Jessi, ow ok. Nou, wel fijn dan als je straks een datum krijgt te horen En chips helemaal op hihi. Daar gaat je fruitdag haha. Ik moet me inhouden ik moet eerst warm eten. Vanavond aan de chips dat word emo-eten hihi want mannetje is er vanavond niet... Cjpt, das een heleboel geld maarja het moet maar he.
cjtp, wat duur die banden... jessi, welke chips had je? alice,wat raar ik hoor juist dat steeds meer zh overgaan naar 41 weken?? dit als nieuwe richtlijn mvy, overdag bijna niets te voelen en 's avonds gaat ze los. nu ik bijna de hele dag lig weet ik zeker dat het er niets mee te maken heeftdat ik dan rust heb. Was bij mijn zoontje net zo.....Maar goed in het begin overdag niet alles donker maken met slapen en 's avonds wel helpt wel na een tijdje mamamoon, waar ben je????? Volgens mij is ze aan het bevallen wij eten vanavond macaroni, heeft mijn moeder gemaakt dus lekker makkelijk.
@Noa, rally heeft even vakantiestop, gaan eind augustus weer gewoon verder! Mirthe was net 8 pond idd, maar een lange beeb, dus die 8 pond kon je niet echt aan haar af zien Had alleen een vol badje en kinderwagenbak en cosi, dan zag je het weer wel! @Marieke, ik denk dat dit bij mij ook zo is, maar kijk gewoon wat mijn bloeddruk volgende week doe en kijk deze week wel beetje uit @Hanna, da's een prima bloeddruk idd @Alice, bij jou helpen die trucjes dus niet, jammer he Maar 42+6 dat kan toch bijna niet, is gevaarlijk volgens mij @Jessi, sexen meid Maar dikke knuff voor jou @Mumtobe, wat fijn dat je nu een goed gevoel heb gehad bij je VK bezoek! @Ollekebolleke, heb me voor VK bezoek in schoenen gewurmd en wil die vandaag eigenlijk aan houden Had gisterenavond zo'n zere voeten, gewoon niet leuk meer. Omdat in het weekend mijn voeten na een dagje schoenen terug waren, dacht ik schoenen aan houden, maar mijn wreven beginnen nu te branden dus weet niet of dit hem gaat worden. Je zoekt echt van alles he om van die pijn af te komen, doe jij dat ook? @MvY, keurig dus! Moest wel lachen met weegschaal verhaal En prettig weekend Ook bij mij werd er vrolijk gezegd, we gaan eerst naar de 40 en dan kijken we verder. Nu ben ik daar op ingesteld maar toch Hier net voor het eerst een middagdutje gedaan, ja ja ik leer het nog wel!!
Ppa, nee ok dan denk ik dat ons meisje dat ook heeft ik voel haar bijna alleen maar 's avonds... Dat word gezellig dan hihi. Lekker maccaroni! En lekker makkelijk!
ach nita, wat vervelend nou, als je dan toch weeeen heb laat het dan doorzetten want hier word je idd erg moedeloos van. Succes meid. Liefs brusje
macaroni, heerlijk! Mijn man lust dat niet graag dus eten we het echt bijna nooit! Monique, lekker he zo'n middagdutje Jessie, was dat chips met een fruitsmaak??? HIer zijn de logees lekker aan het spelem. Ik kan echt merken dat ze ouder worden, 8 en 11. Ze schonken net zelfs wat te drinken voor me in Lieve kinderen hoor. Ze zijn nu aan het puzzelen en over 3 kwartier gaan we lekker eten!
Hanna, voorbeeldige logees dus ideaal! Waren de cakejes gelukt? Zou Mamamoon haar beebje al in haar armen hebben?? Moet er de hele tijd aan denken...
Hanna, wat een schatten van kinderen! Lief dat ze je zo helpen! Willen vast nog vaker komen 42+6 lijkt me echt heeeeeeel erg lang. Sjee, dan zou ik alsnog een september-mama worden... Pfff. Hier zeiden ze laatst bij de cursus dat ze vooral de mama's laten bepalen Heel fijn! Maximaal 14 dagen overtijd zei ze, maar als de aanstaande mama het bij 41 weken niet meer zag zitten, werd er gewoon eerder ingeleid. Als je maar na 40 weken zat, dan kon je verder zelf zo ongeveer bepalen wat je nog zag zitten. Dat vind ik wel echt een heel fijn idee
@ Jessi: Tja ze zeggen het... @ Rianne: Balen zeg van je was... blegh... @ Ppa: ja heb het toevallig net gehaald en al wat pagina's doorgelezen... tot nu toe een "leuk" boek, hoop dat het me wat meer zelfvertrouwen geeft. @ Kindje op eigen kamer: Hier komt de kleine s'nachts bij ons op de kamer in de wieg en overdag op het eigen kamertje in het ledikantje, of in de kinderwagen als ik weg zou willen, of het onderweg in slaap is gevallen... @ MvY: Fijn dat alles goed was, lekker van je weekendje genieten hoor... Tja grote buik, ik vind het zelf moeilijk oordelen, k vind 'm niet mega ofzo... @ Desiree: K heb 'm nu bij de bieb geleend, mag 'm ivm de zomerperiode 5 weken houden mocht ik 'm nog langer nodig hebben dan kan ik altijd nog verlengen, pasje van mijn schoonmoeder dus kost me niks @ Monique: idd een goed gevoel, gelukkig heb ik haar volgende keer weer @ Hanna: Leuk hoor van die zorgende logees Ik hoor trouwens oon verhalen dat ze je tegenwoordig tot maximaal 43 weken door laten lopen, nou ik vind het dood en dood eng... ik denk ook dat Mamamoon aan het bevallen is... Spannend...
Hahaha, misschien zit dat er wel achter, Gentle MvY, de cakejes zijn het toch niet geworden. Was/ben erg moe en bedacht dat wafels versieren net zo leuk was en dat kunnen ze meer zelf doen. Dus wafels gekocht en slagroom en versierdingen (smarties, hagelslag en confetti) Leuk en lekker resultaat Spannend inderdaad van MamaMoon....
Zo, poesjes hebben weer hun prik enzo, dierenarts was erg te spreken over ze, vond ze erg mooi en waren in zeer goede conditie! Nou, da's altijd fijn! Warm: Jep, erg warm, maar niet te vind ik...Trek het nog wel geloof ik! Sex: Uh ja, dat zeggen ze hè..Ik heb wel zin enzo, maar als ik dan eenmaal in bed lig wil ik eigenlijk alleen maar slapen.. Hihi! Middagdut: net wakker!! En lief ook! Hihi! Allebei op de bank in slaap gevallen...Ja, we hebben best een grote bank! Mamamoon: Die is inderdaad vast aan het bevallen, en aangezien ze nog maar 35 weken en een beetje was moet ze naar het ziekenhuis, dus voorlopig horen we vast niks van haar! Spannend hè! Dat is wel het startschot denk ik voor ons allemaal, nu gaan er vast zeker meer volgen! Chips/Ijs/Fruitdag: Lekker hoor al dat fruit! Vind ik ook zalig, het liefst eet ik met dit weer ook alleen maar fruit! En een perenijsje is toch ook fruit? Hihi! Krijg je niet mega het zuur van chips? En ook nog een hele zak? Thanks voor het reageren op mijn vraag! Ik denk dat ik maar gewoon even kijk hoe het gaat, het liefst zou ik ook gewoon direct haar in haar eigen kamertje laten slapen, maar de kraamzorg is erg voor het 'rooming-in" de eerste weken. En ik kan me dat ook wel voorstellen zoals monique schrijft is het toch wel een enorme verandering voor zo'n kleintje. Eerst in zo'n kleine baarmoeder tegen mama aan en dan ineens helemaal alleen in een kamertje! Poeh! Meisje wordt steeds rustiger hier, zo heel af en toe nog ineens een felle trap, maar nu voel ik vooral af en toe haar voetje langs mijn buik schrapen en haar billen die ze omhoog duwt... 42+6 weken? Sjemig! Da's heus lang! Ik geloof dat ze hier bij 41 weken gaan strippen, maaniet langer dan 42 weken laten doorlopen.. Zelf heb ik het gevoel dat ze de 23e juli komt, maar ik baseer dit nergens op...begin nu toch wel weer te twijfelen en probeer me maar in te stellen op 42 weken, dan valt het altijd mee! Wij eten vanavond noodles en lief gaat dan gauw kleine loempiaatjes halen bij de chinees, want daar heb ik zin in! Ik heb heus een lieve lief... Meiden, morgen ben ik vast heel laat, want ik ga vanavond om 00.05 naar de nieuwe Harry Potter! Dus ik ben niet aan het bevallen o.i.d. Ben gewoon brak! Fijne avond! Liefs, Pluis
Mama van youri: fijn dat alles goed was bij de vk en ik hoop met je mee dat de kleine het weekend gewoon lekker blijft zitten. Noa: wat voor wonderolie was dat?? Auto: ik had al een tijdje door dat mijn uitlaat lek was maar waar... tja dat wisten we niet dus ik net naar de garage, kom ik aan rijden stonden de mannen allebei buiten nee te schudden en gebaren te maken dat ik weg moest (grapje van ze) dus ik lekker doorrijden en stap vervolgens uit, zeggen ze allebei tegelijk jajaja je uitlaat is lek, dus ik jah duh daar kom ik ook voor, dus hun kijken. Jahoor gaat me weer geld kosten moet een hele nieuwe onder, ggrrrr auto`s ook, waarom kunnen ze niet gewoon rijden zonder stuk te gaan! Maar jah volgende maand is tuffie de eerste. Monique: jah ik ga zo even mijn voeten koelen in mijn zwembad, maar eigenlijk is er niks wat helpt ik wordt er helemaal naar van, tis gewoon een zeur gevoel, heel vervelend. Let wel op dat je je voeten niet helemaal afkneld hoor, dat is ook niet goed! Zo alles is gewassen en gestreken, wat een k-klus zeg, had geen zin maar ben er nu wel vanaf! Heerlijk. Verder heb ik nu wel last van mijn buik, misschien toch niet zo slim om alles in 1 keer te willen doen, nou mannetje moet weer eens overwerken dus heb lekker de hele avond voor mijzelf. Ga straks lekker met me pootjes op de bank en lekker bankhangen. wie weet tot vanavond!
hallo mama's! ik ben een mama van het december forum maar ik wil jullie even komen mededelen dat mamamoontje is bevallen van een gezonde zoon!! om 13:47 3200 gram! alles was goed gegaan en ze heeft er zelfs maar 5 uurtjes over gedaan en de prachtige zoon heeft de naam finnley gekregen... groetjes een vriendin van mamamoon
Ginny nog thnx voor het toevoegen Jemig wat hoor ik hier ...lekker gerommel?? Mamamoon...spannend hoor. Ik ben benieuwd! Op een ander augustusforum zijn er inmiddels ook al wat kindjes geboren. Het komt wel lekker dichtbij zo!! Wat een hitte weer zeg...pffffttt ik kan er echt niet goed tegen..maar moet toch behoorlijk heen en weer. Ik heb trouw een doekje bij me waarmee ik constant mn zweetdruppeltjes afveeg. Ik heb mn apk bij de vk weer achter de rug, en bevallingsweetjes van wat precies te doen....spannend allemaal.. Vorige x was ik 2 kilo afgevallen en nu zaten de 2 kilo er weer bij..dus in totaal 8 kilootjes bij tijdens deze zwangerschap. Dit word mijn 3e bevalling..maar toch vind ik het vrij spannend.... Beebje is al goed ingedaald en ik heb wat oefenweetjes enz..maar ik verwacht dat beebje of netjes op tijd komt of ietsjes eerder..(hoop ik) Nou iedereen suc6 met de laatste loodjes!! Eten: Ik eet met dit weer ook bijna alleen maar fruit..en drink veel.. Vandaag op het avondmenu iets makkelijks: zachte bolletjes met heeeelveel sla + tomaat en n kipburger ertussen..jammie.. Maar voor het zover is, eerst naar de 10-minutengesprekken van zoon en dochter op school. Hier ff trotse ma..: beiden een supergoed rapport en ze zijn over naar de volgende groep..joepie!!! Sorry ik liet me ff gaan.... Nou doei
Ooooooohw hiep hiep hoera Mamamoon is bevallen van een zoon!! Wat een leuke naam ook zeg!! Gefeliciteerd mamamoon en een dikke knuf voor jou en je ventje!!!
Wauw!!! Mamamoon, van harte gefeliciteerd met je zoon!! Wat is dat snel gegaan zeg! En 3200gram, wat een mooi gewicht voor het aantal weken zwangerschap. Heel veel geluk samen Dames, het startschot voor de babyboom is gegeven wie volgt?
Whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, mamamoon wat een grap!! Gefeliciteerd meid met je zoon Finnley Mooie naam en wat een mooi gewicht voor je termijn zeg. En wat heb je dat snel gedaan........ Ik hoop dat mijn en andere felicitaties worden doorgegeven aan haar. Wat lief van je mamaweentje, om het hier te melden.
Haha meid, als het niet de 27 is, dan wel dit weekend. Ik ga met Deb mee haha. Zal zo lachen zijn als ze gelijk krijgt.