroogd op de muur zit. Verder nog gezocht naar gordijnen en stof voor de wiegbekleding, maar helaas nog niet gevonden wat ik voor ogen had. Vrees dat dat nog weleens lastig kan worden. Misschien maar eens in A'dam gaan kijken, daar heb je zoveel stoffenwinkels, daar moet het toch wel lukken??!! Oh... ben vandaag trouwens ook gebeld door de kraamzorg en ze komen 4 juni al! Heb maar even gevraagd of we dan alles ook al op orde moeten hebben, maar gelukkig is het alleen nog maar een informatief gesprek, oeffff! Fijne dag gewenst allemaal morgen!! (Ga ervan uit dat de meesten van jullie wel vrij zijn...) Groetjes, Nyn