goodmorning! Kleertjes.com is inderdaad vrij prijzig maar als je de uitverkoop afwacht kun je er leuke dingen weghalen. Verder zijn er wel sites maar H&M, Lief! en kleertjes zijn wel de leukste vind ik persoonlijk. en anders gewoom ff googelen. Wie weet wat het geluid is van Qmusic? Ik wil die 53.000 euro winnen haha het wordt gewoon irritant nu met die tips en ik weet het nog niet. Ik had bij Pepijn ook eiwit sporen in mijn urine (de laatste weken) Ik moest toen elke week op controle bij de vlk en een plasje inleveren. bloeddruk was ook steeds goed 120/70 , tot ik bijna 41 weken was en opeens ongeloofelijke koppijn had die niet wegging, ik moest gelijk komen en mijn bloeddruk was toen ook skyhy 180/100 . ik werd gelijk naar het ziekenhuis gestuurd en overgedragen aan de gyn. en toen is de bevalling opgewekt. Was er ook wel een beetje klaar mee, met de zwangerschap. Je zit dan al 4 weken thuis te "wachten" tot je gaat bevallen. En zeker in de laatse week gaat iedereen bellen of er al is begonnen.
Nou net de dokter gebeld en het was gewoon goed! Dus dan zal het wel!! Heb ook niet echt hoofdpijn ofzo dus had het al niet verwacht. Denken jullie dat ik het nog door moet geven aan de vk van de uitslag?? Zal toch niet?! @Fon, ja van die rare gedachtes heb ik ook wel hoor! @nyn, lekker hoor aardbeien heb ik hier ook!! En je moet je kleine gewoon elke dag streng toespreken dat ie zo blijft liggen!! haha.. Nou ik ga even naar me ouders fietsen om de hondjes uit te laten. tot straks
Goeiemorgen meiden (nouja middag bijna). Vandaag is weer mijn part-time dag dus heerlijk vrij. Lekker tot 11 uur in bed gelegen. Had al een paar nachten slecht geslapen dus heerlijk om nu even lekker uit te rusten. Nu te twijfelen of ik ga stofzuigen en wassen etc of dat ik mijn titel van slechtste-huisvrouw-van-Hellevoetsluis nog maar eens ga waarmaken en heerlijk met een boekje in de tuin ga zitten... Gisteren een mooie witte grote stoel voor in de babykamer gekocht. En morgen de intake van de kraamzorg. Langzaam maar zeker krijgt alles vorm nu zeg. Vriendje was vandeweek ook zo lief. Ik zat met mijn schoppende meisje te "spelen" door steeds terug te duwen enzo en toen zei hij ineens: ik wil nog meer kindjes van jou! Ehm... ik ga deze er eerst eens uitwerken straks en dan kijken we verder goed? ;o) Maar toen zei hij dat hij nu de kamer bijna af is echt ineens niet meer kan wachten. Dat ze van hem vandaag nog mag komen! Haha, tis soms echt een schatje! Nouja, ik hoop dat ze lekker nog een paar weekjes blijft zitten hihi. Vanavond ga ik naar de ladiesnight in de bios met mijn nicht (als cadeautje voor haar verjaardag). Ben benieuwd hoe dat is! Jammer dat we allemaal zo ver bij elkaar vandaan wonen he?! Nou mocht er ooit een date komen dan ben ik er zeker bij! Heb geen hekel aan autorijden dus ik cross het land wel door haha. Lijkt me erg leuk om eens echte gezichten te zien! Zo, nu even ontbijten ;o)
ey meidne jeetje kom ik even een paar uurtjes niet ken ik weer alles bij lezen hihi. hier is alles goed me vriend komt vanaond thuis yes!!!! maar ik werd vanmorgn gebeld, ik sliep nog dus neem op met me suffe kop is het me vriend zegt jeetje slaap je nog (7uur) ik zo ja. ow ja ik moeest ff wat ophalen en de boot ginng alvast voor anker dus moet wachtte tot half 10 ken je me ff komen halen. ik zo nou ik doche wel eerst ff rij ik richting haven staat me er toch een file ik hem bellen en zei ik ga eerst wel de hond uitlaten enzo en dan drinken we wel wat op de haven. stond gewoon nog file grrrrr. en dan ook nog mensen die door rood heen rijden en voor groen stoppen. moet wel zeggen het is altijd drama om daar smorgens vroeg te komen hoor. had wel heel raaar gedroom was ergens heen groot winkel centrum kon ik me auto niet meer vinden leek net echt.was best wel raar hihi. @mvy ow de baby was hangt dus. en ja ik heb dat ook hoor als er roze en wit in een tshrt zit dan dnek ik maar zal vast niet afgeven anders zit hetniet bij elkaar hihi. voor de rest was ik alles witte was wel altijd apart en donker enzo. @annia vanavond komt ie thuis denk rond 19.00 @marieke ow gelukkig is het niks ernstig. @ollkebolke ow lekker dat je wel eerder met verlof mag. @liz ow 5 uurtjes daar teken ik voor hihi . hopelijk is het met de 2e ook zo snel. @jingi ow jij propt je voorgevel nog gewoon in oude maatje ik ook hoor hihi. owja mischien weten jullie dat. ik ging strijkem en dacht wat plakt het toch kijk ik op het strijkijze ben ik waarschijnlijk over iets heen gegaan wat afgeeft dus heb nu zwart aan me strijkbout zitten maar hoe krijg je dat er af. @nyn hahah de ME nou laat maar komen wij vrouwen kunnen ze wel aan vooral met al die hormonen @fon ow wat lief van je man.
Hallooo, Ik ging speciaal voor Marieke weer even onder werktijd op het forum kijken... wou even weten of je al nieuws had. Nou gelukkig zeg! Da's geruststellend dat het verder niks is met je borst!! @Fon: ik vind de bevalling ook wel heel spannend hoor. Maar niet zo dat ik er echt tegenop zie. Te snel zal het toch niet gaan! Eerder bang dat ik uren en uren moet persen ofzo... Gisteravond nog op pufcursus geweest, en we hebben het over het persen gehad... vind het wel bizar dat we het daar gewoon over hebben... komt het zo dichtbij! Volgende week hebben we partner-avond, ben benieuwd wat mijn man dan te wachten staat @cjpt: doe dat laatste! Lekker met een boekje in de tuin. Straks raak je je titel nog kwijt Date: ik woon lekker centraal hoor (Culemborg)!! Dus als er een date komt dan zit ik altijd goed Kom allemaal maar naar mij... Nog even iets vertellen: ik had vanmorgen een vol spreekuur en er kwamen toevallig 2 patienten die ik al héél lang begeleid heb. Een van de twee gaat nu over naar mijn collega en met de andere heb ik de behandeling nu afgerond. Maar ik kreeg van allebei (geheel onafhankelijk van elkaar) gewoon een cadeautje: 2x een boxpakje voor de baby! En beiden gingen huilen... en mij enorm bedanken voor wat ik voor ze betekent heb... Pfff ik werd er helemaal verlegen van zeg! Heb natuurlijk gezegd dat het helemaal niet nodig was enzo. Maar moet ook wel toegeven dat het m'n ego streelt dat ik blijkbaar zoveel voor een patient kan betekenen... Vinden jullie dat gek??
Ooooohhhhh.... ik geloof dat ik in aanmerking kom voor slechtste-huisvrouw-van-Nederland! (Of zit je inderdaad met een boekje in de tuin, cjpt?!) Haha, misschien een gedeelde eerste plaats?! Ik ben weer lekker van alles aan het doen, behalve nuttige dingen... Straks toch echt even werk van maken. Haha, dat je vriend het nu al over nog een kindje heeft! Schattig, maar inderdaad eerst deze maar eens uitpoepen! Ah, jij hebt ook al lekkere aardbeien in huis, Annie! Heerlijk! Fijn dat de uitslag van je potje pies goed was. Trouwens, denk dat je de uitslag de volgende keer wel bij je vk kunt melden. Is geen haast bij, toch?! En ja, ik zal de kleine streng blijven toespreken!!! Noa, haha, inderdaad, wij zwangere vrouwen kunnen die knulletjes van de ME makkelijk de baas! Don't mess with us pregnant women! En die strijkvraag moet je maar bij de goede huisvrouwen onder ons neerleggen! Ik zou het niet weten... Met logisch nadenken zou ik zeggen: strijkbout heet laten worden en over een oude doek strijken, misschien blijft het zwarte dan op de oude doek zitten... Geen idee of dat ook echt zo werkt... Succes! Zo, ik luiwammes ga nu echt even wat nuttigs doen! Laterrr!
@liefie ow wat lief van die patienten. ik vindt het helemaal niet gek. heb ook wat gekregen van een bewonder hoor, cindt het alleen maar super lief dat ze zo mee leefde. @all ja di emeeting lijkt me wel leuk. ik woon in noorholland dus niet echt centraal hihi. owja en en was ieman met een buikband 100%ikke hahaha dat die collega dacht dat er ikea stond en dan jouw opmerking lag helemaal in een deuk achter me toppie hihu. en kleertjes.com staat hier ook al in de favo hoor hihi kon de site via een vriendin. nou meiden ga even stofzuigen en me vriend ze oma komt zo even baby kamer kijken is hun aller eersrte achterklein kind, ze zouden gister al komen maar hebben 1uurje rondjesgereden maar konden ghet niet vinden dus vandaag een nieuwe poging. tot later.
@nyn hahaha jij ook druk bezig met alles en niets. ja moet me rustig houden dus ga af entoe even relaxt achter met toppie zitten hihui. ja heb geprobeerd met heet worden nou werkte niet echt. er schijnt een soort sticker te zijn wat er op geplakt kan worden maar kon niet vinden. en inderdaad don't mess withe uss. whoehoe 30 weken!!!! moest ik ff kwijt
hoi hier ben ik weer, nog steeds nmet hoofdpijn maar wel een stuk relaxer. gister gepraat met mn kids en lekker patat halen savonds. vandaag echt nog niks gedaan, alleen aan mezelf gedacht. ik sta nog steeds achter mijn besluit dat ik niet meer ga werken. En mijn werk is op dehoogte en snapt het gelukkig. scheelt ook weer stress. eerste kleren die ik mee neem is toch echt in maat 50, omdat zelfs daar je baby nog in kan verzuipen. verder niet zo veel nieuws, vandaag feestdag hier en daar gaan wij ondanks mijn hoofdpijn wel heen om de stress die ik mijn kids heb gegeven weer ervan af te halen. tja het is niet niks zo'n hormoon bomin huis, gelukkig is mijn man een en al begrip hij heeft mij gister goed geholpen. heerlijk is dat
Zo, hij hangt, de eerste 'rose' was! Nu zit de 'witte' was erin... Bij de vk was alles goed. Voor de hoofdpijn moet ik ff naar de huisarts. Er was nog een vrouw daar die er ook zoveel last van had... Vervelend.
@brusje ow gelukkig snapt je werk het, denk maar lekker aan je zelf hoor de rest kom wel goed. @mvy leuk hoor al de roze, en nu de witte je hebt het maar druk hihi
Soooo die MVY!! jij he echt al super veel!!!! Ziet er leuk uit zo al die rose kleertjes. Ik heb expres heel weinig kleertjes gekocht, omdat ik kleertjes krijgen van de kraamvisite wel heel leuk vind. Iedereen die aan me vraagt wat ik graag wil hebben zeg ik KLEERTJES. Een baby staat toch alles. HEBBEN JULLIE HET VANDAAG OOK ZO WARM!!???
hoi hoi thnx voor de adviezen ik moet volgende week naar de gyn zal het dan ook wel ff zeggen, het was gelukkig geen uur lang @liz ja het kwam idd als en soort golf en nam na 20/30 seconde weer af @fon leuk he die petit bateau dingen heb zelf een paar rompers en een mutsje, waren in parijs en daar hadden ze een hele leuke winkel ervan maar echt duur he @nyn gelukkig ligt tie voor nu goed, hopelijk blijft het zo @jingi oh dat lijtk me vervelend als iedereen me gaat lopen bellen of het al begonnen is.. moet er niet aan denken @noa echt geen idee hoe je dat eraf gaat krijgen, misschien even af laten koelen en dan met iets scherps eraf proberen te halen @liefie oh wat lief zeg dat is idd heel leuk dat ze dat doen. wat voor dokter ben je?? kinderwagen parade wat leuk zeg zelf ben ik er niet meer zo voor met de dikke buiken om een groot stuk te gaan rijden. lijkt mij leuker als alle kleintjes er zijn ik woon in zuid limburg dus alles zal voor mij wel een flink stuk zijn ben nu al nieuwschierig naar al die kleine wondertjes
@Kim, dat ligt eraan, ik stem voor Eindhoven, das dan niet zover nee hoor, zien we nog wel. ik heb net een ooievaar besteld (zo eentje die door je ruit heen is gevlogen zeg maar) en een "hoera een jongen" slinger. kan niet wachten om ze te gebruiken
@MvY wauwwww wat veel roze zeg! Heel leuk gezicht! @fon ik heb het niet warm hoor. Zit al de hele dag in ge-airco'd (hoe schrijf je dat?) kantoor @kim haha ik ben geen dokter hoor, ben dietist. Hoe gaat het met je broertje in Afganistan? @brusje, gelukkig gaat het weer wat beter met je, en je kids zullen het je wel vergeven toch? @noa veel plezier met je schoon-oma (zo noemen wij die altijd haha)
Fon, ja hier ook zo warm pff zweet me een ongeluk! Kim, misschien kunnen we dan carpoolen! Ik woon in Stein (heb ook in Maastricht gewoond dus weet er een beetje de weg) Marieke, ik stem ook voor Eindhoven hihi, dat is te doen! Uhhh, wat was er nog meer gezegd.. Ooievaar, leuk! Alleen wil ik ook een bord en mijn man vind het allebei teveel dus ik moet een keuze gaan maken... Slingers moet ik ook nog gaan halen Heb net de hele badkamer (gelukkig issie niet zo groot hihi) gepoetst. Alles weer spik en span. Zo eens gaan kijken of het eerste wasje al droog is, dan kan ik de witte was ophangen.
@Noa, jeej 30 weken!! En dat strijken, dat weet ik niet hor!! Ik heb de vk niet gebeld want ze belde mij al!! Ze had de bloeduitslag i.v.m de 5e ziekte op me werk!! Maar ik heb de 5e ziekte al gehad dus hoef me geen zorgen te maken , ook niet voor me 2e zwangerschap dus dat is mooi!! Ze vond het eigenlijk wel 'jammer' dat het geen blaasontsteking was dat zou de harde buiken verklaren. Maarja zolang er geen regelmaat in zit gaat het goed. Ik heb het vandaag ook zooo warm!! @cjpt, zit je lekker in je tuin?? @Liefie, lief hoor van je werk!! En dat is niet gek hoor, je doet het gewoon goed! @Mvy, schattig dat rekje vol met rose!! Je hebt genoeg geshopt zo te zien haha!! @Miekiepluis, red je het allemaal nog met de laatste loodjes?? Ik ga zometeen werken, geen zin in! Gelukkig maar 4 uurtjes. Nou tot vanavond!
@MvY, er zijn ook veel leuke borden vind ik..alleen wonen we in een flat dus is dat geen optie. op zich kan ik me wel indenken dat je man beiden teveel vindt.. je hebt me trouwens aangestoken haha! ik ga toch ook babykleertjes wassen nu @Annie werk ze!
Neeeeee eindhoven is te ver hoor!!! Ik zeg in de buurt van amsterdam ofzo?? En leuk die ooievaar!! Ik heb er gewoon eentje of een stok zeg maar en een slinger met welkom baby boy. Heb die ooievaar gekregen dus lekker makkelijk.