Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nicolioo

nicolioo Bekend lid

1 dec 2008
    901
    0
    0
    Goedemorgen allemaal, nou bij mij is de misselijkheid ook toegeslagen. Gelukkig is het een misselijkheid die alleen optreedt als ik te weinig gegeten heb. Gisterenavond een bakje garnalen leeggegeten in de auto toen ik boodschappen had gedaan ik had zo'n honger. Vervolgens thuis de hele avond geen trek en dat komt bij me echt bijna nooit voor. (hubby was uit eten met het werk)

Nu werd ik net wakker en ik ben echt doodmoe, misselijk, heb net de honden uitgelaten en probeer voorzichtig wat te eten, dan zal het wel overgaan.

gr. Nicole

2. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Goedemorgen meiden!

Ik ga niet eens mijn best doen om op iedereen te reageren, want ik ben bang dat ik dan nog de helft vergeet! Sorry!

CJPT, ik ga ook 7 januari voor het eerst naar de gynaecoloog hoor om een echo te maken! Toen ik die afspraak had gemaakt was het nog 40 dagen en nu nog maar 26! Dus de tijd vliegt, en Kerst en Oud en Nieuw zitten er nog tussen, dus voor je het weet! En dan kunnen we wel kijken naar een mensje met armpjes en beentjes enzo!

Ook ik ben misselijk als ik niet op tijd eet, ik merk dat ik daar voor in de ochtend last van heb... En 's avonds inderdaad totaal geen trek! Dus allemaal erg herkenbaar!
    Klachten-aanwezigheid ( leuk woord..hihi) verschilt bij mij ook per dag. Gisteren de hele dag weer krampen in mijn onderbuik ( echt tot 10 keer gekeken of ik niet toch ongi werd..zo voelt het namelijk...) en borsten blijven gevoelig, vooral tepels, daar omheen wordt het nu ook blauwig. Verder nog geen aders te zien, maar ze zijn wel al groter! Dus ook daar herken ik weer vanalles! Fijn hoor zo'n forum!

Liefie! Wat fijn te horen dat het weer wat beter met je gaat! Ik sluit me bij je aan hoor, ik forum 1 keer per dag en dat gaat goed... En ik voel me steeds zekerder dus dat is een fijn gevoel. Ik bedoel, waarom zou dat kleine kruimeltje niet blijven zitten? Ik leef gezond, slik alle vitaminen die het kruimeltje nodig heeft, kortom, geen reden om weg te gaan voor die rozijn! Hihi! ( Ik snap heus wel dat het niet zo werkt, maar zo voelt het voor mij!) Wat een prachtig plaatje trouwens van de rozijn! Kweet ff niet meer wie het was...Sorry! Ik geloof Rianne...

Nog 1 dagje werken en dan vanavond nog 1 keer oefenen bij musicalles en dan morgen optreden! In een heel strak jurkje... :) Terwijl ik echt mijn buik niet meer kan inhouden...Hihi! Wordt nog wat!

Fijne dag allemaal!

Liefs, Pluis

3. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    Goedemorgen meiden. En lekker geslapen? Ik wel ging om 21.30 al op bed. Ik heb wel de laatste 2 weken dat ik voor de wekker of voor mijn dochter wakker word dat heb ik dus nog nooit eerder gehad. Ik ben nl. een slaapkop :)

Ik werd vanochtend wakker met zo'n zeurderige gevoel onderin alsof ik een blaasontsteking heb.

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen allemaal!

Jeeh nog 1 werkdagje en dan weekend! Spannende avond vanavond. Gaan het aan onze goede vrienden vertellen die zelf 4 weken geleden bij 12 weken een MA hebben gehad. Dus ik heb geen idee hoe dat gaat zijn straks... aan de ene kant denk ik dat het misschien weer wat kan oprakelen aan de andere kant weten ze hoe lang wij al bezig zijn en zijn ze altijd erg nuchter. Dus ik heb echt geen idee...

Ik ga vanaf vandaag ook pas weer op het forum in de lunchpauze heb ik met mezelf afgesproken. Voel me een beetje onzeker de laatste dagen en merk dat ik dan echt steeds hier zit. Ook niet echt goed. Even lekker hard werken vandaag.

Ik hoop dat er vandaag weer wat nieuwen bijkomen, hoe drukker hoe beter!

Gr. Cindy

Oh enne, wie ging het nou gisteravondin een reuzenrad vertellen aan haar man? Ik ben erg benieuwd hoe dat is gegaan?

5. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Hallo allemaal:

Gefeliciteerd aan alle nieuwe zwangeren.

Bedankt voor alle reacties over eetlust ed. Ik ben blij te lezen dat ik niet de enige ben die vrijwel niets meer wil eten. Ik val nu wel wat af merk ik. Maar ik heb al best een buikje nu. Hoop dat het weer iets wegtrekt.

Hoe reagereerde je man in het reuzenrad, als ik het goed zeg Rose?

Rianne: Wat een prachtig rozijntje. :D

Hier begint de buikpijn iets weg te trekken, heerlijk. Vannacht ook super geslapen, dat doet een mens echt goed.

Over de MVM. Mijn informatrice (werkt er nog niet zo lang) vond het onzin dat als je zo'n positieve test hebt je nog een week moet wachten. Ze heeft daarover contact opgenomen met het hoofdkantoor en daar waren ze het eigenlijk wel met haar eens. Maar ze doen het al jaren zo.... dus veranderen de anderen daar niet in.
    Het valt me niet tegen om urine op te vangen en ook de lucht vind ik best meevallen. Ik wordt van veel andere dingen veel misselijker.
    Ik zal de test nog in mijn album zetten. Was het fototoestel kwijt. :(

6. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Goedemorgen dames...

Sorry niets teruggelezen..

Ben een beetje onzeker, had gisteravond na het plassen wat bruinige smurrie (sorry!) op het toiletpapier!
    Het was geen helder rood bloed..
    Hebben meer van jullie dit ook gehad?

Ik ben niet direct panisch ofzo, ben wel heel nuchter in het feit dat als het echt niet goed is moeder natuur zijn gang wel gaat!

xx

7. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames, hier weer heerlijk geslapen, hopelijk blijft dat voorlopig zo...
    geen misselijkheid vanmorgen :) wel een opgezette buik en moest heel nodig plassen...

ben benieuwd hoe het in het reuzenrad was, vertel vertel!

zal een mooi rozijntje voorbij komen, ik wil ook :)

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Hoi meiden,

Rianne80: Wat een mooie echo en nu al zo duidelijk!

Hoe is het reuzenrad verhaal afgelopen, ben erg benieuwd! ik vind het wel een superromantisch idee!

Deedtje: zolang het geen helderrood verlies is, is er niets aan de hand. Bruinbloed is alleen maar oud bloed.

Bedankt voor jullie antwoorden! Iedereen is vreselijk onzeker. En bij elk pijntje ben ik blij, want dan ga ik ervan uit dat ik nog altijd zwanger ben. Maar ja het kan dus per dag verschillen. Mijn buik is opgezet. En voor mijn gevoel was ik echt al zo'n 3 kilo aangekomen. Nou, helemaal niks! Terwijl ik mijn broeken met moeite dicht krijg haha!
    Vandaag heb ik de eerste echo. Ik hoop dat we iets kunnen zien, spannend!

Alvast fijn weekend allemaal

liefs Nikkie

9. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Hee dames..een goeiemorgen! Heb effe snel teruggelezen, maar was wat het veeeeeel zeg :confused:
    Nou ja...Zag een buikje, een rozijntje en las onzekerheden. Nou...mijn buikje zet ik er voorlopig niet op. Knip wel een foto als het met kleren zichtbaar is. Aangezien mijn buik onder de striemen zit van mijn vorige zwangerschap :(
    Vandaag 6 weken. Dus over 3 weken en 4 dagen mijn echo. Spannend!
    Verder zag ik dat ons kindje vandaag 1 cm is.
    NOu..deze morgen lekker vrij en streks effe werken en dan lekker weekend! Heerlijk
    Alvast een fijn weekend voor iedereen

10. bapsie

bapsie Niet meer actief

Wat een rust hier...
    maar word nou wel heeeel nieuwschierig naar het reuzerat verhaal....

11. Gusam

Gusam Niet meer actief

mijn misselijkheid heb ik in de ochtend een beetje en het lijkt met de dag meer te worden, en ik doe ook mee met opgezete buikjes wat dat is bij mij ook zo. mijn mannetje zei gisteren dat mijn boobs groter waren.
    en nog een dingetje wat met de zwangerschap te maken heeft, na het klaatkomen had ik onderin buikpijn.
    verder ben ik ook nieuwschierig hoe het in het reuzerad is afgelopen, of zitten ze vast daar boven in(geintje).

XXX Gusam

12. ellybelly

ellybelly Lid

7 dec 2008
    37
    0
    0
    yes vandaag 6 weken.
    staat weer wat beter.
    heb erg last van borsten, dus hou bh maar even aan.
    hoop niet dat ze te erg groeien hahha.
    verder geen problemen.

groetjes elly

13. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Goeiemiddag meiden!

Ook ik doe gezellig mee met de misselijkheid en zere borsten...volgens vriendlief zijn ze "erg rond" hahaha :p
    En hier ook al een buikje....heb van mezelf al geen platte buik, maar nu door de opgezette darmen, pas ik alleen nog maar m'n huisbroeken (--> lees joggingbroeken enzo)
    Dus ik heb van de week online alvast wat positiekleding besteld...nieuwe kleding (inclusief kaartje) voor bijna de helft van de prijs! :p Kweet niet of ik hier de link mag zetten, maar als je interesse hebt, dan stuur je me maar een PB'tje. Ik heb het woensdag besteld en diezelfde avond kreeg ik een mailtje en heb ik het geld overgemaakt. Gisteren had ze het geld binnen en direct het pakketje opgestuurd en vandaag kreeg ik het binnen. Echt hele goeie service :thumup: Ik heb nu 2 rokken, 2 broeken en 1 shirt voor nog geen 80,- ....koopje toch voor merkkleding (Mama Licious) en nog nieuw ook!

14. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Goedemiddag meiden!

Mijn weekend is al begonnen, ik heb heerlijk vrij vandaag. Heb tot 10.30 geslapen! Dat had ik blijkbaar even nodig.... het deed me enorm goed.

Zoals de meesten al zeggen, het is haast onmogelijk om op iedereen te reageren. Maar toch even een paar dingen.

@rose: je moet nu onmiddellijk op het forum komen en ons vertellen hoe je vriend reageerde in het reuzenrad! Zo te horen zijn velen erg nieuwsgiering naar dit superromantische verhaal, ik ook!
    (by the way ik kom zelf niet uit Limburg maar heb een poosje in Maastricht gestudeerd, winter wonderland op het vrijthof is hartstikke leuk!)

@Rianne: mooie rozijntje! Zo een hoop ik volgende week ook te zien...

@Pluis: wij hebben zo te horen beiden morgenavond een optreden en daarbij een outfit-probleem... Jij met je strakke jurkje met de musical, ik met mijn strakke concertbroek in het orkest... Ik heb mijn concertpak zojuist even gepast, de broek daarvan zit altijd al erg strak (is zo'n chic esprit-pak met zo'n net jasje erbij weetjewel) en nu helemaal... En dan had ik nog niet eens gegeten toen ik hem paste, dus dat is morgenavond nog erger... Ik ga straks even de stad in om te zoeken naar een zwarte rok met elastiekband, hopelijk kan ik iets vinden in dit middelmatige stadje van mij :( Enne... gelukkig zit ik een beetje verscholen tussen ca 75 andere orkestleden, terwijl jij natuurlijk vol in zicht op het toneel moet staan dansen (stel ik me zo voor...)
    Succes in ieder geval morgenavond!

Vandaag ben ik alweer 7 weken, vind eigenlijk dat het best lekker opschiet! Volgende week weet ik het alweer 1 maand dat ik zwanger ben (en euh... zijn er nog maar 7 maanden over om alles te regelen hier in huis...)

Fijne dag allemaal en een fijn weekend.

15. Marty

Marty Actief lid

28 sep 2008
    169
    0
    0
    Friesland
    Goeiemiddag!

Ik ben vanochtend voor het eerst bij de vk geweest. Echt een hele leuke vrouw die van alles heeft uitgelegd.
    Ik kreeg een heel pak tijdschriften mee over zwanger zijn en een slaapknuffeltje met een kaartje met gefeliciteerd er aan, zo leuk!
    Ze gaf me een telefoonnummer dat ik moest bellen voor de eerste termijnecho en ze wilde graag dat ik die rond de 8e/9e week ging doen.
    Heb natuurlijk meteen gebeld ;) en ze hadden 30 december wel een plekje.
    Nu zijn wij met kerst en oud en nieuw in het buitenland en dus heb ik een afspraak gekregen voor 23 december!
    Ik ben echt ontzettend blij dat we voor de kerst nog mogen.
    We gaan met de kerst namelijk op familiebezoek en dan willen we het wel graag aan mijn vriend zijn ouders en onze vrienden in het buitenland vertellen. Het is dan toch wel leuk dat we al een echo hebben gehad!

Ik las net iemand over een beetje bruin verlies. Dat had ik vanochtend ook een heel klein beetje, maar daar maak ik me ook niet druk over.
    Twee weken geleden heb ik dit ook wel 4/5 dagen gehad en toen dacht ik dus dat ik ongesteld was, maar achteraf bleek ik dus al zwanger te zijn!
    Zo lang het niet rood is, is er niets aan de hand.

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar, hoe het kan dat je het aan 1 kant voelt. Overigens zijn de krampen en steken bij mij wel bijna weg. Merk dat ik ook gelijk wat rustiger ben omdat je niet heel de dag denkt: auw, zou dat wel goed zijn?!

Enne... wat knap dat jullie gewoon sex hebben! Ik durf niet haha. Na mijn miskraam van de vorige keer ben ik dit keer echt overdreven voorzichtig met alles. Zelfs al weet ik dat het geen kwaad kan... stom he? Dus geen bad, geen sex, durf niks aan medicijnen te gebruiken.

Moet zeggen dat ik me voor dat laatste wel geneer. Heb een hele grote afte in mijn mond en durf geen lidocaïne te gebruiken ;o) Haha ben echt aan het doorslaan geloof ik. Maarja, daar voel ik me goed bij!

17. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

21 okt 2006
    2.509
    0
    0
    @cjpt: kan me voorstellen dat je heel erg onzeker ben maar probeer het wel los te laten want een miskraam is niet iets wat opgewekt wordt door sex of een bad nemen hoor.
    @Ginny: ik wil wel site weten hoor :) ik stuur je wel een pb

Ik ben net met mijn dochter naar buitengeweest naar de kinderboederij, brrrrrrr KOUD :confused: nou ja ff frisse neus gehaald.

En zijn jullie al bezig met namen en kamer enz enz?!?!
    Ik heb al een wieg die ik kan lenen van een vriendin :)

18. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames,
    ik weet niet of jullie dat ook hebben maar ik heb hele donkere urine, en wat betekent dat?

XXX Gusam

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hihi Bibiche...Wij weten al hoe het gaat heten als het een meisje is, maar voor een jongen komen we er maar niet uit... Zou dat wat zeggen :) ...
    Ik heb inderdaad al en box en een ontsmettingsunit voor de flesjes.. En al zwangerschapskleding dat ik mag overnemen, maar zij is wel wat voller dan ik...Maar goed, ik ga Ginny ff mail sturen, ben wel benieuwd naar die site!

Liefie, ik sta vooraan... 8) Dus ik kan me echt niet verschuilen achter iemand! Maar ik ga een grote gouden riem om mijn middel doen, en dan valt het niet zo op... Tis gelukkig maar een dans van 3 minuten en mijn solo doe ik in het donker ( memories van Cats...hopen dat ik het droog hou met al die hormonsters...) dus dat overleef ik wel!
    Zijn jullie ook zo vreselijk moe? Ben echt niet vooruit te branden!

Meiden, fijn weekend!

Liefs, Pluis

20. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    Wat kleppen jullie wt af zeg! Bij mij gaat alle sgoed tot nu toe. Mag niet klagen, bedenk mezelf af en toe ben ik echt wel zwanger? Als ik met de hond aan het wandelen ben geweest voel ik wel steekjes..en heb ik zoiets van oja! 's avonds bolt mijn buik helemaal op pffff...wordt nog wat!
    Ginny ga je ook pb sturen ben benieuwd naar die site idd....je weet maar nooit toch? Laat je effe weten of het goede kleding is?

groetjes INk

Deel Deze Pagina