Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @liefie, ja klopt hoor! Maar Milan is echt te populair. Ik hoor het echt overal en zie het ook heeeel vaak staan bij de vk op kaartjes. En weet dat jullie niet kunnen kiezen, daarom vraag ik of iemand nog een leuke naam weet? Maarja ooit kom ik er wel uit hoop ik..

2. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Noa, ik heb gewoon mijn eigen dingetjes in het huishouden en sommige daarvan vond zij vreemd.
    Om mee heen hoor ik elke keer dat zij gewoon had moeten doen zoals ik het had gewild.
    Verder deed ze heel veel uit eigen initiatief, vast goed bedoeld maar ze jaagt daarmee mij op de kast ja.
    Zodra ze de deur uit was viel er een last van mijn schouders en kon ik het weer gewoon op mijn manier doen, dat wil ik dus niet meer, moet gewoon hier zo blijven gaan als ik gewend ben
    Dus ja, wc poetsen met MIJN groene doekje, niet alles bij elkaar in de wasmachine gooien en MIJ niet dwingen op bed te gaan liggen als ik niet wil;)

@Annie22, moeilijk he die namen
    Hier zijn we er ook nog niet uit.
    Als ik ergens mee kom hoor ik vaak nee, maar hij komt zelf nergens mee dat schiet ook niet op

3. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Nyn: willen jullie ook niet weten wat het wordt?
    @ Jingi: Ja ik bedoel die molton zeiltjes zeg maar hé, NIET zo'n overtrek
    (met elastiek in de hoeken) die je onder het hoeslaken, ja hoe moet ik dat nou
    uitleggen? het is geen zeiltje maar het is wel waterdicht... en ze zijn
    maar 20 bij 60 cm ofzo...
    snap je wat ik bedoel, k wist wel dat echte zeiltjes niet mogen en van die
    hydroluier wist ik ook :D
    jullie hebben trouwens echt een geweldige wieg :D en mooi buikkie hoor..

4. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Wij jonge ouders: die is hier maandag geloof ik binnengekomen, incl de brief voor de blije doos :D

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    zo poehpoeh,
    1 dag niet geweest en gelijk een uur kwijt aan het bijlezen. Het spijt me heel erg dat het me niet lukt om op iedereen te reageren, maar anders zit ik hier vannacht nog

als eerste:

@ Sweepy, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je jongens
    Ik hoop dat jij gauw hersteld en dat jullie heel gauw naar huis mogen en van elkaar kunnen genieten

@ Kanela, jeetje wat erg dat jullie elke keer niks wijzer worden. Het lijkt me heel erg moeilijk om telkens positief te blijven en dat ging je juist zo goed af, maar als je telkens k..nieuws krijgt........ Ik duim in elk geval voor jullie

kraamzorg
    ik had bij Roos twee kraamhulpen (1 stagiaire) waar ik echt supertevreden over was. Ze vroegen elke dag 's morgens en 's middags of er iets was wat anders moest. Met de 1 heb ik gegierd van het lachen (ondertussen roepend: "auw auw mn onderkantje") en de ander was een bloedfanatieke huishoudster

naam
    we hebben nog geen moment nagedacht over tweede namen, zou het wel fijn vinden als we iets definitiefs hebben. Op vakantie ga ik er eens rustig over denken.

Voor diegene van Kyan en Mike...Is Mick iets? Ikzelf vind Kyan wel leuk

geboortekaartje
    word volgens mij een tienjarenplan
    we hebben er dus nog steeds helemaal niks aangedaan, geen tekst, geen kaartje. niks noppes nada. gelukkig maak ik me niet snel druk.

Kamertje zijn we nog niet aan begonnen, maar alles komt goed. zo niet dan toch:p

Morgen is mijn laatste dag werken voor de vakantie, lekker hoor en na de vakantie nog 2 keer 2 dagen, weet wel zeker dat ik dat ga overleven.
    Fijne avond nog en ik ben er snel weer

@ buddymik, gaat alles goed met je?

6. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Jullie gaan weer erg snel met kletsen….. ben er even doorheen gevlogen.

Wij jonge ouders, hier ook nog niet ontvangen.

Kanela, heb er gewoon geen woorden voor na het lezen van je berichtje. Ongelofelijk hoeveel jullie te voorduren krijgen. Ontzettend veel sterkte.

Sweepy, van harte gefeliciteerd met je twee jongens Simon en Lucas! Dat ze mogen opgroeien tot twee lekkere flinke grote jongens. Heel veel geluk.

Annie, hoe vond jij de bijeenkomst Zwanger en Fit? Gezellige groep? Lastig hè die namen. Hier andersom voor jongens genoeg namen, voor een meisje nog niet ‘vast’. We hebben nog even om na te denken over een meisjesnaam en anders komt vast de doorslag als het wel een meisje is.

Liefie, was ik niet. Mijn ijzer is 8,3 bij de laatste keer prikken, was zelfs hoger dan met de eerste keer prikken. Wel heb ik al 32 weken last van vermoeidheid, zal dus niet meer overgaan….De vk gaf aan dat er een klein energievretertje in mijn lijf zit.

Ollekebolleke, gefeliciteerd trotse tante! Gaat alles goed met je zus en kleine Lars? Hoe was het op kraamvisite?

Jingi, heb even bij je foto’s gespiekt wat een ontzettend leuk kamertje hebben jullie en lekker ventje Pepijn.

Jessi, jij bent ook een lekker werkbuffeltje zeg; stucen, schilderen! Wat zal je straks heerlijk tevreden zijn als alles écht klaar is.

7. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Welpje, ik vond het wel leuk hoor, maar veel waren echt al ver. Een paar van 33 weken en eentje zelfs al 35 weken! Dus ben benieuwd of die het einde wel halen. En hoe was het bij jou???
    En ja die namen zijn echt vreselijk moeilijk!! Ik vraag me af hoe ik ooit de beslissing kan nemen ...Heb er ook helemaal een sippe avond van. Bah ben er echt ff klaar mee!

@ollekebolleke, gefeliciteerd met Lars!

Ik heb de Wij jonge ouders wel al gekregen.

8. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja het komt vast goed. Maar leuk dat jou groep ook gezellig is. Ik ben wel benieuwd naar de partneravond!!

10. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    SWEEPY, GEFELICITEERD MET JE MANNEN, LEUKE NAMEN OOK....EN WAT HEERLIJK DAT ZE OP DE GOEDE WEG ZIJN

Verder iedereen bedankt voor de felicitaties, was erg gezellig en zaterdag de grote massa nog ( toch gauw zo'n 30 a 35 man)

Roos??? Weet het niet meer zeker maar alvast gefeliciteerd met jouw zoontje morgen, zullen we straks weer een dag na elkaar gaan bevallen???

Ollekebolleke, Gefeliciteerd met Lars! Nu kan je zeker helemaal niet meer wachten...

Monique, ik heb gelukkig een bekende als kraamzorg en mijn moeder (de schat, doet nu ook al heel veel voor me)

Morgenochtend werken ben nieuwsgierig hoe het gaat met mijn bekken. Weer om 06.00 uur op

11. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Ik ben al weer wakker.
    Laatste werkdag voor de vakantie naar Griekenland :)
    Ik heb het toch een partij druk in mn dromen, gelukkig niet eng ofzo, maar je zou er moe van worden.
    Fijne dag allemaal en diegene die controle hebben, heel veel succes en plezier

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!!

Petrabr, wat lekker zeg, nog 1 dagje voor de vakantie!!
    Heb je alles al zo'n beetje ingepakt?

Ik heb voor de verandering eens heerlijk geslapen. Ook wel weer eens lekker!
    Gisteravond had ik weer een informatiebijeenkomst over borstvoeding en gelukkig was het deze keer leuker dan de vorige keer. Toen viel het een beetje tegen.
    Ik heb wel wat tips gekregen om na de borstvoeding over te gaan op de fles. Ik wil niet gaan kolven op school, dat zie ik helemaal niet zitten.
    Mijn zus was ook gezellig mee ter ondersteuning :)

Ik ga nog even wat doen hier (ben al op school)
    Fijne dag voor iedereen!

Groetjes, Hanna

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh help!! Even een hormonen-inzinking-paniek bericht ;o(

Na 2 gebroken nachten ben ik al helemaal verrot maar nu heb ik vanmiddag een grote netwerkborrel van mijn werk (hebben wij georganiseerd) met allerlei klanten en bobo's enzo... ben ik mijn enige zwangerschapspantalon kwijt!!!! Ik loop al sinds half 8 huilend en paniekend door mijn huis te rennen maar ik kan hem gewoon niet vinden!! Al kun je dit op het moment geen huis noemen door alle dozen met babykamerkasten enzo die ze gisteren hebben gebracht en alle mega-grote-verpakkingsmaterialen van het bedje enzo dat we al in elkaar hebben gezet rondslingeren.

Hij lag al weken op dezelfde plek en nu is hij weg! Ik kan niet even snel langs de Prenatal om een nieuwe te kopen want ik moest hem korter laten maken.
    En ik kan niks anders aan... hooguit een rok (al zou ik dan geen geschikt topje erop weten) maar dan moet ik mijn benen scheren en zoals jullie waarschijnlijk herkennen: dat duurt minstens een uur voordat ik dat (zonder oorlogswonden) voor elkaar heb!

:eek:( ik ga nu maar naar mijn werk bellen dat ik de ochtend vrij moet nemen door dit gedoe. Door al het stressen en rennen en huilen en dozen verplaatsen heb ik nu kramp in mijn buik dus moet echt even kalmeren.... stomme rot (zal het netjes houden) hormonen ook!!!!!

Pfff einde ego-bericht, sorry meisjes.

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zo dat luchtte op zeg... tranen zijn gelijk over haha

15. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En, al gevonden?

Ik kan mijn benen nog wel scheren: Ik zet 1 been op de wastafel, dan kan ik erbij.

Bikinilijn is moeilijker. Daar kan ik dus écht niet zien wat ik doe! :(

Lullig, aangezien ik zaterdag 3 weken naar zuid frankrijk ga..
    Lees: 3 weken in bikini, 30 graden, dus veeeel strand en zwembad.

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee nog niet gevonden maar ben ook heel even gestopt met zoeken want bleef toch alleen op dezelfde plekken zoeken en mezelf gek maken.

Me werk gebeld en schaam me dus door, aan de telefoon ging ik bij mijn mannelijke collega gelijk weer keihard huilen... hij kon er wle om lachen en zei dat hij ook wel eens wat kwijt is en begrijpt dat het nu zowiezo zwaarder voor me word enzo. Nouja, de ochtend dus vrij en dus eerst eens even rustig worden. Dan doe ik nog wel een rondje door het huis. Dat stomme ding moet toch ergens liggen!

17. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Hahahaha ahhh agosh!

Ik vind dat zo vreselijk als ik een kledingstuk niet kan vinden!
    Ben dan in staat mijn hele kast uit te pakken.. :(

Meestal kom ik er dan achter dat hij onderin de wasmand ligt te stinken en dat ik geen tijd meer heb om te wassen.. :p

18. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Ollekebolleke, gefeliciteerd met je neefje!! Leuke naam ook!

Annie, ik denk dat dat inderdaad een teken is van indalen, ik heb er ook last van.

Nyn, ik denk dat woensdag middag geen drukke tijd is qua bevallingen haha. Wel apart ja.

Annie, vervelend dat je er nog niet over uit bent qua naam. Hopelijk vind je snel iets wat jullie allebei leuk vinden.

Petrabr, wij hebben ook nog niks aan het geboortekaartje gedaan hoor, dus je bent niet de enige. Ik denk dat we er komend weekend maar eens voor gaan zitten.

Ik ga zo verder met reageren, eerst even snel naar de fysiotherapeut. Tot zo!

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nouja was het dat maar! Ik laatst mijn hele kast uitgemest en alles dat nu niet meer past weggegooid of in dozen op zolder gezet. Mijn kast bestaat dus uit 3 stapeltjes kleding. Dus daar ligtie écht niet. En de wasmand heb ik ook al 3 keer doorgespit (was ligt nu over de vloer van mijn badkamer verspreid haha).

Ik begin bang te worden dat ik hem met mijn stomme hoofd in 1 van die dozen op zolder heb gedaan. Dat ik hem voor een oude pantalon heb aangezien ofzo. Hoewel ik me het bijna niet kan voorstellen. Maarja....

Ach het komt uiteindelijk wel goed uit. Moest echt even mijn 2 van mijn konijnen naar de dierenarts dus heb gelijk voor vanochtend een afspraak gepland. Hoop dat t meevalt want heb het idee dat het iig bij 1 vd 2 niet goed is. Kan er ook nog wel bij vandaag.

Om te eindigen met iets leuks: gisteravond het ledikant in elkaar gezet en hij is ZO mooi! Net als de wagen en alle andere dingen die we al hebben uitgepakt. Vanavond de commode en kast in elkaar zetten. Hoop dat die ook helemaal oke zijn.

20. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh fijn dat je ledikant mooi is :)

Ik ben HEEL blij dat ik mijn kamertje snel af had. Al toen ik een week of 16 was, haha! (Check mijn fotoalbum).

Alleen nu hangt er een bordeauxrood verduisterend rolgordijn voor het raam, die staat nog niet op de foto..

Oh en gisteravond ben ik naar zo'n voorlichtingsavond in het ziekenhuis geweest.

Ik ben bang.
    :(
    Ze lieten een filmpje zien van een keizersnee, iehhhh! Ik durf niet meer!!! En zo'n enge tang waarmee ze je kind uit je kunnen trekken! :$

Deel Deze Pagina