wat een creatieve mensen allemaal... optreden hier, musical daar... ik kijk er wel graag naar en zing ook graag mee maar daar laat ik het maar bij, hahaha ben hier al ruim een week beroerd. vorige week donderdag mijn stem kwijt geraakt, niet schor, nee echt nits meer. dit duurde tot en met zondag. daarna echt griep gekregen, nu al vanaf vrijdag praktisch alleen maar mijn bed gezien. mijn zoontje ook niet echt lekker. kan geen adem door mijn neus meer halen, oren dicht en koorts. bij elke nies en hoest voel ik steken..... weet iemand of dit kwaad kan? dus mijn man is echt aan het zorgen. zo even genoeg zielig gedaan
Wat leuk die website! Ik ga Daan78 ook even een pb sturen. Ppa, ik denk dat het geen kwaad kan maar ik maak me ook druk om iedere nies en kuch die ik doe. Haha net in de auto ook heel rustig over drempels enz. echt erg.. Deedtje, gelukkig is het bloeden gestopt en hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid. Heel veel sterkte meis!
Hoi dames! Ik zou ook graag op de augustus-lijst willen komen te staan, maar hoe werkt dit? Moet ik iemand een PB-bericht sturen? Liefs Jeanine
Alle nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd! Deedtje en lieke ik hoop van harte met jullie dat het gewoon niets is! Voor velen onder ons is dit DE week van de eerste intakes + echo's. Ik moet vrijdag! Ik ben alleen al opgewonden van het feit dat ik een datum voor een echo zal krijgen! Liefs aan iedereen!
@Sjanie, als je de onderstaande gegevens even aan daan78 (topicstartster) PB't dan zet zij je op de lijst! * Datum waarop je hoogstwaarschijnlijk uitgerekend bent * Leeftijd * Hoeveelste kind * Of je mee doet met moeder voor moeders * Ziekenhuis of thuisbevallen * Borstvoeding of flesvoeding
@ wup: maar veel krijgen al een echo. Ik alleen maar intake. Ik mag wel om 12.15 met een vriendinnetje voor haar echo. Misschien kan ze m dan ook even op mijn buik zetten
Ik krijg in januari bij mijn intake ook weer een echo. As vrijdag krijg ik hem nog in het ziekenhuis. Heeft jou vk ook eigen echo apparatuur?
Ik heb ook echt weinig kwaaltjes, alleen mijn borsten en wat sneller moe. Geloof ook bijna niet dat er echt wat groeit in mijn buik. Kan echt niet wachten tot een echo. Volgens mij heeft mijn verloskundige geen echo,wel jammer,maarja ik moet eerst nog een afspraak maken voor een intake!
Mogge dames! Ik vroeg me af of er al nieuws was van Deedje en Lieke. Maar ik zie dat ik nog wat te vreog ben ( zit op mn werk). Ik kan ook niet wachten tot de echo. Ik ga na het nieuwe jaar een afspraak maken. Ik hoop dat mn rozijn t tot dan in elk geval nog volhoudt ( en langer natuurlijk). Ik heb zo'n idee dat t een hele fijne kerst wordt! haha tot later!
Goedemorgen allemaal. Zo weer een hoop bij te lezen allemaal. Veel nieuwe zwangeren, van harte gefeliciteerd allemaal. Ik ben helemaal gelukkig zwanger nu. Erge krampen zijn weg, misselijkheid is wel begonnen gisteren. Verder ben ik ontzettend aanhankelijk en knuffelig. En (.)(.) zijn nog steeds enorm en gevoelig. Misschien maar eens voor een nieuwe bh gaan kijken. En gisteren hadden we een afscheid vna een collega die met pensioen ging, die moest huilen. Snel even weggekeken anders krijg ik ook tranen. Ben normaal niet emotioneel. Las al dat verschillende dames zijn wezen shoppen en dat anderen dat niet willen omdat het evt. mis kan gaan. Ik wil vooral denken aan dat het gewoon lekker blijft zitten en ben er dus heerlijk mee bezig. Ben wel heel nuchter van mezelf. Mocht het mis gaan is dat natuurlijk heel jammer maar zou het achteraf ook zonde vinden dat je de eerste weken niet hebt genoten. En spulletjes blijven altijd goed. Wij gaan nog niet uitgebreid shoppen maar zijn al wel aan het rondkijken naar kamertjes enzo op internet enzo. Voel me op een of andere manier nog niet zo thuis in zo'n winkel. Misschien met een grote buik straks wel.
Goeiemorgen allemaal! @Sweepy: ja dat hadden wij gisteren ook. We liepen door de Prenatal en ik had echt het gevoel dat iedereen me liep aan te staren van: ehm waar is je buik?! Internet vind ik voor nu ook even leuker haha. Nou ik ga vandaag ook de VK maar eens bellen. Heb 7 jan. mijn 1e echo bij de gyn maar even informeren of ik wel al een intake moet plannen met VK. Fijne dag allemaal! Gr. Cindy
vraagje he: ik heb het idee dat mijn haar anders zit (beter valt ) sinds ik zwanger ben maar heb ook het idee dat het eerder vet word...normaal had ik noooit vet haar, maar als ik het nu een dag niet was is het meteen vet bovenop. hebben jullie dat ook?
Hallo dames Ik zie dat jullie al op pagina 90 zijn, maar ik stort mezelf er maar even tussen.... Ik heb gisteren en vannochtend (een paar dagen voor NOD) positief getest. Aan de ene kant blij en gelukkig, aan de andere kant zo onzeker omdat het zo pril is dat ik mijn banner nog niet eens durf te veranderen... Wat zouden jullie doen? even wachten of mezelf al vol in het zwanger zijn storten? Ik had eigenlijk niet eens een test nodig om te weten dat het deze ronde raak was, maar het geeft wel een stukje bevestiging. In ieder geval felecitaties aan alle augustus mama's.
Hoi Bos, Ik weet het niet, heb wel eens gehoord dat je haar inderdaad veranderd maar juist dat het slapper word... Hou je het trouwens een beetje vol? Ik zie dat je een paar maandjes geleden een mk hebt gehad, hoe gaat het dit keer met de zenuwen? Gr. Cindy
Mogguh meiden, Hier een gammel Pluisje! Heb totaal geen energie en zou wel ter plekke kunnen slapen... Gisteravond ook mijn frietjes moeten bezuren en een nachtelijk bezoekje aan de wc gehad... Merk dat mijn lijf/kruimel vet niet zo op prijs stelt! Meiden, ik nies en proest en hoest me al 3 weken suf en mijn kruimel zit nog steeds, ik voel ook die steken hoor! Maar omdat je spieren allemaal wat strakker staan voel je dat ook beter! Ik heb ook de hele dag het gevoel dat ik hele zware buikspieroefeningen heb gedaan... Maar ook dat hoort erbij! Ik las dat een aantal meiden al druk aan het shoppen zijn, lief en ik heb besloten dat voor het eerst te doen op 7 januari nadat we de kleine kruimel hebben gezien... Dus nog ff wachten! Gisteren het nieuws aan mijn beste vriendinnetje vertelt, die was helemaal door het dolle heen, erg leuk! Ik ga proberen de dag uit te zitten meiden, Liefs, Pluis
Sweepy, zo denk ik er ook over meid. Lekker zo positief blijven hoor en bij de Prenatal ga je je vanzelf thuis voelen Cindy, dat gevoel had ik de vorige keer ook, toen ik beetje buik had, buikband om, jas open en flink pronken in de winkel Bos, yep dat heb ik ook met mijn haar! Flipper, gefeliciteerd en welkom Die banner moet je maken als je er klaar voor bent, maar het gaat je wel helpen het te geloven Hier een goede nacht gehad, heerlijk geslapen en op dit moment is de misselijkheid weg. Heb ook wel rustig aan gedaan met opstaan. Hopen dat het vandaag zo blijft
Flipper, vroege positest zeg! Ik zou zeggen, verander die banner en begin met geloven! Mijn test was een week geleden en ik geloof het ook nog steeds niet! EN IK BEN SUPERRRSAGGOOOO!