Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvja

mvja Niet meer actief

#11181 mvja, 10 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jun 2009
    Jeetje kanela, ik schrik behoorlijk van je bericht.
    Ik kan je niks anders dan heel erg veel sterkte toewensen.

Sweepy: Van harte gefeliciteerd met jullie zonen!

cjpt: Wat fijn dat ze vandaag je spulletjes komen brengen :)
    Geniet ervan hihi

Hier gaat het wel lekker, veel last van harde buiken, maar dat mag de pret niet drukken. We doen het dan gewoon weer wat rustiger aan.

Oh ja, waar kan ik me aanmelden voor een buddy :(
    Lijkt me ook wel handig hihi

Groetjes mvja

2. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
  3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Jessi, kan geen kwaad hoor, precies zoals Marieke zegt, zolang ze niet pijnlijk zijn en niet regelmatig komen.
    Het is inderdaad wel een teken dat je (even) te veel doet.

@Mvja, even een pb sturen naar Ginny of Hanna met de vraag of ze je op de lijst wil zetten omdat je nog een buddy zoekt. Sta je ook al op de lijst met je uitgerekende datum en evt. geslacht baby? Want dan kunnen ze dat er gelijk bijzetten.

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik ben bang voor paarden, maar een stem uitbrengen is niet gevaarlijk he hihi ;)

Denk alleen wel dat je topic gesloten wordt. Je moet dit soort berichten plaatsen in het ' grote STEMtopic'

Iedereen trouwens de nieuwe Wij jonge ouders al gehad? Ik ben bang dat ze mij hebben overgeslagen. Zou vorige week toch al komen?

5. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Lieve Kanela, wat een rotnieuws toch weer. Weet niet wat ik moet zeggen, kan je alleen maar veel sterkte wensen. Huil lekker wanneer jij daar zin in hebt! En hou vol....

Lieve Sweepy, gefeliciteerd met je 2 zonen! Ik had ook al het vermoeden dat ze inmiddels geboren zouden zijn. Heel fijn om te horen dat ze het naar omstandigheden goed doen. Veel sterkte met alles! En hele leuke namen trouwens.

Jessi, dat was ik die dat te horen kreeg. Inderdaad ga jij je ook maar eens gedragen als een zwangere vrouw! Wat jij allemaal gedaan hebt de laatste dagen, niet normaal hoor! Wel stoer dat je zelf kunt stuccen :)
    Harde buiken: ze zijn idd niet echt gevaarlijk als het af en toe gebeurt en als ze niet pijnlijk zijn. Maar alls je ze (zoals ik) echt de hele tijd 'aan en uit' hebt (ik heb geen pijnlijke gelukkig) dan is het minder lekker voor de baby... zoals mijn vk zei: de baby zit dan de hele tijd in een te strakke jas. Hij zou weleens kunnen gaan denken dat ie dan maar eens buiten gaat kijken...

Daan, ik heb ook nog geen Wij jonge ouders gehad, en vroeg me ook al af waar hij bleef!! Dus het ligt niet aan mij... of jou... ;)

6. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Daan: Hahahaha nee hoor stemmen is niet gevaarlijk... En het paard ook niet trouwens. Heeft al veel mensen van hun angst afgeholpen. Ze is zo lief en zachtaardig...
    Oh ok. Ik dacht ik probeer het gewoon even... Ik zal nog even verder kijken waar ik het dan kan plaatsen...

@kanela: Ik heb net je hele verhaal even gelezen. Pfffff het is echt niet niks zeg. Ik wil jou, je man en je kleine heel veel sterkte toe wensen...

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    En Liefie.............gedraag je je ook een beetje als een zwangere vrouw nu? Maw, neem je nu meer je rust? (Ben altijd wel in voor een online spelletje hoor, als was het maar om je met je bips in de stoel te houden hihi)

Jij dus ook nog geen wij jonge ouders gehad, stelt me enigszins gerust. Ik ben denk ik gewoon ongeduldig. Las namelijk hier op het forum dat sommigen hem vorige week al hadden.

Hier ook aan de lopende band harde buiken en sommigen verdomd pijnlijk.

@Desiree, gewoon ff zoeken op grote stemtopic. Komt het helemaal goed.

Tsss, wanneer leert die kat van mij eens om de deur achter zich dicht te doen. Kan ik weer opstaan en ik zat net zo lekker haha

8. Bloem1978

Bloem1978 Actief lid

17 dec 2008
    328
    0
    0
    Achterhook
    @ Kanela, sterkte meid!

@ Sweepy, gefeliciteerd met je 2 zonen.

Wat een tegengestelde berichtjes zo.

9. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn

Ja vorige week al ontvangen met jou verloskundige erin! Mailtje sturen misschien?

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb em ook vorige week al gehad...

Tnx Daan, Ik heb em gevonden en het daar geplaatst...

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hmm zou het dan op alfabetische volgorde gaan of per streek?
    Mijn achternaam begint met een W.

Mailtje is niet nodig. Tripje naar de prenatal is voldoende, daar liggen ze op de toonbank.

@Desiree, gevonden dus. Ik hoop dat het nog wat stemmen oplevert.

12. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Yep... Ik hoop ook dat er nog veel gestemd wordt... ze staat nu op plaats 42 en moet bij de bovenste 25 komen... Dus iedereen ff stemmen... hahaha...

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

alles goed? hier wel hoor. ondanks ik er achter kwam dat me auto onder de verf zit grrrr. gister hebben ze de gevels schoongespoten met speciaal spul blijkbaar nou me autto zit onder. en gaat er niet meer vanaf en heb me auto net 2 weken. dus ik moet straks even naar de verzekering en dan kijken voor een oplossing.

@hanna ja kapper is altijd lekker he je ziet er meteen stuk beter uit hihi.

@kanela jeetje wat een pech hebben jullie sterkte en huil maar lekker uit hoor.

@sweepy gefeliciteerd met jullie 2 knullen hopelijk mogen ze snel met jullie mee naar huis.

nou meiden ik ga even op oorlogs pad hihi tot later

14. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Goedemiddag meiden !

@kanela jeetje het zit ook niet mee voor jullie he weet niet zo goed wat ik moet zeggen :(
    heel veel sterkte !

@Sweepy gefeliciteerd met jullie 2 knullen super dat ze het allebei goed doen !:)

Vandaag 30 weken jippie hihihi alweer de laatste 10 weekjes !!!!
    Morgen naar de tandarts voor wat gaatjes blehhhh wordt ik 2 keer gedaan dus volgende week weer heen :(

Iedereen fijne dag vandaag

Groetjesssssssss Tallll ;)

15. Kanela: jeetje meid wat een verhaal, zat even met kippenvel en tranen in mijn ogen, ik kan me goed voorstellen dat je even niet met je hoofd bij de kindertjes op je werk bent, Ik kan niet zeggen ik weet hoe je je voelt, maar ik kan me wel voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit! Tja weet eigenlijk niet wat ik verder zeggen moet, sterkte en dikke knuffel!

Ppa: over 3 weken zijn de gordijnen klaar en ik hoop dat deze week of volgende week alles voor de rest een beetje afkomt.
    Alvast gefeliciteerd met zoonlief! Geef hem maar een dikke knuffel!

Hanna: de gordijnen zijn allebei cremig geworden en de stof voor het wiegje is ook creme, maar met gele ezels en groen gele koeien. Tja de muren in de babykamer zijn ook groen en geel, dus dat past allemaal wel mooi bij elkaar en de kozijnen en het wiegje zelf zijn ook creme.

Sweepy/daan: wow gelukkig goed nieuws! Fijn dat de jongens het samen goed doen en dat het met jou sweep ook al wat beter gaat! Gefeliciteerd en dikke knuffel voor jou en je jongens! Daan geef jij het allemaal ff door??

Pluis: fijn te horen dat de verhuur van je huissie eindelijk op gang komt! Toppie ik duim door voor je!

Jessi: waarom heb jij eerder kans op vroeg geboorte?? En gaat wel alles goed verder??

Daan: ik heb hem wel gehad! Dus misschien even bellen of ze niet een verkeerde brievenbus hebben genomen.
    OP een kat die zelf de deur dicht gaat doen kan je heeeeel lang wachten dank ik, die van mij doen het ook nog steeds niet net als gewoon lekker buiten poepen inplaats van speciaal naar binnen toe komen om thuis te poepen! Ach ze zijn wel lief, das het belangrijkste toch?!

Tal: Succes bij de tandarts en gefeliciteerd met je 30 wkn!

Hier gaat het vandaag volgens mij best goed! Ik ga vanavond even bij mijn zus op bezoek, ze ligt nu in het ziekenhuis en houden d`r goed in de gaten wat betreft het kindje zit er nog steeds geen schot in de groei, dus zijn de begonnen met gellen, wie weet ben ik vandaag of morgen wel tante!!
    Verder krijg ik zo visite van een goede vriendin en haar puppy, echt zo`n schatje en mijn grote foefer vind dat kleine ding ook erg leuk! We gaan dan als het goed is ook even langs de drukker om een paar mappen met geboortekaartjes te halen, dan kunnen vriendlief en ik lekker snuffelen!

Zo verder weinig boeiends te melden behalve dat de katten bak heel erg stinkt, bleg ben blij als vriendlief hem straks verschoont!

Meiden geniet van jullie dag! Dikke knuffel van hier.

16. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    sweepy gefeliciteerd met je twee zonen

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden...effe snel hoor....pfff ben zó ontzettend moe de laatste dagen. Was pas om 10.30 uur uit bed, gaan douchen, wasje aangezet en ontbijtje gemaakt, hond uitgelaten en het is nu 13.00 uur en zou zo weer kunnen gaan slapen :$ Denk ook dat ik dat zo maar even ga doen, want ik val haast om.

Nog even voor de dames die nog een luiertas zoeken...ik kwam deze tegen www.myruffle.nl Daar kan je kiezen uit verschillende tassen (ook gewone tassen) en die kan je in een aantal kleuren bestellen en dan kan je er een tekst, plaatje of foto op laten drukken. Dus je eigen persoonlijke luiertas!!! Dus misschien een leuk ideetje!

Nou ik ga even een tukkie doen...tot laters!

18. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @kanela: wat een sores hebben jullie elke keer weer te verduren.... niet te geloven...
    van deze kant heel veel sterkte toegewenst, en denk aan jullie

@sweepy: van harte met de boys!
    fijn dat het goed met ze gaat.

ga zo even een middagdutje doen, begin ik nu wel weer nodig te hebben.
    tot later

19. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    even testen of de banner het doet

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Haha mijn achternaam begint met een B, dus nee ik denk niet dat dat ermee te maken heeft...

Ik hou me nu wel iets koester hoor! Heb op 't werk een afdeling minder en verschillende spreekuren afgezegd, en ik ga vroeger naar huis zodra ik mijn werk af heb ipv weer aan een nieuw klusje te beginnen. Da's al heel goed toch?
    Online spelletje, hoe gaat dat? Ben niet zo digitaal aangelegd verder...

@noa: jeetje wat stom van je auto!! Wat zei de verzekering? Weet je welk bedrijf dat heeft gedaan dus wie de schuldige is??

Deel Deze Pagina