Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Had nog een vraagje er was toch nog iemand die staaltabletten moest nemen ....?????
    wordt jij daar ook zo misselijk van ??
    en duizelig...
    zit te twijfelen of het nu door die pillen komt of door de bloedarmoede zelf :(
    heb er nu al 3dagen last van bah !
    of heb ik het verkeerd en slikt en niemand verder staaltabletten ;)
    staat ook zo stom als ik het tegen niemand heb ..:p

Groetjesss TALLLLL:)

2. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Joehoe, de spullen zijn om 11 uur geleverd! Mijn moeder en schoonmoeder zijn ook hier dus we hebben gelijk alle "kleine" spullen uitgepakt. Dus badje en dat soort dingen staan nu lekker in het babykamertje. Toen zijn we aan een grote uitdaging begonnen.... de Bugaboo in elkaar zetten. En het heeft een uurtje tijd en wat slappe lach gekost maar hij staat nu vreselijk mooi te wezen in de woonkamer. Ik ben ZO blij dat we die kleuren hebben gekozen; antraciet met zuurstokroze, echt prachtig! En we hadden mazzel met de aanvullende (gratis) fleecebekleding. Je kon geen kleur kiezen en heb zwart gekregen. Prima want dat vind ik ook mooi in combi met dat donkergrijs.

Vanavond kamertje enzo uitpakken en kijken of we alvast wat in elkaar kunnen zetten.

Ikke is heeeeeuuuuuuuullllllll blij!

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Oh cjpt, wat lekker dat alles zo vroeg kwam zeg. Kan me wel voorstellen dat je slappe lach kreeg van het in elkaar zetten van de wagen, maar dat hebben jullie dames toch maar mooi geflikt.

Hoe zit het trouwens met de dames waarvan het kamertje beschadigd was of niet goed geleverd. Is dat allemaal goedgekomen? Of zitten jullie nog te wachten?

@Tallie, er was er nog iemand die staaltabletten moest nemen hoor, dus wat dat betreft zit je goed, maar wie het was??

Zo, hier lekker de ramen binnen en buiten gedaan, gestofzuigd, gedweild, vaatwasser in en uitgepakt. Was gedraaid en ben nu voorbereidingen voor het eten aan het doen.
    Pff, maar daar wordt je wel moe van hoor.

4. MvLisa

MvLisa Niet meer actief

Sweey gefeliciteerd met jullie zoontjes. Fijn dat de jongentjes het naar omstandigheden goed doen. Altijd weer een opluchting.

CJPT: wat een fijn gevoel geeft dat he om eindelijk jullie babykamer in te richten. Bij ons staat de babykamer alweer even. Zie foto's www.uslytse.beebiesite.nl

Gisteren via de website kids rebellion een mooi lakentje voor in de wieg/kinderwagen binnen gekregen. Echt snoezig.

Het is nu officieel ik mag volgende week met verlof. Directeur was een en al begrip.

Simmer

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Zo ben thuis nu. Moest nog even naar de markt en naar de apotheek. Begon het ook nog keihard te regenen! Ik heb er nu een mooie paarse paraplu bij hahhahaha, gekocht bij het Kruitvat. Ik heb zo'n hekel aan natregenen!

Daan, zo jij bent actief geweest zeg! Goed hoor.

cjpt, fijn dat de Bugaboo naar je zin is! Hier ligt ie op zolder nog in de doos. We gaan hem binnenkort in elkaar zetten.
    Veel plezier met de rest vanavond!

Ik ga nu ook even een dutje doen... Heerlijk! :)

Groetjes, Hanna

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Simmer, Wat een prachtige wieg heb je toch meid.
    En wat groei je mooi :)

Fijn dat je volgende week met verlof mag. Jij bent dan een van de eersten.

7. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hey Tal,
    Ik slik ook ijzertabletten. En Monique volgens mij ook. Heb er helemaal geen last van, en volgens mij zijn het ook geen bekende bijverschijnselen die jij hebt. Lijken me eerder symptomen van de bloedarmoede zelf, dus wel door blijven slikken hoor! En anders je ha even bellen!
    Enige klachten die ik er verder van heb zijn pikzwarte poep :$ en ook harder, dus moeilijker,...daardoor auw-bibs met bloed enzo... sorry ik zal jullie de verdere details besparen....

Nog een tip (heb ik ook al eerder gegeven maar oke): neem het in met vruchtensap, want vit.C bevordert de opname van het ijzer. En liever niet tegelijk met melkproduct, want calcium belemmert de opname juist.

Laatst vroeg ook nog iemand (Welpje??) hoe lang het duurde voordat je verschil merkt want iemand had tegen haar gezegd wel 4 weken ofzo. Lijkt mij wel erg lang hoor. Ik voelde me na 1,5 a 2 weken al een stuk beter!!

Succes ermee...

8. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Marieke, Liefie en Daan, bedankt voor de geruststellende woorden. Het was op zich wel een pijnlijke harde buik, maar vandaag heeft mn buik geen pijn meer gedaan. Wel affentoe wat steekjes, maar ik denk dat dat misschien met indalen te maken heeft.

Daan, een kat die zelf de deur dichtdoet zou geweldig zijn haha. Ik ken alleen maar katten die de deur kunnen opendoen.

Noa, wat irritant van je auto. Helemaal zonde als je auto net nieuw is.

Ollekebolleke, ik heb een verhoogd risico op vroeggeboorte vanwege een bindweefselaandoening. Verder gaat alles heel goed hoor, lief dat je het vraagt.
    Hier ook een stinkende kattenbak, vanavond wordt ie weer verschoond :D

Simmer, wat fijn dat je directeur begripvol was. Super dat je volgende week al met verlof kunt.

Liefie, wat klinkt dat pijnlijk zeg. Hopelijk blijft mijn ijzer goed, daar heb ik geen zin in.

Ik heb 3 kleine kittens op schoot, zo schattig. Ze zijn alweer ruim 6 weken, en ze maken ons iedere ochtend wakker. Ik zie er nou al tegenop dat ze weggaan over ruim 2 weken :(

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

wilde even kwijt dat ik net na dagen kwijlen de hollandse nieuwe op heb! (wel van een echte visboer uiteraard) en hij is lekker!!! heb er nog eentje in de koelkast, die gaat er zo ook in :)

10. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Blehh al die graten!

11. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    @liefie
    bedankt voor je reactie ik slik ze ook pas sinds zaterdag dus waarschijnlijk merk ik daarom ook nog niet zoveel ervan
    maar dat is wel lekker dat je je na 2 weken al weer beter voelde !
    op de bijsluiter bij mij staat dat het wel 4 tot 6 weken kan duren :(en dat je ze daarna nog 6 weken moet slikken ...:(
    hoop in iedergeval dat het snel weer overgaat ;)

Groetjesss Tal :)

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

hier een hele boze aanstaande mama GRRRRRR

ik kom bij de verzekering aan hun foto's genomen (had ik zelf oo al gedaan) zegt ie ga nog maar x wassen dus ik op het duurtste programma door de car wash. nou zit er nog leuk op. dus ik weer terug en vertelt welk bedrijf het geweest is.dus ik daar even heen gereden ja mw kan niet van ons zijn ik zo neej waarom is het dan gebeurt nadat julie geweest zijn, weet heus wel hoe me auto er uitzag. (donker blauw dus wite verf zie je er echt wel op)
    ze deden weinig dus heb aangifte gedaan bij de politie dus wordt vervolgd.

@cjtp ow wat leuk je kamertje binnen en je wagen. en uurtje bezig geweest hihi die van mij hoefde ik alleen uit te klappen en me bak er op de buggy zal wel meer tijd kosten. en roze met grijs is inderdaad mooie kleur ik durfde echt geen roze wagen of maxi-cosi te kopen want dacht stel dat ze het toch verkkerd zien erg he!!

en iemand had ze beebisite er opgezet wat een lief kamertje

@jessie ow wat lief kittens maarja ze worden groot ook en je kan niet allemaal houden, vandaar dat ik me hond maar heb laten helpen hihi

13. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ahhhh lekker een haring!!! ga ik morgen maar even halen hihi

14. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Mijn wagen heb ik lekker in het rood.

Mocht ik na deze nog een tweede kindje willen, dan is het fijn dat als dat een meid is, ze er ook in kan :)

Niet dat een meisje niet in een blauwe wagen zou kunnen, maar een jongen in een roze wagen vind ik twijfelachtig ;)

15. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @skatje inderdaad meisje leg je sneller in een blauwe wagen dan een knul in een roze wagen maarja tegenwoordig kan alles, en mischien kan je van de bugaboo wel dat roze vervangen door dat zwart wat ik begreep ik dat stukje.
    wij hebben de fudge kleur van quinny dus kan voor beide mocht er hierna nog 1 komen

16. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik heb dan de Mura van Maxi-Cosi.

Ik vond de rode het leukst, lekker vrolijk en knal!
    En de Maxi-Cosi zelf, de autostoel dus, had ik al in het blauw.

Die had ik al eerder ergens voor niet zoveel gekocht.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow rood is ook een lekker fris kleurtje wij hebben de maxi cosi in turqoise met bruin en heel klein beetje wit en rood. dacht als ik zo lichte neem is die zo verrot als me hond een keer er tegen aan gaat me ze kop.

en blauw kan toch ook voor een meisje

moet zo eten maken maar niet echt zin om wat te gaan doen maarja moet toch gegeten worden he. ik ga aan de shoarma wat gaan jullie eten meiden

18. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Nee, een jongen in een roze wagen.... dat doet niemand denk ik snel.
    Wij hebben een rode Bugaboo gekocht. Mijn man wilde geen roze.... "Ja, ik moet er ook mee lopen", zei hij hahhahhaahah :)
    Maar met de rode ben ik heel blij!

19. Ginny: als jou lijf roept om slaap, moet je dat gewoon doen, je lichaam zegt dat niet voor niets. En anders kan je ook even de vk bellen misschien is je ijzer te laag! heb je eigenlijk lekker geslapen?

Cjpt: gefeliciteerd met je spulletjes en niet al het moois er al af kijken he, de baby moet straks ook nog wat moois kunnen vinden!

Simmer: wow lekker hoor, zo snel al met verlof, ben jaloers. Maar ach ik hoef ook nog maar 8 dagen te werken dus dat scheelt.

Marieke: Gat ver ik hoop dat jij ervan genoten hebt,want ik vind die dingen niet te (vr)eten.

Noa: nou ja zeg, ik me jou reactie wel voorstellen hoor, gewoon doorgaan met klagen en ook zeker je verzekering last blijven vallen. Wat een stelletje.........
    Ik wacht op het vervolg!

Kleurwagen: ik heb hem overgenomen van mijn zus en hij is ook rood. Nou heeft er al een meid in gelegen en ik vind het wel een lekker fris kleurtje. Maar jongens en roze, mijn neefje speelt ook met de poppen van mijn nichtjes, mij zwager is er niet blij mee, maar ach. Mijn neefje is en blijft wel lief hoor, zelfs al wordt ie later homo!

Zo Zo ff ego hoor:
    Ik ga straks op kraamvisite bij mijn zus!!!
    Ik ben tante van een heel lief neefje, hij heet Lars en is vandaag
    geboren!!!

Whoe hoe, ben wel blij hoor!
    IK ga ff een gebakkie halen!

Dikke knuffel van mij aan iedereen!

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @hanna ow jouw man wil niet met roze lopen nou mij vriend wel hoor, de hond heb ook een roze leger tuig hihi, maar rood kan voor allebij ook

@ollekbolleke
    jij dus ook een rode bugaboo hihi
    en ik blijf zeker klagen bij die verzekering en bij dat bedrijf morgen ga ik weer heen tot dat ze doodmoe van me worden hihi.

gefeliciteerd met je neefje en niet stiekem mee nemen he, jouw baby'tje komt ook snel

Deel Deze Pagina