Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha hou je soms van beertjes/Winnie? Mooi kamertje hoor, vind Forever Friends beertjes ook echt ZO schattig!

Ik hoop dit weekend toch wel een heel eind te zijn met het kamertje en dan zal ik gauw foto's plaatsen!

Oke, ik heb mijn broek gevonden... crisis over haha. Mijn vriend had een half-uitgepakt koffertje van ons weekendje weg op zolder gezet en om de 1 of andere reden had hij die broek daarbij gegooid. Weet wel wie er straf krijgt vanavond haha.

Lieten ze ene filmpje zien van een keizersnee??? Wij kregen ook een film op de voorlichtingsavond maar die was helemaal aan het eind vh programma en wij zijn toen weggegaan. Ik was te moe (avond was hier vrij laat) en had al zo'n vermoeden dat ze dat soort dingen laten zien en daar heb ik geen behoefte aan. Heb vaak genoeg op tv van die bevallingen zitten kijken dus weet het ongeveer wel. En soms ben ik een grote fan van onwetendheid haha. Kun je je er niet druk over maken ook!

Hé grappig, zie dat we even ver zijn!

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meissies,

zie dat Cjpt wel een schouder kan gebruiken en een kopje koffie/thee.
    Hier meid, drink ff rustig op en hier is een tissue.
    Oh ik kan me zo voorstellen hoe jij er nu bijloopt. Heb het ook een keer gehad en was toen nog niet eens zwanger (resultaat was dat ik mezelf opgesloten had in de douche, kon er niet meer uit, omdat ik de deur zo hard had dichtgetrokken dat ik met het handvat in mijn hand stond, en toen brullen natuurlijk :) )

Wel lief dat je nu de ochtend vrij bent, kan je even tot jezelf komen. Ik kan wel zoekplaatsen gaan opnoemen, maar die heb jezelf denk ik allemaal al wel bedacht. Je komt er wel op als je wat rustiger bent.

He meid, maar wat fijn dat het ledikantje en de wagen zo mooi zijn zeg. De kast en commode zijn vast net zo schitterend en dan kan je lekker alles gaan inpakken. Dat is zo fijn.

@Skatje, wat ben jij nog lenig. 1 been op de wastafel. Knap hoor.
    En wat betreft je bikinilijn, dat zal je man/vriend dat even voor zijn rekening moeten nemen. Of een broekje kopen, die zijn tegenwoordig heel hip :)

Hmm lekker geruststellend dus zo'n voorlichting over een keizersnee. Duh, lekker slim zeg.
    Niet bang zijn skatje. Ze weten wat ze doen hoor. Komt helemaal goed.

Zo en nu moet ik echt snel douchen, want mijn moeder komt hier om 10 uur.

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    @ cjpt: Die forever Friends beertjes zijn gewoon oude knuffels van mezelf :) Ik heb er maar 2.

En het behang heb ik van Winnie de Poeh, is gewoon lekker neutraal en vrolijk :)

Gelukkig dat je je broek weer hebt :D

@ Daan: zo lenig ben ik toch echt niet hoor, alleen dat gaat gelukkig nog wel :)

Ben er niet zo'n fan van dat iemand anders mijn bikinilijn moet scheren :p Dat wordt dan maar op de tast :D

Gelukkig heb ik geen reden om aan te nemen dat ik een keizersnee zou moeten ondergaan, maar ik kan al heel gestresst zijn als ik bloed moet prikken, laat staan een keizersnee waarbij je niet onder narcose wordt gebracht! Je hoort vaak zat dat de ruggenprik niet zo goed werkt als het zou moeten.. Bleh! Nou ik ga er maar niet over nadenken ;)

4. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Haha Daan, hoe ben je er toen weer uitgekomen?

Was er nog iemand thuis?

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha ja, degene op wie ik boos werd (kan namelijk moeilijk boos worden op een kledingstuk) heeft me bevrijd.

Namelijk mijn man hihi.

Toen heb ik er smakelijk om gelachen omdat ik mezelf steeds met die deurkruk in mijn hand zag staan.:D

6. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ All: Mijn naam is gewijzigd, ik was eerst stephanie87

@ Skatje: Leuk kamertje :D en mooie 3d echofoto's heb je :D hou er alleen wel rekening mee dat je waarschijnlijk de hoofdbeschermer uit het ledikantje moet halen van de kraamhulp...

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Skatje, nou ik vind je beertjes nog steeds schattig, ook al zijn ze niet nieuw ;o)
    Inderdaad lenig hoor met 1 been op de wastafel, dat kan ik echt vergeten!

@ Daan, hahahahahaha oh je hebt me weer aan het lachen gekregen met je verhaal. Wat grappig!

Bikinilijn laat ik ook echt niet door iemand anders doen, plus dat mijn vriend al gezegd heeft dat hij dat écht niet gaat doen. Maar ik heb de tip gekregen dat als je een spiegeltje wast met afwasmiddel hij niet beslaat en je dus op die manier prima daar kunt scheren. Ga dat morgen eens uitproberen.

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Cjpt, zo ik kom net me bed uit en jij hebt al een heel avontuur beleefd!! Haha! Gelukkig weer gevonden! Mannen moeten ook niks opruimen he....

@Daan, met jou is dus ook wel is wat te beleven thuis hahaha...

En Skatje...je maakt me bang met je verhalen over keizersnede....dus ssssssssst

Zo hier lekker geslapen, ik ben zo moe. Maandag me ijzer weer na laten kijken want vorige keer was het 6,8 dus was toen al flink gezakt. Ik heb nu al 3 harde buiken gehad sinds ik op ben dus vraag me af of ik het vanmiddag volhoud op me werk...even goed in de gaten houden!

9. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    En 30 weken zwanger vandaag:):):)

10. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    He meiden zat Liz hier of Juli?

11. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Oh dat die hoofdbeschermer eruit moet, vind ik niet zo erg.

Ik kan niet wachten tot ik het kamertje gebruiksklaar kan gaan maken :) Maar ik moet wachten van mezelf tot mijn verlof, want anders worden de dekens en lakens en alle andere dingen zo stoffig ;)

Het komt nu zo dichtbij!

Eerst 3 weken op vakantie en dan ben ik alweer 34 weken zwanger! Dan hoef ik nog maar 2 weekjes te werken :D

12. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    En gefeliciteerd Annie ;)

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Liz zat hier!!

14. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Hier ben ik weer ;)

Welpje, ik zal inderdaad heeel blij zijn als alles klaar is. Nu heb ik steeds zoiets van: even snel dat kozijntje schilderen, even snel dat.

Petrabr, ohh Griekenland ik ben jaloers!! Geniet ervan!!

Cjpt, wat vervelend! Heeft je man/vriend ook geen idee waar ie ligt?

Ik kan trouwens mn benen en bikinilijn nog makkelijk scheren, voordeel van een klein buikje.

Skatje, moet wel lachen om je berichtje, heel herkenbaar. Ik was van de week naar een voorlichtingsavond, en zei daarna ook: kan de baby niet blijven zitten. Echt geen zin in de bevalling, krijg het al benauwd van de gedachte. En dan zeggen ze doodleuk dat je met 24 uur wel bevallen moet zijn. Ik zo van: 24 UUR???? Ik had meer iets van 4 of 5 uur in mn hoofd haha.

Cjpt, lees net je laatste reactie: wat goed dat je m hebt gevonden!

Daan, jij kunt ons altijd aan het lachen maken hihi.

Hier lekker rustig dagje voor de boeg, net terug van fysio en straks naar de acupunctuur. Verder even boodschapjes doen en dan vanavond naar de bouwmarkt.

15. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Heb haar verschillende malen gebeld en gemaild, doch kreeg geen antwoord.
    heb toen alle ziekenhuizen gebeld waar ze zou kunnen liggen in het ergste geval en kreeg het volgende te horen.
    Ze is net op consultatie geweest.
    Dus alles zal goed zijn, misschien is haar gsm bel te goed op en haar internet defect, maar goed nieuws ze is dus nog mobiel ( alle ) ze ligt niet in het ziekenhuis.

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer. moest vanmorgen vroeg al bij het uwv zijn, zit ik daar 1uur te wachtte hoef ik maar 5 min op gesprek grrr. ze zei ja als je bevallen bent en je zit in week 8 a 9 van je verlof moet je even bellen als je beter bent of niet want automatsiche stopt je ziekte wet uitkering dus hou het even in de gaten nou ik heb het meteen opgeschreven hihii.

nou het heb hier geregen vanacht niet normaal dus ik had de hoop dat me auto nu wel goed zo zijn nou nu is die droog en huppa zit er weer dus ik ga straks weer op visite bij de verzekering hihi.

@cjtp ow vervelend he als je iets niet kan vinden ik kan daar ook echt kwaad om worden, en dan kan ik af en toe wel is staan janken voor die kast, echt de hormonen hihi

@annie gefeliciteerd met je 30 weken!!!

las hier iets over scheren nou benen gaat nog makkelijk hoor, bikinilijn iets moeijlijk maar mag denk ik nog niet klagen hihi.

ga even broodje smeren. voor ik weer ruzie ga maken daarzo

17. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Ben aan het afzien!!!! Ben m'n buikspieren en benen eerste x aan het trainen na de operatie,amaai.....

18. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    @ annie22, Als je tussen die twee wilt kiezen kies dan Mike, er zijn tegenwoordig zoveel kids die Kyan heten. Of anders Kylian of Mick, Nick, Niek, Kayn, Of of... Wil je een korte naam? Of stevige naam? Noah is ook kort maar wat "zachter" Of maakt het niet uit? Want ik kan nog wel even doorgaan... :)

Wij jonge ouders was hier ook al meer dan een week geleden (denk zelfs twee weken) en niet dat ik denk dat het aan de achternaam ligt maar ik ben een J. Misschien op postcode, woonplaats? Of het verschilt nu gewoon omdat inderdaad dat afhaalbericht van die doos erbij zit... Ieders datum is anders natuurlijk...

@ cjpt, wat een stress kan je hebben over zoiets he die hormonen werken niet mee dan...! Enne, ik denk tegenwoordig ook wel eens, ik kan het me bijna niet voorstellen maar ik doe nu toch echt dingen die ik normaal niet zou doen...
    Ik lees dat je vriend de schuldige is, billenkoek vanavond dan maar? Hahaha

@ Skatje, 3 weken zuid-frankrijk (ten eerste jaloers!!!) maar als jij je bikini lijn niet ziet, ziet een ander dat dan wel??? Eens uittesten voor de spiegel wellicht en anders je partner daar loslaten met een mesje? (Zou ik noooooit durven maar sommige wel)

En mensen over keizersnedes en enge verhalen, ik heb allerlei enge verhalen over mijn keizersnedes en ik ben toch voor de derde keer zwanger geraakt bewust dus zo erg is het achteraf dan toch weer niet wellicht? ;)

19. mik

mik Bekend lid

13 aug 2008
    528
    0
    0
    @petrabr
    hier alles goed, merk wel dat het wat zwaarder wordt allemaal.
    ben sinds gister ook weer zo duizelig als in het begin.
    heb je nog een pb gestuurd
    liefs mik

20. zico

zico VIP lid

28 sep 2006
    6.336
    0
    0
    belgische kempen
    Jullie hebben toch geen schrik voor een KZ heb er 3 gehad en reuze meegevallen

Deel Deze Pagina