Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!!!

Ik heb juist heerlijk geslapen voor de verandering. Gewoon van de wekker wakker geworden en dat is een hele tijd geleden.
    Ik ben weer naar mijn werk gegaan. Dat dagje gisteren thuis heeft me goed gedaan.

Kleertjes: Volgens mijn zus ben ik nu ook officieel los hahahahah!
    Ik heb gisteren op Marktplaats 3 truitjes gekocht met lange mouwen en een lodger wrapper.
    Mijn zus was ook nog op zoek naar een vestje voor mij op google en die heeft ze gevonden. Echt een schattig ding, dus die heb ik ook nog maar besteld :)
    de kast puilt nu al uit en ze is nog niet eens geboren hahahah!

Fijne dag allemaal!

Groetjes, Hanna

2. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Eiwitten in urine: kán wijzen op zw.vergiftiging in combinatie met hoge bloeddruk maar je hebt het ook al als er afscheiding bij de urine is gekomen...dus vrij snel.

3. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen
    heeft iemand hier ook al last van oefenweeen of vaak harde buiken. ik heb namelijk gister echt om de 3 minuten een harde buik gehad en dit was voor heteerst dat ze vaak achter elkaar kwamen.
    doet ook best pijn? herkent iemand dit?

4. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    #11684 kim1988, 17 jun 2009
    Laatst bewerkt: 17 jun 2009
    *dubbel geplaatst*

5. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Alice, je hebt helemaal gelijk. Ik zei het weer verkeerd ;)
    Had vorige keer ook een spoortje eiwitten in urine maar was van de afscheiding waarschijnlijk.

Ginny, dat is idd een leuk, stoer merk!
    Wat irritant dat je niet meer kon slapen toen je mannetje eruit ging. Gelukkig was het vals alarm.

Hanna, fijn dat het weer beter gaat! En jij ook al helemaal los met shoppen hihi. Ik heb al best veel maar ik wil toch meer meer meer :p
    Werk ze!

Zo, hier is net het eerste echte babywasje in het wasmachine verdwenen. Straks lekker ophangen in het zonnetje. Hoop alleen dat de kleuren niet doorlopen :$ ik heb wel wit en rose apart gedaan maar in sommige witte dingen zit toch rose en andersom. Maar goed ik heb een Colour Catcher doekje erbij en dat zou moeten helpen?
    Ik doe onze kleren gewoon allemaal bij elkaar gooien, wit zwart groen geel bruin rose paars hihi maakt allemaal niks uit dus ik ben het niet gewend :p
    Heb wel alles binneste buiten gedaan, dus dat word weer veel werk als het straks weer goed om moet maarja.
    Zal eens een foto maken als het ophangt straks. Heb eerst de rose, dan doe ik wit en dan lakens, hydrofielluiers etc.
    Wat een lang verhaal over mijn was... ;)

Daan, nog niet wakker?? :D

6. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haha nee MvY, ik ga wat later naar bed tegenwoordig en ben dus ook wat later wakker. Vandaag ging de wekker omdat mijn moeder straks komt.

Hoofdpijn, wel minder frequent als normaal, maar als ik dan hoofdpijn heb ben ik er niet 1,2,3 van af. Laatst 5 dagen. Blegh. Ik slik er wel pcm voor, maar dat helpt niet.
    Icm hoge bloeddruk en eiwitten in urine of vocht vasthouden wel even in de gaten houden. goed dat je het navraagt.

@Jingi, bedankt voor de link. Heb even snel gekeken, maar vind het nog wel vrij duur hoor moet ik zeggen. Wel voor nu tenminste als kindje zo snel uit de kleren groeit. Maar misschien ben ik de 'betaalbare' kleertjes nog niet tegengekomen.
    Maar noppies met 50% korting is natuurlijk wel een supergoeie deal. Wow.

Gelijk maar een vraagje, zijn er meer van dat soort webwinkels? Oh en de Hema en H&M hebben sale in de webwinkel. En Lief! natuurlijk :)

@Annie, ben benieuwd wat de uitslag is. Je laat het ons vast wel weten toch?

@Hanna, ook lekker los met de kleertjes. Heerlijk toch. En weer lekker geslapen. Das ook een luxe, ook al moest je vandaag gewoon werken. Fijn dat je van je vrije dag opgeknapt bent.

@Kim, ik herken het wel, maar niet met die regelmaat. Advies is wel om even goed te timen en op te schrijven. Ook hoe lang het geduurt heeft in totaal. Daar vragen ze naar bij gyn/vk. Ik moest toen maar wat gokken en dat is niet prettig.
    Zou wel even bellen, want met regelmaat is niet goed hoor en ook niet als het pijn doet.

Ben benieuwd naar je foto's MvY. Leuk hoor, die babywas.
    Je kan kleertjes ook eerst met azijn wassen, dat gaat ook het afgeven tegen.
    Hier ook 3 setjes met uitgesproken kleuren, die durf ik niet te wassen haha. Eerst maar een handwasje aan wagen.
    Verder gooi ik ook alles bij elkaar zodra ik weet dat het niet meer afgeeft. Nog nooit wat gebeurt.

Zo, nu even aankleden.

7. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

Als eerste even dat alles in het zkh oke was, arts vond het niets bijzonders. vrijdag voor de zekerheid nog een echo maar het was geen kanker zei hij. gelukkig!

verder gister mijn baas gesproken en ik werk volgende week nog maar 25%, en daarna dus verlof. erg fijn.\

@MvY: ik was van ons pok alles door elkaar, gaat altijd wel goed. de babykleertjes ga ik wel scheiden maar wassen begin ik pas in mijn verlof mee.

@Kim: om de 3 minuten pijnlijke harde buiken had ik denk de vlos voor gebeld. lijkt me toch niet zo goed?

@annie22: eiwitten kunnen idd duiden op zw.vergiftiging, maar mijn nicht had het de ene dag wel en de andere niet. dus het zegt nog niet zo heel veel.

@Ginny, nog meer kleertjes?? haha, had je niet al weken terug een foto geplaatst met genoeg kleertjes voor een vijfling? ;)

@all: kinderwagenparade ben ik ook wel voor :)

8. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Marieke, fijn dat alles goed wat meid. Dan weet je het maar zeker. En goed geregeld met je baas meid.
    Oh wat gaan we toch snel he, de een na de ander gaat met verlof. Het komt dichterbij :)

En ja dat was Ginny die zoveel kleertjes had hihi. Heb je wel genoeg ruimte in je kast Ginny, anders hier wel hoor :p

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, oh lekker hoor dat je kunt uitslapen (behalve vandaag dan).
    Kleertjes wassen met azijn?? Gaat dat niet stinken dan?
    Heb wel toevallig gisteravond even mijn wasmachine helemaal doorgespoeld met azijn voordat ik aan de babywas begon ;)
    Ennuh mijn hoofdpijn gaat dus ook niet over met paracetamolletjes, terwijl dat wel zo was toen ik niet zwanger was. Straks ff vragen.

Bleh ik moet over een uurtje al vertrekken, dan kan ik natuurlijk net niet de eerste was ophangen en de 2e al aanzetten. Jammer.

Marieke, wat een goed nieuws dat het niks ergs is. Gelukkig!
    Lekker in je verlof beginnen met de wasjes hoor dan heb je ook lekker veel tijd:D

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Misschien heeft Ginny wel gewoon een kleine kledingkast zoals mij, dan lijkt het net alsof je zoveel hebt omdat hij snel vol zit 8)

11. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Goedemorgen!

Monique, onze uk is denk ik toch stiekem naar de kermis gegaan en op de kop thuisgekomen! Is die van jullie niet mee geweest? Hoop voor je dat 'ie anders ook nog even in z'n eentje eropuit trekt. Het kan dus wel in elk geval! Dacht echt dat dat niet meer zou gebeuren hier.

Dikke-buiken-brigade, hahaha, ik zie het al helemaal voor me! Kan me voorstellen dat het redelijk bedreigend zal overkomen, zo'n grote groep vrouwen met dikke buiken over straat! :D Straks sturen ze de ME nog op ons af! Hahaha!!

Marieke, fijn dat je gerustgesteld bent! En... bijna verlof! Lekker vooruitzicht!

Kim, ik ben gisteren op controle geweest bij de vk en die hebben me op het hart gedrukt te bellen als de harde buiken een uur lang met regelmaat komen! Ook 's nachts! Dus als het regelmatig om de drie minuten komt, zou ik inderdaad toch even bellen als ik jou was.

Zo, ga eens even wat eten. Haha, is wel erg laat voor mij! Zat namelijk gisternacht al om 4 uur aan de boterhammen...;)

Groetjes!

12. Marieke1983

dat zou ook kunnen idd. misschien reageert ze nog straks :)

@Nyn, volgens mij kan het nog, het draaien. ga er wel vanuit tenminste want die van mij ligt nog steeds dwars ;)

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha ja ben benieuwd, het is iig een goed excuus om nog meer te kopen :p ( ik gebruik hem altijd hihi)

Nyn, smakelijk!

14. Marieke1983

haha, dat doe ik idd ook, het als excuus gebruiken :D

15. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    noa: ja moet hem eens opnieuw maken, ik ben nu 30 weken en vijf dagen :) maar idd men baarmoederhals was weer verkort...
    had dit bij Lyana juist hetzelfde... uiteindelijk ben ik op vijf uurtjes tijd bevallen... (en dit bij een eerste zwangerschap die dan nog is ingeleid werd)

daan78 dat heeft ie niet gezegd alleen dat hij weer heeeeel kort is... en Lyana word de 21e 8 maanden :)

µ
    kim1988 oh ja ik ken het... beetje in't oog houden hoor... komen ze rustig op dan ineens met een hoogtepunt en nemen ze rustig af?

hier weer een gebroken nacht... pfffff maar jah dat komt wel goed, dan ben ik het alvast gewoon voor als Tiany er is :) :D

16. zicht

zicht Niet meer actief

@ liz0104, word Tiany de naam voor je kleintje? Originele namen!

Vanaf vrijdag heb ik ook verlof. Dan ga ik ook eens lekker beginnen aan de wasjes!

Gisteren kwam mijn lief met een schattig kadootje thuis! Klein lief boxpakje van petit bateau. Hij had ook al kaarsjes aan gedaan enzo. Zo zou ik elke dag wel thuis willen komen. :)
    Heeft me echt goed gedaan, ik ben namelijk zelf niet bepaald de gezelligste thuis de laatste week. Hormonen denk ik. Ik ben gewoon helemaal niet mezelf. Hebben hier meer dames last van?

17. zicht

zicht Niet meer actief

Ik begin nu ook een beetje onzeker te worden over de bevalling. Mijn grootste angst is namelijk dat het te snel gaat. Echt heel raar. Ik ben allemaal bang dat ik niet genoeg tijd straks heb om te reageren. Ze zeggen dat het ongeveer 10 uur duurt van je eerste wee tot aan de 10 cm ontsluiting. Kben benieuwd.

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Fon, hier ook de laatste tijd soms chagrijniger thuis!! Echt vervelend he! En de bevalling dat komt wel goed. Iedereen kan het dus wij ook!

Harde buiken: ik zou ze even noteren en als ze echt om de 5 minuten komen even bellen. En even rustig gaan liggen en als het dan niet overgaat bellen.

Zwangerschapsvergiftiging: ik denk niet dat ik dat heb hoor. Me bloeddruk was maandag nog 130/70 dus geen probleem. Maar laat het jullie evengoed wel even weten hoor!

Wat zijn jullie weer vroeg wakker zeg! Ik kwam er net om half 10 uit! Slaap als een roos. Dus jullie zijn beter voorbereid op de nachtvoedingen haha!

@Noa, hoelaat komt je vriend thuis??? Die kwam toch vandaag?

19. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Mmmmmmm!!! Lekker toch, die boterhammen met aardbei! :)
    De aardbeien zijn nog niet op, dus kan straks nog meer snoepen.

Ligging: ja, theoretisch gezien kan het nog een tijdje draaien (hoewel die van mij nu zo mag blijven liggen!:)), maar verwachtte dat onze uk in stuit zou blijven liggen, omdat 'ie steevast in diezelfde positie lag. En aangezien manlief en ik beiden ontzettend eigenwijs zijn.... moet onze uk dus haast ook wel een eigenwijsje zijn die zelf wel bepaalt hoe 'ie het liefste ligt!;) Gelukkig heeft 'ie toch goed naar zijn mams geluisterd!:D

20. zicht

zicht Niet meer actief

@ annie, probeer inderdaad ook altijd te denken, iedereen kan het dus ik ook. Ben ook niet bang voor de pijn, maar meer dat het zo snel gaat dat ik het ziekenhuis net niet red en in de auto moet bevallen ofzo iets haha.

Deel Deze Pagina