Sorry meiden, de chocola is op Zal morgen nieuwe kopen en dan deel ik uit Mumtobe, hmm nee zie mezelf ook liever niet op film terug, begrijp je volkomen.
@mvy jeetje heb je die hele reep opgegeten hihi nou dan wacht ik maar op morgen hihi. wat is trouwens de baby site van kim ik ben hem kwijt op een of andere manier
noa, leuk dat ze dit nog allemaal mee mag maken...mijn oma is nu 88 en geniet ontzettend van ons zoontje, is echt heel lief om die twee samen te zien. hier het shoppen via internet ontdekt, tja als je de deur niet meer uitkan....is echt heel erg aan het worden. Nou ja tellsell is erger
Mieliepluis, lief hoor zo'n lekker bordje. Hier kip madras vanavond Monique, was dit de laatste rally?
@Noa, fijn hoor dat je kamertje door de keuring is gekomen En vocht was idd gewoon omhoog gekropen, raar gezicht Misschien eens dagje op mijn kop gaan staan met mond open, loopt het er zo uit @Mvy, morgen pas??? Flauw hoor @Ppa, als het goed is was dit voor mij de laatste rally als zwangere idd. Eind augustus gaan ze weer verder maar dan hoop ik toch al bevallen te zijn en misschien zelfs weer als fotograaf er bij te kunnen zijn maar dat zou wel eens te optimistich kunnen zijn
@ Ollekebolleke, dat van z'n pootjes likken doet hij ook, maar dan alleen als er te weinig water in zit. Dan kan hij er niet zo handig bij (vindtie). Hij is gewoon door de jaarlijkse check up gekomen ermee... Geen idee of het er mee te maken heeft. Ik heb meer het idee dat hij gewoon niets te doen heeft en dan maar gaat zitten klooien. Bij erge honger gebeurd het namelijk niet, dan eet hij gewoon alles in 1 keer op! Haha, en kaas lust onze kat ook niet. Inderdaad wel aflikken, maar het eet volgens mij niet zo handig voor ze. @ Daan78, macdonalds frietjes?? We hebben onze kater wel eens wat anders aangeboden in het begin, voor de lol, maar dat (en de rest van z'n maaginhoud op dat moment) ligt er dan vervolgens meteen weer uit. Nee, die van ons krijgt echt niets anders dan brokjes, ook al eet hij wel andere dingen op soms... Maar niet gepland @ Lieke, hier ook zo afwezig af en toe. Ik kan ook iedere keer weer een ander 'probleem' bedenken om over na te denken en over te zitten janken. Mijn manlief heeft het maar druk met mij troosten... Ik ben alleen nog maar in mijn hoofd bezig. De hele wereld gaat aan me voorbij heb ik het idee.. @ Urine, hier nog geen last van plotselinge plasbeurten. Op de fiets moet ik altijd wel nodig, maar daarna niet meer Na de seks laatst trouwens wel van die slijmklodders de dag daarna, blegh. Ik dacht, straks is het de slijmprop ofzo, maar gelukkig geen bloed erbij. @ Ginny, gefeli met je 36 weken! Heerlijk weer zo'n mijlpaal @ Anna1976, grappig dat je het herkent! Ik had het nog nooit bij een andere kat gezien... Het is wel grappig wat ze allemaal aan spelletjes zelf bedenken. We hebben een muurtje in de keuken wat nu helemaal hip is om op te kroelen en er dan bijna af te vallen, haha, weer een nieuw spelletje. @ Petrabr, dank je, het was echt een plezier (not). We hebben problemen met de verzekering (alweer) en daar kunnen dan vervolgens 2 verschillende verpleegkundigen/assistenten én de VK over zeuren totdat je dus bijna huilend op de fiets terug zit. Ik wil me geen zorgen maken en waarschijnlijk is alles gewoon rond op tijd, maar ze helpen je niet echt om rustig die tijd tegemoet te zien... Verder met de beeb gelukkig alles goed.. @ ppa, ik ben ook errug nieuwsgierig. Ik was als baby best mooi, vind ik zelf. Kleine, donkere, "chinese" oogjes en heel zwart haar. Ik hoop dus erg dat onze baby op mij lijkt Mijn man was erg mager en klein als baby'tje, dus dat is niet helemaal de planning. Hij is later gelukkig weer bijgetrokken @ Jessi86, ik kom wel uit noord overijssel, dus wel wat noordelijker/oostelijker als de rest misschien, maar wij wonen nu dus in DLD. Ik heb ook geen accent/plat ofzo, maar alles wordt misschien een beetje afgekort: lop'm, prat'n, et'n, etc. Alhoewel, wij praten thuis niet zo boers hoor! @ Skatje, gefeli met je verlof! Geniet er van (en doe niet al te veel met dit lekkere weer). @ Roos, wat een paardenmensen hier! Is 'de boerderij' het huis van je ouders dat je steeds weg moet? @MvY, je hebt wel veeleisende katten dan... Die van ons hebben we nu eindelijk gewend aan een dichte bak, maar met een klepje er voor dat wil hij niet. Hij steekt namelijk altijd z'n hoofd naar buiten alstie poept, en dat kan dan niet. Het stinkt wel, maar nu hij gecastreerd is is dat gelukkig veel minder. @ DesireeK, wat een lieve foto!!!! Heerlijk, zo jong al lekker wennen aan beesten. Leuk hoor. @ Mumtobe21, ziet er netjes uit! Leuk dat je samen met een vriendin zo lekker kunt rijden. Zeker ook als je beide kindjes hebt/zwanger bent om en om. Wel handig!! Wel lef dat je met 25 weken nog reed. Ik heb hier nooit hard genoeg gezocht naar een paard om te rijden (waren al bezig met zwanger worden), dus ook niet hoeven kiezen of ik door zou rijden, maar nu mis ik het wel heel erg!! @ Pluis, wat een lieve lief heb jij zeg! Mijnes heeft net tagliattelle gemaakt (tenminste, inmiddels al weer een paar uur terug), maar na 3 happen zat ik helaas vol... Na een uur de rest dus maar opgewarmd en nog gegeten. Ik krijg nu niet eens meer een gewoon bord eten naar binnen!! Ahh, chocola nu al op?? Ik wilde nog waterijsjes gaan halen bij de Lidl, maar ik heb eigenlijk geen zin. Ze hebben daar namelijk van die halve liter pakjes chocolade melk en dat verkopen ze hier verder nergens... Vind ik zoooo lekker!! Ik hoop dus dat manlief in een gunstige bui is en we zo nog even heen lopen Ik zie ook regelmatig overgrootmama's langskomen die nog een achterkleinkindje krijgen!! Leuk hoor! Ons kindje heeft straks nog 2 overgrootvaders en 2 overgrootmoeders, dus dat vind ik zelf wel heel erg speciaal. Voor mijn opa en oma van mijn moeders kant is het wel de 6e al ofzo, maar voor mijn opa van vaders kant is het de eerste. Mijn man heeft dan nog een oma alleen. Wij zijn natuurlijk ook nog broekies, dus al die oude mensen leven gewoon nog (wel een beetje op hun eindje denk ik...). Ze vinden het in ieder geval erg leuk om mee te maken en komen zelfs hier in DLD langs! Wonen ook nog allemaal thuis enzo, dus het valt nog mee hoe krakkemikkig ze zijn. Hehe, *zweet* ik ben door die pagina's heen! Denk je, even een dagje geen forum, maar meteen wordt het weer afgestraft Het is hier inmiddels ook smoorheet en vanmorgen om 10 uur fietste ik al buiten in een hempje... Ik ben benieuwd naar deze week, maar ik hou me rustig. Ik heb wel net lekker natte was opgehangen, heerlijk koel Beeb is trouwens ontzettend druk weer. Gisteravond heeftie me echt aan het huilen gemaakt, zo hard staken er voetjes uit. Auauuaauauauau. Dat ga ik dus echt NIET missen!! Ik vind het wel schattig, maar het wordt soms een beetje te gek.. En nog even een fotootje van mij op een van de laatste paardjes die ik heb gereden in NL. Een criollo van 10, uiteraard western gereden (doe ik normaal niet, maar moest hier wel). http://img.photobucket.com/albums/v260/Senja/Paarden/P7240234.jpg?t=1247493947
Oeh, ik heb wel een heel erg lang bericht gepost he? Nou ja, volgende keer houd ik het korter.. Beeb was vanmorgen trouwens zo goed als ingedaald, dus vandaag die vele harde buiken/voorweeën vorige week. Weten jullie trouwens hoe een CTG er uit hoort te zien? Ik had vanmorgen veel meer pieken er in zitten (in dat ding wat weeën meet), maar de VK zei alleen: 'Niets aan de hand.' Nu snap ik dus niet wat ze dan wel zou moeten kunnen zien op dat papiertje... Baby vindt trouwens de CTG niet leuk. Begint dan acuut tegen die dingen te schoppen
Monique, ok dan ga ik zo nog wel even naar de winkel voor chocola speciaal voor jou Eerst even koken! Tot straks
MvY, he jammer, het was maar voorwerk. Het klonk zo spannend Ollekebolleke, ook al druk aan het poetsen hihi. Wat zullen we allemaal schone huizen hebben. Monique, je hebt dus nog schoenen gevonden die passen! Wat goed zeg. Nu weer je slippers aan? Gentle, wat een lange reactie zeg! Een dagje geen forum is meteen een hele klus he? Ik ga aardappelen schillen, tot later.
@Gentle, weet je hoe hoog het getal oploopt op de machine bij zo'n piek?? Ze kijken bij een CTG naar jouw weeenactiviteit en naar de harttonen van de beeb Mocht je een wee krijgen kunnen ze zien hoe beeb daarop reageerd @MvY, je bent een schat!! Jaaaaaaaaaa ik heb dadelijk chocola @Jessi86, ik had de veters van mijn bergschoenen heel ver open gemaakt en me erin gewurmpd, zat in het begin wel strak, maar ging steeds beter, na een uurtje zelfs de veters vast moeten doen omdat voeten slonken En jaaaaaaaaa loop weer op de slippers Mirthe heeft keurig geslapen in haar nieuwe bed Ben benieuwd of het vanavond weer zo makkelijk gaat
@Ollekebolleke: Hij is ongeveer 1meter5... Nee zelf rijd ik er niet op hoor.. ben zelf meer van het mennen... Baxter is daarvoor in de leer... Zoals al eerder beschreven is hij ook nog heel groen. hij is in mei 3 geworden... Ik rijd wel eens op een paard van een vriendin... Dat is deze knappe dame met sven samen op de foto tijdens een keuring: Hier nog 1 van Baxter. 1 van de eerste keren aan de lange lijnen: Leuk paard Gentle...
Hey Dames, Ik ben een paar daagjes niet geweest, heb veelal op de bank gelegen! Zal straks even bij gaan lezen, want er zijn aardig wat pagina's bijgekomen Hier alles ok..hoorde net wel weer een vreemd geluid uit mijn buik komen, weer zo'n onverklaarbare knak! Ik heb vandaag ook een beetje pijn in mijn onderbuik, een beetje rommelend gevoel, maar heb hem al gezegd dat die toch echt nog een weekje moet blijven zitten tot straks!
Miekiepluis, wat leuk dat je naar de nachtbios gaat MvY: spannend zeg!!! Zijn de weeen afgezwakt of heb je ze nog steeds? Zo wordt het wel heel erg spannend hier! Leuke foto's van paarden voorbij zien komen. Vanmiddag bij de vk was alles goed. Ben 3 kilo aangekomen in 3 weken, maar ik hou heel veel vocht vast. Niks aan te doen! Baby goed gegroeid, dat was de vorige keer nog even de vraag en het hartje weer even gehoord Bloeddruk goed. 10 minuutjes later stond ik weer buiten. Vanmiddag ook nog wat kleertjes gekocht op kleertjes.com voor volgende zomer Ging 50% vanaf!! Kon ik niet laten liggen. Hopelijk wordt het snel bezorgd! Manlief is even terug naar de AH. We hadden vis gekocht en toen de verpakking openging rook het niet goed. Toch een beetje zonde van de 5 euro, dus hopelijk komt ie met wat anders lekkers terug! Groetjes, Hanna
Wat leuk om al die paardjes hier voorbij te zien komen! @Mamamoon, gerommel nu dus ook bij jou, hoop idd ook dat beeb nog weekje wacht @Hanna, fijn dat beeb nu goed gegroeid is! Hoe is het met de vis afgelopen??
Hallo allemaal... Ik ben een tijdje niet online geweest (of tenminste..ik heb een tijdje niet gepost hier) Ga zo eens even een eindje terug lezen. Heb wel al meegekregen dat er hier en daar al beebjes aan het rommelen zijn. Hier is het vanaf zaterdagnacht wat betreft het rommelen ook raak. Steeds vreemde krampen (net een soort ongi gevoel) en harde buiken. Zouden dat de welbekende voorweeen zijn??
Hanna, goed dat je terug bent gegaan, of eigenlijk je man, wat ga je nu eten? Hebben jullie ook opvliegers, Soort warmte/ koortsig gevoel?
@Monique, nou we hebben ons geld van de vis terug gekregen. Bij de AH roken ze ook dat ie niet goed was hahahha. Nu eten we gehakt met rode saus en tagiatelle. Ook heel lekker he!
Monique, nog voorkeur voor een bepaald merk of smaak chocola? Ppa, jep hier ook opvliegers en zweetaanvallen. Erg fijn (not) Brusje, ja ben ook erg moe...