@muis ow vervelend als je start zo moet beginnen, ze had inderdaad wel even kunnen bellen. gelijk heb je dat je morgen gaat klagen hoor, en denk ook dat het te kort tijd is om nog over te stappen naar een ander kraamzorg burau. succes!!!
ey meiden wat is het rustig!!! zijn jullie allemaal aan het uitbuiken ofzo hihi. ik zit al lekker aan een koppie thee met koekie
Muis, nou ja dat vind ik ook echt niet netjes hoor. Ik heb Engels en Spaans gestudeerd aan de Vertaalacademie in Maastricht en in die talen vertaal ik dus ook. Doe het wel freelance naast mijn andere baan. Mieke, wat schrikken zeg! Gelukkig is het "maar" je rug! Ook heel vervelend natuurlijk. Alice, jeetje aan de weeënremmers! Hopelijk doet de longrijping goed zijn werk en blijft je kindje nog even zitten. Hebben jullie ook al eens nagedacht over de bevalling? Wat jullie bijvoorbeeld echt niet willen of niet zien zitten? Ik ben bijvoorbeeld echt panisch voor een keizersnede, dat lijkt me verschrikkelijk! Verder heb ik alle doemscenario's al gehad. Dat als het begint mijn telefoon het niet doet, dat ik mijn ex niet te pakken krijg of dat hij niet op tijd is. Dat de VK te laat komt of onbereikbaar is. Gelukkig woon ik maar 5 min van het ziekenhuis af dus daar kan weinig fout gaan .
Welpje, dat klinkt als een heerlijke eerste verlofdag. Alternatieven voor beschuit met muisjes heb ik niet voor je, ik ga erover nadenken. MvY, is je bospeen nog goed gekomen? Monique, wat vervelend dat de baby nog in een stuit ligt. Muis, wat raar dat de kraamzorg niet is gekomen Noa, het is idd erg rustig. Zal wel door het lekkere weer komen. Nita, ik ben op zich niet bang voor een keizersnede, maar ik ben bang dat het heel lang duurt. Dat ik 48 uur aan het bevallen ben ofzo. Het is 20 min rijden naar het ziekenhuis, maar daar maak ik me geen zorgen om. Moet toch zodra de bevalling begint naar het ziekenhuis.
@nita ow je hebt alles al bedacht hihi. je ex mag inderdaad wel goed bereikbaar blijven tegen die tijd hihi. gelukkig is zh 5 mij bij je vandaan bij mij ook ongeveer dus komt goed hoop ik hahaha. @jessie ow 48 uur nou zolang hoop ik er niet over te doen hoor hahahha. en het weer nou hier is het niet echt mooi nu. en zal je zien morgen moeten we weer tig pagina's bij lezen hahaha
Nou het is kip tandoori geworden en het was heerlijk!! Maar bedankt voor de tips!! @Monique, wat een eigenwijsje heb je zeg!! Toch strenger toespreken haha! Nou hoop dat beebje nog gaat draaien, want een 'gewone' bevalling lijkt mij toch ook prettiger dan een keizers nede. @Mvy, vervelend dat je weer moet shoppen!! @ollekebolleke, gelukkig was het goed met je kleine!! En mooi op schema! @Nita, ja ik denk wel veel na over de bevalling. Maar heb niet echt de angst dat het mis gaat ofzo, maar vindt het wel heel spannend worden nu!! @Muis, vervelend zeg dat ze niet op kwam dagen!! Ik zou morgen maar ff flink zeuren door de telefoon! Ik ga zo beginnen met de enveloppen schrijven! En oooh wat is mijn kleintje af en toe pijnlijk zeg... pfff hij schopt steeds op dezelfde plek, bij me maag ongeveer. En dat kan ie echt uren volhouden het doet echt zo'n pijn!! Geniet er zo van, maar wordt er soms ook zo gek van. Het is echt helemaal beurs. pfff..
Noa, jeetje zeg wat een schrik.... bloedverlies. Gelukkig hebben ze heel goed gekeken en was alles goed. Geniet maar van je verlof. Miekiepluis, voor jou nog maar 1 dag werken. Ook heel erg lekker zeg! Balen van je rug... ik snap dat je snakt naar vrij zijn. Alice, sterkte in het ziekenhuis!! ppa, fijn dat alles goed was bij je controle! Sjanienu, jij ook lekker aftellen tot je verlof Ik ben vandaag naar de Vk geweest. Alles was goed. Bloeddruk, bloeduitslagen en kindje Ze wist allee niet goed of de baby goed was gegroeid. De volgende keer gaan ze nog eens voelen en als ze dan nog twijfelen gaan ze een echo maken. Ik vind het allemaal prima. Wil best nog een echo
@annie het wordt een voetballer die kleine van jullie hihi. en inderdaadde bevalling wordt wel spannender nu het dichterbij komt
@hanna ik was niet de gene met bloedverlies hoor!!!! en ben al met verlof hihi. en mooi dat alles goed was bij de vk en ja dan maar hopen dat ze beetje twijfelen volgende keer dan kan je nog keer spieken hihi
EINDELIJK:mijn verlof is in gegaan.Vanmiddag de laatste uurtjes gewerkt. En het gelukt om mijn banner te plaatsen. Morgenmiddag een intake gesprek met de kraamzorg. Morgenochtend eerst de badkamer maar eens lekker soppen. Het huishouden staat wel een beetje op een laag pitje sinds ik het in mijn rug heb,maar ik hoef nu niet meer te werken dat scheelt. Heeft iemand alle kleertjes enzo al gewassen? Ik denk dat ik dat volgende week gaan doen. Ik moet nog een luieremmer aanschaffen en dan heb ik alles in huis. Ik wil ook nog een voedingsbh kopen.Ik heb er al een maar je hebt er wel 2 of meer nodig denk als borstvoeding geven goed gaat.
@Noa, ja me vriend zegt steeds dat ie later op hockey gaat , maar ik denk dat het toch echt voetballen wordt!!! Of kickboksen!!!
@Natasja, ik moet ook de kleertjes nog wassen, ga het weekend beginnen denk ik. En moet ook nog bh's kopen dan heb ik alles!!
even snel: Iedereen die in het ziekenhuis is geweest met voorweeen, bloedverlies, rugpijn e.d. dat zal wel even schrikken zijn! Ik hoop dat vanaf nu weer alles goed gaat! Iedereen die met verlof is: geniet er maar lekker van. Meiden die naar het verlof uitzien: nog even volhouden. Zelf voel ik me nog fit om te werken, maar ik heb dan ook een zittende baan. Ik kan as vrijdag de laatste dag werken, maar werk nog even door als het goed blijft gaan. Zo nu ga ik nog even met mn vriendje van mijn 30e verjaardga genieten....
@natasja geniet lekker van je verlof!!!! en hier zijn de kleertjes al gewassen en gestreken. en morgen dus intake bij mij zeiden ze zo'n 5 weken van te voren dus ik wacht hun telefoontje af. en denk inderdaad als je borstvoeding gaat geven dat 2 erbij wel handig zou zijn. @annie ow hockey!!!! doe maar kickboxen!!!!
meiden, ben ik weer. Had geen zin in eten, heb vanaf vanmiddag al een aanval van maagzuur, blegh. Net nu zijn de rennies op, maar heb toevallig wel melk in huis (heb ik anders nooit), dus probeer het daar maar mee te doen en morgen maar weer een nieuwe voorraad rennies halen. Hihi, was uit mijn pyjama toen ollekebolleke mij streng toesprak hihi. Ben ook nog in de tuin bezig geweest. Morgen maar even grasmaaien, had ik nu geen zin meer in. @Muis, wat raar zeg. Zonder even te bellen. Je kan nog wel switchen van bureau hoor als je dat wil. Zou eerst eens verhaal halen bij je huidige kraamzorgbureau. Geen stijl hoor. Verder weet ik het even niet meer.
@daan ow jakkes maagzuur en dan ook nog de rennies op!!!! hopelijk werkt de melk, morgen maar weer een nieuwe voorraad renies inslaan. en je was dus uit je pyama hihi. en oke vooruit je mag morgen het gras maaien hihi
Oh meiden, van mijn lijstje moéten staat het geboortekaartje op de hoogste prioriteit maar we kwamen maar niet uit de meisjesnaam.... Nu na een avondje namen noemen, nogmaals het lijstje dat we hebben opnoemen, krassen, wegleggen en herhalen zijn we er toch wel voor 99% uit. Terwijl we voor een jongensnaam het binnen no-time eens waren en legio namen hadden.
Daan, wat dacht je van in je pyama het gras maaien.... Ja zit hier echt op minimaal 10 rennies per dag, net heeft mijn man weer een nieuwe voorraad bij de AH gehaald Heb jij er ook in bed zo'n last van? Bijmij op mijn rechterzij is het veel erger dan op mijn linkerzij, maar op mijn linkerzij meer last van mijn bekken. Muis, wel slecht hoor, zou zeker bellen. Maar om over te stappen is het echt te laat... En als ze straks maar wel komen Lieke ga je of heb je nog iets leuks samen gedaan? Natasja, heerlijk en nu lekker genieten hoor... Hanna, wanneer mag je weer?
Noa, sorry, verkeerd onthouden dan . Ben een beetje in de bonen geloof ik..... Natasja, heerlijk hoor verlof. Geniet ervan!!! Welpje, fijn dat de meisjesnaam nu ook zo goed als vaststaat! Moeilijk hoor als je er niet uitkomt. Gelukkig was het bij ons op een gegeven moment gewoon duidelijk. Alhoewel we ook veel lijstejs hebben gemaakt. ppa, ik mag op de eerste dag van mijn verlof weer naar de VK... 13 juli. Zal zo weer even de lijst naar boven toveren!