@ Bos, ik voel me wel een stuk beter dan de vorige keer. Toen had ik vanaf dag 1 het gevoel dat het niet goed was. Dat heb ik nu helemaal niet. Maarja, vergeten doe ik het ook niet. En elk wc bezoek is eng. Ben aan de ene kant dus banger dat het misgaat, aan de andere kant dwing ik mezelf er een mooie tijd van te maken, of het nou een paar weken of 9 maanden duurt, zwanger zijn is iets heel bijzonders!
He meiden Blurry, Bos en Monique 27 bedankt voor de reacties. Heb besloten idd gewoon te gaan genieten van het zwanger zijn. Het kan altijd mis gaan... maar ga er niet op wachten. Wel een geruststelling om te lezen dat er meer meiden zo mee bezig zijn. Tja, niet vreemd natuurlijk, je wil zo graag dat het goed blijft gaan. En ook fijn om te lezen dat meer meiden haarproblemen hebben opeens. Schrok me rot toen ik vannochtend in de spiegel keek... haha. Heb er ook maar niets meer aan gedaan, was niet meer te redden, coup wanhoop laten we maar zeggen. Groetjes Maartje
ja dat is waar. Al vind ik het tot nu toe wel meevallen. Heb nog geen nare luchtjes opgevangen uit de flessen maar dat kan ook komen doordat ik al 2 weken onafgebroken verkouden ben. Ik wilde eigenlijk niet naar de negenmaanden beurs gaan, maar nu er misschien een meeting komt lijkt het me toch wel heel leuk
* zucht* ik geloof dat ik uitgeraasd ben.. Oh ik kan mezelf wel onderuit halen! Sorry als ik zo fel heb gereageerd hoor! * flikt een traantje weg* Ik zal voortaan me proberen in te houden...
@Mama van Youri: spannend morgen.... ik heb daan ook al even niet meer gezien...was ook al op zoek (dacht kijk ik ff op de lijst maar volgens mij heeft niemand anders een link of wel) @blurry: zo erg bedoelde ik het niet hoor meid...zal ik ff lekker bakkie koffie voor je zetten om het goed te maken.. lusten jullie trouwen nog koffie? moet zeggen dat de meeste bakkie niet eens lekker zijn...maar ik blijf volhouden want zo af en toe zit er 1 tussen die wel smaakt. oh en ik had ook al zitten kijken naar de negenmaanden beurs...baal wel dat hij in amsterdam is eigenlijk maar een meeting lijkt me wel leuk (maar ook wel doodeng hoor omdat jullie toch best een hoop van me weten )
Bos, er is idd niemand anders met de link maar als je even op pagina 1 van dit topic kijkt dan staat Daan daar en kun je op de link klikken! En idd koffie smaakt mij ook niet meer zo vaak... Heb de Senseo nu ontkalkt maar geen koffie meer gehad (steeds te misselijk) terwijl ik normaal toch minstens 2 kopjes nodig heb om wakker te worden
Blurry: Ik begrijp je helemaal hoor. Ik had dat vrijdag. Werd gek van mezelf. Ben 's avonds gegaan. Heb tegen mijn man gezegd dat het beter voor hem zou zijn als ik even wegging. Hij moest er om lachen en zei er nog geen last van gehad te hebben. Nu is het 200 % andersom. Ben heel knuffelig en emotioneel. Ach het is een hele belevenis dat zwanger zijn.
haha en ik al zoeken nou ga ik toch even terug naar pagina 1 thanks voor de tip...heb de senseo ook al ontkalkt gister...dacht al dat het aan dat ding lag dat de koffie niet meer smaakte maar vriendlief proefte er niks van.... ga ff mijn pizza in de oven gooien want eet alleen vanavond... mmmm eigenlijk eet ik nooit meer alleen he nu :-$ leuke gedachten al zeg ik het zelf.... 8)
ik gooi er ook nog maar een vraagje in: gaan jullie nog op vakantie voor de kleine komt en zo ja waarheen? want een zomervakantie in het buitenland zit er dit jaar niet in als we bevallen in augustus of voor jullie wel? wij gaan in de mei vakantie nog een weekje weg met mijn schoonzus en zwager. wilde eigenlijk naar egypte maar mag ik nu niet heen van vriendlief...is veel te bang voor bacterien en diarree enzo....moet nog ff bedenken waar we dan wel heen gaan....realiseer me nu wel dat de zomervakantie onze laatste vakantie samen geweest is....vind het nog een raar idee...sorry als ik te veel klets hoor....ga nu mijn pizza erin gooien...
Deedtje wat jammer dat het niet zo mocht zijn, sterkte nu en succes straks met je volgende poging. Koffie drink ik zowiezo niet, maar vond het altijd nog wel lekker ruiken......vond ja, vorige week zat ik in een vergadering en de collega naast me had koffie met melk, gatverdamme wat een lucht zeg! :-# Hmmm en dat sneller vet wordende haar komt me ook bekend voor, als ik het om de dag waste was het goed maar nu moet het toch wel elke dag geloof ik Had trouwens op marktplaats geboden op een doos positiekleren in mijn maat en kreeg vanmiddag een mailtje dat de doos voor mij is. Jippie, voor 80 euro iets van 36 kledingstukken incl. 4 bh's in mijn lastig te vinden maat (dus de boobies mogen niet teveel meer zwellen, maar dat is natuurkundig gezien ook bijna niet mogelijk ) dus ik ben helemaal blij! Alleen jammer dat ik verkouden ben en echt vreselijk hard moet hoesten, denk iedere keer dat ik dat kind er nog een keer uithoest Hmm en ik moet geloof ik Daan ook nog pmmen met de volledige gegevens, zag mezelf al wel in het lijstje staan maar er mist nog wat. Ennuh vakantie? Dat zit er zowiezo ff niet in: 11 katten en net een huis gekocht
Hahah die Bos, Ik drink eigenlijk nooit koffie. Heel soms als ik trek heb 's avonds of in t weekend. Maar nooit echt behoefte aan. Maar als je een lekkere choco hebt voor me ren ik naar je toe! haha Ik heb nog niet nagedacht over vakantie.. Ik zei wel dat als we het deze kerstvakantie niet tegen zn ouders zeggen dat ze een kleinkindje krijgen ( zij wonen in ierland) , dat ze dan misschien heel raar op zullen kijken de volgende keer als we daarheen gaan haha Laat eerst de kerst en oud&nieuw maar voorbij zijn. Dan kijken we wel wat we qua cash over hebben later!
Emmeken, das niet duur 36 items voor 80 euri! Ik heb laatst wat miskopen gedaan op marktplaats qua broeken. Dus ik moet voortaan echt ff goed opletten..
@blurry: trek je hardloop schoenen maar aan dan want ik heb zeker een lekkere choco voor je... alleen niet uit de senseo hoor (lust ik zelf niet) heb een echte met melk en nesquik.... oeh...zie net dat je in amsterdam woont....zal ik nog even wachten met de melk opzetten anders issie koud voordat je hier bent...
Oooohh, die heb ik ook hier! Nou, de euroshopper merk geloof ik, maar toch Net manlief even uitgelegd hoe mijn buik voelt: hier zit het kind. hier trekt het. mijn maag en darmen voelen drie keer zo groot. en kijk, dit lukt niet, en dit wel. Nou ja, ga zo maar door. Mijn man vindt het volgens mij vandaag leuker dan ik. Soms denk ik, waarom wilden we dit ook alweer per se? Je zit zo lang te wachten op zo'n 2e streepje op je test, en dan uiteindelijk heb je er een, voel je je opeens echt als een uitgewrongen dweil. Weet iemand trouwens hoe het zit met aspirine/pijnstillers tijdens de zwangerschap? Mag dat? Ik heb zo'n zeurende hoofdpijn...
gaan de dagen bij jullie ook zo langzaam voorbij? en ik heb vandaag een gruwelijke baal dag, vlug aangebrand en voel me niet 100%. ik hoop dat ik me morgen wat beter voel. XXX Gusam
@gentle: je mag alleen paracetamol en ik geloof 1 of twee maar zou voor de zekerheid even of in de bijsluiter kijken (of op internet zoeken) of even wachten tot iemand anders wel weet hoeveel je er mag.... verder mag je helemaal niks helaas... @gusem: ja hier gaan de dagen ook langzaam...vanaf morgen weer werken en dan is het zo weer vrijdag... (hoop ik) gelukkig hebben we volgend weekend lekker druk weekend. (verjaardag van mezelf dus dat komt goed..)
@ bos, dankjewel. Ik wacht wel even tot NL en haal daar een pakje echies. Hier hebben ze veel soorten pijnstillers en die heb ik voor migraine, maar dat lijkt me wat te veel van het goede. Ik houd het nog wel uit. @ Gusam, ik leef helemaal met je mee. Ik heb vakantie nu en verveel me helemaal rond. Ik kan geen fijne houding vinden (zitten, hangen, liggen, kussen overal geprobeerd). Net gelukkig wel goed gegeten en ben nu dus weer iets warmen. Ik tril al de halve dag van de kou en soms heb ik opeens weer een onwijs gloei hoofd. Trouwens, meerdere keren op een dag op je banner kijken laat je zwangerschap niet sneller gaan heb ik gemerkt
Hahaha Gentle! Nee dat heb ik ook al geprobeerd, maar het gaat echt niet sneller he! Oooh ik ben zo blij als we met zijn allen in januari 2009 zijn......is toch weer 2 weekjes verder! Ja probeer nu echt zo posiief mogelijk te denken. Zwanger zijn is heel bijzonder en daar moeten we van genieten, niet waar? We proberen het gewoon! Mijn haar is ook vreselijk net nana moeskoeri (oid) erg plat en snel vet bleh! Liefs Nikkie
Hey meiden, Als eerste Deedtje heel veel sterkte gewenst! Ik hoop dat je snel weer zwanger bent en dat het dan wel goed blijft gaan. Nieuwe zwangeren Gefeliciteerd en welkom hier! Geniet ervan Hier vandaag 6 weken en donderdag de 1e echo....kijk er zó naar uit! Wij gaan trouwens denk ik niet meer op vakantie...ik mag van vriendlief niet meer naar het buitenland op vakantie nu ik zwanger ben....hij wil het risico niet lopen Dus dan zouden we in Nederland moeten blijven, of hoogstens België of Duitsland. Maar dat zien we tegen die tijd wel, misschien een weekje in mei ofzo. En anders gaan we na de bevalling lekker met z'n drietjes op vakantie
Gentle, je mag alleen paracetamol en gewoon de hoeveelheid die op de bijsluiter staat aangegeven, kan geen kwaad. Gusam, ja de dagen gaan vrij langzaam voorbij... Bos, wij gaan niet op vakantie waarschijnlijk... Afgelopen jaar ook niet geweest, we zijn niet zo'n vakantiegangers eigenlijk. We zijn wel aan het sparen (met de AH zegels) om een keertje naar Frankrijk/Italie naar zo'n camping te gaan maar dan wel als de kids wat ouder zijn! Mijn vriend heeft trouwens altijd alleen maar bouwvak vakantie dus dan is het ook nog eens megaduur