Haha, toch fijn dat ik je begrijp. Misschien moet ik het kaartje dan maar uitzoeken voor je en daar moet je het dan mee doen! En schoonzus projecteert haar eigen bevalling gewoon op jou joh. Die is toch ook eerder bevallen? Hoest eigenlijk met de kleine Damien? doet ie het goed? En is zij alweer goed op de been? (zo heet ie toch?)
Wat een Tietpraat hier Hahahaha Liefie, ben zo benieuwd kan niet wachten tot vanavond als het af is haha. Ennuh hier ook striemen op mijn tieten... Daan, met Damien gaat het super! Echt een lekker kereltje is het, gister heb ik hem zijn flesje gegeven. En kreeg meteen een cadeautje hij was lekker aant poepen haha. Hij word alleen net zo snel groot als Youri, das wel minder hihi
@ mvy, ik heb even in je album gespiekt! echt super dat kamertje van je! mooi met rose en zwart! Over het eerder bevallen, ik zou ook wel willen meedoen met op de 27e bevallen En laat ik me ook maar eens in het borsten topic mengen. Hier ook flink gegroeid! van B naar kleine D!!! Vind ik wel gezellig hoor.
Liefie: met een moedervlek kan je altijd even naar je huisarts gaan en die raad je dan waarschijnlijk zo en zo aan om hem weg te laten halen. Maar bij mij zijn er ook een paar gegroeid sinds ik zwanger ben. GA dus na de zwangerschap ze ook maar weg laten halen. Noa: ik had in het begin ook nog nachtdiensten waar ik moeite mee had, maar ik had nu gelukkig alleen een avonddienst. Ik heb dus wel gemerkt de afgelopen 2 avonden dat ik beter werk tijdens een avonddienst dan tijdens een ochtenddienst. Nou hoef ik gelukkig nog maar 1 hele ochtend te werken en 5 dagen in totaal! Nita: mooi buikkie en ook zeker een leuk kamertje! Luiertas: tja ik ook nog steeds niet vinden, ik vind rond de € 60. te duur en ik had van de week een leuke in mijn handen, maar jah die had weer roze en ik weet nog niet wat het word, dus dat was geen optie! Grr t schiet niet op, ik wil gewoon een leuke luiertas die niet veel te duur is! Cjpt: fijn dat het weer wat beter gaat met je konijn! Heeft mijn duimen toch ook geholpen! Ook erg leuk dat je gisteren een hele leuke dag hebt gehad, klinkt erg gezellig. Buik en borsten: tja ik heb geloof ik niks te klagen, niet dat mijn boobs nu erg mee groeien, maar klein..... uh nu een ruime d/e voor de zwangerschap had ik gewoon een d. En mijn buik, tja als ik dus naar beneden kijk heb ik nog steeds eerst boobs en dan buik, maar buik begint wel een beetje de overhand te nemen. Noa: jeetje meid, doe je het wel rustig aan?? Succes en dikke knuffel! Daan: kraken dat is ff vervelend, maar daarna ow zo heerlijk, je bent weer lekker los en hebt even nergens last van, tenminste dat is bij mij meestal het geval! Ik mag donderdag weer. 27 Juli: tja ik heb 3 keer laten pendelen waarvan er 2 rond 27 juli zeiden en de ander eind juli, dus wie weet sluit ik me dan ook wel bij jullie aan! Straie: stjonge zeg ik krijg helemaal een tijgervelletje op mijn buik!! Mijn borsten gelukkig nog niet, maar je weet het nooit. Buik vind ik al erg genoeg! verder gaan we vanavond de spulletjes (ledikant, kast en comode) van zolder halen en inelkaar zetten en de rolgordijnen ophangen en dan... zijn we zo goed als klaar en kan ik gaan wassen, strijken en soppen! Begin er echt steeds zenuwachteiger van te worden, wanneer mogen wij onze kleintje vast houden...??? Met het kindje van mijn zus gaat het ook steeds beter, hij is dus op woensdag geboren en is daarna aan het infuus beland op de coufeuse-afdeling, zondag mocht meneertje gelukkig weer terug bij mijn zus en vandaag mochten ze aale 2 naar huis. Hij heeft wel strenge controle wat voeding betreft, dit houdt in dat hij voor en na de voeding gewogen moet worden om te kijken of hij wel genoeg binnen krijgt, maar ondanks dat is hij samen met mijn zus en man wel weer lekker thuis! Dus ik ga woensdag even lekker op visite en kwijlen bij mijn neefje! Meiden geniet van jullie avond en tot de volgende keer!
Noa, jeetje wat schrikken zeg! Ik denk aan je en hoop dat je opgelucht terug zult komen. MamavanYouri, mooie kamer hoor!! En wat veel kleertjes heb je al zeg
27 juli? Ja dan moet ik ook reserveren want als ik tot 38 weken deze koter binnen hou halen ze hem met 38 weken en laat dat nou op zaterdag de 25ste zijn en dan denk ik dat ze maandag de 27ste hem wel willen halen... Als ik mee mag kiezen wil ik alleen de 28ste dus we zullen zien <--- waarom als ik een knipoog smilie maak met leestekens krijg ik deze???
hoi meiden ben net terug uit het ziekenhuis, heb anderhalf uur aan de ctg gelegen eerst konden ze geen hartslag vinden dus werden wat mensen bij geroepen, en toen ze het hartje hadden gevonden ging de hartslag van de 150 naar de 45 en anders om, er was weinig beweging te registreren. op de echo was te zien dat ze voldoende ruimte heeft om te kunnen bewegen ze ligt al wel met der koppie vrij diep al.ze lag wel redelijk op het gemiddelde van 30 weken. en op de echo was ook te zien dat ze weinig uitspookt daar binnen ze was alleen vol op de ogen aan het draaien. ik moet het nu goed in de gatenhouden en als ik denk van ik heb er te weinig gevoeld moet ik aan de bel trekken. en moet zelf ook een stappie terug doen. dus dat advies ga ik maar opvolgen. die kleine heeft me flink laten schrikken pfff. ik ga nu even terug lezen en probeeren te onthouden om te reageren. iedereen bedankt voor de lieve reactie's
Wow noa, wat eng zeg. Maar extra goed in de gaten houden ja. En zeker een tikkie terug doen wat activiteiten betreft. Bedankt voor je update. Sterkte zeg.
He Noa, gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen! Was wel schrikken zeg! Nou niet meer zo hard van stapel lopen met alles jij. Volgens mij ben jij iemand die graag haar huis helemaal aan kant heeft en graag alles optimaal poetst, nou dat mag dan vanaf nu wel wat minder oke?! En gewoon tellen hoe vaak je haar voelt op een dag. Ik moet van mijn vk beeb minstens 10x voelen tussen 00.00 uur en 16.00 uur. Daan, MvY, Fon, Rianne, Ollekebolleke.... ik heb even gemist waarom iedereen op 27 juli wil / gaat bevallen....?! Maar als er nog plek is op de reserveringslijst, dan doe ik ook wel mee hoor, is maar 3 dagen voor mijn uitgerekende datum!
@daan ik ga het zeker goed in de gaten houden en inderdaad een stappie terug nemen al zal het moeilijk worden voor me maar ga me best doen. @liefie je idee over mij klopt helemaal hoor kan echt niet tegen een rommelig huis of een dag niet me huis gedaan te hebben. maar zal nu toch echt rustiger aan moeten doen.en ga hat zeker tellen hoevaak ik haar voel. ik kan je zeggen dat ik vanmiddag best bang was,en vooral omdat me vriend niet te bereiken is
Noa, gelukkig dat alles goed was. Heb je je vriend nog gesproken? Dan heb ik mijn baby al in mijn armen, dus het plaatsje blijft beschikbaar.... Ben kapot, na deze week ben ik klaar met werken en kan ik gezellig meekletsen Wat een mooie kamertjes, alle soorten en kleuren en toch allemaal erg mooi geworden Ben nog wel nieuwsgierig naar de muurschildering....
hoi allemaal, Heb even snel doorgelezen maar geen puf om te reageren na een heftige dag vol gemengde emoties: Vanmorgen eerst naar huisarts ivm vermoedelijk schimmelinfectie. Bleek zo te zijn en ik heb medicijnen gekregen. Toen naar vk: gelukkig was alles goed en volgens het boekje. Kom ik op het werk, vertelt een collega dat zijn vrouw afgelopen weekend na 16 weken zwangerschap thuis is bevallen van een dood zoontje (wij wisten helemaal niet dat ze zwanger was). Ze hadden van vk gehoord dat hartje niet meer klopte. In het ziekenhuis tabletten gekregen en naar huis gestuurd. Het kwam thuis zo snel op gang dat ze zelf het kindje hebben moeten opvangen en naar het ziekenhuis hebben moeten brengen. Echt afschuwelijk toch. Ik ben echt helemaal geschokt!!! En dit is al hun 7e miskraam, waarvan 4 late miskramen: na 12 weken. Gelukkig hebben ze wel 3 gezonde kinderen. Tot slot heb ik nog gehoord dat mijn achternichtje, waar ik wel eens contact mee heb, is bevallen van een gezond meisje. Wel wat aan de kleine kant... Dadelijk ga ik naar de voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Ik denk dat ik morgen pas weer op het forum ben. Nog even over de borsten: ik ben van een 75E naar een 85H cup gegaan. Dat is ook niet echt fijn... Mijn buik is nu pas even veel cm als mijn borsten...
Noa Pfff nou je kleintje heeft je zeker even goed laten schrikken zeg Doe aub echt rustig aan...een dagje stofzuigen overslaan is toch geen ramp? En als je iets doet, dan op je gemakje en na een klusje meteen weer even gaan zitten/liggen en rusten! Lieke Balen van je schimmelinfectie, maar gelukkig is met je kleine alles goed! En verder zeker een heftige dag voor je...jeetje voor die mensen al hun 7e MK...wat erg Gelukkig is het dochtertje van je achternichtje verder gezond, al is ze wat klein.
@ppa heb net me vriend gesproken hij kon mij wel bellen vanaf boord. hij schrok behoorlijk en hij vroeh zich af als ons kleintje niks mankeert ik zei nee alles ziet er goed uit ze doet het goed en als ze zich zorgen maakte hadden ze me wel gehouden.moet allen in de gaten houden kwa voelen. @lieke ow schimmel wordt je niet echrt vrolijk van hopelijk werken de medicijnen snel. en wat sneu voor je collega. lijkt me echt k*t. @ginny ja een dag niet stofzuigen is niet erg in principe maar heb hier nog een leuke verharige bullmastiff rondlopen dus ja het moet wel anders kan ik een tapijt winkel beginn hihi. en ga de klusjes ook rustiger aanpakken en daarna rustig aan doen.
Oh ja jij hebt ook een BM...was ik alweer vergeten haha! Ik dus ook en hij verhaart echt als een gek!!! Maarre...als ik een dagje geen zin heb, dan sla ik gewoon een dagje over hoor. Met die van mij kan ik wel bezig blijven....morgen weer een dag
ow die van jouw verhaart dus ook zou, zal het bm eigen zijn? ik denk dat ik ook maar is wat makkelijk moet gaan worden. wat doe jij tegen het verharen trouwens?