Liefie, fijne vakantie meid. En zeker ken ik Eddie wel. Zei gisteren nog tegen Rolf dat ik eigenlijk geen idee had dat hij ook soloprojecten deed. Live is een geweldige band. wij zijn hier echte blof fans ook, dus ben eigenlijk stiekem wel jaloers. Veel plezier bij concert at sea. En laat ons niks horen van Elke, dan zwaait er wat hoor! Tot 3 juli. Have Fun!!!!
Hai dames Hier het buddynieuws!! Noa is meteen doorgestuurd naar het ziekenhuis, want ze dachten dat die kleine het niet naar haar zin had! En nu niks meer gehoord....... Ik zal haar zo smsen, hou jullie op de hoogte! Ga nu even koken, want straks weer zwangerschapsgym!
Thnx voor het buddynieuws Annie! Ik was net aan Noa aan het denken, duurde zolang... Hoop dat alles goed is met de kleine meid...
Pffffffffffff als dat zo langer doorgaat met Noa, dan gaan ze het kindje denk ik halen hoor. Ik vind het zo knap van haar dat ze er zo, ogenschijnlijk, rustig onder blijft. Doodeng als me dat zelf zou overkomen. Bedankt voor je buddiewerk Annie.
Buddynieuws! Heb haar net gesmst, ze is nog steeds in het ziekenhuis!! Ze smst als ze meer weet... En Daan idd, als het zo doorgaat laten ze die kleine niet meer zo lang zitten!
Oh bah en dan zit haar vriend natuurlijk ook nog op de boot! Nou ik ga hier duimen dat de kleine toch lekker nog even mag blijven zitten. Bedankt voor je buddie-werk Annie ;o)
Ohja, zou ze nu helemaal alleen in het ziekenhuis zijn dan? hopelijk is haar moeder bij haar of een vriendin...
vorige keer ging haar moeder mee, ben benieuwd of die weer mee is. Kind zal maar alleen zijn. Sneu. Tja en vent op de boot. Die je heb je dan extra nodig he.
ha meiden, jeetje, spannend voor Noa, dank voor je buddywerk Annie! Hopen dat beeb nog even mg blijven zitten... Liefie, Ik ben ZOOOO ontzettend jaloers!! Wij ( lief en ik) zijn alle jaren nog naar Concert aan Zee geweest en nu leek het ons niet zo'n goed idee, want je moet toch wel een hele dag staan zeg maar.. Maar doet zeer hoor, wij zijn echte Blof-fans! In maart nog naar concert geweest en het volgende concert is alweer gepland hoor!Heel veel plezier meis, geniet er lekker van!! Daan, ook een Blof-fan! Grappig! CJPT, 6 kilo? Mijn hemel, wat weinig zeg! Lekker voor jou! Ik ga morgen weer naar de verloskundige ( vergeten door te geven!) en hoop dat ik nog onder de 90 kilo weeg... ik ben nu 11 kilo aangekomen.. maar dat is ook netjes vind ik, en ik liep zaterdag met mijn mama in het dorp en ik heb wel 4 keer te horen gekregen toen ik vertelde dat ik al 34 weken zwanger was dat ik een heel mooi, bescheiden buikje heb! Ik ga lekker in de tuin hangen met mijn lief meiden! Fijne avond en tot morgen! Ben benieuwd of we nog iets horen van Noa...misschien toch straks nog even inloggen... Liefs, Pluis
HĆ©, kzie dat mijn buddy er ook is...vast nog aan het typen..haai Roos! Hihi! Sja, man op zee, brrr...hoop inderdaad dat ze niet alleen is, onze Noa!
Noa smst net dat ze naar huis mag!!!! Jeej... Dus ze zal straks wel ff op de site komen denk ik. En dan horen jullie het wel. hehe wat een stress...
Hey meiden, Hoi buddy!!! Ik was inderdaad even snel aan het lezen. Hier is het de afgelopen dagen weer een stuk minder vandaar ook even geen reactie op iedereen. SORRY!!! Vandaag heeft mijn vriendinnetje mij en Ivan op sleeptouw genomen naar het strand en ben ik ondanks elk half uur in smeren toch verbrand. Helaas! Net weer bij de VK geweest en aangegeven dat ze ons meisje er van mij uit mogen halen. Ik kan gewoon niet meer en ze loopt toch ver voor in ontwikkeling en groei. Ik meen het natuurlijk niet maar het voelt wel zo. Ik had gister mijn jank dag en vandaag ging het gelukkig weer redelijk. Wat fijn dat Noa weer lekker naar huis mag. Annie ontzettend bedankt voor het buddy nieuws. Miekiepluis/buddy: volgende keer wat laten weten horen engerd ) Oh ja, met ons meisje gaat alles goed in mijn buik. Ze ligt alleen nog steeds in stuit waarschijnlijk en ik b en gister een aardig slootje vocht plotseling verloren dus ik moet nu een boterham zakje in mijn slipje doen en als het plakt dan is het afscheiding en als het vloeiiend is moet ik de VK bellen vanavond nog en dan moet ik door naar het ZKH om het te laten controleren. Ik hoop maar op afscheiding als ik dan toch zou mogen kiezen. Veel liefs van mij.
hoi meiden daar was weer!!!!!!!! nog rond hihihi. was om 14,10 bij de verloskundige en was meteen aan de beurt. bloeddruk werd gemeten en even geluisterd naar der hartje. die deed het meteen gelukkig. maar omdat ik haar toch zo weinig had gevoeld moest ik toch weer door naar het zh. ik kwam aan de dokter stond al te wachtten op me, en mocht meteen door naar de verloskamer. en werd weer aan de ctg aangesloten. en de hartslag was niet erg hoog rond de 100. dusja ze zij voorlopig blijf je even hier liggen dus bel maar iemand op die je gezelschap komt houden. nou gelukkig was me zus in het zh die was bij haar vriend op vistit dus die kwam bij me. na 2 uur aandat appartaar begon het te piepen en te doen. bleek dat ze niks meer konden registreren. nou ik was meteen in paniek. maar gelukkig ze was der weer. heb uurtje beneden mogen doorbrengen en mocht ik weer aan het apparaat om te kijken. na uurtje wisten ze wel genoeg en mocht ik mee naar de poli. kreeg ik een hele uitgebreide echo!!!! hoofd werd gemeten, en der buik en benen. buik was wat aan de kleine kant. en daar bij invergelijking was der hoofdje weer iets groter dus ik maakte me zorgen en stelde de vraag als ze wel gezond zou zijn. dat was zou ze zij anders hadde ze dat gezien met de 20wk echo . maar ze zij de ene heeft nou eenmaal een kleiner lichaam en lange benen of anders om. ze zij dat apparaat kan alleen gemiddeld meten dus ja.maar hoefde me gelukkig dus geen zorgen te maken. vruchtwater werd gemeten, en bij haar buik was het wat minder maar voor de rest was het goed, de navelstreng is ook doorgemten kwa voeding en dat was ook in orde. ze konden dus niet bedenken waarom ze zo rustig kan zijn. ze zij het zal wel bij het kindje passen. maar ze besloten dat ik toch naar huis mocht maar dat ik wel 2x in de week langs moeten komen voor de ctg om haar goed in de gaten te houden, en ze zeiden dan ben je zelf ook gerustgesteld ze zij hier wordt je ook niet vrolijk van. nou inderdaad niet. heb nog wel een beetje gelachen bij de echo. ze ging alles meten en mocht uitgebreid kijken naar me meisje. toen zeiden ze hier is der kontje dus ik maakte der opmerking hangt gelukkig niks tussen nog, dus toen liet ze me het duidelijk zien ze lag met haar benen wijdt en het is nog duidelijk een meisje hihi. heb wel beetje terug gelezen en bedankt voor de lieve berichten. en me vriend weet nog van niks dus hoop dat hij nog belt en anders spreek ik hem morgen. ow meiden me meisje mag van mij komen met 37 weken.
Hallo Dames, Jeetje Noa, wat zal je geschrokken zijn. Wanneer komt je vriend aan? Daan, ipv kleursof in de champie gebruiken we kir ( bij een jongen zou je prima blue curacao kunnen gebruiken) Op deze manier kan je ook cava of prosecco gebruiken, is toch veel goedkoper. Roos, spannend, en meteen een nieuwe handige truc. Miekie, fijn dat je verlof is begonnen en gewoon even lekker emo van je geluk genieten hoor, beter tranen van geluk dan van verdriet. Mijn beste vriendin is bevallen van haar zoontje ruim 9 pond. Morgen op bezoek. Vanavond nog even bij een kennis op verlaat kraambezoek. Dus tot morgen
Oh Noa, ben blij dat je weer thuis bent! Fijn dat het toch 'goed' was met je meisje, wat zul je geschrokken zijn zeg... Doe maar lekker rustig aan nu hoor! Roos, oei dan hoop ik ook voor je dat het gewoon afscheiding is hoor... Laat je nog wat weten? Ppa, gefeliciteerd met de geboorte van je vriendin's baby!
@mvy ik ben zeker geschrokken!!! en dat merktte die zusters ook in het ziekenhuis ze vroegen meteen waar is de vader? ik zo nou op zee. dus ja ze begrepen me gelukkig dat ik me nu helemaal zorgde maakte. ik ga zeker rustig aan doen
@ Noa fijn dat je weer thuis bent en alles goed gaat! En goed dat je nu 2x pw mag langs komen, al is het maar voor je eigen gemoedsrust! Ik vind het zo mooi om te lezen dat iedereen hier zo begaan is met elkaar! Je kan merken dat we elkaar inmiddels toch al een aantal maanden volgen en dat we allemaal de bezorgdheid begrijpen als er bij iemand iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik ben benieuwd hoe het over een paar weekjes gaat hier als de 1 na de ander met buddie-nieuws moet komen haha. @ Miekepluis, geniet maar lekker van al je geluk meid! Ik begrijp je wel, ik kan soms ook om me heen kijken en denken: zou ik nog gelukkiger kunnen zijn? Al bijna 9 jaar een lieve vriend, schattige huisdiertjes, leuk huis, mooie auto, schatten van ouders, paar hele lieve vriendinnen, geen financiƫle zorgen en dan gaat ook onze grootste wens binnenkort nog uitkomen! Soms gewoon eng he?! Laten we er maar lekker van genieten. Oh en over die 6 kg, ik ben 1.60 m en normaal weeg ik rond de 60 kg. Dus het zou ook wel erg zijn als ik 1 van de vrouwen was die 20 kg aankwam. Dat is een 3e van mijn lichaamsgewicht!! Mijn vriendin "zeurt" er nog wel eens over dat het niet eerlijk is omdat zij bijna 20 kg was aangekomen maar die vergeet voor het gemak dat zij 1.80 is en dus veel meer lengte had om dat gewicht over te verspreiden! Zo ga nog eens een bakkie vla pakken en dan lekker plat want mijn rug wil niet meer. Slaap lekker allemaal en tot morgen!