Jeetje, vanacht sinds half 4 wakker... denk stiekum een beetje "schoolreisjesgevoel" want de Babydump komt vandaag alles leveren!!! Jeeeh!!! Nouja, had in ieder geval tijd om 14 pagina's bij te lezen. Laatste dagen geen puf voor gehad, Tus nu 5 uur en tijd voor een korte reactie: @ Kanela, meid ik weet niet wat ik moet zeggen... ik hoop elke keer zo op goed nieuws voor je en dan weer dit... ik denk aan je en duim keihard voor je dat er binnenkort toch wat positieve dingen komen voor jullie. Dikke knuffel! @ Sweepy, ook hier al wel de verwachting dat dit nieuws zou komen. En ja hoor, daar zijn je kleine mannen! Gefeliciteerd meid! Het is allemaal nogal wat dat je hebt meegemaakt tot zover en er zal vast nog veel op je afkomen maar het belangrijkste is dat ze er zijn en dat het naar omstandigheden goed gaat met ze. Haha de kleine vechtertjes! Trouwens, mooie namen zeg! Heel leuk! @ Werken, wat goed dat iedereen grenzen aan het aangeven is op het werk! Ik moet nog 14 werkdagen maar weet eerlijk gezegd ook nog niet of ik ze alle 14 hele werkdagen vol ga houden. Ik vermoed dat er een paar halve dagen moeten gaan komen. Helaas is de pijn in mijn ribben en rug/schouderblad niet weggegaan en de laatste dagen zit ik na 11 uur 's ochtends me eigenlijk alleen nog maar te verbijten van de pijn. Donderdag en vrijdag heb ik nog wat dingen op de zaak waardoor ik er MOET zijn de hele dag maar vanaf volgende week moet ik echt even kijken wat ik doe. @ Kaartjes, hier vandaag eens bellen met de drukkerij. Heb ze 2 weken geleden besteld en nog steeds niets gehoord over de proefdruk. En mama begint ongeduldig te worden ;o) Ohhh help, weet de rest niet meer.... Ohja! @ Harde buiken, hier ook meestal na inspanning maar merk wel dat naarmate de weken vorderen mijn lichaam steeds minder inspanning nodig heeft om een harde buik te produceren. Ga me lichtelijk bejaard voelen haha. Heb de laatste dagen een paar keer steekjes gehad onderin. Dat vond ik stiekum wel eng eigenlijk. Maar volgens de vk vorige week is ze haar plekje aan het zoeken en met haar koppie naar beneden aan het draaien dus al het druk op mijn schaambeen kunnen geven. Ga er dus even vanuit dat ik dat voel. Mocht het aanhouden dan bel ik haar nog wel even. @ Dromen, hebben jullie ook van die rare soms? Had er nooit zoveel last van maar de laatste 2 weekjes steeds onrustiger. Bang dat de baby ineens nu al komt enzo. En bang dat er iets niet goed is ofzo. Zal er wel bijhoren. Ben overigens nog steeds niet bang voor de bevalling dus dat scheelt haha. Nou ik ben volgens mij weer redelijk bij. Tis inmiddels kwart over 5 en ga maar eens ontbijten. Heb nog een vanille vla en een bakje aardbeien dus dat ga ik maar samen in een bakkie gooien. Jammie!
Goedemorgen allemaal! Hier ook een vroege vogel.... Jammer hoor! Vanaf half 4 niet meer echt veel geslapen, steeds wakker, en om 5 uur er maar uit gegaan. Gelukkig hoef ik maar tot half 1 te werken, dus dat ik wel mooi. En als het goed is komen er 2 hulpouders Sweepy, van harte gefeliciteerd met de zoons! Wat een leuke namen zeg! Mooi uitgezocht! Heel veel succes met de drukte van nu en ik ben blij te lezen dat je jongetjes het goed doen. cjpt, leuk dat BabyDump alles komt brengen vandaag. Een kamertje, kinderwagen??? Veel plezier in ieder geval! Ik maar eens even ontbijten. Fijne dag allemaal! Groetjes, Hanna
goeiemorgen ik kon me niet meer inloggen onder kim3 dus nu is het maar kim1988 geworden dan weten jullie dat vanochtend weer wakker geworden emt zware kramp in mijn been, erg vervelend en pijnlijk gelukkig vandaag vrij want ben gebroken van gister 10 uur werken. @kanele jeetje wat een verhaal meid. ik vind het echt heel erg en heb er geen woorden voor. heel veel sterkte voor jouw en je man. @sweepy gefeliciteerd met je 2 zonen. en gelukkig maken ze het na omstandigheden goed. dat ze maar goed groeien op de mama melk. neem je rust en we horen wel weer van je @miekepluis hopelijk heb je snel een huurder @cjpt oh spannend dat je vandaag alles binnen krijgt veel plezier met in elkaar zetten @hanna jij ook al zo vroeg wakker, ben ik toch niet de enige haha @de hik die kleine hier heeft elke dag wel een keer de hik en soms 2 keer. @werken ik ga toch met 34 weken stoppen omdat het gewoon niet te doen is met mijn bekken. zou eerst tot 36 weken doorgaan maar dat gaat gewoon niet. ben blij als we de 37 weken berijkt hebben dan duurt het hopelijk niet lang meer.
Goedemorgen allemaal, Jee, wat een nieuws lees ik. Ten eerste Kanela: wat afschuwelijk moet dit voor je zijn. Snap dat je er even helemaal doorheen zit en het lijkt me heel slim om wat tijd te nemen om dit nieuws rustig te verwerken. Veel zal bij jullie kindje pas duidelijk worden met de geboorte als ik het zo lees. Ontzettend veel sterkte, hou de hoop dat het wellicht meevalt en weet dat de medische wereld heel veel kan tegenwoordig. @ Sweepy: Gefeliciteerd met je mannetjes!! Wat een prachtige namen ook! Zal een spannende tijd worden voor jullie vieren, gelukkig weet en kan men heel veel tegenwoordig en krijgen jullie zo te lezen alle zorg en steun die nodig is. Geniet ervan en herstel rustig van alles wat er is gebeurd.
Kanela meid wat erg allemaal en wat oneerlijk Heel veel sterkte en een dikke dikke knuffel!!! Sweepy gefeliciteerd met je twee mannen!!! Dat ze maar heel groot en sterk mogen worden!!
@ Kanela, heel veel sterkte meid! Wat een rotberichten! Hopen dat die 'afwijkende' niet toch nog genoeg kan functioneren voor de kleine. @ Sweepy, gefeliciteerd met je zoons Geniet ervan!
@ Sweepy: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoons! Hoop dat jij snel aansterkt en je mannetjes snel zwaar genoeg zullen zijn zodat ze lekker mee naar huis mogen...
Nou begrijp er niks van. Heb ik me geabbonneerd op dit onderwerp en aangevinkt dat ik een mailtje wil ontvangen als er nieuwe reacties zijn en krijg ik niks! Vond het altijd wel fijn om niet te hoeven "checken" of er nog wat geschreven is maar gewoon een melding te krijgen. Nouja, nog maar eens in dat profiel duiken. En zo even Babydump bellen om te kijken of ze een indicatie kunnen geven van de bezorgtijd.
Lieve Kanela, wat een rot nieuws zeg...het houdt inderdaad niet over he,...voor wat het waard is, ik denk aan je hoor Sweepy van harte gefeliciteerd met die 2 kleine mannen, was vast even flink schrikken zeg, maar goed te weten dat ze het toch goed doen al...hang in there Liefs Marina
@ Simmer: Goed horo dat je stopt met werken. Jij en de kleine zijn het aller belangrijkst. @ PPA: Van harte gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje. Ons zoontje wordt morgen 3 jaar. @ Kanela: Ik heb bij het lezen vanje verhaal en traan laten lopen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles en schrijf het hier lekker van je af en huilen kan zo ontzettend lekker zijn. @ Sweepy: Van harte gefeliciteerd met de 2 mannen.
Thanks voor alle lieve woorden. Met mij gaat het redelijk. Zolang ik veel lig en medicijnen slik kan ik het redelijk onderdrukken allemaal. Ik wil gewoon niet meer in het zkh belanden want ik heb hier nog van alles te regelen en te doen...... Wel ben ik nu elke dag blij dat ik niet niet over de 40 weken heen hoef en dat ik dus binnen nu en 9 weken onze kleine meid in mijn armen heb.
@Kanela, wat een beroerd nieuws meid. Elke keer weer slecht nieuws krijgen, ik vind dat je je nog heel goed houdt. Vind het heel sneu om te lezen dat je je zo goed hebt gehouden op je werk, terwijl je zo verdrietig was, dus daarom hartstikke goed dat je nu hebt aangegeven hoe het echt met je gaat. Fijn van je baas dat ze zo met je meedenkt. Lieverd, een dikke knuffel voor jullie en er wordt aan jullie gedacht.
@ MvY Hier geen last van voorweeen, wat vervelend dat jij er wel last van hebt. Klinkt niet prettig. @ Monique Heb er eigenlijk niet bij stilgestaan dat dat ook een optie is, meteen in het eigen kamertje. Kan me voorstellen dat het de eerste nachten helemaal niet prettig is om ieder geluidje te horen. Ik ga er toch maar weer over nadenken. @ Simmer Groot gelijk, je lichaam geeft blijkbaar aan dat het genoeg is geweest. Fijn dat je alsnog 2 weken eerder kunt stoppen. @ Lieke Wat leuk dat je kamertje is gekomen. Wat komt het dan allemaal dichtbij he. @ Annie En hoe was de cursus? @ Jingi Heel herkenbaar wat je schrijft. Soms is er zoveel beweging in mn buik dat ik er ook een klein beetje naar van wordt. @ Kanela Jeetje meid het zit je ook niet mee he. Lees met een brok in mn keel je stukje, ik hoop dat er binnenkort alsnog goed nieuws jullie kant op komt. Veel sterkte! @ Ppa Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon! @ Sweepy Gefeliciteerd met je zonen! Wat geweldig dat het zo goed gaat met ze! @ Cjpt Jij was er vroeg bij haha. Spannend dat je kamertje vandaag komt. @ Hanna En nog zo'n vroege vogel. Werkze vandaag, lekker kort dagje. @ Kim Ik heb ook steeds zo'n kramp in mn kuiten. Zoo pijnlijk, en niks werkt ertegen Ik was gisteravond naar de voorlichtingsavond over bevallen in het MCA. Heel interessant, hoewel een hoop voor mij niet van toepassing was. Ik heb een medische indicatie, dus kom al vanaf het begin bij de gyn, en het ging ook best veel over de verloskundige en thuisbevallen. Dat is in mijn geval toch geen optie. Wel heel leuk dat "mijn" gynaecoloog wat kwam vertellen, zo zag mn man hem ook weer eens. Ik dacht dat we ook de verloskamers wel zouden zien, maar dat kan alleen op woensdag middag, dus als ik daar binnenkort op woensdag ben ga ik wel even kijken. Gisteravond heb ik voor het eerst een harde buik gehad, en wat is dat een k*tgevoel zeg. Dus vandaag ga ik maar lekker niks doen, mn man schrok er nogal van. Ik zelf trouwens ook, ik heb namelijk een verhoogde kans op een vroeggeboorte. Dus ik werd meteen een beetje bang. Ik heb gewoon veels te veel gedaan, zaterdag en zondag muren gestuct (ja ik kan stuccen 8)) maandag plafond staan schilderen en gister kozijnen, deuren en deurposten geschilderd. En dat met 32 weken zwanger haha. Ik weet niet meer wie het te horen had gekregen, dat ze zich eens als een zwangere vrouw moet gaan gedragen, maar dat geldt ook voor mij denk ik. Dus zo maar even een blaadje halen bij de supermarkt en lekker de hele middag op de bank hangen.
@Sweepy gefeliciteerd met je zoontjes! fijn dat ze het goed doen en dat ze maar groot en sterk mogen worden! @Kanela, jeetje wat een nieuws.. elke keer komt er weer iets bij. veel sterkte meid, ik hoop dat alles goedkomt!! @jessi: nu pas een harde buik? kan me voorstellen dat je je zorgen maakt omdat je een kans hebt op vroeggeboorte, maar nu pas een harde buik valt mee toch?
@ marieke Is het heel gebruikelijk om harde buiken te krijgen dan? Dacht dat je dat alleen krijgt als je teveel doet.
ik heb ze ook als ik op mijn rug ga liggen of op de bank plof, de vlos zei dat zolang ze geen pijn doen en niet regelmatig komen het echt geen kwaad kan. ik heb zo nu en dan een harde buik sinds 18 weken zwangerschap. dus komt wel goed!