Goede morgen, Ik sta nog niet op de augustuslijst 6 augustus 3e kindje mvm tb bv wil iemand mij erbij zetten Groetjes Natasja
hoi allemaal! @Catje: ik heb pas met 9 weken een afspraak en dan krijg ik een verwijzing om met 12 weken een echo te laten maken..ga wel eerder proberen maar ook bij mijn duurt het dus nog even, jammer genoeg. @Miekiepluis: ik ben ook erg blij dat ik niet de enige ben.. het hoort er ook wel bij natuurlijk maar zal blij zijn als ik het hartje heb gehoord of een echo heb gehad @Bapsie: mooie buik ook al zijn het vooral darmen is toch al wel een beetje leuk toch? zo'n buik. ik heb helaas van mezelf al een flinke buik dus het zal nog maanden duren voor ik iets zal zien, jammer genoeg. @all: ik denk dat ik zelf MvM maar even ga bellen.. heb me bijna een week geleden opgegeven en nog niets gehoord. en morgen ben ik 6 weken en kan ik meedoen..
Hallo mommy's of mommy's-to-be! Ik kom me hier ook bij aansluiten! Vanmorgen heb ik positief getest! T is een heel onverwachts, maar we zijn superblij! Ik ben namelijk in agustus bevallen van ons mooie lieve meissie Melanie en ze is nu 4 maanden en 5 dagen oud! Onze wens/droom was altijd al om, wanneer het zo mocht zijn, kindjes kort achter elkaar te krijgen en die droom komt nu uit... Wel wat sneller dan verwacht, maar dat maakt ons niks uit, we zijn zo gelukkig! 23 december krijgen we de 1e echo en dat is nog wel heel erg spannend, want ik heb voor de zwangerschap van Melanie 2 keer een miskraam gehad....Maar we blijven positief denken en gaan nu lekker genieten, want de tijd vliegt hoor dames! Liefs Esprit
Meiden weten jullie waarom dit is; Als ik een banner van dit forum haal met laatste ongi 6 november dan zegt mijn banner dat ik 4 weken en 6 dagen ben. Als ik hem van baby-gaga haal dan zeg hij dat ik 5 weken zwanger ben. Iemand enig idee?
Hier een januari mama die jullie allemaal super wilt feliciteren! Ook ik weet het nog als de dag van gisteren dat ik die test in mijn handen had, en daarvoor veel op het NOD forum gezeten. Geniet ervan!
vandaag gaat alles weer redelijk goed hier. voel ik me een stuk beter. is m'n meissie een beetje ziek, dus weer vaak wakker 's nachts daarom nog wel veel moe, maar ga straks lekker een dutje doen ben ook helemaal zenuwachtig voor de 1e echo, de vorrige keer schrok ik nogal dat hij inwendig gemaakt ging worden (ben een beetje preuts ) nu ga ik er eigelijk vanuit dat dat weer moet, maar toch wilde ik dat het al 22 dec was ben ongeduldig. hier komt ook al een buikje opzetten. en idd 's avond de broek al los, of lekker een huispak aan. zo genoeg over mij hoe gaat het met jullie ?!
Hallo kom me ook hier aanmelden. Heb gisteravond getest en mijn laatste menstuatie was 12 november. Ik ben mama van een dochter van 1,5 jaar oud en ik ben zelf 29 jaar oud en al 11 jaar samen met mijn man.
Welkom Esprit! Gefeliciteerd met het snelle resultaat! Baps, mooi buikje nogmaals. Zo sta ik er ook een beetje voor. Strana, ik bel de vk pas als ik terug ben van vakantie ( mijn partner komt uit Ierland en we gaan daar kerst en oud&nieuw vieren). Dan delen we meteen t goede nieuws, ookal is t heel pril, maar waarsch. zien we mn schoonfam dan pas tegen de zomer weer. Wie weet pas als ik bevallen ben! haha Later!
zo dames al lekker bijgekletst vanmorgen ik moest weer even een paar blz bij lezen. hier is alles wel ok ben veel moe en nu komt af en toe de misselijkheid. ook heb ik net als meerdere hier opgezette darmen, het buikje komt vanzelf dames, als je dadelijk een flinke buik heb zeggen we weer pfff had ik nog maar een klein buikje en voor diegene die over de test van moeders voor moeders hadden, zie mijn testen in mijn album een is van afgelopen maandag en de andere van gister. XXX Gusam
Bebiche en Esprit van harte gefeliciteerd. @Babs mooie buik al. @Catje ik krijg al vroeg een echo omdat ik hiervoor een bbz heb gehad en hebben ze me rechter eileider moeten verwijderen. Hier een hele beroerde nacht gehad was in de diarree heb misschien maar drie uurtjes geslapen vannacht ben blij dat ik vrij ben vandaag. Vanaaf bij me oma op verjaardag ze word 90. Liefs Channes