@mvy ja goed idee he hihi. heb maar een zak chips opengtrokken slecht he hihi.had geen zin om broodje te smeren. en helaas geen foto van het wasje. de mijne droogt ook niet erg pffff maarja dan hoef ik ook nog niet te strijken hihi
Even een berichtje van een erg opgeluchte Hanna!!!! Van dat bloedprikken ben ik voor nu weer even af!!! Ik had een heel aardige vrouw dit keer. Ze hefet nog even haar naam doorgegeven, dus kan ik bij een volgende keer (en met mijn geluk komt die er vast) naar haar vragen! Ik ben zo blij dat ik ervan af ben!!!! MamavanYouri, wat leuk die foto's van de wasjes!! Je hebt wel veel kleertjes hoor Is dit allemaal maat 50/56 of zit er ook al wat groters tussen. ik heb nu al van veel mensen kleertjes gekregen en eigenlijk verwacht ik dat ook nog wel na de bevalling. zeker van "mijn" kinderen op school krijg ik nog steeds veel. Ik word maar verwend Meeting, is leuk toch? Iedereen vindt dat denk ik wel spannend. Je kent elkaar van het forum, maar in het eggie nog niet. Ik woon op het mooie eiland Goeree-Overflakkee (Zuid-Holland zuid). misschien een idee voor een meeting Heeeeeeeeeeeeeeeeel centraal gelegen hahahahahah!!! Ik vrees dat het reizen wordt voor mij tegen die tijd! Even een indicatie: Amsterdam 1 uur en 28 minuten Eindhoven 1 uur en 22 minuten Utrecht 1 uur en 15 minuten Dussssssssssss................ cjpt, heb je een mooie muursticker kunnen vinden? Ben je op internet op zoek?
MvY: Bezig bijtje De witte was hangt er ook weer vrolijk bij!! Goed bezig hoor!! En het strijken komt wel.. hihi Ik heb vorige week de babywas gedaan...en nog steeds niet gestreken...erg he (schaam schaam). Meteen een vraag aan iedereen wassen jullie de babykleding met gewoon wasmiddel of met zoiets als Neutral??? Ik heb de wasjes gedraaid met gewoon wasmiddel...maar had het misschien toch met neutral moeten doen? (twijfel) Ik heb iig geen wasverzachter gebruikt. Want mijn 2 kiddies waren beiden gevoelig voor wasverzachter in de kleding. Wie had het over plakspiegels..?? Bij de Xenos hebben ze die in diverse maten. Toevallig heb ik er zelf ook eentje nodig!! Nou doeggg ns ff bedenken wat ik nu weer ga koken..
Waspoeder, ik denk dat ik gewoon het wasmiddel ga gebruiken wat ik normaal ook gebruik... Eigenlijk nog helemaal niet bij stilgestaan!
Hey meiden! Pfff jullie hebben wel veel gekletst hoor...stelletje kippen hahaha MvY Jij hebt idd ook al aardig wat kleertjes voor jullie meisje! Leuk he om alles te wassen....ik vond zelfs het strijken leuk haha! En over drinken....misschien kan je zo'n klein flesje 0,5 lt vullen met water en die overal mee naartoe slepen. Als je op een dag 3 van die flesjes leegdrinkt en nog thee, koffie of iets anders, dan krijg je toch genoeg binnen. En voor die plakspiegels zou ik gewoon eens kijken bij de bouwmarkt! Liefie Nou dat is zeker aardig van je 2 patienten!!! Da's alleen maar een compliment dat je je werk goed doet!!! En wat is je babykamer gaaf geworden zeg!!!! Ik heb dinsdag een afspraak bij haar en heb er ook al helemaal zin in!!! Hanna Hoe is het bloedprikken gegaan? Hoofdpijn Ik heb er de laatste paar weken ook steeds meer last van. Gelukkig niet heel de dag en ook niet heel hevig. M'n bloeddruk was de laatste keer 120/80 dus gewoon goed. Zolang het niet erger wordt, was er volgens de VK niks aan de hand. Babykleertjes Ja ik heb inderdaad ook al belachelijk veel. Mag van vriendlief ook eigenlijk niks meer kopen, maar als ik dan zoiets schattigs en stoers zie voor weinig geld, dan kan ik het toch niet laten Ik ga straks ook aan de kraamvisite cadeaubonnen vragen...vind het ook zonde van hun geld als ze iets kopen wat ik niet mooi vind. Zal van de week weer eens een nieuwe foto van de kledingkast-inhoud maken! Heb trouwens eindelijk m'n foto-album gevuld hier op ZP....van m'n buikjes en van de babykamer! Meeting Ik woon in Zeeland, dus alles is voor mij ver weg haha Al is Rotterdam, Utrecht of Eindhoven nog wel te doen voor mij. Verder weet ik het even niet meer. Ga zo lekker As the world turns kijken, daarna koken...gebakken aardappeltjes met een schnitzel en sla....en vanavond hebben we partneravond op de pufclub
Oh en als je nog iets origineels wil als geboorte-aankondiging, kijk dan eens op www.tekstdoeken.nl Ik vind het in elk geval heel erg leuk en apart
ik heb de aankleedskussen hoesen wel gewasse, past goed bij de was hihi @ginny ow jouw kleding kast breidt zich dus lekker uit hihi. ga zo even je album bekijken, eetse en succes op de partnerpufclub
zo, stelletje kletshousen ben aan het wassen niet meer toegekomen, heb met ons mam de gordijnen voor de babykamer opgehaald en daarna heb ik 100 zakjes snoep gemaakt voor als ik morgen afscheid neem op mijn werk (bso) werk volgende week die paar uurtjes namelijk op een andere locatie. oh ja over hoofdpijn, heb ik zelf geen last van. had het alleen heel benauwd vanmiddag omdat mijn mannetje heeeeeel erg hoog lag. zo, nu ga ik over op belangrijke zaken...simsen!
@ginny mooie buik hoor en ook een schattig kamertje. @marieke zo 100 zakjes je mag wel wat naar mij sturen hoor hihi. maar jij gaat dus volgende week met verlof? en had werderom een vraag voor iedereen. wat mij opvalt bij jullie buiken is dat het allemaal vrij hoog zit dus ook net onder de borsten zeg maar. ik heb bij me zelf dat idee niet heb het idee dat ze veel lager legt,alhoewel ik wel moet bekennen dat ik een lang boven lichaam heb zo het daar mee te maken kunnen hebben?
owja de welbekend hoofdpijn die is hier ook weer aanwezig hoor. zal het ook niet door het weer kunnen komen, of hoort het gewoon bij onze dracht hihi
ja, ik werk volgende week nog maar 6 uurtjes over 3 dagen en daarna verlof. over de buik, ik weet het niet. die van mij zit ook redelijk laag en ik ben ook lang. mijn beeb is nog niet ingedaald.
@marieke ow das lekker 6 uurtjes in 3 dagen maar jouw zit dus ook laag en is nog niet ingedaald de mijne legt wel met de koppie naar beneden maar als ze al daadwerkelijk vast legt weet ik niet.. was natuurlijk even een ander bezoek dan normaal bij de vk
Goedemiddag allemaal! Ik vind het zo irritant, ik wil echt graag actief meedoen hier, maar dan ga ik weer wat in huis doen en dan ben ik te moe om de laptop aan te zetten. Ik lees wel steeds alles bij hoor, dus ben helemaal op de hoogte. Ik ga weer mn best doen om vaker de laptop aan te zetten. Door al dat geklets over wassen heb ik vanmiddag ook de eerste baby was gedaan (met neutral). Zo schattig, een waslijn vol met rompertjes enzo. Een meeting lijkt me heel leuk, voor mij als noord-hollander is omgeving amsterdam natuurlijk het handigst, maar ik vindt autorijden hartstikke leuk, dus ben bereid een tijdje te rijden. Een indicatie: Amsterdam 30 minuten Utrecht 1 uur Rotterdam 1 uur Eindhoven 1 uur en 3 kwartier (dat is me wel te lang hoor) Voor mij ligt de max wel op ongeveer 1 uur en 1 kwartier rijden. Anders krijg ik zo'n verkrampt lijf
ik denk dat utrecht ook wel het makkelijkste is, ligt ten minste in het midden ongeveer. maar ik moet erbij zeggen dat ik gruwelijke hekel aan autorijden heb en dus met de trein zal gaan denk ik...dus ik ben wel flexibel.
Meiden, even snel want moet zo weg, maar wilde even zeggen dat mijn vk Verloskundige van het jaar is geworden!!!!!!!!!!!!!! Sorry miekiepluis
Ik ga de babywas wassen met een wasmiddel van de bio winkel (ecover) want de papa in spe is super allergisch voor bepaalde zeepstoffen (en neutral is bijna erger dan gewone wasmiddelen voor hem) en nog wat dingen... Hopelijk blijft de baby dat bespaard (psoriasis achtige klachten). Iemand zoekt intrieur stickers, zoveel sites zoveel smaken, dit is ook nog een site www.plakgoed.nl @ Ginny, hoe kom je aan die lamp van je babykamer, zoiets lijkt me erg leuk!!! @ noa307, ik heb niet het idee dat mijn buik vrji hoog ligt, in ieder geval niet meer, zal van het weekend een foto maken van mijn hangbuikje, kan je kijken of je het herkend. Lang bovenlichaam helpt natuurlijk ook wel mee ja
Hanna, neeee het is zeker niet allemaal maat 50 en 56 hihi. Heb wel veel rompers in die maat (15ofzo?) maar voor de rest niet veel. Noa, vind mijn buik ook niet zo hoog zitten hoor, heb je geen foto? Ginny, ben benieuwd naar de foto van jou kleertjes Plakspiegel, bij Xenos al gekeken maar hebben niet de goede maat. Ik zoek verder... Tijdsindicatie meeting (zonder files): Rotterdam: 1.45uur Amsterdam: 1.53uur Utrecht: 1.33uur Zeeland: 1.07uur Eindhoven: 0.43uur Hmm nou ik vind Zeeland nog net te doen maar Utrecht-Amsterdam etc is me te ver
Godver de godver! Had ik net een heel bericht getypt is ineens alles weg . Nog maar eens dan.. MVY, wow wat veel kleertjes! Wel heel leuk allemaal! Noa, jeetje wat schrikken! Gelukkig is alles goed en heb je je vriend ook gesproken. Doe lekker rustig meid! Kanela, gelukkig eindelijk eens wat positief nieuws. Wel heel bijzonder dat je kleintje alles zelf lijkt op te lossen! Borsten, hier van 70B naar 75D gegaan, best wel gegroeid dus en van mij mogen ze zo blijven . Daan, gefeliciteerd met je VK! Meeting, leuk, leuk, leuk! Ik ben ook voor Eindhoven. Kleertjes, ik heb nog niet zo heel veel maar ik ben best kieskeurig . Ik heb dus echt een hekel aan disney en winnie the pooh (sorry voor degene die dat leuk vinden). Nijntje gaat nog wel daar heb ik een rompertje van. Cadeaubonnen vragen aan de kraamvisite vind ik wel een heel goed idee! Geboortedingen: ik heb een slinger met hoera een jongen, blauwe vlaggetjes, blauwe balonnen en ik ga zelf nog een geboortebord maken (girafje). Ik woon in een appartement dus het komt aan het balkon te hangen. Vandaag naar de VK geweest. Mijn suikertest was goed. Nuchter eigenlijk 0,2 te hoog maar na die drankjes zakte die steeds goed. Mocht maximaal 10,0 zijn en mijn hoogste was 7,5 en laagste 5,0. Dus dat was prima. Twee weken geleden lag beebje 2 weken voor op de groei maar nu was hij niks gegroeid dus gewicht en lengte waren nu precies goed voor 30-31 weken. Ik was ook niks aangekomen dus nog steeds + 7 kg. Hij is weer eens gedraaid (goh ) . Gelukkig nog steeds met het hoofdje beneden maar nu ligt de rest rechts. Gisteravond voelde ik hem nog duidelijk links liggen maar toevallig dacht ik vanmorgen al dat ik hem nu rechts tegen mijn ribben voelde. Dus dan is hij vannacht gedraaid, tijdens het hikken want daar werd ik 4 keer wakker van . Het is wel echt een draaikont, volgens mij heeft hij nu alle houdingen gehad! De laatste dagen had ik veel last van harde buiken, vooral afgelopen zaterdag. Toen heb ik echt zitten janken van de pijn. Toevallig gebeurde dat net weer toen ik daar op die tafel lag dus de VK kon dat duidelijk voelen. Kan op zich geen kwaad, voelt alleen vervelend en pijnlijk en het komt doordat hij aan het zakken, dus indalen is. Ze mogen wel maar maximaal een halve minuut aanhouden en dan weer afzakken en ook niet met teveel regelmaat komen. Bloeddruk was alweer gezakt (wordt echt steeds lager) en toen heeft ze ook even mijn HB geprikt. Die was drastisch gedaald. In een paar weken van 8,1 naar 5,3 en de ondergrens is 6,3. Daarom ben ik de hele tijd zo moe, misselijk en duizelig. Nu heb ik ijzertabletjes gekregen en moet ik me binnen een week toch een stuk beter voelen. Voor de rest weer helemaal goedgekeurd! Volgende afspraak is 8 juli om 15:20 dus als iemand dat even op de lijst wil zetten? Thanks!