hallo meisjes, wat ben ik toch heerlijk aan het genieten van mijn eerste verlofdag! nog maar 6 of 7 weekjes tot de bevalling. Ik vind het ook wel spannend worden en ik kijk er ook naar uit! @ nita, ik heb je geaccepteerd of hyves. Leuk om echte gezichten te zien! Geboortekaartjes, ik moet ook echt eens een keer aan de tekst beginnen. Heb nog geen idee!!! Wel al kaartjes besteld, maar nog geen proefdruk geregeld.. Word nu echt tijd. Kamertje is ook bijna klaar. Alle meubeltjes staan er. Nu nog inrichten. Het word zo mooi! ik kijk elke dag. Van het weekend verrast met een babyshower. Ook erg leuk om mee te maken. Ik was er helemaal stil van. Zo lief dat vriendinnen het hadden georganiseerd. Ik kwam thuis van boodschappen en toen waren ze er!! Hele huis versierd met roze ballonnen en iedereen had hapjes en kadootjes meegenomen. Ik heb echt een super dag gehad! Ik hoop dat ik dit ook voor een ander kan doen in de toekomst!
Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide) ============================================================================== Augustus 2009 Mama's! Afspraken: Juni: 23: DesireeK - 8.30 controle gyn, 8.40 echo 23: Roos controle VK 17.20 uur 23: Ginny controle VK 10.30 uur 23: Liefie controle VK 10.50 uur 23: Ginny bellypaint 15.30 uur 23: Cjpt controle 29: Annie22 comtrole VK 10.30 uur 30: Welpje controle vk 30: Petrabr controle VK Juli: 01: Tal controle VK 12.00 uur 02: Bloem controle VK 09.10 uur 02: Noa controle Vk 10.30 uur 03: Daan controle VK 9.15 uur 08: Nita controle Vk 15.20 uur 13: Hanna controle VK 13.45 uur 14: Welpje controle vk 16: Mega Babs controle gyn 18.40 uur 21: Welpje controle vk 28: Welpje controle vk Augustus: 4: Welpje controle vk 13: Mega Babs controle gyn 18.40 uur 20: Mega Babs controle gyn 18.40 uur Tal, Annie en Daan: jullie staan er weer bij!
Uitgerekend op: (Datum, Naam, Geslacht) 30 juli: Liefie - Jongen - Buddy = Elke 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim - Buddy = Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim Miekiepluis - Meisje - Buddy = Roos 02 augustus: Simmer - Meisje - Buddy = Jingi 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80 Fon - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend 05 augustus: Rian83 - Onbekend 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen - Buddy = Simmer 07 augustus: Kanela - Geheim Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY Assi - Meisje 09 augustus: Marina71 - Geheim - Buddy = Ginny 10 augustus: Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82 Roos - Meisje - Buddy = Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 - Meisje 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje Muis511 - Onbekend 14 augustus: Inkerbell - Onbekend 15 augustus: Debzie1984 - Meisje 16 augustus: Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974 Bos - Jongen Skatje - Jongen 17 augustus: 18 augustus: Verhip - Geheim - Buddy = Marieke1983 kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87 Aguamiga - Onbekend 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307 21 augustus: 22 augustus: Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny Megababs - Meisje 23 augustus: Fiona1987 - Onbekend 24 augustus: Ollekebolleke - Onbekend Mvja - Meisje 25 augustus: Petrabr - Onbekend - Buddy = Mik Morgenzon - Jongen 26 augustus: Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22 27 augustus: Elke - Meisje - Buddy = Liefie Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend Csillag - Meisje 28 augustus: mik - Geheim - Buddy = Petrabr Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje - Onbekend 30 augustus: Bloem1978 - Geheim Mumtobe21 - Onbekend - Buddy = Kim3 31 augustus: Corinne348 - Meisje 7 keer Geheim 11 keer Onbekend 22 keer Meisje 15 keer Jongen
Gezocht Buddy: Kanela Mvja BEVALLEN: (Mama - Geb.datum - Kindje(s) - Duur zw.schap - Tijd - Gewicht - Lengte) Worldofme - 24 mei 2009 - Sebastiaan - 30 weken? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? Sweepy - 30 mei 2009 - Simon & Lucas - 31 weken? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?
grrrrrrrrrrrrrr.....weer opnieuw beginnen: @Alice, spannende tijd zeg, hopen dat de kleine nog even blijft zitten. @Daan, doe je wel een beetje voorzichtig? ben zelf vorige week op het kinderdagverblijf met Pepijn in mijn arm van de trap gevallen (de laatse 5 treden) had gelukkig niks, maar ik mag van de leidsters niet meer zelf naar beneden lopen. @pluis, dat is schrikken. snel beter worden, bevallen met een pijnlijke rug lijkt me niet echt lekker. Vaderdag, Pepijn had een zonneklep met een gedichtje en een kunstige krabbel gefreubeld. Ik zat weer met tranen in de ogen, haha sentimentele tuthola...kan tegenwoordig om elke scheet janken.8) Ja een koffertje klaarzetten voor het ziekenhuis, en het bed op kratten, moet ook binnenkort weer. wat gaat het ineens snel zeg. jeeeeeeeee....nog 7 dagen werken....... @Welpje; Alternatief voor beschuit met muisjes: lange vingers insmeren boter en dan door de muisjes rollen, roomsoesjes dopen in gesmolten witte chocolade en dan met muisjes bestrooien(kun je van te voren al maken en invriezen, mits je weet wat het wordt natuurlijk) cake met slagroom en daaroverheen muisjes strooien. soepstengels in pasta dopen en dan in de muisjes(staat leuk in een glas, niet echt lekker om te eten)off.... muffins met glazuur en muisjes. je kunt ook bij de bakker een geboorte taart laten maken of bij de jamin geboorte snoepjes, cakes ed kopen...zo ideeen genoeg...? @Monique, ik ben ook een beetje bang dat onze beeb niet goed ligt, moet volgende week terug naar de vlk om te kijken of hij inmiddels is gedraaid ander moet ik ook naar de Gyn. ik heb geen zin in een keizersnee, en ook niet in het proberen te draaien...nare verhalen over gehoord. Ginny, wil jij mij op de lijst zetten voor 2 juli controle bij de vlk?
@ daan, nog iets gehoord vn sweepy? Hoe zou het toch met haar zoontjes zijn. Al enig vooruitzicht op wanneer ze eventueel naar huis toe mogen?
Fon wat gaaf zeg. Lekker verrast met een babyshower. Heb je nog leuke kaddootjes gehad? En er komt vast eenmoment dat je het voor iemand anders mag organiseren. Hihi, gras maaien in pyjama. @ppa, valt mee 's nachts. Heb het hoofdeinde standaard iets hoger staan, denk dat dat wel helpt. @Hanna, bedankt voor het er bij zetten.
hey meiden ben al een tijdje niet meer geweest.... wil het nu wel weer gaan bijhouden. heb wel wat pagina's teruggelezen maar niet alles. lees veel over maagzuur, en begin er zelf ook behoorlijk last van te krijgen. morgen eerst maar een doos rennies halen. hopelijk gaat alles goed met jullie ga nu douchen en dan nog even tv kijken liefs mik
Jingi, absoluut ideeën zat! Dank je wel! Zit dus aan muffins en aan een cake te denken. Kan ik vooraf al bakken (toch lekkerder dan kopen...), witte chocolade of glazuur erover met de juiste kleur muisje kan later. Fon, 'blij' om te lezen dat ik niet de enige ben die nog geen proefdruk/ geboortekaartje heeft uitgezocht. Ppa, sorry moet je nog even nieuwsgierig houden maar ben zó blij dat ik morgen nu eindelijk naar de drukker kan voor de kaartjes! Kan ik ook enveloppen gaan schrijven. Wel stukken minder dan die van jou, hihi! Zijn ze allemaal al geschreven bij je?
Wij gaan hier ook voor cakejes met muisjes. Ik koop gewoon van die kant en klare cakejes en als mensen komen even wat glazuur erop en de muisjes en klaar!! Ik zal het eens in huis gaan halen, weet toch al dat ik blauwe muisjes moet kopen!! Ik ben ook erg benieuwd naar de jongens van sweepy!!
@ daan, muziekmobieltje voor boven de box, een enorme luiertaart, kleertjes, sokjes, schoentjes en nog meer kleine kadootjes. Echt super lief! Ben je ook al met verlof? Wat dapper dat je ook nog aan grasmaaien doet. Ik vind dat te zwaar, dus begin ik er niet aan. Mag manlief doen. @ ginny, ik heb even in je foto's gespiekt. Echt super die fotoshoot. En je kamertje is ook echt cute! Ik heb dezelfde lamp!! Leuk is tie he. Heb je ook al een plaatje voor je bellypaint? @ mik, balen he dat maagzuur. Ik begin er met vlagen ook last van te krijgen. @welpje, ik ben soms echt last minute met dat soort dingen. niet echt handig als je ook nog eens besluiteloos bent door al die zwangerschapshormonen... haha
hallo, een vriendin van mij wil graag mijn buik beschilderen.. en zei dat ik maar even moest gaan rondneuzen op internet naar leuke ideetjes... vandaar nu mijn bericht: heeft iemand leuke ideetjes of plaatjes? alvast bedankt. groeten rian
Fon, zo ontzettend herkenbaar, haha! Zou het zo ontzettend fijn vinden om straks weer baas over eigen 'geest' te zijn.... Normaal totaal geen last van keuzes maken nu is het echt ja maar áls, of déze of, of.... Vreemd iets hormonen!
Hier ook nog geen geboortekaartje, we weten zelfs nog geen tekst . Maar morgenavond komt ex hierheen en dan gaan we er eens voor zitten. Ik heb een stuk of 3 leuke gedichtjes gevonden maar die zijn het gewoon nét niet. We weten wel al dat we een zwart-wit foto op de voorkant willen van beebje maar we moeten ook een reserve mocht een foto om een of andere reden niet lukken. Die roomsoesjes met muisjes is een leuk idee! Hoe lang van tevoren kun je die maken en invriezen? Leuke bezigheidstherapie tijdens het verlof. Ik zat ook al te denken aan muffins en die met chocolade bestrijken en daar muisjes op doen of bestrijken met blauwe glazuur maar die kan ik natuurlijk niet van tevoren maken..
Nita, lastig als je nog geen gedichtje hebt waarvan je gelijk zoiets hebt... dit is het. Succes met het uitzoeken. Het gaat vast wel lukken! Hier ook iemand die last heeft van de keuzemomentjes in het leven. Wij moesten bijvoorbeeld nieuwe tegels in de keuken.... wat moeilijk zeg... uiteindelijk heeft manlief gewoon gekozen en het is hele mooi geworden.
bellypaint - Google Afbeeldingen zoeken Rian: ik heb even voor je gegoogled... veel ideeen op internet!
@Nita, Maakt niet uit, als je het in je verlof maakt zijn ze nog lang goed hoor, als je ze maar direct weer in de vriezer legt. Hieronder staat hoe je het kunt maken: Benodigdheden: Diepvriessoesjes, reep witte chocolade, blauwe of roze muisjes. (als je de soesjes eerder wilt maken heb je ook diepvrieszakjes nodig) Beschrijving: De witte chocolade laten smelten, de nog bevroren soesjes in de chocolade dippen en daarna direct in de muisjes. De chocolade wordt door het bevroren soesje direct weer hard. Als je ze op vooraf maakt kun je ze per 6 in een diepvrieszakje direct weer in de diepvries doen.
Wat handig Jingi, bedankt voor de tip. Fon, wat een verwennerij zeg. leuk hoor. Nita, muffins kan je op die manier ook zo maken. En kan je ook invriezen. Hier nog evne een filmpje voor jullie. Om te janken. Ben ik ff blij dat ik geen amerikaan ben YouTube - Americans are NOT stupid - WITH SUBTITLES
@Muis511, nog iets gehoord?? Zou bij mij ook verkeerd vallen zoiets, zekers in deze situatie. Want als je straks gaat bevallen dan moeten ze er ook zijn! @Welpje, moeilijk he die namen! Hier denken we er ook sinds gisteren uit te zijn, nou maar hopen dat er geen twijfel gaat komen @Jingi, oh jeetje jij misschien ook een stuiter dus. Balen he. Ik probeer de enge verhalen zoveel mogelijk over te slaan maar valt idd niet altijd mee. Moeilijke is voor mij ook dat ik nog niet weet waar ik nou aan toe ben en daar kan ik slecht tegen