Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Nita zo je ijzer van 5,3 is wel echt superlaag! Maar gauw aan de pillen dan en hoop dat je je gauw beter voelt (en niet schrikken van de zwarte poep ;) hoort erbij...)

Hoog/laag buik: mijne zit ook best hoog. Kan bijna geen normale hoeveelheid maaltijd op, dan zit echt m'n maag vol en zit de baby er de hele tijd tegenaan. Doet gewoon zeer! Wordt vast beter als ie gaat indalen.
    Maar Noa jij hebt inderdaad een stuk lagere buik zie ik op die ene foto. Als je mannetje toch vanavond thuis komt, vraag hem eens om wat meer foto's van je te nemen, ben wel benieuwd ;) Maak je verder geen zorgen hoor, iedereen draagt het anders!

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Liefie, ja dat zei mijn VK al. Donkere urine en ontlasting hoort erbij. Normaal gesproken moet je er 1 per dag maar ik moet er 2 weken 2 per dag omdat het echt veel te laag is.

Mijne zit ook hoog, met zijn kontje tegen mijn ribben :D. Toch is hij wel al aan het indalen dus hopelijk zakt hij snel wat want die pijn in mijn ribben ben ik behoorlijk zat aan het worden.

3. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Hebben jullie ook zo last van een man die helemaal niet mee wil naar partnerlessen van yoga of gym etc?? Hij moet mee van mij, maar hij zeurt de hele tijd dat hij er geen zin in heeft...pffff, kan er zo kwaad om worden!

Soo, dat moest ik even kwijt...

Meeting: Heb niet heel ver teruggelezen, maar Eindhoven dat is vlak bij mij, zo'n 30 min rijden, Utrecht zo'n 50 minuten en Amsterdam nog verder! haha

4. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden

was ik weer hihi heb net me mannetje opgehaald!!!! en meteen door gereden naar de mac had zo honger slecht he!!!. ben nu wel een kiwi aan het eten heb ik even goed nog wat vitamine.

wat betreft de meeting adam ,utrecht is te doen voor zeeland kan ik min 3 ur rijden dus das best ver, al heb ik geen hekel aan auto rijden hoor.

en betreft de buiken iedereen heb het ds verschillend zo te lezen. en ja een lang boven lichaam werkt inderdaad niet echt mee hihi. maar ik zal me vriend vragen als hij morgen even een foto wil maken gaat toch makkelijk als een ander het doet dan zelf staan klote voor de spiegel hihi.

@nita zo je ijzer is wel laag zeg de mijn is 8.5 hopelijk doen de tabl snel hun werk.

nou meiden ik ga der vandoor denk ik hihi

5. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @verhip spreek die man van je is eve toe, kom op hup mee naar pufcurcus. hihi

6. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik ga zelf niet eens naar een pufclub en mijn ex zou ik dus echt nooit meekrijgen ;). Gisteren zijn we wel naar een informatie-avond in het ziekenhuis geweest over zwangerschap en bevallen, die was wel nuttig.

7. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hier gaan we ook niet naar een pufclub maar knap van de meiden die wel gaan, als ik al zou gaan dan zou het altijd zonder partner moeten want die is der nooit hihi.

@nita jij bent dus helemaal voor bereid over het bevallen, is je ex trouwens bij de bevalling?

8. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow ja wil iemand mij even op de lijst zetten voor 2juli om 10.30 voor de vk alvast bedankt

9. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hey meiden hier even een ego berichtje van mij want de vk heeft me vandaag erg laten schrikken :(

Ik mocht namelijk even tussendoor komen vandaag ivm de hoofdpijn, moeheid en misselijkheid. Nu verdenkt ze me ervan dat ik zwangerschapsvergiftiging heb :$ Schrok me rot toen ze dat zei. Ze gaan me nu heel streng controleren en hopen me as woensdag te kunnen vertellen of het zw. verg. is of iets anders. Tot die tijd blijven liggen.

Ook ging ze even nog mn meisje voelen en die vond ze wel een beetje klein :( niks om me zorgen over te maken (ja dat moet je vooral tegen mij zeggen) maar ze denkt dat omdat ik zo mager ben dat mn meisje ver in mn buik zit :( en dat ze haar daarom niet zo goed kan voelen.

Ben de hele tijd nu al huilerig en hoop zo dat er niks aan de hand is!

10. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @debzie positief blijven denk meid, en rustig aan doen tot je de uitslag heb, en het zou kunnen dat je kleintje diep legt hoor. ons kleintje is ook niet al te groot hoor. komt allemaal wel goed.

>>>>> dikke knuffel<<<<<<<<
    en huilen mag best!!!

11. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Noa, ja hij gaat er bij zijn. Hij wil er heel graag bij zijn en ik wil hem er ook heel graag bij hebben, denk dat ik hem best nodig heb dan ook al is het mijn ex. Vorige week hadden we weer even wat stress maar maandag een goed gesprek gehad en gisteren samen naar die informatie-avond geweest.

Vanmorgen kreeg ik een mailtje van hem en ik viel zowat van mijn stoel toen ik dat las :D. Hij vind het heel belangrijk dat ik nu lekker in mijn vel zit omdat ik een babytje bij me draag dus hij wil er alles aan doen om het tussen ons nu zo soepel mogelijk te laten verlopen en zonder stress of verdriet of wat dan ook. Hij staat overal open voor. Hij wil het liefst een goede vriendschappelijke band opbouwen maar als ik liever wat rustiger aan wil doen respecteert hij dat ook. Dus ik moet maar aangeven als ik hem wil zien en dan komt hij ook, ook als het gewoon voor de fun een keer is of als ik het moeilijk heb. Als ik een paar dagen niks wil, laat hij me met rust.
    Hij heeft er nog een baan bijgenomen in een kroeg zodat hij meer inkomsten heeft en dus ook meer per maand aan de baby bij kan dragen.

Dus misschien heeft dat gesprek maandag toch wat teweeg gebracht of die informatie-avond gisteren? Dat ik me echt niet aanstel en dat het best wel heftig is allemaal? Ik heb geen idee maar ik hoop echt dat hij het meent. Nu alleen nog het knopje: "gevoel uit" vinden bij mezelf want het gaat steeds beter met me maar af en toe kan ik de hele dag wel zitten huilen omdat ik nog steeds zoveel om hem geef :(.

12. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nita fijn dat hij er zelf bij wil zijn en denk inderdaad dat je hem nog nodig gaat hebben. en ben blij te lezen dat het nu stukken beter tussen jullie gaat. en dat hij voor alles open staat. en het is nou eenmaal hoe je het ook went of keerd jullie krijgen wel samen een zoontje. en wat goed van hem een baantje er bij zodat hij aan de koste meen kan dragen.
    snap jouw ook hoor je gevoel zet je niet zomaar uit, dus is toch logsiche dat je af en toe wel een potje kan janken omdat je nog zoveel om hem geeft.
    hopelijk blijft het in de toekomst ook goed gaan tussen jullie.

PS staat ook buikfot in van 28 weke dus mischien zien jullie het verschil truitje is wel drukker dan die van 29 weken.

13. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik vind 'm inderdaad lager dan met 28 weken maar het is toch ook normaal dat ze nu gaan zakken of niet?

Je kamertje is trouwens ook erg gaaf!

14. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @nita ja hij is lager he, dan zal het er vast wel bij horen ze lag inderdaad al met de hoofdje naar beneden.
    en bedankt voor het compliment over haar kamertje

15. MvY: ik werd ook gewoon weer wakker met hoofdpijn, snap niet waar het vandaan komt!

Fon: hormonen owjah daar heb ik ook echt wel last van!! Heb de afgelopen weken de nodige helse buien gehad en heb meeerder keren op het punt gestaan om mijn spullen te pakken en weg te gaan, dat terwijl het wel een reden heeft, maar wel overtrokken is! Ken het gevoel dus van niet de gezelligste thuyis te zijn!

Annie: fijn om te horen dat alles goed is!

Noa: je hebt speciale sticks om je strijkbout mee schoon te maken, kan je volgens mij kopen bij de drogist! En geniet lekker van je vriendje thuis. je woont toch in Den Helder? heb je daar ook file naar het marine terrein, dan moet je de b-weg nemen, iets langer maar wel sneller zonder file!
    Dat was ik van die buikband, tja ik moest ook erg hard lache!

Liefie: nee tuurlijk is het niet gek dat je even verlegen word, het is ook een groot compliment als je zoiets bij mensen teweeg brengt!

Meeting: tja jullie hebben wel allemaal leuke plannen met eindhoven, culemborg enz, maar ik woon in de kop van noord-holland, dus echt centraal gelegen is dat niet voor mij en met mij meerder denk ik zomaar! Is amsterdam ofzo niks dan, dat is toch redelijk midden in Nederland dacht ik zo!
    reisindicatie: amsterdam: 1 uur en 15 min
    Eindhoven: 2 uur en 30 min
    Utrecht: 1 uur en 50 min ongeveer
    Dus doe mij maar geen eindhoven, daar moet ik zaterdag al in de buurt zijn, ver zat voor even een dagje!

Daan: gefeliciteerd mte je vk van het jaar!!

Debzie: mocht je je er morgen nog rot over voelen, dan moet je gewoon weer even je vk bellen en vragen of er niet een echo gemaakt kan worden om te kijken hoe het met de kleine gaat, misschien steld het jou wat gerust, dat is ook weer ter bevordering van de groei van het kindje, aangezien stress helemaal niet goed is. Maar maak je niet te gek en je krijgt van mij een dikke knuffel en mocht je een schouder nmodig hebben om ff lekker te huilen, dan kom je maar hoor en laat die tranen maar lekker lopen!

Nita: echt fijn om te horen dat je nu goed om gaat met je ex, ondanks de gevoelens die je nog steeds hebt. Echt je krijgt van mij een lief schouderklopje!

Baby: jeetje zeg die is vandaag druk! echt het is al bijna de hele dag aan het wiebelen, rond draaien en en en... mijn buik lijkt van buiten ook wel een eigen leven te hebben, dan staat ie scheef de ene kant op en dan weer de andere kant, kan er erg van genieten!

Gordijnen hangen nu ook in de kinderkamer en ik heb vanmiddag ff lekker gesopt, dus nu nog wassen enz den dan is alles klaar voor de kleine.
    Vanmorgen ook nog bij mijn zus geweest en wat is ie klein en lief zeg, begin er nu ook steeds meer zin in te krijgen om onze eigen kleine vast te houden enz.

Sorry voor het lange verhaal, maar jullie kletsen ook zoveel in 1 dag, het is amper bij te houden!

16. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @ollekbollke ja woon in den helder ja. en normaal staat het op woensda nooit vast tegen 8 maar ja vanmorgen dus wel raar eigelijk. maarja b weg dan moet ik via kanaal ner breezand en dan de zuidpoort.ach ik ben er uieindelijk gekomen, en jij was het dus avan die buikband hihi.
    en het is dus een stick ik dacht een sticker hahaha ja dan vindt je het ook niet bij de trekpleister. ik ga morgen nog even kijken.

nou meiden ik ga stoppen heb nog steeds hoofdpijn trouwens ga morge even de vk bellen, vragen hoe hun denken over een pcm in mijn situati van afgelopen maandag.
    niet te veel kleppen meiden anders heb ik zo veel bij te lezen wahahahha.
    fijne avond en slaap lekker allemaal!!

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ey meiden was ik nog even hihi.
    zat zo te denken he we moeten natuurlijk ook luiers hebben, dat heb ik dus ook wel heb in de aanbieding gekocht bij ah. 1 pak maat 1 had er al 1 gekregen hihu. en had das 3 pakken met 2.
    maar nou za ik zo te denken hoelang doen ze met maat 2? zitten ong 57 in een pak. volgens mij gebruik je er zo 8a9 op een dag als het nit meer is. of reken ik nu heel ruim hihi.

18. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Ik heb eigenlijk geen flauw idee :( maar ik zou ook wel aan 8-9 per dag denken. Ik moet trouwens nog luiers gaan halen..
    Ik heb ook nog geen idee welk merk ik ga nemen, hoor wel goede verhalen over kruidvat en etos eigen merk. Van poeders, zalfjes, olie e.d. heb ik ook allemaal van etos.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    hallo meiden,

hoe is het hier?
    zag net dat ik niet meer geabbonneerd ben op dit topic dus is al weer even geleden dat ik wat gepost heb...
    probeer trouw mee te lezen maar jullie gaan zo hard...

zijn er al meer augustusbaby's? (ik ben op de hoogte van Simon en Lucas, en de beeb van worldofme)

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    @Debzie: meid toch wat een schrik. Lekker uithuilen mag gewoon hoor! Probeer je verder rustig te houden en laat je verwennen door je omgeving. De vk weet wel wat ze doet. Het komt goed! Dikke knuffel voor jou.

@Nita: wat goed zeg dat je ex zo positief doet! Het verrast me wel dat hij bij de bevalling wil zijn, dat hadden we toch een paar weken geleden niet kunnen bedenken he. Dikke pluim voor jou voor hoe je ermee om gaat. Makkelijk zal het nooit zijn, maar jij komt er wel meid!

@mumtobe21: nee, gelukkig verder nog geen augustusbaby's! Laat ze allemaal nog maar even lekker zitten.....

Welterusten meiden, ik ga 's op tijd mijn bedje in!

Deel Deze Pagina