Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden,

Ben net terug van de info-avond in het ziekenhuis.
    Was best een eng verhaal (voor mij dan he :) ) over alle dingen die mis kunnen gaan en wat ze daar dan aan doen.
    Mensen in de zaal hadden ook veel vragen over de ruggenprik. Dat bleef maar gaan :(
    Gelukkig vond ik de rondleiding heel nuttig. Nu weet ik in ieder geval waar ik terecht ga komen :)
    Dus al met al.... niet verkeerd om te zijn gegaan.

Mijn man gaat trouwens ook niet mee naar zo'n cursus. Dat is ook een reden geweest dat ik nergens aan begonnen ben. Als ie niet wil... dan niet he.
    Naar de borstvoedingscursus ga ik trouwens alleen. Ik krijg nog een handboek... mag ie dat lezen :)

Debzie, rustig aan dan maar. Ik hoop dat het allemaal mee gaat vallen en de ene baby is nou eenmaal groter dan de andere!

2. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan
    Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide)

==============================================================================

Augustus 2009 Mama's!

Afspraken:

Juni:
    18: Mik controle gyn 10.50 uur
    18: Ginny nogmaals 3D/4D echo 13.15 uur
    18: Jingi controle gyn
    18: Rianne80 controle gyn 11.15 uur
    18: Mega Babs controle gyn 15.15 uur
    19: Marina controle VK
    19: Ollekebolleke 11.15 uur controle VK
    19: Daan78 9.15 uur controle VK
    22: Ollekebolleke 9.50 uur groeiecho gyn
    22: Hanna1974 contole VK 16.00 uur
    23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo
    23: Roos controle VK 17.20 uur
    23: Ginny controle VK 10.30 uur
    23: Liefie controle VK 10.50 uur
    23: Ginny bellypaint 15.30 uur
    23: Cjpt controle VK
    30: Welpje controle vk
    30: Petrabr controle VK

Juli:
    02: Bloem controle VK 09.10 uur
    02: Noa controle Vk 10.30 uur
    08: Nita controle Vk 15.20 uur
    14: Welpje controle vk
    16: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    21: Welpje controle vk
    28: Welpje controle vk

Augustus:
    4: Welpje controle vk
    13: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs controle gyn 18.40 uur

Nita en Noa jullie staan er weer bij!

3. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Uitgerekend op:
    (Datum, Naam, Geslacht)

30 juli:
    Liefie - Jongen - Buddy = Elke
    31 juli:
    ppa - Meisje

01 augustus:
    Daan78 - Geheim - Buddy = Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke - Meisje
    Renate007 - Geheim
    Miekiepluis - Meisje - Buddy = Roos
    02 augustus:
    Simmer - Meisje - Buddy = Jingi
    03 augustus:
    MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80
    Fon - Meisje
    04 augustus:
    Welpje - Onbekend :(
    05 augustus:
    Rian83 - Onbekend :(
    06 augustus:
    Ceertje - Meisje
    Jessie86 - Meisje
    Jingi - Jongen - Buddy = Simmer
    07 augustus:
    Kanela - Geheim
    Alice - Jongen
    Anna1976 - Jongen
    08 augustus:
    Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip
    Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY
    Assi - Meisje
    09 augustus:
    Marina71 - Geheim - Buddy = Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82
    Roos - Meisje - Buddy = Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979 - Meisje
    12 augustus:
    wolliewobbel - Jongen
    13 augustus:
    DesireeK - Meisje
    14 augustus:
    Inkerbell - Onbekend :(
    15 augustus:
    Debzie1984 - Meisje
    16 augustus:
    Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974
    Bos - Jongen
    Skatje - Jongen
    17 augustus:
    18 augustus:
    Verhip - Geheim - Buddy = Marieke1983
    kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87
    Aguamiga - Onbekend :(
    19 augustus:
    tal - Meisje
    20 augustus:
    Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307
    21 augustus:
    22 augustus:
    Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny
    Megababs - Meisje
    23 augustus:
    Fiona1987 - Onbekend :(
    24 augustus:
    Ollekebolleke - Onbekend :(
    Mvja - Meisje
    25 augustus:
    Petrabr - Onbekend :( - Buddy = Mik
    Morgenzon - Jongen
    26 augustus:
    Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22
    27 augustus:
    Elke - Meisje - Buddy = Liefie
    Emma21 - Jongen
    Nyn81 - Onbekend :(
    Csillag - Meisje
    28 augustus:
    mik - Geheim - Buddy = Petrabr
    Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje - Onbekend :(
    30 augustus:
    Bloem1978 - Geheim
    Mumtobe21 - Onbekend :( - Buddy = Kim3
    31 augustus:
    Corinne348 - Meisje

7 keer Geheim
    10 keer Onbekend
    22 keer Meisje
    15 keer Jongen

4. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Gezocht Buddy:
    Kanela
    Mvja

BEVALLEN:
    (Mama - Geb.datum - Kindje(s) - Duur zw.schap - Tijd - Gewicht - Lengte)

Worldofme - 24 mei 2009 - Sebastiaan - 30 weken? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    Sweepy - 30 mei 2009 - Simon & Lucas - 31 weken? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?

5. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Nou ben ik eens een keer de eerste haha. Werd al om 4 uur wakker, en kon niet meer slapen. Gezellig met mn man ontbeten, die is nu naar zn werk.
    Volgens mij wordt het weer een zonnige dag

6. MamaJess

Het was trouwens 06.38u, niet 04.38u.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Goeiemorgen,

Debzie, dat is schrikken zeg! En tot woensdag wachten is wel lang he... Veel sterkte meid en kom hier maar je hartje luchten als het ff niet meer gaat hoor!

Nita, fijn dat de vader nu toch alles wil doen voor zijn kindje. Dat is een stuk beter dan in het begin.
    Super!

Ollekebolleke, hmm jij ook zoveel hoofdpijn... Werkt pcm bij jou wel?

Noa, oei jij ook al hoofdpijn. Ben benieuwd wat de vk zegt over de pcm. En qua luiers... Je gebruikt er HEEL veel
    hihi. Vooral in het begin... Maar met 2 pakken van maat 2 heb je voorlopig toch even voldoende?
    Je begint sowieso met de kleinste maat. Daar heb ik 3 pakken van en de rest haal ik dan wel bij.
    Bij Youri heb ik toen zelfs nog prematuur luiers moeten kopen omdat die kleinste normale nog veel te groot waren!

Luiers, ik ben super tevreden over de luiers van Kruidvat! Voor mij geen andere meer, vooral geen Pampers!

Hanna, leuk als ze het vooral hebben over dingen die mis kunnen gaan hihi. Maarja dan ben je wel voorbereid
    daarop en weet je wat ze gaan doen. Jammer dat je man niet meegaat naar cursussen. Als ik perse zou willen
    zou die van mij wel meegaan maar ik heb zelf echt totaal geen interesse daarin.

Jessie, lekker vroeg op!
    Zon?????????? Stuur hem eens gauw mijn kant op!! Wij gaan naar de camping en het is hier behoorlijk grijs,
    niet leuk :(
    Oh de tijdsinstelling loopt 2 uur achter zo te zien? Dat kun je veranderen ergens in je gebruikersprofiel (lekker duidelijk
    van mij he hihi maar ik weet niet meer waar...) Want dat is irritant he als die niet goed loopt!

Hier dus een ziek/moe/lastig zoontje. Gisteravond werd hij wakker. Neus verstopt. Ik had natuurlijk geen neusspray
    in huis. Even bij ons op bed gespeeld maar was mega chagrijnig dus weer terug naar bed. Stil. Ineens weer huilen.
    Weer eruit, even naar beneden wat drinken en spelen. En weer naar bed. Had maar een uitje onder zijn bed gezet.
    Oja en hij had een mega diarree luier hihi.
    Vanmorgen wilde die geen boterhammen!! Nou das niks voor hem hoor, het is echt een vreetzakje. Hij was ook
    nog doodmoe dus heb hem er maar weer ingelegd.
    Straks naar de camping, lekker niks doen. Morgen is mijn man jarig dus die werkt dan een halve dag (kan ik ondertussen
    het hele huis poetsen) en dan ff vlaai halen. Morgenavond krijgen we dan bezoek.
    Zo, weten jullie mijn planning ook weer :p

8. MaMa 1985

MaMa 1985 Lid

18 dec 2008
    74
    0
    6
    Goedemorgen !!
    Ben ik weer eens hihihi
    zal is even kijken wat ik onthouden heb ...;)

@Nita wat fijn dat het nu beter gaat tussen jullie voor het kindje dan gelukkig maar !
    en kan het me best voorstellen dat het ook wel moeilijk voor je is en hem soms wel heel erg mist enzz!

@jessi zo lekker vroeg wakker !
    ik wordt ook wel is snachts wakker maar val dan wel weer in slaap gelukkig ..;)

@Hanna jammer dat je man niet mee wil naar curses :(
    zou je me mischien op het lijstje willen zetten moet 1 juli weer de verlos om 2 uur je mag me gewoon onder de naam tal zetten hor;)

@mama van youri beterschap voor je zoontje
    en hopen dat het nog mooi weer wordt daar !
    hier schijnt de zon wel geregeld ...

Hoofdpijn? hier bijna geen last van maar kan me voorstellen dat het erg vervelend is :(

Gister weer bij de verlos geweest alles was weer goed de kilo,s gaan er nu echt aan vliegen hahaha maar het valt nog mee ben nu intotaal 8 kilo aangekomen
    ze schatte haar nu tussen de 1800 en 2000 gram dus das een mooi gewicht al ze voelde zelfs of dat ze al een week voorliep dus ben benieuwd :)

Nou dat was het weer even
    sorry voor degene die ik vergeten ben !
    fijne dag allemaal
    en ik mag vanmiddag nog een keer naar de tandarts voor gaatje en lekkende vulling en dan voorlopig klaaaaaaaar !!hihi
    Groetjes Tallll

9. Liz0104

Liz0104 Fanatiek lid

14 jan 2008
    1.048
    1
    0
    Antwerpen
    ladyjenn hier word alles gewassen met het gewone wasmiddel en wasverzachter, zoals het voor onze eigen kleding ook is :)

noa een echt antwoord op je vraag heb ik niet, toen ik zwanger was van lyana droeg ik helemaal anders :s ze zat ook vrij snel laag
    nu draahg ik echt vanvoor en blijft ze naar mijn mening hoog en droog zitten :s

debzie dikke knuffel voor jou! ik hoop dat het geen zw vergiftiging is!! rust maar goed meid :)

nita ja dan is ie wel helemaal omgedraaid, ben blij dat hij er nu voor je is, en begrijp het best hoor dat je nog zoveel om hem geeft
    en dat hij nu zo gevoelig voor je is doet er niet veel goeds aan natuurlijk maar beter zo dan dat ie de hond tegen je uithangt he!
    dikke knuffel voor je in deze toch nogal moeilijke tijd hoor! :)

MVY veel beterschap voor Youri!! :)

wat pampers betreft, ik ben begonnen met die van Pampers en Huggies... maar uiteindelijk overgegaan op Kruidvat, die zijn net zo goed en een flink pak goedkoper... doekjes heb ik ook van kruidvat, de rest zoals verzorgingsproducten zijn hier doorgaans van Mustela :)

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He meissies,
    ff snel, want we gaan zo weg (nieuwe tv halen, hoe erg ;) ).
    dus vanmiddag of zo uitgebreidere reactie.

gisteren is moeders hier geweest. 3x raden wat ze meenam. Een vestje hihi. Wil niet zeggen dat ik dat jasje niet meer koop, maar vond het wel toevallig hihi.
    Moeders heeft gepoetst en 's middags zijn we nog even wezen shoppen.

Zo'n leuke luiertas gekocht. Ziet er uit als een shopper, zal kijken ik er een foto van kan vinden, anders maak ik er eentje.
    Papa vond die voor zichzelf niet zo hip, tas is grijs met piepkleine grijze en roze bloemetjes op, dus misschien maar een stoere luiertas voor papadag kopen?

2 pakjes, als DE eerste pakjes. Dus 50 en 56. Pyjama, overslagtruitjes 50/56 en 4 witte broekjes, van die zachte, voor ongelukjes hihi. Waren 2 voor 4,95 dus heb er van 50, 56 en 62 maar 1 pakje meegenomen. Wit past overal bij hihi.

Lekker hoor, weer ff shoppen.
    Had wel veel harde buiken gister en een soort van weeen denk ik. Trok van rechts naar links over mijn buik. Zal wel met het indalen te maken hebben, vrijdag maar vragen aan vk.

11. MamaJess

MvY, ik stuur de zon naar je door hoor, hij moet naar zuid-limburg toch? Beterschap voor Youri, hopelijk knapt hij snel op.

Mama1985, 8 kilo is netjes! Ik zit zelf op 5, maar dat is volgens mij wel wat weinig. Sterkte bij de tandarts.

Daan, wat leuk dat je DE pakjes hebt gekocht.

Ik ga komend weekend op zoek naar de eerste kleertjes, want ik denk dat ik een maatje 50 nodig heb (heb voornamelijk 56 of 50/56 in huis). De gynaecoloog gaf van de week een schatting van 3000 gram bij 40 weken, maar waarschijnlijk wordt ik ingeleid bij 38 weken, en dan is ze dus ongeveer 2800 gram. Dat past denk ik niet in maatje 56 haha.

12. brusje

brusje Fanatiek lid

26 dec 2008
    2.625
    241
    63
    goedmorgen iedreen,

heb niks terug gelezen, doe ik lter wel:)
    vanmorgen opgestaan met hoofdpijn, kids naar school en lekker terug in bed, binnen notime was mijn hoofdpijn weg en ikheb heerlijk geslapen tot half 11.
    De betaling van onze boeking gedaan (eerst nog even gebeld met de vraag mag ik wel dan op het schip? ja tot 34 weken mag ik varen:) ik heb wel de boeking een week eerdr gedaan, dipv vn 33 weken gewoon voor de zekerheid en dat is over twee weken al.
    ikheb er echt zin in.
    verder weinig nieuws:)
    liefs brusje

13. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Jessi, je gaat gewoon over 5 weken al bevallen hor!! Weet je hoe snel???? WOOOW!! En 2800 is echt klein hoor, dus zeker geen maat 56!

@ Daan, lekker hoor nog even shoppen! Ik heb ook veel witte broekjes, past idd overal bij.

@Debzie, vervelend dat je nu moet wachten, maar komt goed hoor! Vertrouwen hebben in je vk!

@Mvy, betershap voor je zoon! en hier zon hoor.

@Brusje, lekker dat je nog even hebt geslapen!

@Nita, fijn dat het contact nu veel beter verloopt. Beter voor jou en vooral voor de kleine straks. En moeilijk zal het idd nog even blijven maar je staat er niet meer helemaal alleen voor!

Ik slaap trouwens nog prima hoor, was nu om half 11 wakker. Beetje laat hihi dus snel eruit gegaan.
    Me vriend heeft gister de box neergezet staat echt mooooi! Het moet alleen nog een beetje doordringen dat er straks ook echt een baby in ligt......

14. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Oh en ik moet de 29ste weer naar de vk om 10.30.

Hanna of Ginny, wil je het er op zetten?

thnx

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, fijn dat het bloedprikken deze keer zo lekker liep!
    Heb je ook een uitslag?

@LadyJenn, hier worden de kleertjes gewoon gewassen zoals ik gewend ben
    Dus met onze poeder en ook gewoon wasverzachter, zolang ik geen reactie zie bij beeb doe ik dat zo, bij Mirthe ook goed gegaan

@Noa, ik ben ook lang en buik zit dus ook niet meteen onder mijn borsten (als ik tenminste ga staan ;))
    In het begin gaat het idd heel hard met de luiers.
    Ik zou niet te veel op voorraad halen, aanbiedingen zijn er bijna dagelijks en je moet ook nog kijken welke luier voor jou en je beeb het fijnste werkt!

@Nita, indalen kan je idd best wel even wat last van hebben
    Maar die HB, jeetje zeg da's laag kan me voorstellen dat je jezelf niet lekker voelde, hoop dat de tabletten vlug aanslaan
    (volgens assistent hier kan dat helaas soms ook even duren)
    Hier ook 2 per dag!
    Lieve reactie van je ex, maar kan me aan de andere kant idd voorstellen dat het daardoor ook weer moeilijker wordt

@Debzie, oei meid dat is even schrikken
    Maar hoezo weten ze het woensdag pas?? dat lijkt me nog zo lang?
    Rustig aan hoor

@MvY, hoe was het op de camping en mannetje al weer wat opgeknapt?

Hier schijnt heerlijk het zonnetje dus wie hem nodig heeft roep maar!!
    De 2 dames zijn buiten aan het spelen en ik zit lekker met laptoppie erbij.
    Is de laatste hele dag dat ik mijn oppaskindje heb en dan volgende week nog halve dag en zit het erop, verlof tot januari!

16. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    goeiemorgen, middag bijna :)

@marieke bij de xenos zag ik ze ook liggen die ooievaars weet niet wat jij er voor betaald maar daar waren ze niet duur in ieder geval
    en eindhoven vind ik een prima idee :D

@liefie oh haha onze eigen sonja bakker in tha house ;) moet je ook heel veel medisch voor weten
    met mijn broertje gaat alles goed hij moet nu nog 5,5 week in afghanistan blijven en dan zit hij een halve week in kreta (daar gaan ze eerst altijd heen voor evaluatiegesprek en psychysche dingen enzow)
    en dan is die 31 juli hopelijk veilig thuis :D hij heeft het wel goed gehad nu hoor.
    het is daar nu ook richting de 50 graden en dat is echt te warm natuurlijk met die bepakking die ze aan hebben, ik heb hem vorige week een babaybadje gestuurd voor de gein hihi :Dkan die pootje baden

@mama van youri dat is idd niet ver van hier nee :D moeten we maar ff kijken passen makkelijk 2 maxi-cosi's in 1 auto hihi

@annie gelukkig was verder alles goed, maar harde buiken blijven vervelend, ik heb ze ook best vaak

@noa wel lief dat ze wat mee genomen hebben, deed mijn overgroot oma ook altijd hihi echt de afschuwelijkste dingen van de markt. maar ja
    misschien leuk voor als de kleine met poppen gaat spelen ofzow :D

@hanna ja echt, wil je 1 kindje?? ik moet zeggen heb het hierna ook eventjes gehad hoor en hoef volgend jaar neit weer meteen zwanger te zijn (zeg ik nu he :) )

verder heb ik niet trg gelezen.. is echt teveel en moet nog wat dingetjes doen.

@meeting voor mij is
    eindhoven 1 uur
    utrecht 1,5 uur
    amsterdam 2 uur

en moet eerlijk zeggen amsterdam vind ik iets te druk voor zo'n grote groep mensen met allemaal kleine babytjes.. misschien moeten we iets afspreken bij bijv. een leuke dierentuin ofzow daar heb je alle ruimte en kunnen we ook nog eens wat zien en kijkt niemand ons raar aan als er 30 babay's aan het huilen zijn whaha :D
    misschien een ideetje, zou ook niet eten welke dan of wat ook een beetje een normale entree heeft.

zondag krijgen we onze kinderwagen :D stokke explory die hebben we gekregen van mijn ouders en mijn broertje ben er nu al zo blij mee
    het word de creme kleur voor de nieuwschierige

vanavond trouwens info avond in het azm ben benieuwd.

maar vanmiddag eerst naar een of ander winkeltje met de buurvrouw van mijn ouders die is 34 weken zwanger dus gaan even shoppen hihi.. is bij iemand thuis schijnbaar

17. mvja

mvja Niet meer actief

goedemiddag meiden,

Hier even snel een berichtje voor ik weer door ga met mijn poetswoede hihi ;)

Gisteren bij de vk geweest en alles is prima in orde, de kleine meid is mooi aan het indalen en dat heeft dus de pijn veroorzaakt die ik heb gehad hihi... Dat ik mijn slijmprop al wat aan het verliezen ben, hoort volgens haar gewoon bij mij. (had ik bij ons zoontje ook al vroeg namelijk) Zolang ik geen duidelijke weeën krijg is er niks aan de hand en mag ik gewoon alles blijven doen :D
    De kleine ligt prima op schema, mama nu de afgelopen 3 weken weer niks aangekomen dus hang nog mooi op de 5,5 kg in totaal :D

Mijn man heeft gisteren te horen gekregen dat hij 4 september voor een week naar Kreta mag voor zijn werk, ik kreeg een smsje van hem dat ie hoopt dat de kleine meid dan geboren is hihi. Ik heb dit dus even overlegd met de vk en ze heeft er een notitie van gemaakt dat ze me niet te lang laten lopen omdat hij dan of niet bij de bevalling zou zijn of dat hij deze kans (is voor de eerste keer in 14 jaar dat hij in het leger zit dat hij dit kan gaan zien en aangezien hij in zijn volgende functie over dat gebeuren moet gaan vertellen/lesgeven is het voor hem toch wel fijn als hij ook weet waar hij over praat) zou moeten missen, dus willen ze me met de 40 weken proberen te strippen :D als de kleine meid zich dan nog niet aangediend heeft ;)
    Dus maar hopen dat we geen eigenwijsje krijgen die mooi tot 3 september blijft zitten hihi ;)

Ik reageer vanavond of morgen even op iedereen, ik ga nu weer snel met mijn wasje verder en even de kleine man op bed leggen.
    Vanmiddag bij mn beste vriendin in huis blijven dus dan is hij lekker uitgerust ;)

Fijne dag allemaal!

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ben nog steeds even ego bezig hoor. Wat foto's aan het uploaden in album van kleertjes/luiertas en kastje met kleertjes.

19. kim1988

kim1988 Fanatiek lid

7 jun 2009
    1.544
    0
    0
    Gastouder
    maastricht
    @mvja mooi dat alles goed was en ook super dat ze rekening houden met je situatie, zou toch niks zijn als je man er neit bij kan zijn he

@daan lekker he dat rommelen :)

ik ga me eens even uit mijn makkelijke kleren hijsen en iets leuks aan trekken want moet vanmiddag de deur uit.

20. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Hier de baby APK gehad, loopt nog steeds voor in groei, weegt nu minstens 2500 gram al :$
    Dat wordt me er eentje en gelijk een datum geprikt voor de KS. Mijn gyn gaat op vakantie 3 weken in juli en haar eerste werkdag weer wordt mijn baby dag en je raad het al... de 27ste van juli, zei ik toch ;) Ik denk dat ik dan ook maar maatje 56 meeneem naar het ziekenhuis hahaha
    Ik heb ook gevraagd wat er gebeurd als de bevalling zich eerder aandient en ze zegt als het prima gaat is er geen bezwaar tegen zelf bevallen dus eigenlijk hoop ik daar stiekem wel op, zal voorlopen in groei kunnen helpen met eerder willen komen??? :( Een mens mag hopen toch...

Over meetings tegen die tijd, een locatie die niet duur en erg geschikt is (ervaring mee, ben daar eerder geweest met een meeting van wat anders) is Malkenschoten in Apeldoorn maar wellicht is dat te ver voor sommige maar kennen anderen soortgelijke locaties? (www.malkenschoten.nl erg leuk, voor groot en klein, da's wel zo handig want sommige hebben net als ik meer dan 1 koter 8))

Ik ga een wasje ophangen, nee geen babywasje nog!

Deel Deze Pagina