Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

Ik heb weer een heleboel pagina's terug gelezen en vind het zo gezellig hoe jullie allemaal kletsen. Ben nu een week met verlof en heb nog geen tijd gehad om lekker op het forum bij te kletsen terwijl dat juist mn bedoeling was maar misschien dat het deze week gaat lukken :(

Verder gaat alles hier nog gelukkig goed! Mag morgen weer naar de vk toe na 2 weken niet geweest te zijn dus ben benieuwd of ze weer veel is gegroeid enzo. Vanmorgen ook urine weggebracht naar de huisarts en het was niet helemaal schoon dus gaan ze het even op kweek zetten dus ben benieuwd ;)

Wij wilden morgen het geboortekaartje eens gaan regelen bij de drukker (ja is misschien wel een beetje laat) maar nu is mn man ineens erg ziek en kunnen we dus weer niet gaan en ik vind het echt iets om met zn tweeen te doen :x

Zo ik ga weer verder met de strijk en ik hoop dat het me gaat lukken om wat vaker te komen want er kunnen nu natuurlijk elk moment kleintjes geboren gaan worden :D

Fijne avond!

2. Nita82

Nita82 Bekend lid

11 dec 2008
    672
    0
    0
    Hey meiden, hier is het sinds een goed uur weer helemaal los gebarsten en ik weet niet zo goed wat ik nu moet doen.
    Het is minstens zo erg als toen we de vorige keer naar het ziekenhuis gingen en ook tussendoor doet het goed pijn. Ook ben ik vreselijk misselijk en hoofdpijn. Heb al een douche geprobeerd en dat hielp een beetje maar zodra ik daar onderuit was begon het weer.

Wat zal ik doen? Ziekenhuis bellen? Afwachten?
    Er zit (nog) helemaal geen regelmaat maar het voelt wel 'echt' aan.

3. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ginny, helemaal vergeten, wil jij mij op de lijst zetten voor 16 juli om 11:40 naar de vlk

@mvy, haha..toch gekocht de wieg, hij is ook echt geweldig (ik heb fotos van de wieg in mijn fotoalbum) hemeltje..? geen idee ik heb 2 linkerhanden als het om naaien gaat..met stof dan :p:D

De kraamzorg heb ik vorige keer ziek gemaakt.:$..ik had een flinke griep te pakken de dag dat ik werd ingeleid, en heb haar dus aangestoken, wel jammer want het was een harde werker met veel ervaring. (wij waren haar laatste gezin voor ze met pensioen ging) vond het wel zielig. We kregen wel een andere kraamhulp maar dat was zo'n kletskous...verschrikkelijk..

Ik heb ook zo last van brandend maagzuur...blehhhhhh:x maar ik eet gewoon waar ik trek in heb hoor, krijg er toch wel last van en anders neem ik wel een slok Gravicon

@brusje, ik ben ook moe, de heledag door, zit ik in de tuin een boekje te lezen vallen me ogen al na 5 minuten dicht..pfffff

@Nita, bellen natuurlijk.....het zekere voor het onzekere toch?

4. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Gentle, ja ook jij gaat een kind op de wereld zetten:D
    En yep het gaat passen (ook al denk je nu van niet;))

@Debzie, moet je nog kaartje uit gaan zoeken of heb je dat al gedaan??
    Hier mochten wij de boeken mee naar huis nemen, dus kan je het alsnog samen doen

@Nita, bellen meid!!
    Zeker als het na de douche terugkomt
    Ik ben ook begonnen met weeen waar alles behalve regelmaat in zat, maar ik was echt aan het bevallen
    Succes meid!

5. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Nita, ik zou gewoon even bellen en uitleggen wat je voelt en denkt...daar zitten ze echt voor!

En mooi geboortebord!

6. Filmpjes: ik ben erg blij dat ik vroeger nooit echt gefilmd ben, heb een hekel aan die dingen. Nou nja nooit gefilmd ik ben wel meerdere keren op tv geweest, maar gelukkig was dat niet met heel erge domme dingen.

Monique: als jij het nou eerst probeerd een daggie op z`n kop staan en kijkt of het werkt, dan doe ik het misschien ook wel een keer.

Gentle: ik had eerst een open kattenbak, vervolgens een deksle erop en laatst een bak met klepje, ze deden het er prima op, tot 1 van de katten schrok en met kattenbak en al de lucht in vloog en de kat vervolgens samen met het klepje het hazenpad koos, dus de bak alleen achter latend, ggrrr nu dus maar weer een bak met deksel zonder klepje.

Paarden: hoe meer er hier over gepraat word, hoe meer ik het eigenlijk mis, ik zou nu zo naar een manage toegaan om er 1 ff tijdelijk te stelen en even de tijd te nemen voor mezelf, voor een paar uurtjes maar, dan ben ik voorlopig weer even genezen als ik weer krom loop van de spierpijn!

Desiree: ow joh dat hij nog in de leer is had ik helemaal gemisd, wel leuk dat je met hem wilt gaan mennen. Wow die foto van sven met dat paard, wat een plaatje. Baxter heeft trouwens ook echt een leuk koppie. Ga je dan ook marathons rijden of alleen dressuur?

Brusje: Jah ik ook!

Nita: dat bord is wel echt leuk geworden.

Overgrootoma`s en opa`s: onze kleine heeft van mijn kant 1 overgroot opa en 1 overgroot oma, van de kant van mijn vriend heeft het alleen een oma, mijn vriend heeft zelf al nooit zijn opa en oma gekend en zijn vader is 2 jaar terug overleden, dus tja wel erg jammer, maar het leven begint ergens en het eindigt helaas ook.
    Nou mogen wij de trotse mensen zijn die een begin hebben gemaakt van een leventje!

Mumtobe: ik ben ook bijna eind uitgerekend en ben ook wel een beetje bang dat het pas in sept komt, maar we moeten gewoon positief blijven en 1 moet de eerste zijn, maar er moet ook altijd iemand de laatste zijn.:)

Aguamiga: veel plezier woensdag met je moeder. Ik denk dat ik het zelf wel erg lastig vind om ukkie aan te pakken en vriendlief gaat dan denk ik van zijn stokkie, dus we zien het wel het gaat zoals het gaat zeggen we maar!:(

Nita: gewoon bellen meid, als jij je daar beter bij voelt gewoon bellen en gaan. beter een keer te veel bellen dan 1 keer te weinig! Kom op meid je kan het.

AUAUAU heb een voet tussen mijn ribben en ik weet niet meer hoe ik zitten of liggen moet en de kleine is niet van plan om anders te gaan liggen:(

Ik heb wel alle babywas gedaan, ik moet nu alleen nog de kleertjes enzo strijken, de hydrofiele luiers en het beddengoed heb ik wel al gestreken. Heb wel eerst 5 keer ruzie gehad met de strijkplank, waarna ik in de auto ben gestapt en een nieuwe heb gehaald, daarna verder gestreken en jahoor met een zere rug en zweet in mijn naad door gegaan tot ik klaar was.:$ pff t was een klus maar hoef nu morgen alleen nog de kleertjes en dan ben ik klaar:D:D

7. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen
    aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide)

========================================================================

Augustus 2009 Mama's!

BEVALLEN:

24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte?
    30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte?

Afspraken:

Juli:
    14: Welpje controle vk
    14: Lieke controle vk 9.00 uur
    14: Sanell controle Vk 10.30 uur
    14: LadyJenn75 controle VK
    16: DesireeK controle gyn 8.30 uur
    16: Ginny controle VK 10.30 uur

16: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    17: Daan controle VK 14.45 uur
    17: Nita controle gyn 14.30 uur
    20: Gentle afspraak VK 10.30 uur
    21: Welpje controle vk
    21: Lieke afspraak Vk 9.00 uur
    21: Mik contorle vk en groeiecho
    23: Muis511 controle VK
    23: Mita controle gyn 11.15 uur
    24: Ollekebolleke controle VK 9.30 uur
    28: Welpje controle vk
    28: Lieke afspraak VK 9.00 uur
    30: Nita controle gyn 10.15 uur
    30: Noa controle Vk 9.00 uur
    31: Hanna controle vk 13.00 uur

Augustus:
    04: Welpje controle vk
    04: Noa controle vk 9.10 uur
    13: Mega Babs controle gyn 18.40 uur
    20: Mega Babs controle gyn 18.40 uur

Uitgerekend op:
    (Datum, Naam, Geslacht)

30 juli:
    Liefie - Jongen - Buddy = Elke
    31 juli:
    ppa - Meisje

01 augustus:
    Daan78 - Geheim - Buddy = Sweepy & Pupke1979
    Ollebolleke - Meisje
    Renate007 - Geheim
    Miekiepluis - Meisje - Buddy = Roos
    02 augustus:
    Simmer - Meisje - Buddy = Jingi
    03 augustus:
    MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80
    Fon - Meisje
    04 augustus:
    Welpje - Onbekend :(
    05 augustus:
    Rian83 - Onbekend :(
    06 augustus:
    Ceertje - Meisje
    Jessie86 - Meisje
    Jingi - Jongen - Buddy = Simmer
    linnie123 - Jongen
    07 augustus:
    Kanela - Geheim
    Alice - Jongen
    Anna1976 - Jongen
    08 augustus:
    Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip
    Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY
    Assi - Meisje
    09 augustus:
    Marina71 - Geheim - Buddy = Ginny
    10 augustus:
    Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita 82
    Roos - Meisje - Buddy = Miekiepluis
    11 augustus:
    Lieke1979 - Meisje
    12 augustus:
    wolliewobbel - Jongen
    mamamoon - Jongen
    13 augustus:
    DesireeK - Meisje - Buddy = Mvja
    Muis511 - Onbekend :(
    14 augustus:
    Inkerbell - Onbekend :(
    Sjanienu1 - Geheim
    LadyJenn75 - Jongen???
    15 augustus:
    Debzie1984 - Meisje
    16 augustus:
    Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974
    Bos - Jongen
    Skatje - Jongen
    18 augustus:
    Verhip - Geheim - Buddy = Marieke1983
    kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87
    Aguamiga - Onbekend :(
    Gentle - Onbekend :(
    19 augustus:
    tal - Meisje
    20 augustus:
    Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307
    Sanell - Onbekend :(
    21 augustus:
    Liz0104 - meisje
    22 augustus:
    Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny
    Megababs - Meisje
    23 augustus:
    Fiona1987 - Onbekend :(
    24 augustus:
    Ollekebolleke - Onbekend :(
    Mvja - Meisje - Buddy = DesireeK
    25 augustus:
    Petrabr - Onbekend :( - Buddy = Mik
    Morgenzon - Jongen
    26 augustus:
    Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22
    27 augustus:
    Elke - Meisje - Buddy = Liefie
    Emma21 - Jongen
    Nyn81 - Onbekend :(
    Csillag - Meisje
    28 augustus:
    mik - Geheim - Buddy = Petrabr
    Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74
    29 augustus:
    Brusje - Onbekend :(
    30 augustus:
    Bloem1978 - Geheim
    Mumtobe21 - Onbekend :( - Buddy = Kim3
    31 augustus:
    Corinne348 - Meisje

8 keer Geheim
    13 keer Onbekend
    23 keer Meisje
    18 keer Jongen

Gezocht Buddy:
    Kanela
    Fon
    Mamamoon
    Sanell

8. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    nita, bellen hoor!!

Hey meiden ff vraagje tussendoor. Ik heb beetje striae bij me navel door me piercing. En het wordt erger. Maar blijft dat echt maar erger worden of kan het ook stoppen?? Want ik word gek!
    En zijn ze straks als buikje weer strak is een stuk kleiner, want dat hoor ik van iedereen maar hoor het liever van iemand die het ook echt zelf heeft!!

9. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @Ollekebolleke: Ik weet nog niet precies wat ik met het kleine spook wil gaan doen. Hij vind het erg leuk in het tuig en doet alles al heel netjes voor zover... Moet nog ff kijken... Ik zou er graag nog een few spot bij willen voor een 2 spannetje lijkt me helemaal leuk...
    Ja die grote (Tinker merrie) is echt een leuk dier... Super lief en zoooo rustig dat je zo'n manneke als Sven er zo mee weg kan sturen...
    Ik kan me voorstellen dat het allemaal weer gaat kriebelen...

@Nita: gewoon bellen...

10. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Nou eindelijk, wilde zaterdag al aan de slag met de foto's, maar was nog niet gelukt! Nu wel...Check album vor buikfoto van 34 weken en het eerste babywasje is vastgelegd hahaha

11. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

hoi hoi,

ik heb ook mijn fotoalbum gevuld! :)(hint haha!)

@Annie, bedoel je of je striae kleiner wordt? vast wel en het vervaagt ook enorm, bij mij zijn de strepen die ik met 20 weken kreeg al nauwelijks nog zichtbaar, en de strepen op mijn borsten uit de puberteit zijn zo goed als weg en worden gewoon bruin in de zomer.

@Verhip, wat een prachtig beschaafd buikje heb je! :)

12. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Nita, heb je al gebeld? Hoe gaat het nu?

Pff heb er echt de pest in zeg! Auto moet deze week gekeurd worden. Afspraak voor morgen gemaakt, zijn we het kentekenbewijs kwijt! Vriendje heeft 'm vorig jaar naar de keuring gebracht en is nu kentekenbewijs én keuringsbewijs kwijt! Hebben het hele huis overhoop gehaald maar niks... Dus nu 29,50 betalen voor een nieuw en dat duurt 2 weken! Dus ik rij straks fijn ongekeurd rond... zal je net zien dat ik aangehouden word ofzo!

13. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Ollekebolleke, als jij dan probeerd of je vocht kan uitdrijven met een gaatje prikken, dan doe ik dat op z'n kop wel:D

@Annie, kan met straie alle kanten op, helaas weet je nooit welke kant
    Kan idd stoppen maar ze kunnen ook doorlopen.
    Ze worden lichter en daardoor minder zichtbaar.

@Verhip, mooi bescheiden buikie zeg!

@Marieke, mooi kamertje en buikie!

Ben ook zo benieuwd hoe het nu met Nita is

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik kom me even melden en weer afmelden meiden. Ben helemaal kapot. Lig al vanaf 2 uur op de bank te lummelen en er net even afgekropen om hier bij te lezen.

Wil Nita succes wensen. Wie is haar buddy?

Zag ook een heleboel mooie foto's. Marieke wat kan een buik groeien in 6 weken he. Jeetje. Mooi hoor.

MvY, damn ik moet echt mijn telefoon gaan bijhouden hoor. Je zou me zo maar bevallen en ik weet van niks :p

Ik ga er vandoor.

Kusssssssssss

15. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Desiree, wat een leuke foto van Sven op het paard zeg!

Verhip, mooie buik heb je hoor!

Marieke, wat een mooie kamer hebben jullie gemaakt voor de baby zeg. Vrolijke kleuren :)
    En ook al zo'n mooie buik!

Nita, zijn de weeen weggezakt? Heb je het ziekenhuis al gebeld?

cjpt, balen zeg dat je het kentekenbewijs kwijt bent. Lastig zoeken naar zoiets kleins/plats.
    Hopen maar dat je niet wordt aangehouden. De kans is natuurlijk niet zo heel erg groot he!

16. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Volgens mij had jij al die tijd toch al een probleem of niet??
    Kentekenbewijs heb jij toch nooit bij je als je het nu niet heb, of begrijp ik het verkeerd??
    Dat had ook al een bekeuring kunnen opleveren;)

17. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    @Daan, de buddy van Nita is Ginny

18. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ja me buik is nu natuurlijk uitgerekt dus sommige zeggen dat een streep van 5 cm straks dus nog maar 3cm ofzo is. Nouja ik zie het wel. Baal er wel van maarja als ik straks me mooie mannetje heb dan is alles vast weer goed!

Denk dat Nita naar het ziekenhuis is!!

19. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ja, ik denk ook dat Nita naar het ziekenhuis is. Spannend.

Ligt er toch aan wel deel je niet hebt. Je heb 1 en 3 geloof ik. Ik weet niet precies welke je wel en niet bij je moet hebben.

Striae, heb er vandaag een foto van gemaakt. Zal em morgen eens heeeeeeeee eventjes online zetten :)

20. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook een echt streperige buik. Je doet er niks aan. Hopelijk komen ze niet te hoog, maar ook dan..... pech gehad !
    Volgens mij hebben meer vrouwen er wel dan geen last van....

Spannend hoor voor Nita en natuurlijk ook voor ons allemaal hier.
    Zo met elkaar meegeleefd de afgelopen tijd en zou het dan nu echt een beetje gaan losbarsten hier??
    Ik kijk er echt naar uit :)

Deel Deze Pagina