Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hier ook heel snel vet haar en kan dr juist helemaal niks mee!

2. zicht

zicht Niet meer actief

al 7 weken zwanger :)

al vind ik echt dat de tijd zo langzaam voorbij gaat.
    Ik krijg 29 dec pas mijn eerste gesprek met de Vlos. Ik kan echt niet wachten !

3. zicht

zicht Niet meer actief

Mijn haar zit eigenlijk best wel goed!
    Verder helemaal geen klachten. OOk niet misselijk ofzo.
    Twijfel soms zelfs of er uberhaupt wel iets aan het veranderen is.
    Alleen aan mijn ()() merk ik dat er iets veranderd. Die zijn aan het groeien en ietwat overgevoelig. Maar vind dat niet zo erg hoor.

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ik heb standaard dagelijkse ruzie met mijn haar, dat is jammer genoeg niet veranderd ;)

waar ik van baal is dat de chagerijnige buien beginnen te komen.. afgelopen 2 weken was ik zo vrolijk! heb nu een beetje met mijn vriend te doen :)
    gelukkig gaan we 27-29 dec lekker 3 dagen in een hotel in groningen zitten.. lekker samen weg, dat hebben we wel nodig.

@Cindy: ik zag dat je bij de vk's een vraag hebt gesteld over vermoeidheid: ik herken je verhaal helemaal! ik werk nu vooral thuis en dat is echt super fijn zodat ik wat langer kan slapen, want ik sta doodmoe op elke dag. het hoort erbij maar fijn is het niet.

Leuk dat sommigen al snel een echo krijgen, ben jaloers ;)

Shoppen ga ik in januari doen, als het uitverkoop is. via het blad "zwanger" van wij jonge ouders heb ik een kortingsbon voor kleren bij de prenatal dus dat is ook wel handig.

meer mensen die zich voor wij jonge ouders hebben aangemeld? je krijgt gedurende je zw.schap en het eerste jaar van je kindje het blad gratis.

5. Marieke1983

en oh ja, morgen komen ze eindelijk van MvM! :D

6. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Marieke, ik heb me wel aangemeld bij prenatal ja voor dat blad. Nog niets binnen. Maar ik vind zowiezo prenatal heel duur, dus zodra ik strax in Ierland zit gaan we de Penny's leegkopen ;)

Ik ook morgen Mvm! Das toevallig.
    Vergeet niet je ochtendurine in de koelie te zetten!

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Marieke,

Ja ik word er echt gek van! Het begint nu op mijn werk ook wel een beetje voor problemen te zorgen omdat mijn manager er blijkbaar nog nooit van gehoord heeft dat je je zo moe kunt voelen.
    Die zegt gewoon: je hebt weekend gehad dus dan ben je toch uitgerust?! Ze heeft zelf nog geen kinderen ofzo. Heb al geprobeerd of ze soms ooit Pfeiffer heeft gehad (dan kon ik het daarmee vergelijken) maar dat had ze ook niet gehad.

Ik heb wel in overleg met haar de komende tijd wat vrije dagen opgenomen en met de feestdagen erbij en het feit dat ik vanaf januari 4 dagen ga werken moet het wel goedkomen. Maar vroeg me wel even af of het normaal is dat het zo erg is.

Oh ik ga me ook even aanmelden bij jonge ouders dan!

Cindy

8. Marieke1983

mijn vriend begreep er eerst ook niks van, snapte niet dat ik na een sinterklaas feest niet naar huis wilde rijden (want ik ben zw, dus mag niet drinken, kan dus rijden zodat hij kan drinken :evil: ) ik durfde niet te rijden vanwege mijn vermoeidheid. heb toen artikelen uitgeprint over moeheid in de zw.schap en toen snapte hij het wel.

maar met je baas gaat dat een beetje lastig natuurlijk. wel raar dat ze er niet veel begrip voor op wil brengen! :(

@Blurry: goed dat je dat zegt van de ochtendurine, zou er zelf niet eens aan denken ;)
    hoe laat komt ze bij jou? bij mij om 13.00uur. zal daarna een foto van de test in mijn album zetten!

9. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Hier komt de MVM om 11.00 uur. Dus evengoed wel vroeg, maar dan ben ik allang wakker. Ik zal ook de test in mn album zetten morgen als ik m heb.

10. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja tis een beetje een aparte die baas van mij ;o) Verder super lief hoor, maar kan soms erg zwart-wit denken. Iets kan wel of het kan niet. En hier heeft ze nog niet van gehoord en dan begrijpt ze het niet.

Ach, ik hou mijn mond maar zoveel mogelijk. We zien elkaar niet veel de komende weken door al die vrije dagen enzo. En vanaf januari krijgen we er iemand bij hier op de vestiging en dan haalt dat gelijk de druk een beetje bij mij weg omdat alle aandacht naar die nieuwe gaat. Kan niet wachten ;o)

11. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    CJP, dat zou een hoop schelen ja. Ik heb ook zo'n zus die denkt dat als zij er nog nooit van gehoord heeft dat t niet bestaat. Maarja.. draait wel weer bij. Zo moest ik ook aan mn zwager duidelijk maken dat zn opmerking: om zwanger te worden hoef je er alleen maar overheen te gaan, zo moeilijk is t niet"niet echt gewaardeerd werd aangezien wij al dik een jaar bezig waren en anderen hier op t forum nog wel veel langer.

Maar wat niet weet wat niet deert. Dus laat maar gaan ookal doet t af en toe wel zeer.
    Vooral als je niet wilt laten weten dat je al een jaar bezig bent..

Om een lang verhaal kort te maken; succes met je baas!
    haha

12. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jongens! Ik heb kaartjes besteld voor de 9-maanden beurs in Februari! Via Prenatal nu 4 euro goedkoper! Lekker suf... Maar zo leuk om daar nu legaal te mogen rondneuzen!
    Ik vind het inderdaad erg gek nog om een zwangerschapswinkel binnen te wandelen...Voelt nog zo onwerkelijk allemaal, ik kan het nog niet echt bevatten dat ik zwanger ben! De klachten en dat streepje op de (inmiddels 5e... :oops: En laatste hoor!) zwangerschapstest vertellen het wel, maar verder...
    Ik ga maar weer eens naar de wc...voor de 5e keer vanochtend... Zucht.. :D
    Liefs, Pluis

13. aguamiga

aguamiga Actief lid

9 nov 2008
    178
    0
    16
    Wijchen
    Ik wordt ook mama in augustus! (de 18e als ik goed gerekend heb)
    Als alles goed blijft gaan natuurlijk, ben er pas gerust op als ik het hartje heb zien kloppen, tot die tijd blijft het erg onwerkelijk..
    2 dagen voor NOD positief getest, en sinds die tijd nog een stuk op 4 tests gedaan volgens mij, omdat ik het zo nu en dan echt niet kan geloven.
    Het was ook heel snel raak, in ronde 3 al, terwijl we gedacht hadden dat het wel even zou duren, we weten het nu een week maar we zijn nog steeds een beetje in shock ;)

5 januari voor het eerst naar de VK, een week of drie daarna krijg ik de eerste echo zei ze (was het maar vast zo ver!) en ik heb me ook al netjes aangemeld voor MvM.

Errug moe en ook al wel wat last van m'n buik, er zijn nu gewoon al broeken die ik haast niet meer dicht krijg dus dat beloofd wat, als het zo doorgaat loop ik over een maand in positiekleding.... :(

Groetjes,
    Aguamiga

14. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja dat hebben wij ook wel meegemaakt. Wij waren bijna 2,5 jaar bezig en je wilt echt niet weten wat wij voor opmerkingen naar ons hoofd hebben gekregen! En zelfs als je dan vertelt wat er allemaal mankeert waardoor het langer duurt... dan nog weten ze daar rotopmerkingen over te maken!
    En het ergste is nog dat ik weet dat als de tijd straks komt dat die mensen te weten komen dat ik zwanger ben ze gaan zeggen: zie je nou wel, jullie hebben je voor niks drukgemaakt... ik hoop dat mijn hormonen dan iets rustiger zijn dan nu hahahahaa.

@ Miekiepluis; als alles goed gaat dan ga ik ook! Misschien moeten we daar maar een meeting houden want ik denk dat we niet de enigen zijn die daarheen gaan! Tis ook zo'n mooie timing voor ons, je bent dan net die onzekere weken door!

15. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Ik zag de korting idd van de 9-maanden beurs, maar heb er niet zo veel behoefte aan..
    Als iemand graag die korting wil hebben mag ze die van me overnemen...

16. Marieke1983

hey Aguamiga gefeliciteerd en welkom!

als we een aug mama meeting gaan organiseren op de 9 maanden beurs kom ik ook! :D

17. bapsie

bapsie Niet meer actief

goedemorgen dames,

ik ga ook naar de huishoudbeurs en dus ook legaal naar de 9 maanden beurs :)

hier heel moe verder valt t mee, net geprobeerd afspraak te maken voor een echo maar moet 's morgen tussen half 9 en half 12 bellen geloog ik dus morgen nog een poging :)

hier 6 weken bereikd, ben helemaal happy op naar de 7...

18. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Lijkt me gezellig, een augustus-mama's meating! Gaan er ook augustus-papa's mee?
    Mijn lief gaat wel mee namelijk....
    Oei...zo vies ik chocola vond vorige week, hoe lekker ik het nu vind...Gelukkig maar 1 chocolaatje gekregen als traktatie vandaag...hihi!
    Liefs, Pluis

19. Gusam

Gusam Niet meer actief

@babsie hier ook de 6 weken bereikt, we lopen gelijk.

wanneer in februari is de 9maandenbeurs en waar en hoe duur zijn de kaartjes?

hoe is het nu lieke en ik bn even de andere naam kwijt?

XXX Gusam

20. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Je banner zegt 5 weken en 6 dagen...

Deel Deze Pagina