Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gusam

Gusam Niet meer actief

mijn banner klopt soms niet dan moet ik even naar de beebie site en nu klopt hij weer wel.

XXX Gusam

2. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    ach, die ene dag...
    Als ie maar blijft plakken toch? haha

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

maar 6 weken staat weer iets beter, voor mijn gevoel an.
    maar het allerbelangrijkste is dat de kleine zich goed vast houd.

XXX Gusam

4. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey meiden,

Wat is er weer veel gekletst! Haha wel zo gezellig!

Ik kreeg gisteren een stroom schok toen ik de deur bij ons open deed. Op hetzelfde moment kreeg ik een flinke kramp in mijn baarmoeder. Sindsdien heb ik best veel last van krampjes en steekjes in mijn buik/baarmoeder en richting mijn liezen. En dat terwijl ik zo'n week nergens last van had, ik voelde niks meer! In de eesrte week had ik juist last van die krampjes. Ik had mijn vraag bij de verloskundige gezet. Zij gaf aan dat het kan zijn dat je lichaam went aan het Hcg. Maar sinds die schok en flinke kramp is de kramp niet meer weg gegaan. Gelukkig heb ik geen verlies gehad van bloed oid.

Weten jullie of het nu mis is? Maak me best wel zorgen eigenlijk. Oh ja ik voel sinds gisteren ook weer een beetje mijn borsten.

Liefs Nikkie

5. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Nikkie, als je je zorgen maakt zou ik een arts bellen. Hier zitten geen deskundigen op dit topic.

6. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hoi Nikki,

Ik heb er nog nooit van gehoord dat dat een miskraam kan veroorzaken. Dus ik zou je voor nu niet teveel zorgen maken (weet dat dat zo goed als onmogelijk is ;o)

Misschien heb je de kleine spruit gewoon even wakker gemaakt en laat hij nu even weten dattie er nog is haha.

Oh nog maar 4 uurtjes, morgen lekker vrij! Heerlijk!

7. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Hallo dames...

Vanmorgen via de huisarts naar de gyn gestuurd..

Inwendige echo gemaakt waar helaas niets meer op te zien was!

Ons vermoeden is bevestigd, het is dus echt een miskraam!

Tuurlijk is het heel vervelend en rot, maar anderzijds denken wij: Liever nu dan over een paar weken! Moeder natuur doet gewoon zijn werk!
    Dat heb je nou eenmaal niet in de hand!

Jullie allemaal een fijne tijd gewenst!
    En als ik een dezer maanden weer zwanger mag zijn kom ik jullie dat zeker even melden!

Liefs

8. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Deedtje, wat vreselijk meis! Ik wil je veel sterkte wensen en hoop dat jullie wens snel in vervulling gaat!

All@ ik heb geen bloedverlies gehad, stellen mijn krampen dan toch niets voor? Ik hoop het

Liefs Nikkie

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

oh nee Deedtje! ook al is het de natuur het is toch kl*te.. :(
    veel sterkte!

@nikkie: ik heb ook veel last van krampen en steken, vooral in mijn rechterlies. volgens de vk hier op het forum is het het groeien van de bm.

10. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey Marieke,

Maar wat ik zo typerend vind, is dat ik eerst een week heel veel voelde aan steekjes enzo. Toen een weekje ongeveer niks. En sinds die schok onafgebroken krampen en steekjes heb.......

Liefs Nikkie

11. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nikki waarom bel je niet even met een VK? Ik weet niet of je je al ergens had aangemeld? Je klinkt heel erg bezorgd, dus waarom zou je niet even bellen en zeggen; ik wil me graag aanmelden voor een intake over een paar weken en heb voor nu even een dringende vraag. Zou me verbazen als ze je niet even te woord staan.

12. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Cin, ben morgen ook vrij. Heerlijk! Nog een paar uurtjes.. Ff doorbijten.

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

ik heb geen gedult meer, ik zit me nu te bedenken op hier naar de ehbo te gaan en te zeggen dat ik hevige krampen heb om een echo te krijgen (schaam schaam) ik wil het hartje zien.
    is dit stom van mij?

XXX Gusam

14. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Gusam dat vind ik inderdaad om te schamen.

Deedtje veel sterkte meid! Wat oneerlijk :(

15. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Nog even veel sterkte aan Deedtje gewenst. Wat moedig hoe je er over schrijft..

Hier gaat het met ups en downs. Vanmorgen heb ik me nog nooit zo beroerd gevoeld. Ik liep door de supermarkt en ik kon gewoon geen eten meer zien! Vleeswaren, rode kool, groentes... Ik word er nu weer misselijk van als ik het op schrijft...!

Maar goed. Onze verzekering is nog een gedoe, dus helaas geen echo om mee te nemen naar huis, maar gelukkig wel alvast een intake. Voelt wel zo fijn. Rot verzekering. Rot land. Als ik terug ben vertel ik jullie meer over wat/hoe/waar, want het is nogal een vreemde situatie en ik wil niet dat iemand er achter kan komen op die manier. Even geduld nog ;)

Verder voel ik me nu wel weer goed. Zijn jullie ook zo spastisch met banners/websites met foto's en informatie? Ik heb al 5 banners :$ en probeer steeds meer info te vinden over hoe groot mijn krum al zou kunnen zijn. Als ik zo en zo reken dan is hij eigenlijk misschien al zo groot. Etc.

Ow, trouwens, wanneer je 5 weken en 3 dagen zwanger bent, zit je dan niet eigenlijk in 'week 6', zoals dat op veel websites staat? Warboel in me hoofd, sorry ;)

Liefs en blijf lekker genieten tussen de vele wc bezoeken door ;)

16. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

9 aug 2007
    2.252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Ik heb mijn vraag ook even gepost bij de verloskundige. ik moet nog een reactie krijgen. Wel heeft ze bij en ander gereageerd dat een elektriciteit schok geen kwaad kan! Ik vind het alleen raaar dat ik daarna krampen/steekjes heb. Die had ik in mijn eerste week ook. Deze voelen hetzelfde aan. Maar vind het wel typisch. Ik wil niet te paniekerig overkomen. Daarom wacht ik nog even met te bellen. Verder hou ik me vast aan de gedachte dat stroom geen kwaad kan en dat die krampen erbij horen, toch?

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja 5 wkn 3 dgn is week 6.

Had je al gekeken op vaderschap.org? ook zo leuk om vorderingen te kijken. :)

18. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Ja leuk! Ik ben op vaderschap.org al 5 weken en 5 dagen zwanger! Zo lang ben ik nog niet zwanger op mijn banners, hoeraa! Ook ben ik nu opeens op de 14e uitgerekend :S We zullen maar zeggen dat niemand het precies weet ;)

19. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Hallo dames,

Deedtje, wat vreselijk, heel veel sterkte gewenst! Ik vind het heel knap en moedig dat je er zo nuchter onder bent.

Nikkie ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Zolang je geen bloedverlies hebt is er niks aan de hand. Dat de krampjes tegelijk begonnen met die schok is denk ik toeval. Ik heb zelf ook heeeeel vaak schokjes van de deur etc, maar ik heb begrepen dat dat geen kwaad kan.

Gusam, foei! Ik vind dat niet kunnen... maar wie ben ik.

Gentle, jammer dat je geen echo kunt krijgen voor de kerst. Misschien kun je het in de kerstvakantie bij een nederlandse vk doen als je dan in NL bent? Snap heel goed hoor dat je verder alles nog even voor je houdt. Vertel na je vakantie maar aan ons over je 'rot land'.... ;)

Allen: de negenmaandenbeurs lijkt mij ook leuk. Kan me alleen niet voorstellen dat m'n man ook mee wil... Als ik toch ga en jullie gaan een meeting afspreken dan wil ik wel even komen, lijkt me wel leuk.
    Waar is het eigenlijk? En welke datum? Kan ook zelf even googelen natuurlijk...

Nu ga ik weer gauw verder werken! Heerlijk dat sommigen van jullie morgen vrij hebben. Ik moet de heeeeeele week werken, maar dan heb ik wel volgende week de hele week vrij!

20. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Cindy, was jij al bij de Vk geweest?
    Anders eens vragen of ze je ijzer even willen testen, dat kan er ook mee te maken hebben

Miekiepluis, je banner staat al op 7wk en 3dg, volgens mij mag jij het echt wel gaan geloven hoor ;)

Aguamiga, gefeliciteerd en welkom
    Die broeken had ik ook al, maar is nou gestopt.
    En anders gewoon lekker shoppen hoor

Nikkie, denk niet dat jij je zorgen hoeft te maken hoor
    Je bloedt verder toch niet?
    Kan het niet zo zijn dat je spieren even zijn samen getrokken door de schok en dat je daardoor nou de steekjes weer voelt?

Deedtje, sterkte meid!
    en kom je maar weer vlug laten zien hier ja met goed nieuws

Gusam, ik zou dat niet doen hoor!
    Ook al heb je een hartje gezien, weet zeker dat je dan paar dagen later weer gaat twijfelen of het nog wel goed gaat
    Gewoon proberen om op jezelf en je kruimel te gaan vertrouwen

9 maandenbeurs, wel een goede tip, bij mijn 1e zwangerschap ook geweest.
    zal eens even kijken wanneer het is

Deel Deze Pagina