Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaJess

MamaJess Niet meer actief

Pff alweer 8 pag bijlezen.

Skatje, wat heerlijk dat je verlof hebt!

Daan, hoe ik de zw. heb ervaren? Ik vond het wel leuk, over een hoop dingen ben ik veel meer gaan nadenken. Er werd vooral veel gekletst, maar daar heb ik nou juist een hoop van opgestoken. Ik was bijv eerst erg van de ruggeprik, maar daar ben ik nu van afgestapt, nu ik er wat meer informatie over heb gehad.

MvY, weer druk aan het poetsen geweest haha. Volgens mij heb jij een heel schoon, opgeruimd huis, met heel veel gestreken kleren ;)
    Vervelend dat je zo'n last hebt van maagzuur.

Hanna, lekker dat je zolang hebt kunnen uitslapen. Veel plezier bij de vk!

Annie, he bah wat een vervelende nacht. Hopelijk slaap je vannacht beter.

Marieke, handige tip, van die tapijttegel.

Paardentermen: hier nog nooit gehoord van groene paarden en zadelmak haha. Heb ook nooit paardgereden.

Miekiepluis, ik duim voor je dat de auto voor jullie is!
    Ik heb de grens gezet op ongeveer 30 min rijden. Dat is voor mij het gebied tussen Amsterdam, Haarlem, Bergen en Alkmaar. Langer rijden geeft me ook harde buiken.

Mik, geen idee.

Hormonen: sterkte meiden. Ik heb er tot nu toe nog geen last van gehad, maar volgens mij ben ik een uitzondering. Mn man zei van de week: "ik hoor mn collegas steeds zeggen dat hun zwangere vrouwen zo labiel zijn, maar jij bent nog zo normaal". Het klopt ook, geen huilbuien enzo, hoogstens wat sneller geirriteerd.

MvY, spannend zeg! Je bent 37 weken, dus je kunt natuurlijk vandaag bevallen ;)

Zo ik ben weer bij.
    Hier rug en bekkenpijn, dus ik ga zo maar even liggen. Ik kom vanmiddag wel weer even kijken, ivm MvY :p

2. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Nou dames, niks spannends hier helaas :(
    Het is afgezakt door het douchen. Voorwerk dus. Wel nu nog een beetje zeurende pijn.. Achja zo houden we het wel spannend hier op het forum he ;)

Jessi, nou dat valt wel mee hoor. Het is meestal veel sneller weer vies dan dat ik het schoonkrijg helaas.

Meiden die het emotioneel moeilijk hebben, sterkte!! Hopelijk is dat snel weer over.

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja MvY, dat is dus niet de bedoeling he?! Ik verveel me dood vandaag en zat me dus te verheugen op een MvY-weeen-volgen-op-afstand-middag!!
    Nouja, iemand anders dan??

:p

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hahaha sorry ;)
    Misschien is er idd iemand anders die volgt?

5. ppa

ppa Bekend lid

24 nov 2005
    867
    0
    0
    ik bied me vrijwillig aan...., maar naast een beetje voorwerk helemaal niets....

6. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hier ook een vrijwilliger! Maar niet eens voorwerk-krampen... Alleen in de ochtend...

Jammer MvY! Maar denk maar zo...er gebeurd in ieder geval iets!

Ik ga even naar het dorp met lief, boodschappen doen. Hij gaat lekker bordje voor mij maken... Zo schattig. Ik zei gisteravond dat ik zo'n in had in huzarensalade en toen ik vroeg wat hij wilde eten vanavond, zei hij:" Ik ga een lekker bordje voor jou maken, met huzarensalade en cherrytomaatjes, en augurkjes enzoen dan een lekker vers stokbroodje erbij." Hihi...een lekker bordje!

Meiden, rustig aan, dikke knuffel voor wie hem kan gebruiken!

Liefs, Pluis

7. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Petra: Ik heb het ook niet zo op de grote paarden normaal, maar de merrie is
    anders, ze is ook niet zo log gelukkig... ik ben zelf ook ronde 1.80m dus dat
    scheelt wel... t vosje is niet zo groot hoor :D

@ Mvy: Ow spannend hoor... bij een vriendin van mij begon het ook met ongesteldheidspijn...
    bij beide kindjes...
    *ow zie nu dat het voorwerk is*

8. Liefie

Liefie Bekend lid

26 mrt 2008
    753
    1
    0
    Even een levensteken van mij, voordat jullie beginnen te denken dat ik lig te bevallen ofzo... Heb een mega druk weekend gehad dus ik had even wat bij te lezen, meer dan 30 pagina's in 2 daagjes... stelletje kletskousen!!

Paardjes: ik heb ook echt helemaal NIKS met paarden, ik ben er zelfs bang voor, en ik moest dan ook lachen dat er gelukkig nog iemand was die geen idee had wat al die termen betekenen, haha! Maar ik vind de geplaatste foto's van alle paardjes wel heel mooi hoor. En Nita vooral dat jouw kindje nu al een pony heeft, zo schattig!!

Weeën: zeg MvY maak 't effe niet zo spannen hier! Maar 't is al weer over lees ik. Je moet ook 's niet zoveel poetsen joh, dat krijg je ervan!

Slapen: hier nog een mega slechte slaper... ben op zich wel blij te lezen dat ik niet de enige ben die zo slecht slaapt hoewel het natuurlijk niet leuk is voor iedereen die daar last van heeft... En ben gewoon uren en uren wakker snachts, maar ik blijf dan toch maar liggen. Ik heb op zw. gym geleerd: "het meest vermoeiende is het idéé dat een gebroken nachtrust geen nachtrust is". Met andere woorden: koester de uurtjes dat je wél slaapt en probeer ook overdag uit te rusten. Ja ik snap de boodschap daar wel van hoor, maar als ik dan maar naar het plafond lig te koekeloeren kan ik het toch niet helpen dat ik lichtelijk gefrustreerd raak....

Nou ik ga nog een beetje opruimen hier (er is een bom ontploft in de woonkamer) voordat mijn schoonmama langs komt om nog iets aan het wiegje te veranderen....

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Liefie, ach zoveel kletsen we toch niet ;)

Ik ga hier niet meer schrijven als ik ga poetsen of strijken hoor :p hahaha.

zo, nu eerst een stukje chocola 8)

10. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ mvy: Ow je maakt me jaloers met je chocola :p ik krijg ongelofelijk last van maagzuur als ik chocola eet :(

11. Hallo meiden, nou gelukkig is mijn dag nu al beter dan gisteren, dus een beetje slaap zon en een fris wintje doen mij weer goed!

Annie: het is jou kindje en JIJ en je mannetje moeten de naam mooi vinden, wat je moeder ervan vind is natuurlijk ook wel een klein beetje belangrijk, maar uit eindelijk is het jullie keus en heeft je moeder er niet veel mee te maken, dus kom op en ga uit van je eigen gevoel! Je kan het!!

Daan: haha dus jij hebt een standaard kat, ik wou dat er eens zo een had, heb tot nu toe alleen maar zieltjes (lichamelijk of geestelijk gehandicapt).
    Je zelf tegen werken heb ik ook wel een beetje last van, wil ook nog niet toegeven aan middag dutje, maar heb het eigenlijk wel nodig, pfff. Jah hoor wat jij allemaal opnoemd komt me wel heel bekend voor.

Van morgen tijdens het douchen me blauw, geel en groen geergerd aan een vieze badkamer, dus meteen de antical enz gepakt en voordat ik goed wel wel schoon was had ik de halve badkamer gedaan, rustig aan wakker worden, hoe doe je dat??!

Plannen voor vandaag: ik had geen plannen, maar heb ondertussen dus de badkamer al half schoongemaakt, troep een beetje opgeruimd, de eerste babywas gewassen en opgehangen en de 2de babywas zit in de wasmachine.

Skatje: geniet ervan!

Melisa: dank je wel voor de info, ik had ze namelijk uit canada en de tabletten zijn echt veel beter en lekkerder dan de vloeibare vorm van gaviscon.
    Ballonnen in de box leggen helpt om de katten te wennen dat ze er niet in mogen/kunnen.

Desiree: das wel een klein ponietje of zie ik dat nou verkeerd. Rijd jij hier zelf ook op?
    Hij heeft trouwens wel een leuk en pitig koppie!

Mumtobe: idd mooie foto en mooi paard. Paard nr 2 is MOOI, ben jaloers, wil ook weer paardrijden, maar heb helaas geen tijd!

Mik: ik denk niet dat die ontsteking nu kwaad kan voor je kleintje, maar mocht het ontstoken zijn als de kleine er is dan moet je uitkijken met het wondvocht en pus ed, dat kan volgens mij wel besmettelijk zijn.

Pluis: een ritje van 3 kwartier mwa waarom niet als jij je goed voelt, mocht je meisje zich wel aankondigen dan kan je makkelijk met 3 kwartier naar huis, ik zou me er dus niet te druk om maken.
    Kan ik jou mannetje niet ff lenen ik wil ook zo`n lekker bordje, maar ik krijg nooit wat!

Mama van Youri: Voorweeen, tjo zou je dan toch de eerste worden? Nou ja eerste, bijwijze van.. Ik ga duimen voor je

Zo de 2de babywas is ondertussen ook schoon, dus die ga ik maar even ophangen en dan kan ik de 3de was in de wasmachine doen en de 1ste was strijken en opvouwen, dus ik denk dat ik jullie vandaag niet meer spreek (veel strijkwerk)

Iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel en tot later!

12. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    *BOEM*

(monique valt weer binnen)
    Heb globaal bijgelezen maar ga vanaf nu weer meedoen
    Van het weekend rally gehad en beetje moe nu, maar zo blij dat ik gegaan ben was echt geweldig leuk en heel gezellig.

Mirthe ligt nu voor de 1e keer in haar grote meiden bed te slapen, is er 1 keer uitgekomen en daarna keurig gaan slapen, yeah!!
    Hoop dat ze het zo blijft doen.

Ben heel erg benieuwd wat VK morgen gaat zeggen, heb heel veel pijn gehad aan bekken van het weekend en vandaag ook ongipijn, verwacht dus een volledig ingedaald kind of ik sluit me ook aan bij de meiden met voorwerk.

Heb trouwens ook mijn voeten weer even mogen zien van het weekend
    Had me in mijn bergschoenen gewurmd en die zaten best goed, hele dag zaterdag aangehad en geen last ofzo
    Schoenen uit en waahhhhhhhhhh daar waren mijn oude smalle voetjes gewoon weer.
    Broek uit en waahhhhhhhhh al het vocht zat in enkels en onderbenen;) gek gezicht wel
    Nu zakt het weer gewoon lekker terug naar de voetjes

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Zal je maar geen stukje aanbieden dan?
    Krijg er ook ontzettend maagzuur van maarja dat heb ik toch al de hele dag.... En ben TE verslaafd eraan dus ik ga voor de chocola+maagzuur hahaha

14. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ Ollekebolleke: Thanx :D het is ook echt een topper... heeft nog geen stap verkeerd
    gezet en moet altijd ff kroelen... Pikt alles heel goed op... vanaf Januari
    ga ik wedstrijden met 'm rijden ben benieuwd :D

@ MvY: Jij bent een die-hard chocola verslaafde dan :p haha

Hahaha lach me hier kapot, vriendlief heeft hier een video opgezet van 8 jaar terug denk ik...
    hij is nu 24 en was daar denk ik een jaar of 16, zit hij met 2 vrienden en zijn broer
    flink te zuipen, en maar stoer doen...
    we mogen de camera lenen van mijn schoonouders maar moeten eerst kijken wat er op de bandjes staat...
    naja dit soort dingen dus...

15. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ik vervang graag mumtobe hoor als je chocola kwijt wil;)

@Mumtobe, dat is nog eens een leuke dagvulling tijdens je verlof!

16. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    @ MOnique: Ja idd, naja ik vind het vreemd maar raar genoeg schaam ik mezelf voor dat soort filmpjes... terwijl ik er niet eens op sta hahaha...

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    waarom zou je je ervoor moeten schamen dan??

denk dat iedereen wel eens van zichzelf denkt als je terug kijkt, oeps;)

18. mumtobe21

mumtobe21 VIP lid

6 dec 2008
    9.208
    1
    38
    Tja ik weet niet waarom maar krijg er gewoon schaamtegevoelens van hahaha...
    misschien omdat ik weet dat er ook van mij dit soort filmpjes zijn...

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Joh, gelukkig waren er in mijn "jongerentijd" nog niet zoveel mensen met een camera, hi hi
    Van mij had je anders ook heel wat kunnen filmen hoor

20. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    hoi meiden

nou oma was geweest en ze vonde babykamer heel erg mooi, enzo nou gelukkig maar want wij zijn der zelf ook hartstikke blij mee hihi.ze komt ook als de kleine geboren is.

@mvy jeetje het was dus vals alarm!!!! dacht ik leuk wat te kunnen volgen vandaag hihi. maar die chocolade klinkt lekker heb je nog een stukkie!!!

@pluis ow jou avond eten klinkt ook lekker hmmm. lief van je mannetje dat hij dat gaat maken, ik ga aan de bieten met aardappels hihi.

@moniequ ow ja had heel even je oude vertrouwde voetjes terug, hihi. maarja dat vocht gaan dan toch ergens anders zitten he.

@mutobe wat lief dat je hun camera mag lenen, ik vindt het ook altijd zo erg als ik me zelf terug zie op zo film hoor, me zusje kijkt vaak haar films terug dat ze klein was nou schaam me dood. als ik ook samen met me vriend kom en ze is hem aan het kijken moet hij uit van me hihi.

nou meiden wie is de volgende die ons in spanning gaat houden?

Deel Deze Pagina