Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ginny, veel plezier met je bellypaint! Foto's!!!

Hihi...update was vooral heel lang..Sommie!

Daan, petje is ook goed hoor, ik ga gewoon die zon helemaal niet in. Heb net lekker even stukje gefietst, nu dat nog kan.. Straks heb je zo'n bowlingbal tussen je benen en dan is het voorbij... Excuse my french! Hihi!

Noa, ik hoop dat alles goed is met je meisje en met jou!

Ik ben een beetje huilerig vandaag merk ik, niet zozeer verdrietig, maar tranen komen al bij het zien van foto's van papa's met hun kruimel.. En nu heb ik de cd van Tarzan aangezet en zit ik weer te snikken... Gedoe, die hormonen..

Ga mijn koffertje inpakken! Oh, ja... Dat pakje wat ik in mijn koffertje doe voor ons meisje wil ik dat ze aandoen als ze geboren is, maar dat kan dan toch ook zo weer uit je kofferje gehaald worden als je gewoon thuis bevalt, toch?
    Zo lief, een pakje van LIEF!, hardroze met 'lief' in het wit erop, wit mutsje erbij...

Nou, nu ga ik echt wat doen!

( Oh, help..zakdoeken..."Jij woont in mijn hart" op de cd...Is ons tekstje voor het geboortekaartje...)

Liefs, Pluis

2. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Tuurlijk meissie kan dat. Hier hetzelfde hoor. Dat pakje zal aan.
    Hoezo twijfel je daar aan dan?

en tarzan............ja dat is echt huilmuziek.
    Zet maar 'van zo ver' op. Daar wordt ik tenminste altijd wel vrolijk van :)

3. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Sja...weet ik eigenlijk ook niet, maar dat is dan weer zo'n achterlijke gedachte.. Daar zit mijn hoofd vol van tegenwoordig...:D
    But thanks!

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Zo ik zit ook even!

Nou hopen dat de dames zin hebben in een middagdutje, liggen op dit moment nog vrolijk naar elkaar te roepen
    Zal voor Mirthe ook weer wel even wennen zijn als haar oppasvriendinnetje zo'n tijd niet meer gaat komen.
    Strakjes kunnen ze nog lekker even samen in de tuin spelen.

Wordt nu echt een spannende tijd hier he!
    Ben zo benieuwd wat we hier allemaal nog gaan meemaken.
    Druk maken over de bevalling doe ik niet, hoop alleen dat ik nog een keer natuurlijk mag bevallen.
    Ik weet deze keer wel iets beter wat me te wachten zou staan en dat scheelt wel.
    Al denk ik wel dat ik bij de 1e wee denk, o ja dit was een wee en dan 2 tellen later, o ja daarom waren ze niet leuk:D

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Hihi Pluis, hoort erbij zullen we maar zeggen he. Geeft toch ook niks.

Monique, ik hoop ook voor je dat je normaal mag bevallen dat zou fijn zijn he.
    Ik ben zo benieuwd hoe die weeeen aanvoelen. Of ik rustig ben of niet of bang of geirriteerd. Waar mijn vliezen breken. Hoe Rolf gaat reageren.
    en tja, dat is toch echt een kwestie van afwachten he.

6. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Zie je...dat lijkt me nou zo fijn om te weten! Oh, ja, zo voelde het... Nou, ja, komt goed!

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mvja, gelukkig alles ok met je hihi.

Fon, zal je straks eens doorsturen wat ik al heb van het kaartje :)

Ginny, oeh spannend die bellypaint. Heel veel plezier! En trouwens prachtige foto's van de fotoshoot. Had net even gespiekt!

Miekiepluis, zo emotioneel vandaag. Stomme hormonen ook. Gooi het er maar lekker uit hoor. En hier moet het eerste pakje ook uit het vluchtkoffer worden gehaald mocht ik thuis kunnen bevallen!

Monique, hopelijk gaan ze even slapen, dan heb je ook ff rust. Youri ligt op het kdv ook vaak te keten met zijn maatje daar hihi.

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou, heb hier liever niet dat ik denk 'oja zo voelde het' hahaha

9. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Dat moment komt toch mvy. Hoe dan ook. En dan zit je gewoon nog heel relaxed hier met ons te kletsen als afleiding. Dan bak ik ondertussen ook nog een taartje en we gaan ons helemaal gek maken wanneer we gaan bellen naar de vk, tijd van en tussen de weeen en natuurlijk wie als eerste haar kindje in de armen heeft hahahaha. Tja, als we dan toch op dezelfde dag gaan bevallen, kunnen we beter het 'nare' met het aangename combineren toch?

10. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja das waar Daan ;)
    Maar hoop dat het zo mag verlopen zoals jij het nu vertelt :p want bij Youri kreeg ik de eerste echte weeën pas toen mijn water net gebroken was en moest ik meteen richting zkh... Maar goed, we zien wel hoe het loopt.

Ik ga ff badderen...

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Daan, ook ik ben weer benieuwd hoor.
    Ik had echt zo'n stoere man, je kent dat wel grote verhalen op verjaardagen maar als ik met hem alleen was kon ik geen hoogte van hem krijgen.
    Maar tijdens de bevalling was hij zo goed, echt heel veel aan gehad!!

En een wee, tja..............
    Denk dat iedereen dat anders omschrijft, maar over een paar weken kan je erover meepraten;)
    Ik was blij dat mijn bevalling eindelijk was begonnen ( ik liep toen over tijd) en werd ook heel rustig en in mezelf gekeerd.

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Miekiepluis, als jij weeen krijgt weet je ook meteen waar ik het over had;)
    Ik herkende het de eerste keer eigenlijk ook meteen

@MvY, keten is idd afgelopen en ze slapen nu allebei!
    En ha ha, ga je deze keer bevallen dan zonder weeen??:D

13. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Daan, dat lijkt me een deal! Gewoon met zijn allen puffend achter het forum!! Hihi! Ik had inderdaad ook al bedacht om taart te gaan bakken als afleiding tijdens de weeen.. Sta je midden in de nacht taart te bakken...Hihi!

Ik ben gewoon benieuwd hoe dat voelt, een wee.. En waarschijnlijk na een stuk of 100 kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik daar ooit nieuwsgierig naar ben geweest... maar nu weet ik helemaal niks! En ik ben benieuwd hoe Erik is, mijn super-grote-lief...zit ik weer met tranen..
    Ik heb deze week beetje last van verlatingsangst geloof ik. Heb geloof ik al wel 10 keer gevraagd of hij wel bij me blijft enzo.. Ik vind het allemaal zoveel geluk! De allergrootste lief van mijn leven, een heerlijk huisje, een kindje op komst, waar heb ik dat geluk aan verdiend? Dat bedoel ik dus met achterlijke gedachten zeg maar...

Oh, en helemaal vergeten te melden, mijn appartement is per 1 augustus weer verhuurd!!! JOEHOE!!

Begin gewoon benieuwd te worden naar ons kleine meisje, hoe ze ruikt, hoe ik ben als ik haar vast heb, hoe ze er uit ziet...

Ik ga even lekker met een boekje op de bank hoor, even uithuilen.. Stom gedoe...

Liefs, Pluis

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Haha Miekepluis heeft niet helemaal haar dag zo te lezen! Knuffel voor jou meid! Gewoon even lekker toegeven aan die hormoontjes en dan jezelf even een trap onder het kontje geven. Zielige muziek afzetten en wat afleiding zoeken.

Oei ik ben blij dat ik straks naar de vlos mag en donderdag naar fysio. Ik heb zo'n pijn in mijn ribben en achter schouderblad dat ik echt van gekkigheid niet meer weet hoe ik moet gaan zitten/liggen. Normaal hielp lopen goed maar net ging ik een blokje om en kreeg ik ook nog fijne harde buiken. Dus al waggelend met ieniemienie stapjes over straat.
    Misschien hebben de vlos en fysio nog tips voor me...

Net een bakje vanille vla naar binnen gewerkt, had eigenlijk trek in chips maar heb mezelf voorgenomen dat deze week weer een gezonde week word. Hmmm.... misschien dat ik zo dan maar een klein bakje chips neem ipv met de hele zak op de bank haha.

Vroeger heb ik wat problemen met eten gehad, ben blij dat ik daar nu geen last meer van heb hoor begrijp me niet verkeerd, maar soms dan denk ik wel eens: waar is die discipline gebleven?! Toen kon ik mezelf makkelijk hele dagen eten ontzeggen... moet je me nu kijken haha, als ik eenmaal ergens trek in heb is er soms geen houden meer aan! ;o)

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Miekiepluis, ben eens benieuwd hoeveel taarten jij gaat bakken tijdens je weeen;)
    Je hoort dat wel he dat ze nog van alles doen tijdens de weeen, nou dat was er bij mij echt niet bij, moest er niet aan denken!
    En dat zijn geen achterlijke gedachten hoor, is heel normaal!!
    Je staat ook op een heel belangrijk punt in je leven.

En super dat je appartement is verhuurd!

@Cjpt, hier ook van de buien dat ik denk hebben hebben, eten eten
    Ben ook benieuwd dus of ik na de bevalling die knop weer kan gaan omdraaien

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ging die knop om na de bevalling van Mirthe? Of had je die buien toen niet zo?
    Ik merk aan mezelf dat de 30 weken bij mij echt een omslagpunt is geweest. Sinds ik 30 weken ben, lijk ik wel een ander mens. Lichamelijk en geestelijk. Heel raar dat dat zo snel kan veranderen!

17. kanela

kanela Actief lid

8 mei 2006
    115
    0
    0
    Jeetje zeg! Wat een hoop geschreven zeg. Komt zeker omdat er al veel met verlof zijn...
    Vanmorgen bij vk geweest. bloeddruk was goed en de laatste 2 weken niets bijgekomen. Das voor het eerst. Ben in totaal al 14 kilo bijgekomen. Bij mijn dochtertje maar 11 in totaal. maar ach...
    Gisteren een bellypaint laten zetten. Toch wel heel speciaal hoor. Ben er zo blij mee. Mooie foto's gemaakt die ik gebruik voor het kaartje. Heb het niemand gezegt dat ik het heb laten doen, dus..dus en extra verassing. Wilde het perse voor morgen gedaan hebben.
    Morgen is de dag van de vruchtwaterpunctie...slik...
    Nou vind ik die punctie het probleem niet hoor. Maar die week wachten op deeerste uitslag. Pfff... Als inieder geval maar die 2 stomme trisomieen (13 en 18) uitgesloten worden... Dan spring ik een gat in de lucht.
    Dus morgen moet ik in bed blijven... niets voor mij. Maar voor ons beebje heb ik alles over!
    Ga maar eens poetsen...heb ik morgen wat meer rust in mijn lijf.

Iedereen lekker genieten van het mooie weer komende week!

18. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Cjpt, nee helaas is de knop na Mirthe ook niet makkelijk omgegaan.
    Daarom baal ik nu aan de ene kant ook zo maar mezelf beheersen is ooooo zo moeilijk
    Ik was aan het lijnen net voordat ik zwanger werd van de 2e, dat ging redelijk
    Maar had nog dik 10 kilo meer bij toen ik zwanger werd
    Heb dus nog een uitdaging staan voor mezelf na deze zwangerschap

@Kanela, heel veel sterkte morgen!!
    Ik zal voor jou en jullie beeb duimen

19. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Monique, nou hopen dat die knop deze keer HEEL duidelijk aanwezig is en lekker soepel omdraait haha.

@ Kanela, succes morgen!

Net bij de vlos geweest en alles prima. Beetje jammer dat ze me vergeten waren en ik dus 40 minuten moest wachten voor iemand erachter kwam dat ik er ook nog zat maar goed.
    En jeeeeh babykindje ligt nog steeds met haar koppie naar beneden, niet ingedaald maar da's niet erg. Kontje ligt tegen mijn ribben dus vandaar de pijn.
    Bloeddruk nog steeds goed, hartje goed, gewicht 1 kg erbij dus in totaal 6 kg. Geen eiwitten in urine, dus helemaal goedgekeurd. Nu over 2 weken alweer!

Mag ik dus op de lijst voor een controle op 6 juli om 8.20 uur?

Zo en nu lekker pindasausje maken en marinade etc en dan straks lekker de BBQ aan!

20. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hoi meiden,

Hier effe een snel bericht van mij. Geen tijd en energie om op iedereen te reageren vanaf pagina 1203.... (je zal maar verlof hebben zeg, dan héb je 't toch druk!! :D)

Mijn man heeft ook vrij, en we hebben gisteren en vandaag lekker veel klusjes in en om huis nog gedaan. Morgen vertrekken we voor een ruime week richting Zeeland! Vrijdag en zaterdag zitten we bij Concert at Sea... ik heb er zo'n zin in! Kennen jullie Ed Kowalczyk, de zanger van de band Live? Die komt een akoestische sessie doen en een paar liedjes samen met Blof. Ik ben al jaren een grote fan van hem dus ik vind het zooooo gaaf!! :)

@alice: veel sterkte met je verblijf in het zkh, hoop dat je baby nog effe binnen blijft!
    @kanela: succes morgen!
    @noa: hoop dat alles goed met je gaat....
    @ginny: hoe was de bellypaint bij Jacqueline?

Ik hoop vrijdag 3 juli, op mijn verjaardag, weer te komen reageren.... en niet dat jullie opeens via mijn buddy Elke horen dat ik in Vlissingen lig te bevallen ofzo.... :(

Fijne dagen allemaal en tot over 1,5 week!

Deel Deze Pagina