Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Jeetje wat een verandering weer hier! Dadelijk eens even kijken hoe alles werkt...en morgen lees ik even terug. Heb nu even geen zin. Ik moest vandaag weer naar het ziekenhuis...

Het lijkt niet op te houden... Zit er even doorheen.
    Mijn verhaal van vandaag;
    Om 12. 00 uur had ik een afspraak bij de verloskundige. Alles was prima met mij. Bloeddruk, hartje gehoord en de gebruikelijke dingen bij de vk.
    Daarna meteen de auto in en op weg naar Maastricht. Daar zouden we vandaag een echo krijgen en een kindercardioloog zou meekijken en we zouden intakegesprek krijgen voor de bevalling in Maastricht. Maar omdat onze afspraak was verzet van gisteren naar vandaagwas de helft vergeten. Geen kindercardioloog en geen intakegesprek. Foutje dus...daar rij je dus even een uur voor heen en een uur voor terug!!! Pfff...
    Maar de gebruikelijke controle werd gedaan; Eerst werd gekeken naar de hersenen. Ik zag meteen dat het vocht was toegenomen. Dus nu net niet meer tegen de grens, maar eroverheen. Grens is 10 en nu was het aan 1 kant 12 en aan de andere kant 14 en een middenventrikel (3de ventrikel) 7 mm. Jeetje..nu gaat het dus niet meer over 1, maar over 3 ventrikels
    Ik lag er en het werd me gewoon slecht. Werd benauwd, het zweet brak me uit en werd gewoon misselijk. Ik hoorde ook echt niet meer wat ze vertelden. Dus op een gegeven moment zeg ik; wacht even...het word me echt even slecht.
    Dus moest even op mijn zei gaan liggen en kreeg een koud doekje. Toen ging het wel weer. Toen naar het hartje; Ook nu zagen ze dat 2de vat. Maar de gyn kon er verder niets over zeggen. Dat moest dus de kindercardioloog doen...
    Toen naar de nieren. Jeetje wat zag die rechternier eruit. Wat eerst een grote zwarte vlek was waren nu wel 10 vlekken. Ik zeg..jeetje wat is dat??? Waren allemaal cystes. Maar omdat we toch al wisten dat die nier niet meer werkte maakte ik me daar ook niet echt zorgen over. Ze noemen het een Multikysteuze dysplasie nier. En toen gingen we naar de goede nier. Nou ja...over goed konden we het deze keer dus ook niet meer hebben
    Nu spraken ze dus ook al over de linker nier; Afwijkende nier. Ze konden het door de ligging en de termijn van de zwangerschap heel moeilijk meten allemaal. Maar ze noemen het een hydronefrose nier. Wat dus betekend een teveel aan vocht wat erin zit.
    Waarom??? iedere keer als we daar komen komt er iets bij. Juist waar ik zo positief over was dat die nier het zo goed deed, is nu ook al niet meer goed!!! Ze gingen nog even 4D kijken. Ik kon alleen maar huilen... Ik kon me niet meer groot en sterk houden.... Waarom? Waar heeft dit kindje dit aan verdiend???
    De gyn ging er meteen werk van maken. Maandag afspraak met kindercardioloog en intake met de gyn. Er was eigenlijk geen plek. Maar ze heeft ons er tussen gepropt omdat het allemaal niet te lang mocht duren. Er werd een map gemaakt die ik steeds bij me moet dragen voor het geval er weeen zullen komen. En maandag word er met de gyn een afspraak gemaakt voor de vruchtwaterpunctie. Ze wilden het eerst vandaag nog even doen. Maar vonden de termijn van 31 weken en 4 dagen toch te risicovol. Wilden toch wachten op 33 a 34 weken.
    Op de terugweg in de auto heb ik mijn baas gesms't dat ik morgen niet kom en dat ik later vandaag even zou bellen. Kreeg meteen een berichtje terug dat ik maar lekker aan mezelf moest denken.
    Vanavond haar gebeld en verteld dat ik afgelopen week met een brok in mijn keel werkte en het gevoel had een groot toneelstuk op aan het voeren was. Alle ouders die vragen en hoe is het... en ik maar zeggen; goed! omdat ik geen zin had alles te vertellen. Loop gewoon op mijn tenen...maar vind het erg dubbel. Juist de afleiding met de kinderen is zo fijn. Maar die brok in mijn keel en het gevoel hebben van als nog een ouder vraagt hoe het gaat ga ik janken.
    Ik wil niet dat ze me zo zien, en al HELEMAAL niet de kinderen.
    Ze begreep me helemaal en had zich al afgevraagd wanneer ik eens eindelijk aan die bel zou trekken.
    Maar omdat ik dus aangaf afleiding te willen kwam ze met een perfect voorstel. Ze had nog een heleboel papieren rompslomp. Zo heb ik toch de afleiding, maar heb niet het gevoel vrlolijk met de kids een toneelstuk op te moeten voeren. Deze week blijf ik gewoon thuis. Maandag naar ziekenhuis en dan dinsdag gaan we bespreken hoe en wat. Dus probeer deze week afleiding te zoeken hier thuis en als ik dan wil janken jank ik lekker uit en ga weer door. Ik hoef me dan voor niemand in te houden zeg maar...en dat lucht al lekker op.
    Ik moet mezelf weer even bijelkaar rapen en doorgaan. Dat werkt meestal toch wel het beste en ergens iets positiefs zoeken. Wat ik nu dus heel moeilijk vind. Kon me steeds vasthouden aan die ene nier en nu...weet ik het even niet. Maar ook dat vind ik wel weer.
    Nadat we thuis waren van het ziekenhuis hebben mijn man en ik gewoon even afleiding gezocht en zijn gaan verven op Gwen's nieuwe kamer. Hadden eigenlijk weinig zin...maar je moet wat. En Gwen was nog even op het kinderdagverblijf. Het deed me wel goed moet ik zeggen. De kamer is afgelopen vrijdag gestuct. nu moest er nog ruwer op en de verwarmingsbuizen en deurpost moesten geverfd worden. En er moet een stukje betegeld worden waar de wasbak komt. Daar ga ik me morgen een aan geven. Gwen naar het kinderdagverblijf en ik met mijn hoofd in de tegels. Beter dan met mijn hoofd ergens anders

Sorry...is een erg lang verhaal geworden

2. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    hallo allemaal,

wat een boel reizigers nog, lekker genieten...

simmer,verstandig dat je stopt, wanneer zijn de 10 min.gsprekken?

ollekebolleke, wat heerlijk dat je zo goed geslaagd bent, wanneer is het klaar?

lieke, fijn dat alles goed is gegaan met de meubeltjes, wat wordt het dan opeens echt hè?

megababs, hoe gaat het met de verhuizing? en graag geen roze letters meer, kan dit heel moeilijk lezen....heb wel een bril...

hier ook een wiegje bij ons en een ledikantje op de kamer

hier geen hik

Swimmer en Jingi ben ook erg dicht bij julie uitgerekend, dus misschien niet zo handig

ga nu snel verder, want onze zoon wordt morgen 3 jaar en het huis moet nog versierd worden.
    Morgen komen de opa's en oma's en omi taart eten en zaterdag is het grote feest

3. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Jeetje Kanela, wat een verhaal en wat een ellende.
    Gewoon lekker huilen als je er zin in hebt.. en een hele dikke kus en knuffel voor jullie allebei

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Tjee Kanela, ik kan nu even niks anders dan je heel veel sterkte en kracht toewensen... vreselijk wat jullie doormaken....
    inderdaad gewoon lekker huilen als je dat wilt...
    Fijn dat ze op je werk heel begripvol zijn.... dikke knuffel meid...

5. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Kanela ik wens je alle sterkte toe! Krijg er koude rillingen van....
    Laat die tranen maar komen hoor...

Ppa: -> je hebt een Pb'tje

6. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Kanela, ik vind het zo erg voor je dit allemaal! Sterkte hoor en ik denk dat je wat je werk betreft zeker de goede beslissing hebt genomen!

Marina, grappig dat jullie wachten met de naam totdat jullie baby is geboren. Ik ben erg benieuwd wat de namen gaan worden en wat de uiteindelijke roepnaam dan is.

Liefie, mooi dat alles goed was bij de controle!

Anna, wat betreft de vermoeidheid... daar heb ik ook wel last van. Zeker zo na 2 volle dagen werken en nog 3 voor de boeg!
    Maar.. in totaal nog maar 23 :)

Mik, lastig zeg dat je niet kon inloggen. Welkom terug! :)
    Je banner kan je plaatsen onder het kopje handtekening in gebruikersinstellingen.
    Je moet de link plakken in het grote vak. Zo is het bij mij in ieder geval gelukt!

Over eerder bevallen: Ik heb juist het gevoel dat ons meisje langer gaat blijven zitten. Geen idee waarom, maar.... 9/9/'09 is wel een mooie datum toch??? Voor mij "maar" 11 dagen over de datum :)

Noa, fijn he lekker naar de kapper. Mooi dat het weer goed zit!

Ollekebolleke, zo, goed geslaagd zeg voor de gordijnen en de stof voor de wieg.
    Voor welke kleur ben je gegaan?

Ik zal de lijst zo weer even aanpassen en naar voren halen.

Groetjes, Hanna

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan
    Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide)

==============================================================================

Augustus 2009 Mama's!

Afspraken:

Juni:

10: Corinne348 controle gyn 9.10 uur
    10: Rian83 controle VK
    10: Miekiepluis controle VK 16.10 uur
    12: Simmer controle VK 14.00 uur
    15: Noa307 controle VK 10.15 uur
    15: Lieke1979 controle VK
    16: Welpje controle vk
    16: Jessie86 controle gyn 11.30 uur
    17: Ollebolleke 3D echo
    17: Nita82: controle VK 15.10 uur
    18: Mik controle gyn 10.50 uur
    18: Ginny nogmaals 3D/4D echo 13.15 uur
    18: Jingi controle VK 9.30 uur
    18: Mega Babs controle gyn 15.15 uur
    19: Marina controle VK
    19: Ollekebolleke 11.15 uur controle VK
    22: Ollekebolleke 9.50 uur groeiecho gyn
    22: Hanna1974 contole VK 16.00 uur
    23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo
    23: Roos controle VK 17.20 uur
    30: Welpje controle vk
    30: Petrabr controle VK

Juli:

2: Bloem controle VK 9.10 uur
    14: Welpje controle vk
    16: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    21: Welpje controle vk
    28: Welpje controle vk

Augustus:
    4: Welpje controle vk
    13: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs controle gyn 18.40 uur

8. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uitgerekend op:
    (Datum, Naam, Geslacht)

30 juli:
    Liefie - Jongen - Buddy = Elke
    31 juli:
    ppa - Meisje

01 augustus:
    Daan78 - Geheim [-( - Buddy = Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke - Meisje
    Renate007 - Geheim [-(
    Miekiepluis - Meisje Buddy = Roos
    02 augustus:
    Simmer - Meisje Buddy = Jingi
    03 augustus:
    MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80
    Fon - Meisje
    04 augustus:
    Welpje - Onbekend :(:
    05 augustus:
    Rian83 - Onbekend :(:
    06 augustus:
    Ceertje - Meisje
    Jessie86 - Meisje
    Jingi - Jongen Buddy = Simmer
    07 augustus:
    Kanela - Geheim [-(
    Alice - Jongen
    Anna1976 - Jongen
    08 augustus:
    Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip
    Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY
    Assi - Meisje
    09 augustus:
    Marina71 - Geheim [-( - Buddy = Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82
    Roos - Meisje Buddy = Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979 - Meisje
    12 augustus:
    wolliewobbel - Jongen
    13 augustus:
    DesireeK - Meisje
    14 augustus:
    Inkerbell - Onbekend :(:
    15 augustus:
    Debzie1984 - Meisje
    16 augustus:
    Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974
    Bos - Jongen
    Skatje - Jongen
    17 augustus:
    18 augustus:
    Verhip - Geheim [-( - Buddy = Marieke1983
    kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87
    Aguamiga - Onbekend :(:
    19 augustus:
    tal - Meisje
    20 augustus:
    Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307
    21 augustus:
    22 augustus:
    Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny
    Megababs - Meisje
    23 augustus:
    Fiona1987 - Onbekend :(:
    24 augustus:
    Ollekebolleke - Onbekend :(:
    Mvja - Onbekend :(:
    25 augustus:
    Petrabr - Onbekend :(: - Buddy = Mik
    Morgenzon - Jongen
    26 augustus:
    Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22
    27 augustus:
    Elke - Meisje - Buddy = Liefie
    Emma21 - Jongen
    Nyn81 - Onbekend :(:
    Csillag - Meisje
    28 augustus:
    mik - Geheim [-( - Buddy = Petrabr
    Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje - Onbekend :(:
    30 augustus:
    Bloem1978 - Geheim [-(
    Stephanie87 - Onbekend :(: - Buddy = Kim3
    31 augustus:
    Corinne348 - Meisje

8 keer Geheim
    8 keer Onbekend
    20 keer Meisje
    15 keer Jongen

9. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gezocht Buddy:

Kanela

:baby: BEVALLEN :baby:
    (Mama - Geb.datum - Kindje(s) - Duur zw.schap - Tijd - Gewicht - Lengte)

Worldofme - 24 mei 2009 - Sebastiaan - 30 weken? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?

10. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    pff wat een verhaal, ik weet zo niet uit mijn hoofd van wie, maar wens je echt veeeel sterkte

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dames, de 2e en 3e aug. baby's zijn geboren.

Hier is ***Buddynieuws Sweepy*** :

Hoi Daan,

Het is even geleden dat je iets van me hebt gehoord, maar er is ook veel gebeurd de laatste tijd.
    Heel erg bedankt voor je lieve kaartje. Ik wilde er nog op reageren, maar is er niet meer van gekomen.

Ik ben namelijk bevallen !!
    Op 30 mei zijn onze 2 zonen geboren. Ik zal je de details besparen maar het is natuurlijk begonnen en geeindigd in een spoedkeizersnede met rugggeprik
    en later toch onder volledige narcose. Ik vind het dus heel erg jammer dat ik de geboorte niet bewust heb meegemaakt.
    Maar dat was nodig om de mannen gezond ter wereld te brengen. Simon is als eerste geboren (het kleintje) met 605 gram en Lucas met 1320 gram.
    Een groot verschil dus. Simon had het erg zwaar toen hij geboren was, en net toen ze besloten om hem te gaan beademen besloot hij het toch zelf te doen.
    Ze liggen uiteraard allebei in de couveuse en liggen aan adem ondersteuning, ze ademen dus allebei zelfstandig.

Lucas is ondertussen ook van de infusen af en doen het goed op de borstvoeding. Simon heeft nog wel ondersteuning dmv infuus maar doet het ook goed op de bortsvoeding, de hoeveelheid wordt langzaam aan opgevoerd.

We mogen ook iedere dag met ze buidelen, dat houd in dat de kindjes uit de couveuse op je blote borst worden gelegd om contact te maken met lichaamswarmte, geur, ze horen je hartslag enzo en daar worden ze heel rustig en relaxed van. Dat is echt een heel bijzonder gevoel, nu voel je ook alle bewegingen, maar nu niet meer in mijn buik maar op mijn buik.
    Verder zijn ze erg pittig zoals ze dat noemen, ze laten nogal van zich horen als ze het er niet mee eens zijn. Maar het gaat dus naar omstandigheden goed met ze.

Ik ben nog herstellende van de keizersnede, wat me toch best zwaar valt, maar ik heb natuurlijk ook 4 weken plat gelegen daarvoor en dat helpt niet mee.
    We zitten nu in het Ronald mcdonald huis en dat staat naast het ziekenhuis, echt een geweldige oplossing maar je moet nu steeds op en neer naar de NICU (waar de mannen liggen) en dat zou je niet hoeven als je na een keizersnede naar huis gaat, dan kun je veel rustiger opbouwen. Maar ik kan al steeds een beetje verder lopen, de rest doen we met de rolstoel.

Ik kom binnenkort weer op het forum kijken, maar ben momenteel nog erg druk met alles.
    Kolven kost ook veel tijd.... Maar het gaat goed en het is voor een heel goed doel. Het valt me eigenlijk wel erg mee.

***Einde buddynieuws***

12. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Kanela, heel erg veel sterkte:(

Sweepy gefeliciteerd met je zonen!!!!! Fijn dat Simon en Lucas het beiden goed doen!

Zo, al 3 augustus baby's!

13. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    ha meiden,

Even kort voordat ik ga slapen...

Simmer: verstandig meid! Ik doe precies hetzelfde! Ik werk alleen de 22e en de 26e ook nog, maar de rest van die week niet meer... Dus de week van de 19e is echt mijn laatste week en dan die 2 daagjes nog...

Kanela: Meid, ik wilde dat ik je even kon knuffelen... Ik heb echt met kippenvel je verhaal gelezen.... Mijn moeder zou zeggen "De duivel schijt wel elke keer op dezelfde hoop..." Excuse my french..
    Ik wens je ontzettend veel sterkte en ik vind je zo dapper!

Sweepy: JOEPIE!!!! Wat een goede berichten! Gefeliciteerd met je zoons! En dat hetzo goed gaat met ze zeg, wat ontzettend fijn...
    Succes met de ziekenhuis weken, ik wens zo hard dat je ze snel mee mag nemen naar huis!

ff gauw...Kijker was erg enthousiast, maar wil het eerst eens voor ene half jaar huren... Dus even de boot een beetje afgehouden, daar er morgen ook nog weer een meisje komt kijken... Poeh!:D

Slaap lekker allemaal!

Liefs, pluis

14. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    kanela: wat erg zeg dat jullie weer slecht nieuws kregen! Ik wens jullie heel veel sterkte toe. dikke knuffel!!!

Sweepy: proficiat met je zonen! Op het eerste gezicht gaat het dus goed. Ik duim voor jullie dat ze zich goed blijven ontwikkelen!!! Verder sterkte met herstellen van de keizersnede!

15. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Sweepy, gefeliciteerd met je twee zonen!! En fijn dat ze het zo goed doen!

@ Kanela, ik wens je veel sterkte toe!! En huil lekker uit het is niet niks wat jullie allemaal mee moeten maken!

16. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ kanela, meid toch, wat kan ik me goed voorstellen dat je gebroken bent na weer zo'n bezoek aan het ziekenhuis, de onmacht groeit ook per bezoek, je kan niks doen en je wilt zo graag. Echt kippenvel...

@ Sweepy, na de radio stilde was dit denk ik wel het vermoeden van meerdere mensen, GEFELICITEERD! Spoedkeizersnedes, ruggenprikken en toch narcoses en daarna couveuses en herstel, praat me er niet van... Maar super dat je mannen het goed doen! Dat is inderdaad nogal een verschil in geboortegewicht, jeetje maar gelukkig wel zwaar genoeg om voor te vechten!

Wat een dubbele berichten zo...

Ik ga er maar een woelige nacht aan besteden (droom al zo raar de laatste tijd...)

Welterusten!

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Kanela Pfff jeetje meid wat een ellende allemaal zeg...het houdt maar niet op bij jullie :( Heel veel sterkte gewenst en een hele dikke knuff voor jou...meer kan ik helaas niet voor je doen.

Sweepy Van harte gefeliciteerd met jullie 2 zonen Simon en Lucas! Qua gewicht zeker een heel verschil, maar kleine Simon is een vechter!!! Ook jij heel veel sterkte en succes gewenst en ik hoop dat je 2 kanjers goed aansterken zodat ze zo snel mogelijk mee naar huis mogen!

18. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan
    Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide)

==============================================================================

Augustus 2009 Mama's!

Afspraken:

Juni:

10: Corinne348 controle gyn 9.10 uur
    10: Rian83 controle VK
    10: Miekiepluis controle VK 16.10 uur
    12: Simmer controle VK 14.00 uur
    15: Noa307 controle VK 10.15 uur
    15: Lieke1979 controle VK
    16: Welpje controle vk
    16: Jessie86 controle gyn 11.30 uur
    17: Ollebolleke 3D echo
    17: Nita82: controle VK 15.10 uur
    18: Mik controle gyn 10.50 uur
    18: Ginny nogmaals 3D/4D echo 13.15 uur
    18: Jingi controle VK 9.30 uur
    18: Mega Babs controle gyn 15.15 uur
    19: Marina controle VK
    19: Ollekebolleke 11.15 uur controle VK
    22: Ollekebolleke 9.50 uur groeiecho gyn
    22: Hanna1974 contole VK 16.00 uur
    23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo
    23: Roos controle VK 17.20 uur
    23: Ginny controle VK 10.30 uur
    23: Ginny bellypaint 15.30 uur
    30: Welpje controle vk
    30: Petrabr controle VK

Juli:

2: Bloem controle VK 9.10 uur
    14: Welpje controle vk
    16: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    21: Welpje controle vk
    28: Welpje controle vk

Augustus:
    4: Welpje controle vk
    13: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs controle gyn 18.40 uur

19. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Uitgerekend op:
    (Datum, Naam, Geslacht)

30 juli:
    Liefie - Jongen - Buddy = Elke
    31 juli:
    ppa - Meisje

01 augustus:
    Daan78 - Geheim [-( - Buddy = Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke - Meisje
    Renate007 - Geheim [-(
    Miekiepluis - Meisje Buddy = Roos
    02 augustus:
    Simmer - Meisje Buddy = Jingi
    03 augustus:
    MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80
    Fon - Meisje
    04 augustus:
    Welpje - Onbekend :(:
    05 augustus:
    Rian83 - Onbekend :(:
    06 augustus:
    Ceertje - Meisje
    Jessie86 - Meisje
    Jingi - Jongen Buddy = Simmer
    07 augustus:
    Kanela - Geheim [-(
    Alice - Jongen
    Anna1976 - Jongen
    08 augustus:
    Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip
    Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY
    Assi - Meisje
    09 augustus:
    Marina71 - Geheim [-( - Buddy = Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82
    Roos - Meisje Buddy = Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979 - Meisje
    12 augustus:
    wolliewobbel - Jongen
    13 augustus:
    DesireeK - Meisje
    14 augustus:
    Inkerbell - Onbekend :(:
    15 augustus:
    Debzie1984 - Meisje
    16 augustus:
    Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974
    Bos - Jongen
    Skatje - Jongen
    17 augustus:
    18 augustus:
    Verhip - Geheim [-( - Buddy = Marieke1983
    kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87
    Aguamiga - Onbekend :(:
    19 augustus:
    tal - Meisje
    20 augustus:
    Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307
    21 augustus:
    22 augustus:
    Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny
    Megababs - Meisje
    23 augustus:
    Fiona1987 - Onbekend :(:
    24 augustus:
    Ollekebolleke - Onbekend :(:
    Mvja - Onbekend :(:
    25 augustus:
    Petrabr - Onbekend :(: - Buddy = Mik
    Morgenzon - Jongen
    26 augustus:
    Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22
    27 augustus:
    Elke - Meisje - Buddy = Liefie
    Emma21 - Jongen
    Nyn81 - Onbekend :(:
    Csillag - Meisje
    28 augustus:
    mik - Geheim [-( - Buddy = Petrabr
    Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje - Onbekend :(:
    30 augustus:
    Bloem1978 - Geheim [-(
    Stephanie87 - Onbekend :(: - Buddy = Kim3
    31 augustus:
    Corinne348 - Meisje

8 keer Geheim
    8 keer Onbekend
    20 keer Meisje
    15 keer Jongen

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Gezocht Buddy:

Kanela

BEVALLEN:
    (Mama - Geb.datum - Kindje(s) - Duur zw.schap - Tijd - Gewicht - Lengte)

Worldofme - 24 mei 2009 - Sebastiaan - 30 weken? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    Sweepy - 30 mei 2009 - Simon & Lucas - 31 weken? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?

Deel Deze Pagina