Liefie, oh kom je gezellig naar Maastricht nou als er wat gebeurd mag je ook altijd naar mij toe komen om te bevallen hihi. Wat leuk dat je zo'n ding gaat knutselen. Alleen jammer dat we het nu nog niet te zien krijgen. Hier is het ook weer rustig he. Heb net de vaatwasser uitgeruimd en toen ben ik maar weer gaan liggen haha. Pfff. Morgen maar weer meer doen Straks ff wat aardappeltjes opbakken van gister en dan naar de vk.
Zooo dutje gedaan, en mijn kids hebben me lief laten liggen en ik hoorde ze zelfs sssttt tegen elkaar zeggen af en toe, lief he? Wat een K*T nacht had ik en ook hier zere armen, benen en handen... Weinig geslapen, niet lekker gelegen, bah bah maar nu weer beter na mijn dutje Daan, dat zijn aardige streepjes, die van mij zijn een stuk lichter van kleur maar dat zijn ook al oudere die nu iets verder rekken, dat scheelt denk ik want ze worden veeeel lichter na een tijdje. Ananas hart zou ook ongezond zijn heb ik begrepen, misschien even googlen voordat we gaan huisdokteren? Ik weet neit meer hoe en wat, maar je kon er ook ziek van worden. Dan klinkt bitter lemon veiliger Nita, jeetje meid vervelend hoor, kan me heel goed voorstellen dat je liever hebt dat hij iets te vroeg komt dan dat je zo uitgeleefd wordt, sterkte! Ik spiek ook af en toe bij de juli mama's, dan zie je dat het ineens hard gaat ja! Maar hebben hun nou meer mama's in de lijst dan wij? Aan het werk hier krijg vanavond vriendinnetjes op visite en het is een puinhoop
Hallo Meiden, er word echt lekker veel gekletst. Hier gaat ook alles nog prima. Ik voel me wel HOOG zwanger nu. Poe poe, ze mag eigenlijk wel komen hoor! Ze ligt al wel een tijdje ingedaald. Dit geeft een vervelend beurs gevoel van onder. Maar ik wacht nog rustig af. In het ergste geval duurt het nog 5 weken!! Verder ben ik er helemaal klaar voor. Alles is gewassen en spik en span. Alles ligt klaar. Naam, geboortekaartje, bord, box, ze is heel welkom.
goeiemiddag kletsmajoren!!!!! alles goed? hier wel hoor wederom een heerlijk zonnetje dus de was hangt lekker buiten, en heb al een wandeling met de hond er op zitten enzo. en dacht ga nu maar even bij de meiden kijken wie weet is der al iemand bevallen @aguamiga fijn dat alles goed was bij de vk. en je was dus niet gegroeid, ja op den duur heb je gewoon geen ruimte meer he voor je eten hihi. @gentle ow fijn dat jouw man er om heen kan plannen met ze werk voor de controle's de mijne is alleen mee geweest met de 10 weken en daarna niet meer hij gaat aankomende keer wel mee omdat ik dan informtie krijg over de bevalling en hij heeft dan vakantie. @debzie je hebt het dus lekker druk in je verlof!! en vervelend dat je urine niet helemaal goed was,nou ja kunnen ze het maar beter even onderzoeken. en rot dat je man ziek is net als je de geboortenkaartjes wil gaan regelen en inderdaad het is toch iets wat je samen wil doen. succes met de strijk @jingi hahah 2 linker hand wat naaien betreft ik snapte al dat het de stof bedoelde hoor anders had je hier niet gezeten @ollekebolleke leuk he die kleine dingetjes strijken, en ik ga ook altidj door tot het af is hoor!!! @desiereek k wat een mooie tinker!!! @verhip bescheiden buikje hoor, en lief he dat 1e wasje we hebben trowuens de zelfde knijpers @marieke leuk kamertje hoor en een mooie buik. @cjtp ow balen dat je het kwijt bent, wij hebben die papieren gelukkig altijd in de auto liggen. en deel 3 thuis heb je het ondertussen al gevonde?las van wel hihi had je leen auto mee gekregen? @mvy hahaha daar ben je vast blij mee dat je poept ruikt op de vroegemorgen?heb je toegevoegd hoor en hoe is het nu bij je? @annie jeetje jij ook al het rommelen pfff jullie volgen elkaar wel op hihi. was je nog gaan winkelen of niet? @hanna ow leuk dat je je neefje en nichtjes krijgt is altijd gezellig he!! @lieke fijn dat je weer goedgekeurd bent. @daan mooie buik hoor!!! en ja die strepen hebbenw e helaas niet voor het zeggen he, je moet maar zo denken we krijgen er wat moois voor terug. @nita ow jeetje je mannetje houdt je wel bezig hoor, ik hoop voor je dat hij gewoon zich meld met 37 weken dit hou je ook niet lang vol dikke knuffel. @pluis je hebt dus eeen rustig dagje vandaag behalve de koelkast dan is ook wel is lekker, en die dromen ja hier ook zo afentroe dat ik mensen de rin droom die ik al tijden niet heb gezien, mischien toch de hormonen? @rianne werkze!!! zo puinhoop zal het vast niet zijn. @mamamoon succes!!! nou het is een lang bereicht geworden als ik ieman dheb overgeslagen sorry!!! was ook zoveel hihi
@Daan, met of zonder streepies, je heb een mooi buikie hoor! @Nita, dus toch weeen he, volgende keer niet twijfelen meer om te bellen dan he! Kan me voorstellen dat het nu een dubbel gevoel is, want weeen zijn alles behalve prettig en als je het dan nog moet beleven zonder resultaat snap ik die tranen heel heel goed Dikke knuff meid @Liefie, ik ga van het weekend ook weer gewoon weg Als het echt hard mocht gaan dan zoek ik daar wel een ziekenhuis (zou wel nog je map van VK voor de zekerheid meenemen) Net naar Vk geweest en ik mag me aan gaan sluiten bij de dames die rust moeten houden. Bovendruk was veel te hoog (150/85). Maar toen ik hoorde hoe dat kon komen heb ik maar braaf gezwegen, ze zien het vaak als je druk bent geweest of te veel heb gedaan. Niets gezegd van het rallyweekend, want bloeddruk zal volgende week dan weer wel keurig zijn En die meting van het gewicht van de echo van vorige week (bijna 2900 gram) moest ik ook snel vergeten, beeb was volgens VK echt al veel zwaarder, joepie
Foei Monique, nu echt braaf op de bank gaan zitten he! Hoop dat je bloeddruk idd volgende week een stuk lager gaat zijn... Ennuh een stuk zwaarder ojee Noa, je bent al lekker actief geweest zie ik. Leuke hond heb je! Hier gaat het nu wel goed dankje Ahh, ik hoop dat dit de laatste keer was dat ik als zwangere mijn teennagels moet lakken hihi. Wat een rotwerkje, doet pijn in mijn buikkie
@moniqeu nou rustig aan doen maar he!!! en even geen rally weekend hihi. hij zal dan inderdaad volgende keer wel weer goed zijn zoals je zelf al zei. en je kleinjte is dus zwaarder hihi, wilde je dat ook graag? ik weet echt niet wat ene beetje gewicht is voor de aantal weken wat we zijn. @mvy ja ben erg actief geweest, maar er wordt hier ook zo veel gekletst en soms heb ik gewoon niet de tijd om regelmatig even op het forum te kijken vooral niet in de weekenden. en bedankt voor het compliment over me hond. is het nog gelukt met je teennagels? ik heb soms al last als ik em schoenen aan moet trekken, all stars met al die veters hihi
Noa, bedoelde eigenlijk actief qua wandelen met de hond en was ophangen Maar je hebt ook een lange reactie gegeven hoor Pff ja schoenen aandoen lukt mij ook niet meer. Gelukkig loop ik nu alleen nog maar op slippers.... Bij Youri moest mijn man aan het einde steeds mijn sokken en schoenen aandoen hihi.
@mvy hahahah ow zo actief ja goed he hihi. en jij loopt dus alleen nog maar op slippers, loop ik ook veel maar zoals van de week met die regen loop ik toch liever op schoenen en ja die all stars lopen het lekkerst dus ja dan maar even moeite er voor doen. wel idee eigelijk me vriend even me veters te laten doen hihi. maarja hopelijk blijft het nu mooi!!
Zo koelkast weer schoon...lekker! Vanmiddag met poesies naar de dierenarts voor hun anti-nies-prik... Vind ik altijd zo naar! En we hebben een hele lieve dierenarts, maar toch! Monique; oei meis! Toch maa wat rustiger aan dan! En inderdaad, zo'n rallyweekend zal vast niet helpen nee... Volgende keer gewoon beter! Hmmm...en dat gewicht...Fijn dat ze je dan eerst een soort van blij maken en dan ineens weer zeggen dat het toch veel zwaarder is! Is voor hun toch ook een gok? Rianne: wat lief van je kindjes! Fijn dat het slaapje heeft geholpen.. Vervelend hè, die zere ledematen, ik weet er alles van! Ananashart: Is slecht voor je!! Is heel bitter en de vezels die daar in zitten kosten veel moeite voor je darmen om te verwerken.. Misschien dat daardoor de hele boel wel in werking gezet wordt.. Ik wacht nog ff hoor met al die truukjes! Vind mijn frambozenbladthee al hokespokus genoeg! Zeg meiden,hoe gaan jullie dat doen met slapen? Laten jullie je kindje bij jullie in de kamer slapen of gaat het direct in het eigen bedje? Vind dat zo moeilijk! Wij hebben nu bedacht dat ze 's avonds bij ons op de kamer gaat slapen de eerste paar weken en overdag in haar eigen kamertje... Ik ga nu dus ook even kijken of het systeem wat we bedacht hebben om de reiswieg op te zetten achter ons bed ook werkt.. Liefs, Pluis
@MvY, ik doe gewoon deze week wat ik altijd al deed en dan kijk ik wel wat bloeddruk volgende week heeft gedaan. Als VK verder rekende met de gegevens van echo dan kwam ze uit op een 6 ponder met geboorte rond de 40 wk, daar geloofde ze geen bal van. Maar toen ik vroeg wat dan nu de bedoeling was zij ze wel, het is niet extreem ofzo dus we gaan gewoon eerst eens naar die 40 wk en dan kijken En teennagels lakken hi hi, gelukkig deed ik dat al nooit maar dat zou ik nu ook echt niet meer voor elkaar krijgen @Noa, gelukkig staan er geen rally's meer op het programma Mijn kleintje hoeft niet zwaarder te zijn, Mirthe was 4095 en dat vond ik eigenlijk al meer dan zat. Maar zit net te bedenken dat dit de VK was die vorige keer bij Mirthe ook 9 pond heeft laten vallen, dus ja blijft koffiedik kijken allemaal @Miekiepluis, hier gaat beeb op eigen kamertje. Ik en zekers hubbie slapen anders zelf niet en die uurtjes die de beeb je gunt wil ik ook eigenlijk wel echt goed slapen En volgens mij is het ook tonic ja
@pluis heerlijk eh weer een schone koelkast, hier gaat de kleine meteen op haar eigen kamertje slapen in der eigen bedje. en jij drinkt dus de frambozen thee, waar heb je dat gekocht? zeler niet in de supermarkt? @moniqeu ow het seizoen is zeker afgelopen? en mirtje was dus 8 pond bij der geboorte als ik het goed heb? bij ons in de familei worden allemaal ukkie geboren maarja dat zeg niks, en inderdaad het is toch koffie dik kijken.
@monique27, mijn bloeddruk is ook een keer hoog geweest: 155/83. het was toen erg warm en ik was idd druk geweest. nu is mijn bloeddruk weer netjes 120/70.
Nita, jeetje zeg.... wat een nacht heb je erop zitten. Hopen dat het nu of goed doorzet of gewoon nog een tijdje stopt! Miekiepluis, onze baby gaat ook meteen op haar eigen kamertje slapen hoor. Bij de intake van de kraamzorg werd wel een beetje aangeraden om de baby eerst nog op de slaapkamer te leggen, maar daar hebben we simpelweg geen plaats voor zouden we dat willen.... Mijn zus heeft het bij haar eerste wel gedaan, maar kon er niet goed van slapen. Mijn neefje lag steeds te zuchten en steunen in zijn slaap...
Monique rustig aan doen meid!! Mvy hoe is het met de voorweeën? Pluis hier gaat beeb op eigen kamer....hopelijk word mn meidje er niet wakker van anders eerste weken maar bij ons...maar liever niet. Hier al liters tonic op, en ananassen en zelfs paar keer gesext! Ben het helemaal zat!! Over max 42 weken: mn zus moest doorlopen tot 42+6!!! Ze zou die dag erna pas ingeleid worden. In veel ziekenhuizen is dat een nieuwe norm! Gauw broodje eten, hongerrrrr!! Fijne dag allemaal!
@alice je bent het dus al goed zat, nou hopelijk werken alle trucjes hihi en komt het snel. en 42,6 is wel lang hoor. hier gebeurt dat niet en haal je vaak de 42 weken genees.
Even ego: Net bij de gyn geweest. Bloeddruk 110/60, dus super mooi. Zeker aangezien ie de vorige keer 135/80 was, toen maakte ik me zorgen. Baby was de vorige keer al ingedaald, dus zover niks nieuws. Sinds een week heb ik ontzettende bekkeninstabiliteit, en dat gaat jammer genoeg niet meer verbeteren. Daar baal ik ontzettend van, want ik wil nog zoveel (in huis) doen. Maar ik kom echt om van de pijn, ik mag nu zelfs mn pijnstillers weer gaan nemen van de gyn. Maar dat doe ik liever niet. Volgende week word ik getoucheerd en wordt er een afspraak gemaakt om in te leiden. Van mij mag de baby nou wel komen. Iemand nog tips om de bevalling te laten beginnen? Ik hoorde iets van ananashart, maar dat schijnt giftig te zijn, dus die doe ik maar niet. Bitter lemon en tonic?? Dan stuur ik vanavond mn man nog naar de supermarkt haha. Frambozenbladthee heb ik besteld bij de natuurwinkel, die heb ik als het goed is donderdag in huis Verder nog iets?? Ik heb trek in chips Gaat lekker zo'n fruitdag. Liefie, ook niet als ik zo'n 7 kilo fruit eet? Zoveel heb ik liggen. Maar als je zegt dat het niet gezond is trek ik meteen die zak chips open haha. Sorry dat ik niet op iedereen reageer, maar heb een beetje een baaldag. Alles doet pijn.