Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Skatje, gefeliciteerd met je verlof!! Eindelijk rust ;)

Jessie, hier afkomstig uit zuidelijk Limburg.

Daan, goeiemorgen!

Melisa, bij Youri ook alles gedaan om de katten eruit te houden. Van aluminiumfolie tot balonnen. Hielp niks. Toen Youri er eenmaal was gingen ze er niet in liggen. Behalve als hij er niet in lag, zo'n boxkussen is natuurlijk heerlijk zacht. Heb ze er steeds uitgejaagd en nu liggen ze er nooit meer in!!! (ja laatst een keertje weer wel, gekke kat) Dus ik denk dat het vanzelf wel overgaat, gewoon blijven wegjagen en voordat het kindje er is nog geen boxkleed erin (ivm haren).

Uhhhhhhh.

Net boven gepoetst. Nu ff pauze en dan beneden. Dat is wat meer werk. Dan heb ik ook nog strijk staan. Geen zin in.
    Ben zo aant balen dat we komend weekend weg gaan, ik moet nog een aantal dingen samen met mannetje doen qua huishouden (zolder opruimen etc) en dat kan dus alleen in het weekend. Maar komend weekend dus niet en het weekend erna ben ik 39 weken dus wie weet of het dan nog kan... Maarja we zien het wel....

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Weet je wie ik al lang niet meer heb gezien hier??
    Kim... Zou alles ok zijn met haar?

3. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Goedenmorgen Dames,

Ik heb een paar dagen niet gereageerd omdat ik het heel druk had... Ik heb wel bijgelezen maar het is op het moment veel te veel geworden om te reageren...

Van het weekend werd tot overmaat van ramp Sven ook nog ziek. Slaap ik nog redelijk wordt hij om de haverklap wakker :$ Moet ik weer regelmatig mijn bed uit om em te troosten.
    We hebben even de woonkamer een metamorfose gegeven. Behang van de muur en er een nieuw kleurtje op... Is helemaal mooi geworden al zeg ik het zelf.
    Ben wel helemaal kapot, vooral na weer zo'n bijna niet slapen nacht. Ik hoop eigenlijk wel een beetje dat Sven het ook zo ervaren heeft zodat hij vanmiddag nog even wil slapen ;)

Voor de rest alles goed hier. Ook al hebben mijn bekken me laten voelen dat ik nog steeds erg moet uitkijken met wat ik doe. Heb ook wel last van de zelfde kwaaltjes als de meeste hier... O.a. Misselijk, voorweeen, harde buiken, enz...
    Maar dat hoort er nu eenmaal bij de laatste weekjes... Het gaat nu wel heel erg hard he dames...
    Ben zo benieuwd naar alle kids en ook naar de namen....

Iedereen een hele fijne dag en geniet van het weer( voor het weer te warm voor ons wordt) ;)

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Joepie, ik heb net een Kindekeklein hangwieg gekocht via internet :D die wilde ik zoooo graag hebben. Er zit alleen geen hemeltje bij maar ga hem proberen zelf te maken (iemand tips??? :(;))
    Nu maar hopen dat ze hem snel opsturen en hij snel hier aankomt hihi

5. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    @MvY, bij jou hielp het dus niet. Gelukkig weten ze er nu uit te blijven haha. Ik denk dat het bij de onze ook wel meevalt hoor. Ze is bang voor alles wat lawaai maakt, tja en wat doet zo'n baby..........

Jij dus weer aan de poets geweest? Enige wat ik tot nu toe aan huishoudelijke klussen heb gedaan is de vaatwasser aanzetten. Ga zo even de badkamer aan pakken en was van de lijn halen haha. Dat hangt er al vanaf vrijdag, oeps.

Is Youri op het kdv vandaag?

Moet de zolder echt, echt, echt gebeuren? Of kan het ook nog uitgesteld worden? (wat ik niet verwacht uit je bericht te lezen haha)
    Je moet ook nog een beetje relaxen meid. Ben eigenlijk blij dat je aankomend weekend opgehoepeld bent. Dan ga jij je even lekker een weekend laten verwennen en kan je niet poetsen.
    Maar ga je wel missen hoor. Oeh en misschien krijg schoonzus wel gelijk ;) Dat kan ook nog.

@Desiree, ai Sven ziek. Hoop dat hij vanmiddag nog even lekker kan doorhalen. Zou mooi zijn toch?
    Wat voor kleurtje heb je op je muur?

Hier ook nieuwsgierig naar alle baby's en de namen. En de bevallingsverhalen :D

Wie mis je eigenlijk MvY. Kim of Mik? Want Mik is hier een paar dagen geleden nog geweest geloof ik.

Oh een hangwieg, dat vind ik zo mooi zeg. Geen idee alleen hoe je wiegbekleding moet maken??? Hier is dat voor mij gedaan.

6. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Daan: Ja dat hoop ik zeker... Ik heb het vermoedde dat dat wel gaat lukken. Maar ja met kinderen weet je het nooit ;)
    Onze muren waren paars/bruin en een beetje lila... Nu is alles ligt terra... Heerlijk fris kleurtje :) ben er super blij mee :D

@mvy: Ik hoop ook dat ie snel opgestuurd wordt kan je em ons showen :)
    Met het maken van een hemeltje kan ik je helaas niet helpen...

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Desiree, wat een durf. Ik wilde hier namelijk ook wel een kleurtje op de muur, omdat we veel natuurtinten in huis hebben met teak meubelen en een donkerbruine bank, maar ben heel veilig voor creme gegaan.

Terra is mooi.

8. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Daan, oh je bent dus blij als ik er niet ben :$
    Hihi leuk is dat ;)
    Nou de zolder moet eigenlijk echt wel gebeuren, het is daar zo'n zooitje. En de kraamzorg moet erop dus wil het wel een beetje fatsoenlijk hebben :)
    Youri is heerlijk naar het kdv ja. Hij is alleen op donderdag de hele dag thuis. Vind het wel lekker, kan ik ook rustig poetsen en rusten. En moet het toch betalen. En Youri vind het superleuk met andere kindjes spelen enzo dus ja waarom niet he.
    Maar als er van het weekend wat gebeurd moet je me wel smsen he, dat weet je ;) doe ik ook dan ;)

Ben ook zo benieuwd wie nu als eerste volgt om te bevallen...

Ik mis Kim. Heb net ff teruggezocht, nickname was kim3. Ze is van maastricht. 22 mei voor het laatst online geweest.

Hihi die was is wel goed droog nu als ie al van vrijdag hangt :p

Desiree, wat vervelend dat Swen ziek was. Is hij nu weer beter?? Ik hoop het!

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Oh met Kim is alles goed, heb haar babysite nu voor me en die is wel bijgewerkt!

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, ik ga je heel erg missen echt heus waar.

Tuurlijk doen we sms-en :)

Jij hebt zeker je wasgebeuren op de zolder? Dan kan ik het me voorstellen.

Ben trouwens wel benieuwd of we allemaal leuke kraamhulp krijgen.

Nou snap ik gerust dat het fijn is dat Youri gewoon lekker naar het kdv blijft gaan. Jij hebt ook je rust nodig (lees die laatste zin eens even goed, poetsmevrouw :p)

Ah, fijn dat het met kim goed is.

11. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Daan: Ik vond het ook wel heel spannend hoor. Maar het is heel mooi uitgepakt. Alleen onze bank (creme leren bank) past niet meer in het plaatje maar die is toch aan vervanging toe ;)

@Mvy, Ja hij is gelukkig weer goed opgeknapt... Vind het altijd zo zielig als die kinderen ziek zijn. Gelukkig voor hem was het de eerste keer dat ie echt koorts had. Ik hoop ook dat ie maar niet meer ziek wordt. maar ja je hebt het niet voor het zeggen he ;)

Zo'n zolder zijn van die dingen waar je vreselijk van kan gaan balen als het niet op tijd aan kant is.. Ik hoop dat het jullie nog op tijd gaat lukken...

12. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Goedemorgen meiden,

Heerlijk uitgeslapen op mijn eerste echte vrije dag :D
    Tot 9 uur, en dat is best lang sinds ik zwanger ben. De buren zijn het huis aan het verbouwen, maar door het getimmer ben ik gewoon heen geslapen.

ppa, ja, mijn man is heel goed geslaagd. Tassen vol!
    Ik heb niks voor de baby gekocht... ik ben sterk geweest hahhahaha. Wel nog even gekeken bij de Bijenkorf, maar ik ga nu eerst maar eens goed kijken wat ik allemaal al heb en waarschijnlijk ga ik ook nog een heleboel krijgen...

cjpt, leuk dat je oma er zo van geniet!

Ginny, gefeliciteerd met de 36 weken :)

Skatje, heerlijk verlof!!! Geniet ervan he!

MamavanYouri, gefeliciteerd met de 37 weken. Ben je van Youri thuis bevallen?
    Leuk dat je een hangwiegje hebt gekocht. Ik kan je helaas geen tips geven over het maken van een hemeltje. Daar heb ik echt geen kaas van gegeten.

DesireeK, hoe gaat het nu met Sven? Is is al weer een beetje opgeknapt?

Ik ben ook erg benieuwd naar wie nu als eerste gaat bevallen, naar de namen en de verhalen.
    Het gaat nu echt opschieten he!

Ik ga hier nog even wat doen. Even stofzuigen, want die kleine poesjes maken veel vies!
    Vanmiddag ga ik naar de vk. Ik ben erg benieuwd wat ze gaat zeggen over de groei van de baby.

Groetjes, hanna

13. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Als het goed is krijg ik een kraamhulp die ook een eigen paard heeft... Dus dat is altijd leuk :) Toch wel handig een vriendin met een eigen kraambureau ;)

@Hanna: Ja gelukkig wel...

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik jou ooooook hoor :p
    Achja waarschijnlijk gaan we zaterdagmorgen pas (Danny moet miss vrijdagavond nog ff werken) en we komen zondagavond alweer terug dus...
    Ja heb het wasmachine op zolder. Maar sinds kort ook de kattenbak, en mijn katten houden het dus nooit netjes daar. Verschrikkelijk. Maar goed, de kraamzorg moet er dus heen om de was in en uit te laden hihi.

Ja ben ook benieuwd naar de kraamzorg. Vorige keer hadden we een wissel. Was niet leuk.

Desiree, achgerm dan is het helemaal sneu he als het de eerste echte keer is. Sven is toch ook 1.5 ongeveer of niet?

15. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik las dat mijn buddy/Miekiepluis mij miste.... :)

Ik lees wel een beetje mee maar sinds mijn paardje op de boerderij staat heb ik het wat (les erg) drukker omdat ik haar in de ochtend buiten zet met de ezel en in de middag weer binnen haal en vaak dan ook alle beesten ga voeren dus veel op de boerderij ben.

Ik probeer wel alles bij te lezen en in de gaten te houden hoor....

Met mij gaat het redelijk voor mijn gevoel.
    Wel erg moe en nog steeds erg misselijk (hoop dat dat na mijn bevalling over is) maar ik voel mij op zich lekkerder.

Vandaag gaat Ivan lekker in de middag naar opa en oma zomaar tussendoor uit logeren zonder dat wij wat moeten vanavond.
    Heerlijk morgen even uitslapen.
    Helemaal TOP!!!!

Dikke knuffel voor jullie allemaal.

16. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hanna, lekker uitgeslapen!! Je zult het dan ook nodig hebben gehad he.
    Bij Youri ben ik helaas niet thuis bevallen. Was wel de bedoeling maar hij had in het vruchtwater gepoept dus hup naar het ziekenhuis. (achteraf vond ik het wel fijn hoor)
    Nu wil ik wel graag een thuisbevalling meemaken :)
    Veel plezier bij de verloskundige vanmiddag!

17. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Sven is sinds 25 juni al 4...
    Hij heeft wel al andere dingen meegemaakt zoals een operatie maar daar heeft ie eigenlijk weinig last van gehad... De koorts was erger voor em heb ik het idee

18. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Wat komt het toch dichtbij voor een aantal...Ben benieuwd wanneer de babyboom gaat beginnne voor de eigenlijke augustusmama's..

Ik zou zaterdag nog foto's plaatsen, niet meer aan toe gekomen / vergeten! hahaha

19. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Goedemorgen!!

Hier wel een ***nacht!! Ongeveer 7 keer eruit om te plassen en ongeveer 1800 harde buiken...pfffffffff En heb toch echt niet veel gedaan gisteren!!

Ik ben ook benieuwd naar alle bevallingsverhalen en namen, vooral de naam van onze zoon haha...
    Nu lach ik weer maar moest gisteravond echt huilen. Dus me vriend kwam me troosten. En ik heb vanaf het begin Milan op nr 1 staan van jongensnamen. Maar omdat het zo populair is wil ik het niet. Maar ik heb het idee dat het daarom gewoon niet lukt met alle namen grrrr... dus **ZEN** rust in me hoofd...het komt wel goed...

Ik ga maar even stofzuigen, want ja ik doe elke keer niks en dan heb ik heeeel veel harde buiken dus het maakt geen reet uit wat ik doe!!

@Hanna, lekker genieten van je eerste echte vrije dag!!

@mvy, wel luisteren naar wijze Daan en RUSTEN!! hihi...

Kim is idd al tijdje niet geweest?? Gelukkig wel alles goed?!?

20. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

goedemorgen!

@MvY: katten maken idd een zooitje van de kattenbak! we hebben er een tapijttegel voor liggen zodat de korrels die zij uit de bak slepen op die tegel blijven liggen en niet door het hele huis worden verspreid. misschien een tip?

@Hanna heerlijk he, dat uitslapen! hier ook vandaag tot 10.00uur, alleen wel met heel veel plaspauzes...

gister niet zo'n leuke middag gehad...ik was ontzettend moe want had zaterdag een drukke dag gehad en vervolgens nauwelijks geslapen door voorweeen.
    gister moesten we naar een theatervoorstelling toe in Rijen waar een vriendin in meespeelde. ik zag het niet zitten maar toch maar gegaan.

de eerste helft duurde anderhalf uur, in een overvolle hete zaal, alsof ik in een sauna zat. zat tegen het eind van die helft letterlijk te janken omdat ik zo uitgeput was. toen de pauze begon keek mijn vriend 1x naar me en heeft me gelijk mee naar huis genomen..gelukkig. vriendin vond het natuurlijk niet erg en was ook goed dat we gingen maar ik baalde wel! :(

gelukkig dat mijn vriend me gelijk meenam!

Deel Deze Pagina