mamaweentje: bedankt voor het bericht en feliciteer haar aub met haar zoon! Super zeg dat het zo snel is gegaan. Nou, dan kom ik haar in ieder geval niet tegen in het ziekenhuis in Heerlen... kindje op de kamer: wij gaan proberen meteen in eigen bedje. bevalling op gang brengen: hier nog geen behoefte aan, laat de natuur maar haar gang gaan. Kan me wel voorstellen dat je hier anders over denkt als alles te zwaar wordt... weer: behoorlijk warm hier. Lekker ijsje gehad vandaag!!! controle vk: hier geen urine, geen toucheren en geen wegen tot nu toe. Alleen bloeddruk, hartje en voelen aan de buik. Monique: bloeddruk van 159/80 wordt door mijn vk als prima aangeduid. De bovendruk is volgens mij sowieso minder belangrijk. Als je al een beetje gehaast arriveert kan die al om hoog schieten.
Hoera voor mamamoon! Gefeliciteerd met de geboorte van Finnley! Jeeeehhhh!! En wie nu volgt?! Ikke natuurlijk! Ik vind dat ik daar recht op heb omdat ik het 1e ben uitgerekend.... (hoezo ego ) Ja gezellig! Kom ik bij jou bij jou thuis bevallen. M'n oma woont vlak bij jou (Ulestraten, Meerssen) dus die kan dan heel makkelijk meteen op kraamvisite komen. Smeer jij dan een beschuitje? Ja hallo! Tuuurrrlijk joh, chips maakt het meteen helemaal gezond.... hahaha! @Rianne balen van je was zeg! Hier nog geen regen te bekennen... Kindje komt hier wel eerst in wiegje op onze kamer. Maar zodra ik maar enigszins denk dat we beter slapen zonder hem bij ons, dan gaat hup lekker naar z'n eigen kamer! Ik ben toch nog niet aan de knutsel toegekomen vandaag... Ben eerst met de adresstickers voor de geboortekaartjes aan de gang gegaan en uren mee zoet geweest. Maar nu snap ik hoe het moet, wordt best mooi! Oh ik lees ook over ijsjes. Dat ik daar niet aan gedacht heb vandaag zeg, er lagen er zat in de vreizer! Maar nu eerst maar 's koken. Sla met krieltjes en een visje JUMMIE.
Daan, dan is het goed hihi. Lieffie, oh grappig, in Meerssen zit mijn verloskundige Ja tuurlijk regel ik de beschuitjes en dan kan je oma ook gezellig komen. Nog meer bekenden hier in de omgeving? dan weet ik of ik veel beschuit moet inslaan haha.
@ Mamamoon: VAN HARTE GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE ZOON FINNLEY mooie naam hebben jullie hem gegeven hoor, en wat een snelle bevalling... geniet van jullie mannetje!! Meiden kunnen wij ook net als de Juli mama's (de-spruit-is-eruit-lijst) een lijst maken met de dames die bevallen zijn?? en met alle gegevens erbij?
@mamamoon: Gefeliciteerd met jullie zoontje Finnley. Een mooi gewicht voor het aantal weken. En zo te lezen een snelle bevalling.
Mamamoon!!! Gefeliciteerd!!! Wat een gewicht zeg, weet je zeker dat ie niet eerder is gemaakt? Ik wil de volgende zijn!!! Dan hoef ik lekker geen keizersneeeeeeee Mmm eerst nog even enveloppen schrijven dan ben ik er klaar voor!!!
@ Daan: Ahaa ja das waar ook... naja die lijst zal snel aangevuld worden... wie zal de eerste augustus MEID gaan krijgen? de lijst is nog wel blauw
Ja het wordt tijd voor een meisje. Miekiepluis en Mvy jullie hebben een meisje en zijn al 37 weken. Dus kom op!!! Ik wil ook....het is nog te vroeg!
Ja idd, de meiden lopen achter Rianne, daar zeg je wat over de enveloppen schrijven... Ik heb nog niet eens de adressen verzameld Het schrijven is sowieso pas voor na de bevalling want krijg enveloppen pas samen met geboortekaartjes. Maar misschien wel handig de adressen al zwart op wit te hebben staan hihi. Rotklus
Voor wijzigingen en/of toevoegingen aub een PB'tje sturen aan Hanna1974 of aan Ginny (niet aan ons beide) ======================================================================== Augustus 2009 Mama's! BEVALLEN: 24 mei - Sebastiaan - zoon van Worldofme - 30 wkn? - Tijd? - Gewicht? - Lengte? 30 mei - Simon & Lucas - zoons van Sweepy - 31 wkn? - Tijd? - Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - Lengte? 14 juli - Finnley - zoon van Mamamoon24 - 35w6d - 13.47 uur - 3200 gram (12 augustus) Er zijn 4 jongens geboren! Er zijn 0 meisjes geboren! ================================================= Afspraken: Juli: 16: DesireeK gyn 8.30 uur 16: Ginny VK 10.30 uur 16: Mega Babs gyn 18.40 uur 17: Daan VK 14.45 uur 17: Nita gyn 14.30 uur 20: Gentle VK 10.30 uur 21: Welpje VK 21: Lieke VK 9.00 uur 21: Mik VK en groeiecho 23: Muis511 VK 23: Nita gyn 11.15 uur 24: Ollekebolleke VK 9.30 uur 28: Welpje VK 28: Lieke VK 9.00 uur 30: Nita gyn 10.15 uur 30: Noa VK 9.00 uur 31: Hanna VK 13.00 uur Augustus: 04: Welpje VK 04: Noa VK 9.10 uur 13: Mega Babs gyn 18.40 uur 20: Mega Babs gyn 18.40 uur ================================================= Uitgerekend op: 30 juli: Liefie - Jongen - Buddy = Elke 31 juli: ppa - Meisje 01 augustus: Daan78 - Geheim - Buddy = Sweepy & Pupke1979 Ollebolleke - Meisje Renate007 - Geheim Miekiepluis - Meisje - Buddy = Roos 02 augustus: Simmer - Meisje - Buddy = Jingi 03 augustus: MamaVanYouri - Meisje - Buddy = Rianne80 Fon - Meisje 04 augustus: Welpje - Onbekend 05 augustus: Rian83 - Onbekend 06 augustus: Ceertje - Meisje Jessie86 - Meisje Jingi - Jongen - Buddy = Simmer linnie123 - Jongen 07 augustus: Kanela - Geheim Alice - Jongen Anna1976 - Jongen 08 augustus: Marieke1983 - Jongen - Buddy = Verhip Rianne80 - Jongen - Buddy = MvY Assi - Meisje 09 augustus: Marina71 - Geheim - Buddy = Ginny 10 augustus: Ginny - Jongen - Buddy = Marina71 & Nita82 Roos - Meisje - Buddy = Miekiepluis 11 augustus: Lieke1979 - Meisje 12 augustus: wolliewobbel - Jongen 13 augustus: DesireeK - Meisje - Buddy = Mvja Muis511 - Onbekend 14 augustus: Inkerbell - Onbekend Sjanienu1 - Geheim LadyJenn75 - Jongen??? 15 augustus: Debzie1984 - Meisje 16 augustus: Cjpt - Meisje - Buddy = Hanna1974 Bos - Jongen Skatje - Jongen 18 augustus: Verhip - Geheim - Buddy = Marieke1983 kim3 - Jongen - Buddy = Stephanie87 Aguamiga - Onbekend Gentle - Onbekend 19 augustus: tal - Meisje 20 augustus: Annie22 - Jongen - Buddy = Noa307 Sanell - Onbekend 21 augustus: Liz0104 - meisje 22 augustus: Nita82 - Jongen - Buddy = Ginny Megababs - Meisje 23 augustus: Fiona1987 - Onbekend 24 augustus: Ollekebolleke - Onbekend Mvja - Meisje - Buddy = DesireeK 25 augustus: Petrabr - Onbekend - Buddy = Mik Morgenzon - Jongen 26 augustus: Noa307 - Meisje - Buddy = Annie22 27 augustus: Elke - Meisje - Buddy = Liefie Emma21 - Jongen Nyn81 - Onbekend Csillag - Meisje 28 augustus: mik - Geheim - Buddy = Petrabr Hanna1974 - Meisje - Buddy = CJPT & Meiske74 29 augustus: Brusje - Onbekend 30 augustus: Bloem1978 - Geheim Mumtobe21 - Onbekend - Buddy = Kim3 31 augustus: Corinne348 - Meisje 8 keer Geheim 13 keer Onbekend 23 keer Meisje 17 keer Jongen Gezocht Buddy: Kanela Fon Sanell
MamaMoon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Finnley!!!! Fijn te lezen dat het zo snel is gegaan. Geniet ervan!!! Groetjes, Hanna
Mamamoontje, gefeliciteerd met jullie wondertje! Geniet maar lekker van elkaar.. Tja net zoals liefie al zei.....zij is de eerste, maar ik als goede tweede krijg dan wel het eerste meisje. En ik doe het graag voor dit weekend.....
En daar is de volgende jongen!!!! Mamamoon Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Finnley Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat jullie snel naar huis mogen! Hanna Hahaha toevallig allebei tegelijk Baby op kamer Hier komt de baby 's nachts bij ons op de kamer. Overdag weet ik het nog niet....denk ook wel in het wiegje en dan afwisselend in het ledikantje. Dames die bij de VK zijn geweest....fijn dat alles goed was! Grote/kleine baby Ons ventje is dmv een echo (2x) en door voelen bij de VK (1x) geschat op zo'n 6,5 tot 7 pond....een heel gemiddeld gewicht dus. Sex Hou op, schei uit!!! Heb al weken zin, maar vriendlief vind het maar niks met die dikke buik en ik die dan constant roep "oh pas op, kijk uit, voorzichtig" ivm pijnlijke bekken en schaambeen. Maar hij zal er toch binnenkort aan moeten geloven hoor Overtijd lopen Nou ik vind 42 weken toch ook wel de max hoor! Vind 43 weken eigenlijk ook wel een beetje onverantwoordelijk. Bij ons gaan ze, volgens mij, vanaf 41 weken kijken hoe het ervoor staat en eventueel strippen en/of inleiden. Beweging baby Pffff heeft jullie ukkie ook zo'n dikke kont en grote voeten? Heel de dag zitten er voetjes tegen/onder m'n ribben en duwt hij z'n kontje heen en weer Oh ja....ik heb zaterdag m'n gipsbuik terug gekregen! Met 26 weken heeft een vriendin van m'n broer m'n buik gegipst en meegenomen om af te maken. Ik wilde 'm graag beplakt hebben met stukjes spiegel en ze heeft er wat moois van gemaakt hoor! Zal morgen even een fotootje maken en hier effe showen! En m'n schoonmoeder is net naar huis....ze heeft hier gisteren en vandaag van boven tot beneden voor me schoongemaakt....lief he!!! En nu komt tot aan de bevalling elke week een keer om me te helpen met schoonmaken. En dat terwijl ze 150 km verderop woont! Gisteren heb ik meegeholpen met schoonmaken en daarna zijn we boodschapjes enzo wezen doen, en dat moest ik helaas daarna wel bekopen met zere bekken...kon 's avonds niet eens normaal de trap op. Vandaag dus rustig aan gedaan en nu gaat het een stuk beter. Verder weinig te melden...ga zo maar eens wat eten, want Holle Bolle Gijs krijgt honger
@mamamoon gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! hier weer een btje globaal bijgelezen bij ons gaat he kindje ook gelijk op eigen kamer. verder niet veel te melden nog 2 dagen werken! fijne avond liefs mik