@goudappeltje ik heb hem ook 9 januari en bij mij was het ook in ronde 2 raak wat een geluk he ben nu weg ga het vanaovnd aan mijn moppie vertellen pff wat is een dag lang als je om half 6 sochtends posi test en dan je ventje niet zien tot half 8 maar het is het wachten waard dat weet i kzeker. we gaan vanavond naar het vrijthof en dan vertel ik het hem in het reuzenrad op winterwonderland word vast gezellig fijne avond all
Hallo Meiden Hier ben ik weer na een drukke dag werken en moet zo meteen weer weg naar school! Hollen en vliegwerk bijna. Hier gaat alles goed nergens last nog van alleen een opbollend buikje 's avonds..... Heb gister mijn dinnetje verteld dat ik zwanger ben, zij namelijk ook en toen wist ik het ook met 5 weken. pffffffff heerlijk om het met iemand erover te hebben...... welkom nieuwe zwangeren alvast! de rest lees ik morgen bij
Jemig meissies, ik ben ook eens een paar uur niet online. Alle nieuwe meissies van harte welkom en natuurijk Gefeliciteerd. Ik heb zoveel mogelijk geprobeerd om aan de hand van de postjes de lijst weer up to date te maken. Maar er ontbreken natuurlijk nog wel veel gegeven, dus check dat even zelf als je wil. Wat de agenda betreft ben ik niet verder gekomen dan de eerste afspraak van Col82, toen liep die pagina vast. Lekker dagje gehad vandaag. Even met vriendinnetje naar de toko geweest om ingredienten te halen voor ons sushi eetfestijn morgen. Merk nu wel dat er een patroon in de misselijkheid begint te komen, dus daar kan ik tot nu toe mooi op anticiperen door even wat te eten. Pot knuffelen zoals kimmeding dat geloof ik zei is er hier gelukkig nog niet bij. Rianne: ik zal de Kreeft er ook bijzetten. Helemaal omdat die van jou nogal ongeduldig schijnen te zijn Ik zou dolgraag op iedereen willen reageren, maar dat gaat even niet. Sorry daarvoor. Zag nog wel een mooie buikfoto voorbij komen en iemand die een mooi rozijntje met een kloppend hartje heeft gezien. Hoe bijzonder! Nogmaals echt de vraag aan jullie of de gegevens voor de lijst en de agenda via de pb willen doen, want het is best moeilijk puzzelen zo. Zegt het ook voort, das voor mij een stuk makkelijker. Hebben jullie trouwens de boom al staan? Ik ga em zaterdag of zondag zetten. Heb er zin in. Thanx en een fijne avond iedereen.
Hoi hoi, Mijn symptonen worden alsmaar minder, wat me erg onzeker maakt. Wie heeft dit nog meer? Liefs Nikkie
he nikki, waar heb je het dan precies over? Want als je bijv. praat over dat je borsten niet zo gevoelig meer zijn, dat heb ik ook hoor en ik heb ook niet altijd even veel steken of trekkerig gevoel in mijn buik.
Hoi Nikkie, Ik ben precies even ver als jij en mijn symptomen verdwijnen ook. Borsten waren eerst veel pijnlijker. Ze zijn inmiddels wel een stuk groter geworden en de aders zijn goed zichtbaar. Mijn buik heb ik steeds minder last van. Honger gevoel is ook minder. Ik heb ergens gelezen dat je lichaam zich ook aanpast aan de veranderende hormoonhuishouding. Ik maak me er niet meer zo druk over. Het zal er wel bij horen. En je hebt er toch geen invloed op. Maar een paar dagen geleden had ik ook van die onzekere "buien". Je zoekt dan de hele tijd bevestiging of niet? Ik hoop dat je iets aan mijn antwoord hebt. groetjes, Lieke
Daan, copy and understood! haha Toch vind ik t knap dat je t allemaal maar bijhoudt! * gooit haar pet af* Rose, wat romantisch! Ik hoop dat hij net zo in de wolken is als jij! En heel knap dat je t zo lang hebt volgehouden nix te zeggen. Ik moest m meteen dezelfde ochtend op zn werk bellen, want ik kon mn mond niet houden.. Ik zit nu op mn werk, dus ik ga weer even wat doen hier. Tot later!
Bij de vlos was erg gezellig leuk mens veel info en folders gekregen morgen bellen voor een echo, ga toch met dikke tien weken doen dan heb je echt een echo met armpjes en beentje enzo duss moet geduld hebben van mezelf
Rianne, ik heb het ook de hele dag extreem koud maar tegen de avond krijg ik ineens van die hitte aanvallen... Vreemd... Rose, ik zie dat je ook van Zuid-limburg bent? Oh ik lees dat je naar winter wonderland gaat, daar moeten wij ook nog eens naartoe, is altijd leuk he. Wel een romantische manier om het aan je vriend te vertellen leuk! Goudappeltje, hoezo mocht je dan de urine niet weggooien? Zou lekker zijn als je een week verder zou zijn! Die van mij is ook zo duidelijk, ik ben al bang voor een tweeling hihi dat zou ook kunnen he... Daan, hier staat de boom al van zondag! Is erg gezellig vind ik! Nikkie, geen zorgen, het kan schommelen met je symptomen hoor! Bapsie, idd ik heb ook bij Youri een echo met 10 weken gehad en daar zie je echt een compleet mensje op! Echt een aanrader hoor! Zo, we hebben net boodschappen gedaan en ik werd me toch ineens misselijk in de winkel! Ik zag al dat eten en ik hield het niet meer... Nu is het weer een stukje beter gelukkig
Rianne echt geweldig lijkt me... Mama van Youri en Rose ik woon ook in Zuid-limburg (Landgraaf)! groetjes, Lieke
@rieanne: wat een mooi rozijn Zo vanavond aan schoonouders verteld en morgen aan onze ouders. Vorige keer ook gelijk verteld, kan het toch nooit voor mezelf houden . Ik ga volgende week bellen voor een afspraak bij de VK.
Ben er ook weer eens.... duk met werk en mijn zoontje is niet erg lekker geweest dussss..... Ben niet echt misselijk maar tegen de middag krijg ik zo'n misselijk gevoel in mijn keel, en als ik dan wat eet gaat dat ook wel weer over.. en spannend volgende week de echo! alle nieuwe meiden gefelicireerd!