Mumtobe, goede keus. Heel veel plezier. Je hebt groot gelijk dat je het er nog even lekker van neemt. Geniet er van nog even met zijn 2en
@Petrabr, jaaaaaaaaaa het kaartje is af @Mumtobe, he wat jammer dat het net een vervanger is maar zou zo lang het gaat er van profiteren hoor! Dagje weg, iets met varen ofzo?? Lekker met dit weer en je ziet toch wat maar hoeft niet veel te doen Burgers zoo is wel een echte wandeldierentuin Maar wat Daan zegt met rolstoel wel te doen en idd mooi park @Hanna, wat een leuke kleurtjes! @Alice, ik heb daar gelukkig (nog) totaal geen last van Ik kan denk ik ook aan de babykamer beginnen Mirthe sliep daar nog maar wonder boven wonder is het verhuizen naar haar nieuwe grote bed volgens mij in 1 keer gelukt Nu dus haar oude kamer, weer beeb klaar maken!
MAMAMOONIKKE PROFICIAT Lees altijd mee maar post minder,heb de laatste dagen (weken)veel last van harde buiken ,krampen,bloedend tandvlees....en misselijk Baby nog niet ingedaald!kan ook moeilijk in stuit! Baal enorm dat ik een keizersnede zal krijgen. Ben bang voor erna,kan kindje niet zelf wassen,uit bedje halen,zelf naar toiletgaan enz. Normaal gezien ben ik iemand die direct uit bed springt!pfffsorry ma zie het niet zitten. Nu vrijdag moet ik nogmaals op controle bij de gyn en als dan baby nog in stuit ligt,ga ik MAANDAG BINNEN VOOR KS... komt nu wel dichterbij
Hey Ollebolleke, ik had er geloof ik al iets over gelezen bij de juli mama's. Heel begrijpelijk dat je er tegen opziet en het even niet ziet zitten. Maar het gaat goedkomen meid. Misschien herstel je wel heel snel van de ks. Probeer een beetje de moed erin te houden, dat is ook beter voor je genezingsproces. (zeg ik heel makkelijk, weet ik) Peet, Yay kaartje af. Hoe lang is je lijstje nog? Monique, Mirthe dus verhuis naar het grote meisjes bed en het lijkt goed te gaan. voelt ze zich ook een grote meid? MvY, wat een stunt met je kilo's. Laat het straks ook zo snel gaan haha.
@Ollebolleke, kan je gevoelens heel goed begrijpen meid Ik hoop dat beeb stiekum toch gedraaid is en zo niet, ga er in mee meid, probeer je niet gek te maken. @Daan, of ze zich een grote meid voelt weet ik niet, maar ik vind zelf dat ik ineens weer een heel klein meisje heb In het babyledikantje lijkt ze heel wat maar in haar "normale" 1 pers. bed is ze ineens weer innieminnie Ze heeft wel een prinsessendekbedovertrek gekregen en vind dat helemaal geweldig Wil nu elke keer bij pses lapen
sorry meiden heb amper iets bijgelezen niet echt de puf... wel wil ik mamamoon proficiat wensen met de geboorte van haar zoontje!!!!!!!! voor de rest gaat hier alles zen gewone gangetje, veel harde buiken, de slijmprop in stukjes aan het verliezen, morgen naar de gyneacoloog en dan weet ik meer xx
Monique, oh ja, nog niet eens bij nagedacht. Zo meisje ineens in een groot bed. Maar ja, wel een 'psesse' bedje. Och hemel, zit helemaal in een heftige discussie verwikkeld met mijn man over het wel of niet gebruiken van 'oortjes' tijdens de tour. zucht....hij begrijpt me niet en ik hem niet
Daan, nou als het goed is vliegen de kilo's je na de bevalling om de oren Mumtobe, veel plezier vandaag in Burgers Zoo! Pluis, en heb je het overleefd? hihi. Was de film leuk? Monique, moet je nog helemaal beginnen aan de babykamer? Super dat Mirthe in 1x in haar nieuwe bed ging slapen. Hier vannacht weer liggen lezen toen ik weer eens wakker was. Nu dus weer lekker moe, maar heb besloten vandaag een heerlijk dutje te doen. Eerst straks wat poetsen als ik thuis kom. Verder eigenlijk geen nieuws... Nog baby's geboren??
ja, heb wat kat perikelen gehad vanochtend vroeg en toen kon ik niet meer slapen.. @mumtobe veel plezier in burgers zoo, wij vinden het de leukste dierentuin!
@ Monique, hoe is het met Mirthe in het prinsessenbed gegaan? wat moet jij nog allemaal doen? @ Daan, ik heb geen idee wat ik allemaal nog moet doen, zal binnenkort de wieg maar gaan vragen aan schoonmoeder. Van de week gaat Andy de meubeltjes naar binnen brengen. Il lees hier zo vaak van mij mag het gaan gebeuren, zoals jullie kunnen lezen mag dat bij mij nog helemaal niet. Ik ben nog niet klaar met alles
Goedemorgen!! Monique wat goed dat Mirthe in het grote bed ging slapen!! Miekie hoe was HP? Hier slechte nacht zeg...gewoon vaak wakker liggen en geen goede houding vinden. Straks naar gyn. Fijne dag allemaal!
Zo mag weer op 9 paginas reageren. Ppa, paprika chips Hanna, chips met fruitsmaak? Nou nee dat lijkt me niet zo lekker hihi. Hoewel die appelchips wel te eten zijn. Miekiepluis, ik krijg geen zuur van het chips. Maar ik heb het zoiezo gemakkelijk, want ik krijg nergens het zuur van. Hoe was Harry Potter? Mamaweentje, super dat je ons op de hoogte brengt! Mamamoon, GEFELICITEERD!!!! Flinke baby voor bijna 36 weken zwanger! Welpje, 8 pond is wel wat anders dan 6 pond. Nou ja, er is er nog nooit een blijven zitten, komt vast helemaal goed. Ik hoop wel voor je dat je niet overtijd gaat lopen. Noa, mmmm perenijsjes. Die ga ik ook halen Sarah, jij hoopt ook op een bevalling met 37 weken? Ik ook hoor, lijkt me super. MvY, ook gossip girl gekeken? Ook een van mijn favoriete series. Anna, wat vervelend dat je een soort zweepslag hebt. Lekker rustig aan doen (is moeilijk, ik weet het) Hanna, wat een leuk kleed! Mooi! Alice, hier ook aan de zoogkompressen. Het is niet zo erg als bij jou, maar er komt wel regelmatig wat uit. Vooral snachts. Ollebolleke, balen dat de baby in een stuit ligt. Ik hoop zo voor je dat de baby nog draait. Zullen er vandaag nog babys geboren worden
goedemorgen allemaal, Mamamoon van harte gefeliciteerd met je zoontje. Geniet er van. Voor de rest: fijne dag allemaal.
Daan, ja juist ,ik schrijf en lees ook mee met juli mama's. Jij zit ook op 37+ weken dus kan ook altijd een julibabytje worden he. Monique, Snoezig he,zo een (terug) klein meisje in een grote bed. Liz, wat....?Al je slijmprop aan tverliezen doe maar rustig aan. Slechte nacht gehad (6keer eruit )voor nen plas en mega misselijk opgestaan. Begrijp er niks van,misselijk is toch een kwaal voor begin zw?
Jessi, jaaaa 90210 en Gossip Girl zijn hier ook favouriet! Alice, succes bij de gyn! Petrabr, dan duim ik dat je beebje nog even blijft zitten Marieke, oh dat klinkt vervelend. Zo, dacht ook ff lekker vroeg naar de winkel te gaan. Stond ik voor gesloten deuren. Net maar even terug gegaan, was om 8.30 open (stond er om 8.15 hihi) en ff lekker stokbroodje gehaald. en komkommer en tomaat hmmm. Dus nu ff broodje gezond eten en dan aan de slag!
Goedenmorgen Ladies, @Mumtobe: Veel plezier in Burgers Zoo... En neem gewoon lekker een rolstoel daar... Kan je er tenminste van genieten. Het is toch altijd zwaarder dan je verwacht... @Monique: Ohhh Jullie kleine dame al een groot bed Ben benieuwd hoe het bevallen is... @Ollebolleke: Balen zeg dat je Beebje in een stuit ligt... Het wordt al wel spannend voor je... @Pluis: Vast nog in dromenland... Ben wel benieuwd of de film de moeite waard was om zo te nachtbraken Maar dat denk ik haast wel als ik op tv de reacties zo hoor... @Mvy: Fijn he die winkelopeningtijden... Het is hier ook zo verwarrend. De ene gaat om 8.00 uur op en sommige zelfs pas om 9.00 uur... en wat ik ook wel vervelend vind is dat hier veel winkels ook al om 17.30 uur sluiten.. Heb niet zo best geslapen helaas... voel me een beetje brak... Ga op tijd de dingen doen die ik wil doen en hoop op een dutje vanmiddag... We zullen zien. Anders vanavond heel vroeg naar bed
MOgge allemaal Petra: lekker he als dat lijstje steeds kleiner word! Mumtobe: mocht je het leuk vinden om naar een dierentuin of museum of iets dergelijks te gaan dan kan je daar vaak een rolstoel huren/lenen. Zo kan je mocht het nodig zijn toch regelmatig zitten en ook lekker genieten van een dagje weg. Lekke (.)(.): heb ik al vanaf 25-26 weken, maar merk nu wel dat het steeds erger word. Hebben sommige van jullie ook dat de ene tiet meer lekt dan de ander?? Pluis: en en en .... was het leuk? Monique: fijn dat mirthe 1 keer geslaagd over is gegaan naar het grote bed! Ik heb gisteren dus 2 keer `s avonds mijn voeten gekoeld in mijn zwembad en met een kussen onder mijn voeten eind geslapen en ben nu toch weer een deel vocht kwijt, dus denk dat het wel helpt, heb ook minder zere voeten, nu mijn handen nog! Probeer het ook wie weet helpt het bij jou ook! Ollebolleke: wat vervelend dat je een ks krijg, dikke knuffel voor jou en ik duim dat de kleine alsnog draaid. Daan: ikke snap niet, oortjes tijdens tour??? Zo wat een dag alweer, was om 6 uur al wakker, heb mezelf in bed weten te houden tot half negen, vervolgens kon ik vandaag weer kots ruimen dit keer van de hond, bah. en ik word geeeekkk, er zitten hier 10 vliegen mij te irriteren, en er staan een pc en luchtpom[je aan die een verschrikkelijke takke herrie maken, ggrrrrrmfff.:x En mijn mobiel (net nieuw) is stuk!!! Als ik een smsje wil versturen doet ie daar gerust de hele dag over of eigenlijk ne ebhij wil hem helemaal niet versturen en als ik hem dan opsla in concepten en het nog een keer wil prberen dan slaat mijn hele telefoon vast!:x En ik heb net mijn reserve mobiel uitgeleend, heo stom kan je zijn! Sorry voor mijn klaag zang, ik ga maar een broodje eten en dan mijn schoonmoeder ff lastig vallen met mijn irritaties. Meiden tot later.