Uitgerekend op: (Datum, Naam, Geslacht) 30 juli: Liefie - Jongen - Buddy = Elke 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim [-( - Buddy = Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim [-( Miekiepluis - Meisje 02 augustus: Simmer - Meisje 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80 Fon - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend : 05 augustus: Rian83 - Onbekend : 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen 07 augustus: Kanela - Geheim [-( Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY Assi - Meisje 09 augustus: Marina71 - Geheim [-( - Buddy = Ginny 10 augustus: Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82 Roos - Meisje 11 augustus: Lieke1979 - Meisje 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje 14 augustus: Inkerbell - Onbekend : 15 augustus: Debzie1984 - Meisje 16 augustus: Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974 Bos - Jongen Skatje - Jongen 17 augustus: 18 augustus: Verhip - Geheim [-( - Buddy = Marieke1983 kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87 Aguamiga - Onbekend : 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307 21 augustus: 22 augustus: Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny Megababs - Meisje 23 augustus: Fiona1987 - Onbekend : 24 augustus: Ollekebolleke - Onbekend : Mvja - Onbekend : 25 augustus: Petrabr - Onbekend : - Buddy = Mik Morgenzon - Jongen 26 augustus: Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22 27 augustus: Elke - Meisje - Buddy = Liefie Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend : Csillag - Meisje 28 augustus: mik - Geheim [-( - Buddy = Petrabr Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje - Onbekend : 30 augustus: Bloem1978 - Geheim [-( Stephanie87 - Onbekend : - Buddy = Kim3 31 augustus: Corinne348 - Meisje 8 keer Geheim 8 keer Onbekend 20 keer Meisje 15 keer Jongen
Gezocht Buddy: Simmer Kanela Doosje80 Miekiepluis Jingi BEVALLEN (Mama - Geb.datum - Kindje(s) - Duur zw.schap - Tijd - Gewicht - Lengte) Worldofme - 24 mei 2009 - Sebastiaan - 30 weken? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
@hanna ow 5 kindjes ziek heerst er weer griep? wel lekker dan een keer een klein klasje. en inderdaad geen bericht is goed bericht hopelijk geldt dit ook voor sweepy
Hanna, wel lekker zo rustig de week beginnen. Roos, heb je al iets gehoord? Ollekebolleke, wat fijn zo onverwacht een halve dag vrij en je hebt je ook meteen nuttig gemaakt Ginny, mooie buik Hier de eerste dag van het verplichte rusten ( nou ja nog 2 halve dagen en 1 hele dag) en die heb ik 's ochtends werkend en 's middags slapend doorgebracht ( van 12.30 tot 16.15 uur). Man is met kind aan het douchen en verder ben ik begonnen met de 200 enveloppen
ja mijn banner doet het gewoon, hij is netjes versprongen vandaag. ik voelde vanochtend schopjes boven, voor het eerst sinds een week of 8-9. nu voel ik ze jammer genoeg weer beneden... @Liefie: zo, dat komt hard aan dan. rustig aan meid, gelukkig snapt je baas het wel! @Roos, veel sterkte! @De nieuwe aug.mama's: welkom!
@ ppa, en hoe is het nou uiteindelijk gelukt met je banner? Wat deed het hem? Dan weet ik misschien ook hoe het mij uiteindelijk is gelukt want dat weet ik nog steeds niet zeker hahaha
Daarom had ik er in mijn bericht ook bij gezet: Als je in het ziekenhuis bevalt Maar ik heb wel horen zeggen dat niet iedere kraamhulp/verloskundige er blij mee is als het bed laag staat... Dus altijd gewoon even navragen of het een probleem gaat opleveren...
bedankt voor de advies voor het bed. ik vraag het inderdaad wel even na bij de vk, en bij de intake van de kraamzorg. @ppa jeetje 200 enveloppen wat zullen jullie het druk krijgen met kraamvisite
zo, poehpoeh, ik ben bijgelezen. Het zwemmen met vriendlief en Roosje was weer genieten geblazen. Ik hoop dat jullie volgend jaar ook zoveel pret in het water hebben met je kleine ukkepuk, dat wordt wat hoor volgende week als we lekker op vakantie de hele dag kunnen zwemmen. Ik merk dat het langzaam maar zeker echt zwaarder gaat worden voor iedereen, wat ook wel logisch is, toch vind ik het heel fijn om te lezen dat de sfeer hier telkens erg positief en gezellig is Ik begon bij de sept 2009 mama's omdat eerst mijn datum 2-9-9 was en later werd dat 25-8-9 en ben ik overgestapt omdat het mij bij de aug mama's leuker leek (en ik het ook leuk vond om te schrijven met aug 2008 mama's en aug 2009 mama's) Voor diegene die misselijk is: sterkte, wat lijkt me dat naar zeg
@petrbr ow leuk zwemmen met je kleintje en je vriend. lijkt me echt leuk wij gaan ook zeker weten zwemmen zodra ze mag natuurlijk. en jullie gaan bijna op vakantie lekker hoor waar gaan jullie heen? en je schreef dus eerst met de sep mama's mee maar nu toch maar hier hihi wel toevallig dat je ook op augustus 2008 meeschreef
@all, ik had op de vorige site dat ik een mail kreeg als er nieuwe berichten waren. En nu niet dus moet steeds weer zoeken. Weet iemand hoe ik dat weer kan instellen??
ppa, tja met 200 enveloppen zou ik ook maar snel beginnen!! Ik vind het dapper hoor van je! Petrabr, nu nog maar een week tot je op vakantie gaat? Heerlijk vooruitzicht hoor! Ik ben op internet bij uitzending gemist het programma Lekker Slim aan het kijken.Erg leuk!! Den Haag is ongeveer hier..... en wijzen ze in het midden van Duitsland aan. Erg grappig! Nu is mijn topografie ook niet oppietoppie, maar zover er vanaf zitten, dat is ook een prestatie Ze belden net van de kraamzorg om een afspraak te maken voor de intake. Wie heeft dit al gehad en wat kan ik verwachten? Steeds als er zoiets gebeurt komt het allemaal wel weer dichterbij voor mijn gevoel!! SPANNEND!!!
@annie zou het niet weten hoe je dat kan instellen. @hanna ja lekker slim he zijn die meiden pffff lijkt wel als ze het bewust zo doen. wat kraamzorg betreft hier is nog niet gebeld weet ook niet met hoeveel weken dat gebeurt.
Liefie/buddy, das schrikken!! Rustig aan doen meid! Je hebt mn nummer, dus als je wilt dat ik hier iets doorgeef, dan laat het maar weten... Fijn dat het nu weer wat rustiger is. Eraan denken dat je zwanger bent is hier ook nog niet helemaal doorgekomen . Maar mijn lijf fluit me vanzelf weer terug Heb een leuke foto van de 3d echo in mn album gezet... Hanna, zieke kindjes!! Das niet verkeerd hihi. Mijn 27 pubers mogen van hun paps en mams nooit thuisblijven, zijn er iedere dag Miekiepluis, vind je het niet vervelend om zo vlak voor het einde van het schooljaar te stoppen? Heb met mijn directeur afgesproken dat ik tot het einde blijf (ben dan 35,5 week met 25 juli). Evt om half vier naar huis, maar vervanging is bijna niet te regelen en vind ik ook voor mijn kids niet zo leuk. Succes met de verkoop/.verhuur van je appartement! Jullie zijn al vlot met de rapporten. Die van ons gaan pas 10 juli mee... Twee vraagjes nog: Wanneer komt de kraamzorg voor een intake? Zijn jullie al uit de naam voor jullie beepje? Fijne avond!!
Elke, bij ons krijgen ze hun verslag op 23 en 25 juni. Wij stoppen ook eerder. De laatste schooldag is op 10 juli en dan begint ook mijn verlof. De kraamzorg komt hier 24 juni om het intakegesprek te doen. En over de namen: Daar waren we al heel snel uit. We hadden ook al wat voorwerk gedaan in de eerste zwangerschap. Toen zijn er ontzettend veel namen voorbijgekomen, zeker voor een meisje , lijstenvol. En steeds werden ze allemaal weggevaagd. Nu zijn we helemaal blij met de naam. Ook de vernoemnamen zijn gekozen. Elke, jullie al uit de namen?
Kraamzorg; Geen idee wanneer ze komen, ga maar eens bellen want ik zie hier dat sommige al een intake hebben gehad en minder ver zijn. Een vriendin van mijn moeder komt als het goed is bij ons kramen maar goed wil wel graag zo'n intake. Naam; jongensnaam waren we al heeeeel snel over uit. Meisjesnaam is nog steeds niet helemaal zeker en definitief. Vraagje; zijn er hier meiden die én het wiegje én het ledikantje neerzetten? Bedoel dan ledikant in het kamertje en wieg in de ouderslaapkamer?
Wij gaan zondag voor 2 weken naar Rhodos, lekker de hele dag een beetje zwemmen, vind het wel spannend hoor met die kleine Roos mee. opa's en oma's vinden het nog spannender, die denken dat ik weeen krijg daar of andere spannende dingen, maar ik heb er alle vertrouwen in. @ Noa, ben je ook van plan om te gaan babyzwemmen? Ik ga als de baby is geboren weer babymassage doen, is echt een aanrader namen, wij gaan op vakantie heel hard nadenken voor de tweede naam, die hebben we van beide geslachten nog niet
@ welpje, wij hebben de intake 30 juni met 30 weken zwangerschap en zetten inderdaad het wiegje bij ons op de slaapkamer en het ledikant in zijn/haar eigen kamertje. Met Roos hebben we haar na een maand overdag in haar ledikant laten slapen
ff een vraagje: Wij gaan dus als ik 36 weken zwanger ben nog een week naar duitsland op vakantie... nu zit ik er dus sterk aan te denken om een setje kleertjes en de maxi cosy mee te nemen voor het geval dat... luiers enzo zijn zo gekocht maar de eerste kleertjes en de maxi cosy vind ik toch eigenlijk wel belangrijk... wat zouden jullie doen?