Hallo allemaal, En ook ik wil me graag aansluiten! Ik weet sinds een klein weekje dat ik zwanger ben en in het weekend hebben we het aan de ouders en schoonouders verteld! Even kijken wat Daan allemaal wilde weten... - uitgerekend op 01-08-09 - 1e kindje - 29 jaar - thuis bevallen - borstvoeding - 18 dec a.s voor het eerst naar de vk! - en ik denk dat het een meisje wordt (haha slaat nergens op natuurlijk!) tot later! groetjes Liefie
Ik wil ook graag op het lijstje. Complimenten trouwens ziet er echt super mooi uit! * uitgerekende datum 04-08-2009 * 2e kindje * 33 jaar (01-01-1975) * MvM nee * bevalling weet ik nog niet * borst of fles weet ik ook nog niet
Lieffie en Monique, van harte gefeliciteerd meiden. Onwerkelijk he? Nu een week later begin ik het pas te beseffen. Nou welkom bij de augustus mama's en ik zal jullie toevoegen op de lijst. Mochten jullie nog opmerkingen en aanvullingen hebben, you're most welcome. De augustuslijst wordt de mooiste van allemaal!
meiden wil jullie allemaal feliciteeren en geniet er van want voor je et weet heb je een mooi wondertje lies een augustes 2008 mama
wow wat gaat het snel ik ben een mei 2009 mama. ons kindje is verwekt in augustus van dit jaar dus dat is wel grappig. meiden heel veel succes en GEFELICITEERD!
Bij deze meld ik me ook graag. Mijn vermoedelijke bevallingsdatum is 3 augustus 2009. Dit wordt ons 2e kindje. We hebben al een jongen van november 2006. Vanavond zal ik mijn banner eens aanpassen
Daar ben ik weer Alle nieuwe zwangeren van harte gefeliciteerd! Wow, het gaat ineens snel zeg! Daan, de lijst is echt heel mooi en zal vanaf nu alleen nog maar mooier worden! Over de bevalling (thuis of in zkh), ik heb aangegeven thuis bevallen maar dat wilde ik bij mijn zoontje ook... Alleen mocht dat niet omdat hij in het vruchtwater had gepoept Maar ik hoop dat ik nu wel thuis mag bevallen! (al zal het minder leuk zijn voor de buren met mijn geschreeuw ) En nog een toevoeging voor de lijst met wat je denkt dat het word: Mijn partner en ik denken allebei een jongetje En heel stiekem hopen we dat we ongelijk hebben hihi
Hihi Mama van Youri, ik zal het in de lijst zetten hoor. Alleen het eerste gedeelte dan he En Trutje Gefeliciteerd meid! En welkom bij de augustus mama's. JeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeJ
Ja alleen het eerste gedeelte Ik vind trutje trouwens wel een originele forumnaam Ik ga zo maar eens de verloskundige bellen....
Oh das fijn hihi zijn nu niet bereikbaar... Alleen dinsdag en woensdagochten maar dan ben ik dus werken. Heb maar een mailtje gestuurd misschien kan dat ook
haha ja sommigen moeten echt wennen aan mijn nickname Gelukkig dat jij het wel een leuke nick vindt! Heb mijn banner maar aangepast en zal ook es gaan neuzen naar een vk. De vorige beviel niet echt (haha wat een rotte woordkeus maar dat omschrijft alles ook nog eens) x
Hahaha is idd een duidelijke omschrijving Nu maar hopen dat je een leuke vk krijgt deze keer! Want dat is toch wel erg belangrijk he... Die van mij is gelukkig super en alle zwangeren in de omgeving die ik ken gaan erheen Ik was al een beetje bang dat ik niet meer bij hen terecht kon omdat we verhuisd zijn, dus had laatst een mailtje gestuurd en ik kreeg terug: Oude bekenden zijn altijd welkom Dus ik weer helemaal blij haha.
vind ik prima, maar mag die dan nog even wachten? NIemand weet het nog he. En anders gaan mijn hyves vriendjes en vriendinnetjes wel erg raar kijken en gekke vragen stellen hihihihihihi. Hihi trutje, ik moest ook even wennen aan je naam. Komt goed. volgens mij heb ik ook een leuke vk. Ze klonk erg spontaan aan de telefoon. Heb zojuist het informatiepakket gekregen en de vragenlijst.
Owja hihi we wachten er nog ff mee Wel fijn dat je nu al een info-pakket hebt gekregen en een vragenlijst! Heb je al wat te doen