Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Leuk dat je even wat schrijft. Je hoeft je niet schuldig te voelen dat je alleen meeleest hoor en dan af en toe wat plaatst.
    Gaat het goed verder met je zwangerschap?

2. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Rian: die pijn komt wrs door het indalen van je kindje. Daar moet je schaambot even aan wennen. Na een week moet het minder zijn. Anders even met de verloskundige overleggen.

Daan: ze hebben echt geen idee wat het wat. Er is gesproken over een gesprongen poliep. Maar dat is nu niet te controleren. Pas na de zwangerschap. Dus ze weten het niet. Tot week 14 heb ik ook bloedingtjes gehad. Dus mogelijk houdt het verband met elkaar. Maar nu nemen ze geen risico meer.

3. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @cjpt, ik eet gewoon nog hetzelfde als eerst hoor. Probeer gewoon elke dag groente te eten. Ik eet nu wel meer in me zwangerschap maar dat probeer ik ook zo gezond mogelijk te doen! En trek in slechte dingen heb ik ook! En heb de laatste weken ook echt veeel honger!
    En ik denk dat ik maar voor de kip tandoori ga.

@Daan, zo jij hebt ook weer gereageerd haha! Gaat het met jou ook allemaal goed??

4. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Annie, kip tandoori is ook lekker.

Oh ja, vergeet helemaal iets over mijzelf te schrijven.

Nou, afgezien van wat indalingsweeen en pijn in mijn onderkantje (zoals mijn vk toch zo leuk zegt) gaat het lekker hoor. Kijk, natuurlijk is het slapen wat minder aan het worden en kan niet echt meer lekker zitten in de bank of zo. Moeite om mijn houding te vinden. maar voor de rest voel ik me wel goed.

Oeh, ben trouwens gevallen in bad. Nou ja, ik probeerde uit bad te komen en dat ging niet zo goed en toen gleed ik weer terug op mijn kont. Das was wel even schrikken. Pijnlijke buik, maar dat waren denk ik mijn banden. Heb er nu geen last meer van.
    Maar meiden, kijk aub met glibberige douches en badjes. Heus eng hoor!

Bedankt voor het vragen = lief.

Oh eh Hanna, mag ik voor 3 juli op de lijst om 09.15. Thanx alvast.

@melisa, ze weten het dus niet zo goed. Tja, dat kan ook nog natuurlijk. En geen risico's nemen is altijd goed vind ik.

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hoi meiden even een berichtje van mij: ben gisteren opgenomen in het ziekenhuis met weeën (die zaterdagavond al waren begonnen) en krijg nu weeënremmers en krijg vanmiddag mn tweede injectie om de longen te rijpen. Heel spannend allemaal maar ze zijn gelukkig positief over de baby, alstie komt dan komt het goed. Zodra ik nieuws heb zal ik het jullie laten weten.

Liefs

6. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Goedemiddag allemaal,
    Hier net terug van bloedprikken en yoga. Volgens mij is 33 weken wat laat voor het 2e bloedonderzoek, maar de gynaecoloog kwam er vorige week pas mee. Dus vanochtend naar het ziekenhuis, ik stond er om 8u, maar had al iets van 20 wachtenden voor me. Jakkie.
    Nu helemaal ontspannen van de zwangerschapsyoga (haalt alle naalden stress weer weg).
    Ik ga even bijlezen.

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Alice, jeetje meid, dat is vroeg! Fijn dat de berichten iig positief zijn en je nu in het ziekenhuis ligt, ze houden je vast goed in de gaten!
    Nou succes de komende dagen, het klinkt alsof je dus de 3e augustus mama gaat worden!

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Alice, jeetje even schrikken!! Nou goed dat je de injecties krijgt en dat ze positief zijn!! Heb je een buddy??

@Jessie, oh 20 wachtenden beetje jammer!! Nou gelukkig kon je daarna weer even ontspannen!!

Nou dames ik ga naar me werk, joepie. Tot vanavond!

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @Alice, zo meid dat zal even schrikken zijn geweest. Maar je bent in goede handen en je klinkt heel rustig. Hopenlijk doen de weeënremmers hun werk en als de longrijpers eenmaal zijn ingewerkt zal het ook wel wat druk wegnemen vermoed ik.

fijn dat je even wat laat weten. Hou ons maar op de hoogte. Ik duim voor jullie dat de kleine spruit nog even mag blijven zitten.

@Jessi, 33 weken is wat laat idd, maar het gaat alleen om rhesus en hb toch? Ga jij maar lekker ontspannen.

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Joehoe, hier ben ik!

Daan, lief dat je naar me vraagt... Ik heb wel trouw meegelezen hoor, maar zit in een reageer-dipje hihi. Ff geen zin, jullie kletsen zoveel :p Maar goed, zal de draad maar weer eens oppakken...

Ik reageer even uit mijn hoofd, wat ik nog weet (zal niet veel zijn hoor) Sorry voor de meiden die ik vergeet, maar beloof om nu weer wat vaker te reageren, dan is het ook niet steeds zoveel hihi.

Alice, dat is schrikken! Ik hoop dat je kleintje nog even lekker bij je in de buik blijft, is toch het beste he. En anders een voorspoedinge bevalling gewenst en een supergezond, lief, mooi kindje natuurlijk.
    hou je ons op de hoogte? (heb je een buddy?)

Nieuwe meiden, welkom hier!

Kattennaam, die van ons heten Timo en Mylo.

Annie, werk ze

Cjpt, rot dat je nu woensdag moet werken :(

Daan, fijn dat alles zo goed gaat. Hier ook hoor, ben bij de verloskundige ook altijd snel klaar hihi, ze vraagt hoe het gaat en ik antwoord met 'goed, op de normale kwaaltjes na dan' ;)
    Wel ff schrikken dat je gevallen was in bad, maar gelukkig niks ergs...

Oja, Hanna had nog voor me gependeld en er komt uit dat ik op 27 juli beval! Dus ook de datum die ik gereserveerd heb :p;)
    Verder alles ok, gister in de dierentuin geweest. Erg leuk en Youri vond het ook geweldig. Alleen ook erg vermoeiend voor mij.
    Vandaag gepoetst boven. Nu alleen nog beneden en dan ben ik weer een beetje bij. Oja en veel strijk :(

11. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    He MvY, reageerd dipje. Je moet je niet verplicht voelen om te reageren dan hoor. Maar meestal ben je zo vroeg van de partij(samen met hanna en petrabr) dus tja, dat ga je missen dan he. Nu was alleen hanna zo vroeg aanwezig (ook leuk hoor hanna, begrijp me niet verkeerd) en petra zit met d'r kont op rhodos (wat echt schandalig is :p)

Maar ennieweejs. Alles gaat dus goed en die pendel van 27 juli vind ik reuze interessant. Nu wil ik me eignelijk ook wel laten pendelen, maar durf niet zo goed. Stel je voor dat die pendel zegt: 14 aug. No weej dat ik daar zin in heb haha.

Heb trouwens wel geregeld dat beebje niet komt op 16 aug. Dat is de sterfdag van mijn vader. Lijkt me sterk dat dat gebeurd hoor, maar ja, als ze je gaan inleiden met 42 weken zit die kans er wel in natuurlijk. Dus heb dat ff laten vastleggen. Voor mij geen gelletje op de 14 aug :D
    Vk heeft trouwens beleid dat ze met 41 weken standaard een strippoging doen.

Nog steeds zoveel strijk? Bah zeg. Kom je er niet door of stapelt het zich zo snel op?

Heeft Youri nog wat leuks gefreubelt voor vaders? Vast wel op het kdv toch?

12. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    Alice, waarschijnlijk dus nummer 3... doe maar rustig aan maar als ik het zo lees heb je niet veel keuze....succes en ik hoop dat de baby nog even blijft zitten

Daan, was je erg geschrokken? Heb je blauwe plekken?

MvY, zou wel leuk zijn als het echt de 27ste gaat worden..

Kom net terug uit het AMC en alles gaat goed met de baby, zo'n 2650 gram nu, dus een flink kindje. Ze lag heel lief met haar voetjes te spelen. Verder ligt ze al wel ingedaald maar nog niet helemaal vast, vandaar last van mijn onderkantje (klinkt inderdaad schattig).
    Verder weer bloed geprikt voor mijn antistoffen en een afspraak gemaakt bij de anasthesist.

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hihi, ben wel benieuwd wat de pendel bij jou zal aangeven... Misschien ook wel de 27ste ;)

Wat goed dat je het hebt laten vastleggen dat je niet word ingeleid op 14 aug. Maar als ze al met 41weken beginnen te strippen zal het toch wel niet zover komen, maar je weet maar nooit he!
    Vind het wel spannend worden nu hoor, over 3 weken kunnen we al thuis bevallen :$
    En die strijk, pfff hou me erover op, die stapelt zich hier enorm snel op... Ik blijf maar wassen... En dan draai ik een stuk of 5 wasjes in het weekend en dat moet dan ook weer gestreken helaas. Achja, ga zo eens beginnen eraan.

Youri heeft op het kdv wat geknutseld voor papa. Een koffiemok en die heeft hij zelf met blauw/groen/geel bekliederd. Had ik ook voor moederdag gekregen, alleen dan met rose/paars. Verder niks gegeven hoor, ik weet nooit wat te kopen voor hem hihi.

Ga je vandaag nog wat leuks doen?

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ppa, fijn dat alles goed was hoor! En al 2650gram! Wauw hihi.
    Ben zo benieuwd wat mijn kleintje nu ongeveer weegt, maar zal het pas na de geboorte horen :(

15. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @ppa, was wel geschrokken ja. Want ik kan toch alles gewoon nog etc (van die dingetjes die ik me als praktisch hoogzwangere dan voor houd enzo). Heb het ook eerst niet aan Rolf verteld. had geen zin in gedoe. Maar toch maar gedaan. Nu moet ik hem roepen als ik uit bad wil. Tsssssssssssssssss, maar ik snap het wel.
    blauwe plekken in binnenkant van elleboog dat wel (van rand van bad), verders gelukkig niks.

Fijn dat alles goed was joh. Lekker flink beebje dus. Dat woog ik ongeveer met mijn geboorte (voldragen overigens).

@mvy, leuk toch zo freubelmokje. Youri en papa trots?
    Ja over 3 weken mogen we al thuis bevallen. JeeeeeeeeeeeJ, kom maar op! Mag van mij op 13 juli, want de 10e komt pas de kraamzorg voor intake en hebben we 's avonds een bruiloft en de 12 heb ik feest van mijn oma die 85 wordt. Daarna geen probleem meer.

Niks bijzonders te doen vandaag eigenlijk. Zit de hele ochtend al te vermelden dat ik in de tuin wil gaan werken, maar om eerlijk te zijn zit ik nog in mijn pyjama hier op het forum wat te struinen haha.

Arme jij met je strijk. Misschien ipv strijken wat meer vouwen? tis niet ideaal, maar het gaat wel wat sneller.

Jij nog wat bijzonders te doen vandaag?

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ben begonnen ermee, maar wilde toch nog even zeggen dat ik net het vluchtkoffertje in orde gemaakt heb :)
    Nu hoop ik dat ik alles er ongeveer in heb zitten (straks ff opzoeken wat er allemaal in moest) want bij Youri had ik het helemaal nog niet klaar! Ging ervanuit dat ik toch thuis ging bevallen hihi.

Maar kwam er nu dus wel achter dat ik in maat 50 eigenlijk alleen maar losse truitjes en broekjes heb, niet echt wat bij elkaar past. En het past ook net allemaal niet bij elkaar,wat een ellende dat ik daar niet op gelet heb...Dus geen eerste pakje eigenlijk. Dus moet toch nog even shoppen komend weekend ;)

Verder vandaag niks bijzonders.... Alleen poetsen, poetsen en nog eens poetsen haha.

17. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: heb je nog nieuws van Sweepy? hoe het nu met de jongens is?

18. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Nope nog geen nieuws. Zal even een mail sturen.

19. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Daan: okee... ben benieuwd... hoop dat alles goed is met de jongens en dat ze flink groeien!!

20. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ben ik weer...
    (Tijdens het strijken heb ik lekker veel tijd om na te denken he ;))

Was aan het denken, moet het vluchtkoffertje dan ook zeker meenemen als we een weekendje weg gaan he (17juli)?? Voor de zekerheid?

Zo, nu ga ik weer verder... Gaat lekker zo met de speculaasjes erbij en een lekker muziekje op! (en dan te bedenken dat ik voor deze zw.schap NOOIT streek, deed man altijd hihi)

Sweepy, ben ook benieuwd naar nieuws!!

Deel Deze Pagina