Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Grr heb ik weer.
    Die mensen van de wieg zijn een midweek op vakantie dus ze kan hem pas vrijdag opsturen... :(:(:(:( ik baal echt heel hard daarvan.

Desiree, oei hihi dan zat ik verkeerd. Het is dus al een grote knul :)
    Stom he dat hij van die koorts nog meer last heeft...

Annie, oei 1800 harde buiken is wel veel he. Nee, flauw grapje. Vervelend zeg... je komt er maar niet vanaf he.
    En die naam komt wel goed hoor. Als je zoon er is dan heb je misschien meteen zoiets van, dit is een .... (naam)
    En doe wel rustig aan jij, snap je redenering wel hoor... Erg moeilijk.

Marieke, wij hebben de kattenbak op een stukje laminaatvloer staan (de zolder is nog helemaal niet af, is nu gewoon betonvloer) maar het probleem is dus eigenlijk dat de katten niet meer op een dichte bak willen. En op die open bak gooien ze dus alles ernaast tijdens het poepen/plassen. En 1 kat heeft de gewoonte gewoon naast de bak te poepen, lekker he. Maar thnx voor het meedenken :)
    Wat goed dat je vriend met 1 blik genoeg zag zeg... Niet leuk dat je moest gaan maarja als het niet gaat, gaat het niet he.

Oh ik baal dus echt van dat wieg-gedoe :( als ze dat eerder had gezegd...
    Naja ik ga maar eens verder hier in huis. Zo te zien komen mijn boeken vandaag ook niet binnen dus kan niet lekker lui gaan zitten lezen :(

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@MvY dat ken ik ook ja, heel vervelend zulke kieskeurige huisdieren wat bak betreft. hier moet de bak bijna na elk bezoek leeggeschept worden anders gaan ze het ernaast doen....

3. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Mvy: Hahaha kan gebeuren.. Ja dat vind ik ook wel raar...
    Wat balen zeg... Het zit je ook niet mee wat dat betreft. Ik hoop voor je dat deze week snel om is en ze em snel opsturen...

4. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Voor de geinteresseerde ;) Een foto van ons paardje met Sven erop...
    Zag de leuke foto's van Nita ook voorbij komen dus dacht ga ook even spammen :D

Dit zijn ze: Baxter een few spot appaloosa ruintje van 3 jaar samen met zijn grootste vriend Sven

5. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ppa: Zou idd wel heel grappig zijn als ze dé naam smsen, maar daar
    was ik al niet vanuit gegaan aangezien onze naam maar in een paar namendatabases voorkomt...
    :D

@ Daan: Ik ga het in ieder geval bespreken met mijn vk, ik heb geen zwangerschapsgym
    of iets dergelijks gedaan, wilde wel maar door mijn werktijden is dat helaas niet gelukt
    (achteraf had ik het beter wel kunnen doen, baan ben ik nu toch kwijt)
    Wil idd dat de VK ervan op de hoogte ben dat ik bang ben voor wat er komen gaat...
    ik ga bevallen in een kraamhotel, dus pijnbestrijding zal het ook niet helemaal worden,
    nu is het gelukkig wel zo dat het kraamhotel vast zit aan het ziekenhuis en dat ik
    ten alle tijden (mocht het nodig zijn) via de interne gang met bed en al naar het ziekenhuis kan...
    maar kan dus niet van tevoren voor pijnbestrijding kiezen...
    ik moet morgen weer naar de vk, dan gaat vriendlief mee, die heeft nu vakantie dus dan ga ik het meteen kenbaar
    maken...

@ Ppa: Ik heb een ik-zie-wel-wat-ik-wel-en-niet-doe-dagje :p

@ Jessi: Goed dat je me eraan herrinnerd, ik moet ook nog postzegels halen voor de geboortekaartjes...
    Hier een (import) brabantse...

@ Skatje: Jeeej verlof :D

@ Katten in de box: ik heb hier de box ook al staan (ivm de kat) en ik wilde er ook balonnen inleggen om
    hem af te schrikken, ik had nog geen ballonnen in huis dus heb de box ff zo laten staan
    en meneer ging er niet in (ik blij) tot ik vorige weeek merkte dattie er dus niet
    in gaat maar wel op de randen gaat balanceren, resultaat: gaatjes van zijn nagels in de randen Grrrrr...
    Nu ligt er dus aluminiumfolie over de randen en ben ik heel hard aan het hopen dattie het nu afleerd...
    heb er nu wel een (goedkoop 4.99 wibra) boxkleed inliggen, anders krijg ik krassen op de plank als ie
    er wel inspringt...

@ MvY: Die wiegen zijn zo leuk :D
    Kim heeft volgens mij haar oude gebruikersnaam weer terug: Kim1988,
    ze is nog wel regelmatig online hoor, ze klets ook gezellig mee in het jong en zwanger
    willen worden topic...

6. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Desiree, wat een leuke foto!! En grappig paardje hihi.

Valt me echt op dat er veel paardenfans/houders hier zijn!

Over de wieg, ik begin dan meteen te denken dat ik opgelicht ben ofzo. Want ja, wie gaat nou zitten mailen als die een midweek weg is? En meestal mag je ook pas op maandag rond 15uur het huisje in ofzo dus dan kun je hem nu toch nog opsturen :( maarja ik zal moeten afwachten he.
    Nu maar hopen dat ons meisje nog even in mijn buik blijft zitten ;)
    Wel weer een reden om te gaan shoppen: moet wieglakens etc hebben hihi.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Mumtobe, ow hihi heeft ze een andere naam.. Want eerst was ze Rose vandaar. Naja hihi maakt ook niet uit.
    En wat de bevallingsangst betreft, ik heb het dus ook. Heb het vorige keer bij de vk ook kenbaar gemaakt. Zij zeggen gewoon van we trekken je er wel doorheen en komt wel goed enzo. Achja, ze weten er dan iig vanaf he.
    Ben benieuwd wat jou vk ervan zegt.

8. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Goeiemorgen meiden (nouja, middag bijna)
    Even de puf niet om te reageren maar wel helemaal bijgezelen. Ik beloof beterschap!

Fijne dag allemaal, ik ga vanmiddag even de stad in denk ik. Even boodschappen doen voor het geval dat het deze week te warm word om het later in de week te doen.

9. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: ja ben ook benieuwd wat ze ervan zegt...
    Hier trouwens nog een paardenmiep :p
    heb geen eigen paard maar rij de paarden van een (inmiddels) vriendin, ze was
    eerst mijn instructrise op de manege en vroeg of ik haar paarden wilde komen
    rijden omdat zij zwanger was van haar 2e kindje, inmiddels is haar 2e 8 maanden
    en doen we de paardjes lekker samen, dit blijven we ook doen als onze kleine er
    straks is :D

Paardje nr 1, merrie van 1.84:
    Beetje vage foto maar ik ben zo trots op dit beeld :p
    hier was ik nog slank hahaha...

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Paardje nummer 2 ruintje van 7 jaar topper in de dop :D hier was ik trouwens al verder als 25 weken (wel zadelmak, verder nog groen):

11. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Mvy: ja het viel mij ook op... Tnx :) het is een leuk stel samen...

@mumtobe: Mooie dieren... Wel leuk dat het zo gelopen is met je instructrice...
    Wel gewaagd om op een groen dier te gaan zitten als je zwanger bent. Maar hij ziet er wel relaxed uit...

12. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Hai meiden!

Heb bijgelezen, maar ben nu onwijs moe en heb last van m'n rug, dus ga even liggen... Weet nu in elk geval dat er gisteren/vannacht niemand is bevallen.

Laterrrr!

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Groen paard? Zadelmak? Hihi valt te merken dat ik totaal niks van paarden af weet ;)

Wel leuke foto's Mumtobe. Je bent/was idd erg slank!

Nyn, beterschap met je rug hoor. Hopelijk helpt het liggen wat

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Idd gewaagd, maar hij zat aan de lijn en heeft nog geen stap verkeerd gezet
    ken het beestje ook door en door anders zou ik dit niet doen hoor :D
    Ja leuk h'e dat het zo is gelopen, we gaan nu ook regelmatig met haar kids op pad
    en ik pas vaak op haar kiddos, als onze kleine er straks is, gaan we alles samen op concours
    en lekker het bos in enzo...

15. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Mvy: Zadelmak betekend dat hij een zadel en een ruiter (ik dus) op zijn rug verdraagd, dattie nog groen is betekend dat hij verder nog niks kent, de knopjes moeten er nog op zeg maar ;)

16. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @mvy: Sorry voor de onduidelijke taal hahaha... Groen paard betekend dat hij nog weinig tot niks heeft geleerd, Een jong paard die dus nog in de leer is. En Zadelmak betekend dat hij het zadel accepteerd. Dus pas geleerd heeft om met een zadel op zijn rug rond te lopen.

@momtube: Ik snap het wel hoor dat je niet zomaar op het paard gaat zitten. Er is ook 1 paard bij ons op stal waar ik nu ook nog zo op zou stappen. Wel geen groene maar zo betrouwbaar als wat...
    Leuk zeg... en de kids groeien dan ook leuk met elkaar op...

17. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ahzo zit dat :) thnx voor de uitleg hihi, weer wat geleerd!

Ik begin hier langzaam gek te worden van het maagzuur vandaag. Zo maar eens mijn Gaviscon uit het nachtkastje tevoorschijn halen. En meteen nieuwe gaan kopen want zijn alweer bijna op...

18. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Hhahahaha je was me net voor mumtobe...

19. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Ha meiden,
    Ik heb tot 9.50 geslapen!!! Wiehoe! Eindelijk weer een lekkere nacht...

Nu lekker ontbeten en dingen geregeld, zoals de garage gebeld waar onze nieuwe auto staat...hopen we.. Hij gaat ons bellen als hij daar binnen is en dan hopen we dat wij de eerste zijn die komen kijken, want dan is hij voor ons! Spannend hoor!

Mumtobe21: Joh, ik droom niet anders! maar inderdaad, de laatste week is het inderdaad wel weer erger...en inderdaad over sex..Met vooral iemand anders... Wel allemaal met mensen waar ik het wel op zou kunnen zeg maar..*bloos* Maar tis toch maar een droom, want in het echt wil ik niemand anders dan mijn lief hoor!
    En de droom die jij beschrijft is toch prima?
    En harde buik na hoogtepunt..jep, heb ik ook en daarom wilde ik eigenlijk ook niet meer.. Maar nu het kindje mag komen heb ik zoiets van, misschien helpt het wel!! Hihi!
    Vervelend da je zo opziet tegen die bevalling, ik las dat je wel al hulp had ingeschakeld...goed van je!

gentle: Dat heb ik dus ook, dat ik weer meer zin krijg... En dat is inderdaad raar, want ik moets er afgelopen 2 maanden niet aan denken...

Rianne: Dat is inderdaad wel de bedoeling van het boek, dat je het terugkrijgt! En het is inderdaad erg leuk om te lezen en te hebben, ook voor later!

Ppa: Spannend meid! Misschien ben jij wel de eerste dan!

Cjpt: Ook zo'n lekker nachtje gehad dus! Fijn hè!!

Daan: Meis, je hoeft toch niet op ons te reageren! Mallie! ik vind je altijd al zo ontzettend lief en bij, jij bent vaak degene die nog even vraagt naar dingen die ik al lang weer ben vergeten! Geen paniek hoor en eem lekker je tijd, hoe moeilijk ook... Ik herken het heel erg, maar gelukkig heb ik een lief die me af en toe terugfluit..
    Je doet het hassikke goed hoor!
    enneh...seks met een halfman-halfvrouw..bizar..
    En wat betreft dat lijf...gelukkig lek ik niet echt uit bepaalde gaten enzo, maar inderdaad is het wel heel gek en bijzonder tegelijk allemaal..

Muis511: ik woon ook in Flevoland!

MvY: Wat leuk! Daar hebben wij ook nog naar gekeken naar zo'n hangwieg... Zou ene hemel van de Ikea niet gewoon passen? Dat hadden wij bedacht...
    balen dat hij pas zo laat kan worden opgestuurd...

Deisreek: lijkt net of je een nieuw huis hebt dan hè als je alles schildert of een ander kleurtje geeft...Leuk!

Roos: HA BUDDY!! ja, ik miste je al! Fijn dat het goed gaat...over het algemeen! lekker een avondje samen dus! geniet maar lekker meid!

Skatje: heerlijk meid!! Genieten!

oef, en nu nog het idee dat ik op de helft niet heb gereageerd...Sorry als ik je vergeten ben!

Meiden, ik ga ff mijn slaapkamer soppen...is echt te vies...

Liefs, Pluis

20. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Desiree: Idd :D de oudste van haar (ruim 2,5 jaar) heeft pas een shetlander gekregen
    van haar opa, ik kreeg meteen al te horen dat onze spruit er ook mee mag hobbelen :p
    en als ik voor die van ons een eigen pony zou willen hoef ik maar een gil te geven en hij gaat
    op zoek voor me :p

Deel Deze Pagina