Hier even helemaal er door heen. Misschien vinden jullie het niets, maar ik ben behoorlijk pissig. We zouden vanavond uit eten gaan, is inmiddels al weer anderhalf jaar geleden en eindelijk zou het er dan van komen. Had me er vreselijk op verheugd. We zouden een beetje op tijd gaan, rond een uurtje of 5-half 6. Komt man eindeijk eens om half 4 uit zijn bed zeilen, gaat op bank liggen en daar vrolijk verder slapen. Zo rond half 5 heb ik de hoop maar opegeven dat er nog wat van zou komen. Zeg meneer doodleuk, Ja we gaan donderdag wel. Ik heb een beetje hoofdpijn. Ja gvd, had je gister maar wat ruster aan moeten doen met de wijn! :x Echt ik ben zo pissig. meneer komt al weken rond 2 - 3 uur uit zijn nest donderen en ik mag het huis aan kant houden en de kar trekken. Gaatie ook nog doodleuk vragen wat er is en neemt vervolgens brood en soep en ligt inmiddels weer op de bank. Ben er echt helemaal klaar mee. Wat een eikel, kan em wel wat doen! Nou, ik hoef niet meer. Dacht nog een gezellige avond te hebben met zijn tweetjes. Nou die is wat mij betreft verpest. blegh, dat wilde ik even kwijt!
Kwam even spieken en wil even kort reageren. Noa, pfff! Wat een spanning zeg! Hoop dat jullie meisje het goed blijft doen en dat je niet weer zo in de stress hoeft te zitten. Fijn dat ze je nu goed onder controle houden. Roos, oei, spannend. Hoop voor je dat het gewoon afscheiding is... Lijkt me trouwens erg prettig, zo'n boterhamzakje in je slip.... Eddie rocks! Fijn om live (hihi, dubbelzinnig) te zien! Kan me niet helemaal voorstellen hoe dat samen met Blof is, maar... dat doen ze met andere grote artiesten ook vaak wel leuk. (Long december) Veel plezier en tot 3 juli!
Cjpt, ja leuk he hoe bezorgd iedereen is over elkaar. Vind het ook echt een leuke, gezellige groep! En over het gewicht, daar heb je helemaal gelijk mee natuurlijk. Hier ook veel rugpijn de laatste dagen Voor de geinteresseerden, heb nieuwe buikfoto's in album! Heb net een geboortekaartje besteld en Daan, het is niet die ene geworden haha. Was het zo zat dat we nog niks hadden! Heb nu een 'kant en klare' besteld zeg maar... Ben benieuwd.Hoop dat ze de tekst een beetje doen zoals ik het wil hihi. Als je nieuwschierig bent stuur je maar een pb'tje
@cjtp vindt het ook lekker hoor dat ik weet dat alles goed gaat als ik 2x inde week mag, maar ze doen het ook om haar extra inde gaten te houden. en inderdaad iedereen is begaan met elkaar en zometeen moeten we om de haverklap buddy nieuws neerzetten hihi. dan volgen de kleintjes elkaak snel op hoop ik. geniet van ej bakkie vla en hopelijk voelt je rug morgen beter aan. en ja als je klein bent is het inderdaad balen als je 20 kilo aankomt. imaarja iedereen komt verschillend aan he. ik had het toevallig aan de gynecoloog gevraagd omdat ik nu ong 4 kilo was aangekomen. of dat kwaad kon voor me meisje omdat je gemiddel wel 10 kilo aankomt. toen zeiden ze nee hoor zolang de moeder niet afvalt en het kleintje goed groeit is er niks aan de hand.
Dag meiden, Even kort berichtje van mij. Ben te moe om te reageren de laatste dagen. Nog 1 dag werken, dan verlof! Ben er wel klaar voor. Vandaag een ' zwangerschapsverlof-lunch' gehad in een lekker tentje vlakbij kantoor met de hele afdeling. Erg leuk en een erg lief kadootje gehad. Verder volgende week verhuizen, ook daar zijn we druk mee. Heb er wel erg veel zin in, zijn er nu al zo lang mee bezig. En na vrijdag, dan gaan we over, kan ik eindelijk uitrusten op onze nieuwe bank! Heel fijn Voel me naast de regelmatige vermoeidheid wel OK. Wel steeds meer last van symfyse, als het erger wordt ga ik na fysio. Nu ongeveer 13 kilo aangekomen. Was altijd behoorlijk slank en voel me logger dan ooit. Vind het best veel, maar weet ook weer niet waar het zit naast buik en borsten (ok, en een klein beetje benen en bips ). Iedereen zegt dat ik zo mooi zwanger ben met alleen een ronde buik. Ach ja..daar hou ik het ook maar op. Hoop dat het er straks heel snel weer af is!! Nou, ik lees gelukkig vooral positieve dingen, maar ook wat mindere. Noa sterkte en iedereen voor wie het zwaar wordt ook! Kanela veel succes met je punctie!
Bah, Daan, da's niet leuk. Grrr... soms snappen mannen er ook niets van! En dan ook nog oorzaak drank??!! Ik zou hem even flink dwarszitten vanavond, even hormonen op hem loslaten! Hoop dat hij snel inziet hoe vervelend dit voor jou is. (Help hem anders even door toch het een en ander uit te leggen, wil hier nog wel eens helpen. Bovendien hebben mannen niet altijd door hoe het is om -hoog-zwanger te zijn volgens mij...) Lekker je favoriete muziek flink hard aanzetten en meezingen misschien??!! (Hihi, misschien net dat ene nummer waar hij een pesthekel aan heeft??!!) Oohhhhh... wat ben ik slecht....
@daan jeetje wat lullig helemaal als het al zo tijd geleden is. ik snap je reactie goed hoor!!!!. maar mag ik vragen hoe het kan dat hij al weken rond 2-3 ze bed uit komt. mij vriend als die thuis is begint hij on half 8.en snap dat je er nu ook geen zin meer in hebt voor een gezellig avondje uit. dikke knuffel. @mvy ik ga ff spieken in je album hoor!!! @nyn ik hoop ook dat ons meisje het goed blijft doen en ik niet meer hoef te stresse daar wordt je egt gek van pffff.
Nou meiden, als jullie nog meer laten-we-daans-man-even-flink-dwarszitten-ideeen hebben be my guest. Voorlopig zit ik alleen mezelf maar dwars met mijn opgekropte boosheid. Ben nog wel steeds in bezit van grote laptop en dat stoort em wel geloof ik. :x:x:x
@mvy mooie buik hoor!!!! @daan nou lekker in je bezit houden hoor de grote laptop, laat hem maar het heen en weer krijgen
Oh trouwens.... vergeten, maar wil Kanela nog heel veel sterkte toewensen voor morgen en we gaan voor een positieve uitslag! We wachten met je mee, meid! Kom hier maar van je af praten als je dat oplucht.
hmmm de vaat wasser luidruchtig uitruimen als je open keuken hebt maak zo irritante lawaai werkt hiet wel vaak.
@ Daan: nou, ik zou ook heel pissed zijn hoor, wel voor minder ook! Hoe kan het dat hij zo laat uit bed komt? Moet ie niet werken? Zijn gedrag klinkt mij niet echt normaal of gezellig hoor, zou daar ook zeker geen genoegen mee nemen (ken het hele verhaal niet natuurlijk, maar zo klinkt het nu).
@kanela succes morgen en we steken allemaal een kaarsje aan voor de goede uitslag van jullie punctie.
ja ik ben gekke henkie niet hahahhaa. Ook nog een van die dingen waar ik vreselijk over kan uitweiden, maar ik lekker niet doe. maar natuurlijk bedankt voor het meedenken. @Noa, even voor jou. Fijn dat alles goed was meid. En dat je 2x pw nu aan het ctg mag. Toch geruststellender dan zelf de boel in de gaten houden. @mvy, mooie buik, begint ook al iets te zakken heb ik het idee he. heb je dat zelf ook?
haha, ja dat heb ik net al gedaan. Idd open keuken. Vond ie niet leuk idd. Oh en zijn contract is ontbonden ivm crisis, dus zit al een tijdje thuis. Vandaar dat meneer denkt dat dat een vrijbrief is om laat uit bed te komen.
Thnx Noa! Idd Kanela, veel succes morgen! Zal aan je denken en hoop goed nieuws! Daan, hmm moeilijk ik pest mijn man nooit (A) hahaha. Nee maar nu serieus, hou die laptop zo lang mogelijk in bezit en verder gewoon negeren, als dat lukt? Meiden, ik ben ervandoor mijn favo series zijn er weer op. Misschien dat ik erna nog even online kom... Anders morgenvroeg. Ga morgen met schoonzussie naar een speeltuin met de kids, leuk!
Veel plezier mvy met je favo series en morgen natuurlijk. Kanela, heel veel succes morgen met je punctie. Denk aan je.
@daan zeker fijn dat ze me nu zelf in de gaten houden 2x per week ipv dat ik het zelf moet doen. en de vaatwasser optie was dus al gebruitk. en ow balen dat ze contract was ontbonden maar inderdaad dat is geen vrij brief om zo laat je bed uit te rollen vooral niet met 34 wek zwangere vrouw in huis, ik zou morgen lekker vroeg gaat stofzuigen enzo hihi. @mvy veel plezier met je series en morgen natuurlijk in de speeltuin!!