Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Vanmiddag naar de vk geweest. Bloeddruk was weer keurig 110/70, kindje ligt nog goed en toen kwam het…. de vk voelde waar het gewicht naar toe zal gaan. Kindje zal geen 6-pondertje worden maar 8 pond. Pff, even slikken toen ik dat hoorde gelukkig wel lichter dan zijn vader die met 9,5 pond ter wereld kwam. Nu maar heel hard duimen dat het kindje op tijd komt en niet tot 42 weken blijft zitten. Mag ik ook op de nominatie voor de volgende augustusmama?!!

2. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Liefie, tevreden over het resultaat van je knutselwerk?

Monique, ojee even rustiger aan dus. Ook jij ‘geschrokken’ van het gewicht.

Mama van Youri, prachtige nagels dus nu? Hihi lastig hè met zo’n buik. Wat een stunt zeg van je gewicht! Fijn dat het dus meevalt!

Noa, schoenen met veters laat ik mooi in de kast staan. Geen zin in, haha!

Miekie, wij willen het hetzelfde gaan doen als jullie. Overdag in eigen kamertje (ledikant), s’avonds in wiegje bij ons in de kamer. Ook omdat ik borstvoeding wil gaan geven. Gelukt met de reiswieg achter het bed? Veel plezier vanavond bij Harry Potter.

Mamamoon, van harte gefeliciteerd met je zoon! Tjee, bevallen in 5 uurtjes wat fijn dat alles goed gegaan is. Geniet van je mannetje!

Ginny, benieuwd naar het resultaat van je gipsafdruk! Wat fijn dat je huis nu helemaal spik en san is!

Jessi, lastig dat je voor je bi je rust moet nemen maar je het niet kan omdat je nog zoveel moet doen. Ik hoop voor je dat je toch je rust kan vinden en zo de laatste weekjes doorkomt. Wordt dus spannend bij je als je volgende week een afspraak voor de inleiding hebt.

3. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    jeetje kletskousen ff weg, en meteen weer bijlezen hihi.

MAMAMOON: GEFLICITEERD MET JULLIE ZOON FINNLEY!!!!
    heel veel geluk toegewenst.

en wat betreft de ijsjes ik heb net een peren ijsje op heerlijk!!!

@cjpt ow nieuwe banden dat is altijd een duur grapje he, maar veiligheid gaat voor alles he.

en ja wordt nu wel tijd voor een meisje!!! zal ik gaan hihi

4. sarah1987

sarah1987 Bekend lid

29 nov 2008
    692
    0
    0
    noord holland noord
    Mamamoon--- Gefeliciteerd met jullie zoon!! Geweldig dat het zo voorspoedig is gegaan!! Geniet lekker van elkaar!

hier vanmorgen naar de vk geweest om de ligging te controleren. Ze twijfelde de vorige keren erg vanwege het vele vruchtwater. De vorige keer zat het al goed ingedaald. Nu werd er zelfs gezegt dat het erg diep zat. En op mijn zwangerschapskaart werd bij bijzonderheden : DIEP!!!! geschreven. Hier keek ik toch wel wat van op. Het lag dus al uitzonderlijk diep :D:D Ik vroeg of dit betekende dat het ook eerder geboren zou worden. De kans is wel wat groter, maar het is geen garantie.
    Ik heb in ieder geval te horen gekregen dat het dus niet in stuit ligt en dat ik in principe vanaf donderdag thuis kan bevallen en de baby er goed voor ligt :D:D
    Ik hoop zo dat het morgenavond begint te rommelen en het donderdag geboren wordt!!
    Dan komt er een vriendin van me kramen en als ik langer doorloop is zij op vakantie.

Vandaag heb ik buikfotos laten maken, dus ook ik ben er klaar voor :p
    morgen alleen nog even het huis goed doorwerken.

Helaas heb ik alleen nog geen echte voorweeen o.i.d. Wel af en toe krampen, maar harde buiken heb ik al sinds 24 weken niet meer gehad.... Morgen avond maar een stuk wandelen, misschien dat dat wat opwekt?

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

jaaaaah! Mamamoon gefeliciteerd!!! :) :)

6. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    MAMAMOON, PROFICIAT MET JE ZOON FINNLEY! :)

En wat de anderen ook zeggen: een prachtig gewicht!
    Dat gaat ons meisje ws bij 40 weken pas wegen :p

Geniet van je kraamtijd!

Liefs Elke

7. Mamaweentje: dank je wel voor de info!

Mamamoon: mocht je dit lezen GEFELICITEERD!!!

Ladyjenn: lekker dat je weer apk goed gekeurd bent.

Daan: niet zo ongeduldig hoor! het komt wanneer het klaar is!

Ginny:lief hoor van je schoonmoeder en zeker lekker dat je huissie schoon is van onder tot boven. En erg fijn dat ze je komt helpen elke week. En heb je lekker gegeten?

Grootte en gewicht kindje: meiden wat de vk ook zegt dat is vaak toch gissen, je weet het pas zeker als het er is en groot of klein dat schijnt voor de bevalling zelf niet veel uit te maken. Maar ach ik kan me er niet heel erg druk om maken als het er maar uitkomt.

Zo ik ga de hond maar eens uitlatan, want dat gaat niet vanzelf en ik hoop dat ze daarna wil eten, heeft ze de hele dag nog niet gedaan!

En als ik terug kom ga ik ff lekker mijn voeten koelen in mijn zwembad, mmm nu al zin in.

Wie weet tot later en niet stiekum gaan bevallen he met zijn allen!:p

8. debzie1984

debzie1984 Bekend lid

22 sep 2008
    981
    2
    18
    Zuid-Holland
    Mamamoon van harte gefeliciteerd met jullie ZOONTJE !!!

Ik hoop dat alles goed gaat met jullie en dat jullie snel naar huis mogen!

9. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    nou meiden

ga een filmpie kijken, allemaal een fijne avond toegewenst
    en niet stiekem gaan bevallen he!!!!

tot morgen

10. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Hoera!!! De eerste jongen! Gefeliciteerd Mamamoon met jullie zoon Finnley!

Liefie...wil niet rot doen...maar IK WIL EERST!! Hihi!
    Jij, ppa en ik zouden eerlijkerwijs nu aan de beurt zijn en aangezien het meisjesgehalte even omhoog moet..Hihi!!
    We gaan het wel zien meiden! Heb toevallig net in de auto goed gesprek gehad ( beetje eenzijdig maar oké..) met dochterlief en haar even vertelt dat ze van ons mag komen! We gaan het zien!

Nu ga ik weer op de bank en om 21.00 naar bed om er om 22.15 weer uit te gaan... Ik lijk wel gek..

Liefs, Pluis

11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ik lig ook heerlijk in mijn bedje... Zo mijn favo series op Net5 kijken :D dus waarschijnlijk tot morgen!
    Wie weet dan weer nieuw babynieuws ;)

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ Mamamoon, van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Ik hoop dat je binnenkort komt vertellen hoe het is gegaan want we zijn reuze nieuwsgierig

@ Mik, lukt het nog een beetje op je werk?

Ik heb gelukkig weer wat meer energie en ben gelijk een stuk gezelliger. Ik heb geen idee waar dat dipje nou vandaan kwam, maar gelukkig is het over gewaaid.
    ananashart/sex/bitterlemon etc ik denk dat het kindje komt wanneer het komt en ga dus absoluut geen hoop vestigen op dingen waar ik toch niet in geloof
    wiegje/ledikant de baby komt bij ons eerst op de slaapkamer in een wiegje ('s nachts) Roos hebben we een week of 8 bij ons gehad en toen is ze over gegaan naar haar eigen kamertje

Ik heb vandaag de intake gehad van kraamzorg, ik krijg voorlopig nog gewoon 49 uur, het schijnt weer erg druk te zijn deze maanden in bevallingsland

13. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    Ananashart is echt niet te vreten:$....heb het vorige keer geprobeerd jakkes! Ik wacht het ook maar gewoon af, ik geloof niet meer zo in al die bakerpraatjes.

@mvy, nee de beeb gaat bij ons ook eerst bij ons op de slaapkamer hoor, vind het ook zielig om hem gelijk in een grote lege kamer te leggen, en het is voor de borstvoeding ook veel makkelijker.

Mijn buik wordt nog steeds verbouwt, aiai...

sex, wel zin maar die buik zit zo in de weg, dus het is echt op een hand te tellen.

@Nita, fijn dat je weer thuis bent maar aan de andere kant kun je er maar beter vanaf zijn in jouw situatie.. sterkte en een knuffel.

@mamanoon, gefeliciteerd met jullie zoon Finnley!!!! geniet ervan.

14. Anna1976

Anna1976 Actief lid

16 nov 2008
    342
    0
    0
    Amsterdam
    @ Mammamoon: GEFELICITEERD!!!

WOW, wordt wel spannend zo :)

Ik loop een beetje te balen: had ik eerst alleen soms kramp tussen mijn benen bij het lopen, sinds gisteravond heb ik er een soort zweepslag in mijn kuit bij. Kan nu alleen nog maar strompelen. En ik wil nog zoveel doen!! Vandaag al strompelend nog allerlei dingetjes gehaald voor bevalling en naar het borstvoedingscentrum geweest. Dacht steeds: ach, die voedings-BH en hemdjes komen nog wel. Maar realiseerde me vandaag ineens hoe snel het kan gaan: ben bijna 37 weken!! In plaats van rustig liggen- wat ik eigenlijk wilde en wat me verstandig leek- dus weer de hele stad door gecrost. Ben wel opgelucht dat ik weer wat dingen weg kan strepen. En morgen blijf ik thuis (zei ze dapper) :)

15. nyn81

nyn81 Actief lid

27 mei 2008
    214
    0
    0
    Ik kwam even kijken of er nog nieuws was en ja hoor!

MamaMoon van harte gefeliciteerd met jullie zoontje Finnley!!!
    Een snelle bevalling las ik en een prima geboortegewicht. Fijn zeg! Hoop dat jullie lekker aan het genieten zijn!

Wow zeg, vanaf nu gaat 't los! :D

Groetjes,
    Nyn

16. Pluis: waarom ga je er zovroeg alweer uit dan?

Anna: gaat je dat ook lukken?? om de hele dag thuis te blijven bedoel ik dan, ik heb ook elke dag dat voornemen het lukt me alleen nooit!

Monique: met je voeten een half uur in een koel zwembad rond poedelen is ook erg lekker voor zere vochtvasthoudende voeten!
    Heb het net geprobeerd en werkt echt, ik ga voor het slapen gaan nog een keertje, wie weet slaap ik dan ook met wat rustigere benen.

ik heb hier ook een beetje boel last van een interne verbouwing,
    jeetje zeg wat kan zo`n kleintje rommelen!

Ga lekker tv kijken dus tot morgen!

17. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Mamamoon:Van harte met jullie zoontje,geniet er van.

Als ik met 41 weken nog niet bevallen ben dan laat ik accupunctuur doen.
    Dat heb ik ook bij mijn jongste gedaan en het heeft wel geholpen.
    En het ging nog vlot ook(4 uur totaal).
    Wij hebben eind augustus 2 feestjes in het vooruitzicht en daar wil ik wel graag bij zijn.

De eerste weken laat ik het bij ons in de slaapkamer slapen in de reiswieg,dat vind ik wel makkelijk ivm de nachtvoedingen.

Donderdag weer naar de vk voor controle en ik ga de ziekenhuistas klaarzetten en de waterdichte moltonhoes om het matras heen doen.

18. verhip

verhip Fanatiek lid

23 aug 2007
    1.463
    0
    0
    Mamamoon, gefeliciteerd! En inderdaad een prachtig geboortegewicht, voor bijna 36 weken zwangerschap!
    Is alles tijdens de bevalling goed gegaan?

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    @Hanna, dutje was heerlijk maar ben dan altijd zo bang om straks niet te kunnen slapen
    Wat een lieve logees heb jij!

@Mumtobe, kan je dan niet voortaan gewoon vragen of je altijd bij die VK mag komen?

@Miekiepluis, kraamzorg is idd heel erg voor rooming in, maar ikke niet;)
    (was volgens mij MvY die het over de 9 maanden warmte had)
    Maar als beeb niet slaapt, mag ze lekker hele tijd bij mij zijn hoor, geen probleem!

@Ollekebolleke, schoenen zijn uit en nu zit het vocht echt in mijn enkels, grappig gezicht
    Maar even geen pijn aan de tenen, da's dan weer wel lekker

@Mamaweentje, bedankt voor het doorgeven!!

@Mamamoon, gefeliciteerd met de geboorte van Finnley!!!
    Echt raar hoor dat wij nu gewoon aan de beurt zijn

@LadyJenn, daar mag je toch ook trots op zijn!!

@Lieke, was ook niet echt paniek hoor over mijn bloeddruk, want die onderdruk is idd het belangrijkste.
    Maar mijn hele pakketje klachten was voor haar genoeg om me even te waarschuwen het rustiger aan te gaan doen

@Ginny, so he wat een lieve schoonma

@Welpje, yep net als jij toch even zoiets van oh nee he maar ook wij gaan die eruit krijgen!

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    *** tromgeroffel aub ***
    wij hebben het geboortekaartje klaar
    die strepen we dus mooi af van het to do lijstje.
    Nu het kamertje nog in orde gaan maken hihi

Deel Deze Pagina