@Rianne, ja wil wel beetje kort. Noah stond ook op de lijst, maar er heten zoveel meisjes noa!! Dus dan is het niet meer leuk. Als je nog iets leuks bedenkt dan hoor ik het wel he!! Gelukkig ligt Liz niet in het ziekenhuis.
wat betreft jonge ouders hier ook niet gehad hoor!!! en heb al wel de blije doos dus mischien is iets fout bij hun
hier ook vriendlief die de bikinilijn bijhoudt... k wil niet zo'n oerwoud, op de tast gaat voor geen meter, en bovendien jeukt het ook nog eens gigantisch als het te lang wordt...
Ben ik ook weer eens... Sweepy, gefeliciteerd met je 2 zonen!!! Kanela, pff het slechte nieuws houd maar niet op he... Hopelijk binnekort beter nieuws! Ik denk aan jullie! Cjpt, ahhh ik zou ook helemaal gek worden!! Zie het zo al voor me hoe dat is gegaan bij jou... Maar gelukkig heb je hem nu gevonden en waarschijnlijk zul je nu op je werk zijn Daan, heb in een deuk gelegen hier om je verhaal Liz, fijn dat alles ok lijkt te zijn!! Thnx voor het melden Zico. Noa, je hebt het maar druk met bellen hihi. Bikinilijn, pff niet meer te doen vind ik... Ik ga in alle mogelijke posities liggen/zitten/staan maar ik mis altijd nog wat geloof ik haha. Binnenkort maar eens proberen met een spiegeltje 8) Intake kraamzorg, hier is ze gister geweest. Ik wist het allemaal nog van bij Youri dus niet veel nieuws gehoord. Alleen dat je extra uren krijgt als je een kindje onder de 4 jaar hebt! Als je man niet vrij is dan he. Maar goed ik zie het allemaal wel. ---------------- Hier een rotdag vandaag... Youri is best uit zijn hum en wil de hele dag al niet slapen (normaal helemaal zonder problemen) dus dat was niet echt gezellig. Hij slaapt nu eindelijk dus kon ik ff komen reageren. Verder veel last van pijn overal. Ik lig nu elke avond al vroeg in bed omdat ik gewoon teveel pijn heb als ik zit etc. Maar dan word ik weer lam van al dat liggen achja zo is het altijd wat he.... Nog maar 1 dag werken en dan heb ik lekker verlof!!!!!!!!!!!! Joehoeeee
@ Zico Ik ben bang voor alles met naalden en messen Ik snap trouwens je onderschrift niet. Sterre 24/9/2009 45.5 cm-2.390kg ? Het is nog helemaal geen september 2009? Hoe lang ben je nu zwanger dan? Is je banner hoe lang je zwanger bent of hoe oud je vorige kindje is? Oh enne.. No way dat ik mijn vriend mijn bikinilijn laat scheren!
Heej goedemorgen meiden, Hier lekker een dagje vrij genomen na gewoon zo verschrikkelijk moe te zijn de laatste dagen...t zijn echt die bekende laatste loodjes, want dit heb ik mn hele zwangerschap nog niet gehad...! Alles valt nu natuurlijk ook samen, nog 12 dagen voor verlof, nog 16 dagen voor bruiloft, dan nog op vakantie en dan in afwachting van baby..tis niet niks haha, maar komt jullie vast bekend voor Maar goed ik heb nu dus lekker al weekend, dus mag lekker ontspannen. Fijn dat het met Liz in principe oke is..altijd ff zorgelijk als iemand ineens verdwijnt...bedankt Zico voor t opsporen, hopelijk meldt ze zich hier ook weer snel zelf groetjes Marina
@ sweepy, ik ben benieuwd hoe het met je zoontjes en jou is! Allereerst gefeliciteerd. Maar jeetje maar 630 gram!!!!!! Ik kan me er niks bij voorstellen. zo klein!! heel veel sterkte de komende tijd want ze zullen nog wel een tijdje in het ziekenhuis moeten blijven. Fijn dat jullie in het ronaldmacdonald huis terecht kunnen. @ marina, hoe is het met de voorbereidingen voor je huwelijk? Ik ben 30 mei getrouwd! Het zal een vermoeiende maar hele speciale dag zijn!
Ja we zijn druk met de laatste voorbereidingen, morgen corsages en pak huren voor mn zoon van 15 en vanavond komt mn vriendin als een soort generale repetitie mn haar doen en dan ook alles er bij aan en zo .,,dus ben heel benieuwd hoe dat er uit gaat zien haha
Hebben jullie al nagedacht over de versiering v/d tuin etc na de geboorte?? Ik ben druk aan het zoeken naar iets leuks... Heb trouwens nog steeds geen geboortekaartje... oops... ik kom er maar niet uit!!
Ja ik hou me ook aanbevolen voor tips en ideeen, weet het ook niet zo goed, onze overburen hebben die naar binnen gevlogen ooievaar dus ondanks dat ik die zo leuk vond wil ik die nu dus niet meer gebruiken...mn vriendin wilde al zo`n giga opblaasbaby in de tuisn zetten haha
Ik weet het ook nog niet. Mijn vriend vindt die door het raam gecrashte ooievaar leuk, maar in de winkel was die 40 euro of zo Zo leuk vind ik hem nou ook weer niet..
Geboorte versiering kopen, geboorte feestartikelen bestellen. Geboorte feestwinkel. dit is een hele leuke site
pffff, het begint mij steeds zwaarder te vallen. dat herken ik helemaal niet van de eerste twee. ik voel mij echt belemmerd in mijn mogelijkheden nu, en ik ben oow zoo moe, zelfs het huishouden ligt meer stil dan lopend. ik ben heel dol op mn brusje, maar ergens in mij mag het nu wel geboren worden (wel dat alles okiedokie is natuurlijk) 21ste krijg ik nog een echo, nou ik ben benieuwd, heb het idee dat ik uitelkaar knap, groot babietje? of veel vruchtwater? sorry dat ik ff klaag, maar dat heb ik even nodig
Kraamzorg, ze waren mij ‘vergeten’ voor een intake…. Stond wel al sinds februari bij ze ingeschreven dus verder niets aan de hand. Nu komt ze dinsdag voor een intake. Blij dus dat ik er zelf achteraan gegaan bent. Wij krijgen waarschijnlijk ook een bekende aks kraamverzorgster. Bevalling, eigenlijk maak ik mij er nog geen zorgen om en heb ik in mijn achterhoofd dat het vrouwen ook niet weerhoudt om voor een tweede of meerdere keer zwanger te worden….. Versiering tuin, wij hebben via marktplaats een geweldige ooievaar op nest op de kop weten te tikken. Staat nu op zolder en ben er ontzettend blij mee. Kindje valt hier uit het doek maar kan je ook aan de snavel vastmaken. Daarna kan het door naar mijn zus of schoonzus als die hem willen en anders zet ik hem gewoon ook weer op marktplaats.
ey meiden zo te lezen zijn er een paar meiden al met ze zware loodjes bezig, nog even volhouden dan komen de baby's hoor.en dan weten we weer waarvoor het was. @mvy ja blijf bellen en heen en weer rijden is nu nog nier geregeld, maar nog 1 dag en dan verlof lekker hoor. youri had ze dag dus niet ach kan je wel is hebben he. en nog geen geboorte kaartje hier is die in de maak dus gaat goedkomen. @marina jeetje er komt nog een drukke tijd voor je aan maar wel een hele leuk tijd. lijkt mij. wat versiering betreft die opblaas baby vindt ikecht te gek. maarja denl dat de buren gek gaan worden dan. en die ooievaar door het raam moet er snachts af want zijn wel vaker hier gejat dus moet wat anders verzinnen. maar heb nog even @welpje ow ze waren je vergeten lekker maar niet heus, maar je krijgt dus waarschijnlijk nog een bekende ook dat is wel leuk. en vindt je ooievaar leuk hoor!!!
Hey meiden, Ik heb al een poosje niet gereageerd, maar wel meegelezen. Sweepy gefeliciteerd met je jongetjes! Hier gaat het goed. Ons kindje loopt wel 2 weken voor qua groei. Hij-zij wordt dus waarschijnlijk net zo groot als zijn-haar broer. Hij was 4360 met 39 weken. Ons kindje is nu 2300 gram met 32 weken. Over 4 weken mag ik weer voor een groei echo. Ik ben benieuwd! Liesf Conijn
Hoi meiden, Zo weer een dagje minder werken.... Deze dag is ook wer voorbij Ben er vandaag met mijn directeur achter gekomen dat ik nog 2 ADV-dagen heb voor dit jaar. Dus in de komende 4 weken heb ik nog 2 dagen vrij. Wat een luxe gevoel zeg! Een dag heb ik al gepland en die andere .... die ga ik morgen lekker regelen. Heb ik wat om naar uit te kijken! MamavanYouri, wij hebben zo'n leuke ooievaar die door de ruit vliegt in de familie + een hele grote winkelruit. Die gaat er dus wel komen. Verder hebben wij geen voortuin, dus hang ik een krans met veel roze aan de deur. Ik heb wuppies gekocht bij de Prenatal en lint op de markt. Nu nog even een leuek krans en dan is het zo gemaakt. Skatje, volgens mij hebben wij niet zoveel betaald hoor voor die ooievaar. Als je hem graag wilt zou ik eens even googlen, of via Marktplaats kijken. Conijn, leuk weer eens wat van je te horen! Fijn dat alles goed gaat. Zo, wel een grote baby dan.... ben benieuwd waar hij/zij uiteindelijk op uit zal komen!
Hoi! Heb vandaag grote doos binnengekregen met allemaal dingetjes die ik nog op internet had besteld! Lakentjes en badcape en waskussenhoes met dat superschattige Girafje erop. Zo schattig! En ook de naar binnenvliegende ooievaar zat erbij. Had van mij niet zo nodig gehoeven, maar manlief vond 'm zo leuk en tsja hij heeft ook weleens wat te zeggen he... Kostte 19,95, spanwijdte 90 cm. De grotere versie is duurder natuurlijk. Heb 'm besteld op babyenkind.nl Normaal ga ik op donderdagavond altijd repeteren met orkest. Nu dus niet meer, ben nou echt gestopt. Manlief ging net weg, we vonden het allebei helemaal raar dat ik niet meeging...stond hem echt uit te zwaaien... werd er bijna emo van! Voordeel is dat ik een hele avond voor mezelf heb en straks lekker een bakkie ga doen bij een vriendin! En lekker 4 dagen vrij nu. Volgende week nog werken van di t/m vr, en dan verlof! @MvY: joehoeoeoe lekker al verlof voor jou! Je bent de eerste denk ik?! Geniet ervan!
ehhhh....nee die ken ik niet die waterdichte moltons..weet dus ook niet of je die mag gebruiken. de kraamzorg had het alleen over een extra doek. Ja leuk he die wieg, ik was er ook gelijk verliefd op.