Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow youri slaapt dus lekker 12 uur per dag. was het maarzo he iets later er in en veel later eruit hihu.

ja neem liever geen pcm nu helemaal niet na gister.bij is het me hele hoofd. normaal heb ik nooit hoofdpijn. maarja zal wel weer over gaan.

het is inderdaad jammer dat we allemaal zover uit de buurt wonen anders hadden we kunnen gaan shoppen met ze alle hihi

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oei nee in jou geval snap ik het wel dat je het liever niet neemt nu... Hopelijk word ze snel weer wat drukker in je buikkie.
    Mijn meisje is overdag best rustig maar 's avonds begint ze:$ hihi

Ja met zijn alle shoppen, dat zou leuk uitzien allemaal met die dikke buiken :D

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ja daarom neem ik maar geen medicijnen meer. en jouw meissie wordt dus savonds actief, nou denk dat de mijne niet meer drukker gaat worden hoor dachtte de artsen ook want ze gaan nu alleen maar minder ruimte krijgen maarja zolang ze het maar goed blijft doen ben ik te vreden.
    al lijkt het me wel leuk als je af entoe een druktte maker in je buik heb ziiten.

ja alle die dikke buiken in de winkel hihi wordt dan wel een rij voor de wc denk ik. maar het zal wel een leuke groeps foto oplever zoveel dikke buiken

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nouja mijn zoontje was echt mega druk en dat was niet zo leuk meer aan het einde hihi. Maar kan me wel voorstellen dat je haar liever wat drukker hebt nu ;)

Ik zie het al voor me, de drukte bij de Hema wc's :p'
    Zou ook leuk zijn als de baby's er straks zijn, met zijn allen op stap 8)

5. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja de kinderwagenbrigade :) :)

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow youri was dus wel een drukte maker nu nog of niet?

en ja de hema gaat dan extra geld vragen aan ons hihi. en ja lijkt mij ook leuk als die kleintjes bij elkaar.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jaaa Youri is mega druk... Nog altijd... ;)

Dus hoop eigenlijk wel dat ons meisje lekker rustig word aangezien ze een stukje rustiger is in de buik... Maar ze heeft ook mega drukke momenten dus ik weet het nog niet zo... ;)

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoop dan voor jouw dat ze ook rustig is als ze eruit is, anders heb je je handen vol aan die kleine druktemakers hihi

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    jeetje meiden wat is het rustig hier!!!! jullie zijn toch niet aan het bevallen he:D:D:D:D:D:D

10. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Zeker rustig hier, hier geen bevalling hoor.
    Nou ja... bij mijn man wel, maar dan in een andere zin.
    Hij heeft een gat in de muur geboord en dat is fout gegaan. Het gat is aan de andere kant door de muur heen gegaan. Dat was op zich wel de bedoeling, maar niet op die plek.....
    Ach ja, ik bljf altijd relaxed wat dit betreft. Het komt wel weer goed denk ik dan! :) :)
    En ik hoef het niet op te lossen he, dat scheelt ook nog!

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hier ook niet aan het bevallen. Hadden een mevrouw over de vloer om de verzekeringen door te nemen. Voornamelijk kijken naar onderverzekering, overlijdensverzekering en verzekering van onze spruit.

Lekker alles weer goed geregeld, ook voor de kleine.

Let erop dat dat op het papa lijstje komt (naast aangifte en berichtje naar zorgverzekeraar). Dus ook even belletje naar verzekeraar toe. En kaartje, want wij krijgen dan een attentie (jeej, en ik ben wel een nederlandse natuurlijk hihi:))

Oeh Hanna, een zware bevalling voor je man dus. Ach, een kwestie van opvullen toch? Hihi en wat je zegt, zijn probleem.

Oeh leuk een mama meeting. Ben ik altijd voor in.

12. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Kanela, gelukkig toch weer wat positief nieuws, dat doet een mens altijd goed!:)

@mvy, ik had tot een paar weken geleden vaak hoofdpijn, ook zo stekend boven mijn oog. Heb het er ook met de verloskundige nog over gehad. Bij mij kwam het waarschijnlijk doordat ik te weinig slaap had snacht, maar gelukkig is dat nu over. Hoop dat het bij jou ook snel over is.;)

Tietenverhaal: bij mij zijn ze ook enorm gegroeit van c75 naar ....geen idee, ik prop ze nog steeds in mij c75 bh..:D waardoor ik van mijn vriendin de nodige opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd krijg..haha...maar ik heb nu van die tussenstukjes gekocht. extra haakjes zeg maar. En dat help ook..maar toch nog wel groot...:$

@Daan, het is zeker zwaarder, ik geniet minder van de zwangerschap terwijl het zoooo byzonder is, die trapjes en porretjes van zo'n klein mensje in je buik. Dat ga ik zeker weten weer missen als ik bevallen ben.

Ben de rest vergeten..sorry... oja, ik denk dat ik op 7/8 beval vind ik wel een leuke datum: 07-08-09

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ik slaap de laatste week trouwens weer slechter, ik heb het zo heet snachts...:x ik lig soms te baden in het zweet, en dan lig ik in mijn nakie onder een zomerdekbed wat ik dan ook nog voor de helft wegsla..:$

Doet me denken aan de week na mijn bevalling dan heb je dat ook...pfffffff alsof je ik een lek waterbed ligt..

14. Kanela: Jeetje wat een verhaal, maar gelukkig wel vrij positief! Dat mocht trouwens ook wel weer eens bij jullie! Fijn om te horen, dikke knuffel en ik blijf duimen voor een goede afloop!

Cjpt: ik ben geen ervaren mama, maar dat je soms even stil moet staan vanwege een harde buik, dat herken ik wel, nou probeer ik evengoed vaak door te lopen, maar dat gaat wel eens gepaard met een zeer vervelend gevoel!

Buikband: ik had van de week naar mijn werk een buikband om met de tekst: 50% papa, 50% mama, 100% ikke, zegt een bewoner owjoh er staat 100% ikke ik las 100% ikea!! Waarop mijn reactie nou het zal je maar gebeuren, mvr u mag nog 1 keer persen, want we hebben het inbussleuteltje nog niet!! Hahahaha sorry, moest het even kwijt!

Ollebolleke: Ik denk dat je spruit schrok van de rekening van de geboortekaartjes! Nee soory, ik weet niet wat het zou kunnen zijn, maar ik denk dat je nbij twijfel het beste de vk kan bellen!

Strijken: ik heb gisteren nog zo`n ruzie gehad met de strijkplank dat ik nu een hele zere vinger heb en dat ik voordat ik weer ga strijken een nieuwe strijkplank wil!! GGGrr het is al niet mijn hobby, maar dit maakt het niet beter, mijn vinger is nu gewoon ontstoken doordat er een stukkie metaal uitstak en in mijn vinger net onder mijn nagel wilde prikken. Ach het komt wel weer goed, maar strijken nee das ook niet mijn hobby, tis dat het moet.

Brusje: hoe zo kids dakloos?? Gaat het wel?? En doe je het wel even rustig aan, neem maar even lekker tijd voor je zelf en als huilen helpt, gewoon lekker laten gaan! Dikke knuffel

Pagina: tsjonge zeg bij mij is hij nog steeds zo traag met laden, wordt er helemaal een beetje saai van!

MvY: ja daar heb ik ook meer last van, van hoofdpijn bedoel ik dan. Misschien ook wel een beetje te veel stress bij mij, tja ik probeer geen paracetamol te nemen, maar soms gaat het niet anders.

Hanna: dat is wel erg vervelend, maar had hij dan niet een kortere boor moeten gebruiken???? En kan het wel weer opgelost? Succces.

Daan: welke verzekering heb jij?? ik wil ook een kadootje van ze!;)

Kinderkamer: whoe hoe gisteren hadden we de meubels inelkaar gezet en vandaag hebben we de rolgordijnen opgehangen.
    Ik had vorige week met mijn moeder gewone overgordijnen besteld en dat zou 3 weken duren, dus ik had er niet echt op gerekend, maar ik werd vandaag al gebeld dat ze al klaar zijn en dat ze klaar liggen, dus morgen ga ik ze halen en dan kan ik daar ook meteen even kijken naar een matrasje voor het ledinkant, want als ik die heb ben ik echt bijna helemaal klaar!:D

vandaag op mijn werk met de "baas" gepraat, waas gelukkig erg positief, aangezien mijn contract in september verlengd moet worden en hij hier telkens een beetje flauw over deed, vroeg hij nu hoeveel vakantiedagen ik nog had, omdat ik die niet mee kan nemen naar volgend jaar!! Dus dat klinkt dan wel weer positiefd voor mijn idee. En ik kreeg van hem bijna 2 weken kadoo wat betrefd mijn zwangerschapsverlof, was hij even vergeten dat hij het ook moet verantwoorden, dus zegt hij heel simpel, ach meid dan melden we je gewoon ziek vanaf 30 juni:$, dus daar zeg ik geen nee, tegen ik merk nu al zeker dat ik het nooit ga redden tot 13 juli ofzo, dus ik vind het niet erg!;)
    Nu nog 4 dagen werken en dan mag ik met verlof, mijn laatste werkdag ik 26 juni!

15. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Jaaaa idd na de bevalling is dat ook zo erg!! En ik heb het nu ook idd al vaak, word helemaal overhit wakker.

Idd rustig hier vanavond... Ik ben mijn series aant kijken op Net5, die zijn weer begonnen :D

16. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Erg he hoe warm je het dan hebt, en dan krijg ik tot overmaat van ramp ook nog heerlijk brandend maagzuur, zodat je zeker weet dat je voorlopig niet slaapt.:$

trouwens nog een leuke baby/kinderkleertjes site: www.kleertjes.com ook wel prijzige kleertjes maar ook hele leuke aanbiedingen.

17. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hahaha jaaaa ik ook, nice he die no nonsens ontspanning ;)

Mama meeting, kinderwagen parade, hoe je het wilt noemen, i'm in!

Welterusten :p

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Hier ook nog niet aan het bevallen!!! Was aan het puffen op me zwangerschapscursus!! Was wel weer leuk.

En kinderwagenparade, ik ben voor!! Gezellig hoor als die beebjes!

@Jingi, idd leuke site kleertjes.com ik heb daar echt een paar noppies dingen vandaan met 50% korting!

Verder weet ik het allemaal niet meer...
    Oja de dames met een dip... het komt allemaal goed!

Ik ben blij dat ik morgen kan uitslapen ben zooo moe. Ga nu lekker slapen. Had vanmiddag nog de dokter gebeld en geen blaasontsteking. Er zaten wel teveel eiwitten in??? Dus het is nu op kweek gezet en moet morgenochtend terug bellen. En dna moest ik het ook aan de vk doorgeven dus morgen weet ik weer meer. Nou slaap lekker allemaal!

19. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Morning ladies!

Jingi, leuke site idd heb er al vaker besteld. Vind ze alleen super duur maar sommige dingen vallen in de aanbieding wel mee... Je moet het gewoon in de gaten houden daar :p

Rianne, ja vind dat ook heerlijk!

Annie, hmm eiwitten in urine is toch normaal bij zw.vergiftiging?? Naja wacht maar even het telefoontje af ik weet het natuurlijk ook niet. Niet te druk maken.
    Laat je ons wel wat weten??

Zo, hier een hele slechte nacht achter de rug. Ik werd de hele tijd wakker van de hoofdpijn :( en nu issie er nog...
    Moet straks naar de vk dus zal het eens vragen of dat normaal is... (denk het toch niet he)
    Nu ga ik eerst Youri aankleden en naar het kdv brengen!
    Tot straks

20. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemorgen!

Pfff hier al om 5.00 uur wakker :$
    Vanmorgen rond 5.00 uur hoorde ik vriendlief aan de telefoon en die ging uit bed en een paar minuten later hoorde ik onze auto. Snapte er al niks van, dus ik belde hem op. Bleek dat het alarm op de zaak af was gegaan (we hebben een eigen zaak) en hij werd gebeld door de beveiliging van het bedrijventerrein en moest dus gaan kijken waarom het alarm was afgegaan. Gelukkig niks aan de hand, dus hij was met een half uurtje weer terug en kroop weer in bed en sliep binnen 5 minuten. Maar ja....ik kon dus niet meer slapen :$ Ben er dus maar om 6.30 uur uitgegaan en ik ga straks nog wel even terug, want ik ben nog wel erg moe.

Gisteravond nog een tijdje zitten neuzen op www.kleertjes.com en heb ook een bestelling gedaan (alsof ik nog niet genoeg kleren heb :p) Ikzelf ben helemaal weg van het merk Pointer....die hebben zulke stoere kleding voor knullen!!! Heb hier thuis al een paar setjes ervan, maar daar heb ik gewoon de volle prijs voor betaald in de winkel. Ik hou deze site dus in de gaten!

Verder weet ik het effe niet meer....moet eerst even een beetje wakker worden haha!

Fijne dag!!!!

Deel Deze Pagina