Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    Ik heb gebeld!
    En moet het de komende uurtjes even in de gaten houden!

Ik snap dat afscheiding erbij hoort maar als het opeens zoveel langs beide benen loopt en op de grond ligt woow!

Nouja komt goed.
    Ik heb niet bijgelezen geen puf voor!

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

normaal gesproken maakt het ook niet uit, maar nu met de crisis is het ook op het werk van mijn vriend heel erg rustig en hoe nuttiger hij zich maakt hoe beter natuurlijk.

maar goed, hij snapt het idd waarschijnlijk wel

3. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hier ook 's ochtends veel afscheiding. Komt omdat je het de hele nacht hebt liggen opsparen en dan als je opstaat de zwaartekracht ineens zijn werk doet. Dus dan kan het ineens heel veel lijken. Maarja, ik heb geen harde buiken en voorweeen etc. Dus bij twijfel: even bellen!

Jammer dat jullie allemaal zo ver weg wonen! Nou misschien doe ik wel gewoon stoer en ga ik alleen naar het strand...

Haha wie zei dat over dat badpak? Ik ga niet zwemmen hoor. Ik ga me ondanks mijn bescheiden 67 kg écht niet in het openbaar vertonen in een bikini ofzo haha. Dat ga ik al die onschuldig mensen niet aandoen!

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Zit trouwens te ontbijten met chocolade pinda's... zou dat erg zijn ;o)
    Misschien verklaren dat soort acties wel waarom ik de laatste 2 weken zo onder de pukkeltjes zit hihi

5. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    @cjpt: Hier woon ik ook vlakbij het strand... maar heb er vanaag geen fut voor anders had ik ook graag even door het koele water gewandeld en dan lekker wat drinken op een terras...
    Oohhh lekker chocoladepinda's :p Dat lust ik ook wel als ontbijt hoor hahaha...

6. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Goeiemogguuh!

Wauw de eerste bevalling!!!

Mamamoon en Mamamoonman, gefeliciteerd met jullie zoon Finnley!

Gaaf hoor, dat is toch echt het startschot voor ons :) Mamamoon was maar een paar dagen na mij uitgerekend *krijgt nu echt kriebels* Aan het gewicht te zien was ze misschien wel verkeerd berekend. Onze krum zat vorige week op de echo nog maar op 2450 gram...

Trouwens, wat de VK zegt is idd een grove schatting, maar op de echo is het wel vrij nauwkeurig, of niet? Anders lijkt het me erg onnuttig, zo'n groeiecho ofzo...

Zoogcompressen had ik alleen afgelopen weekend nodig. Volgens mij heeft het wel te maken met wat je doet of wat je lichaam doet. Wij hadden seks gehad én ik had van die indalingsweeën, dus op een of andere manier had dat er wel mee te maken denk ik. Beetje te veel impulsen op mijn tietjes ;) Normaal moet ik alleen een beetje sneller een schone bh aan, want soms komt er wel een drupje uit. Geen stromen nog gelukkig.

Oeh Ollebolleke gaat jullie allemaal voorbij denk ik, of jullie moeten opschieten voor maandag! Heel veel succes Ollebolleke, en je komt er best doorheen, ook met een KS!!! En die schoonzus (was het je schoonzus eig?) zou ik afschieten! Wat ontzettend kinderachtig!

Annie22, volgens mij is vruchtwater echt kleurloos, dus zou me geen zorgen maken. Ik heb ook wel een poosje gehad dat ik uit bed meteen naar de wc rende, omdat het dan allemaal er uit stroomde, blegh. Ging hier gelukkig ook weer over.

cjpt, hier een vrijwilliger voor het strand!! Helaas hebben we hier alleen een enorme rivier in de "voortuin" en een berg in de "achtertuin", dus geen strand. Ben ook al jaaaren niet op een strand geweest...

Pfff, hier vandaag maar weinig puf. Morgen hele dag druk, dus neem het er vandaag maar van. Manlief wil al een half uur Criminal Minds kijken, dus ik ga hem nu maar blij maken ;) Hmm, en ik ga nog even een snoepsleutel pakken :D

Tot later!!

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Zo meiden, ik ga eens heftig aan de was/poets hier. Tot later!!

8. Welpje 09

Welpje 09 Actief lid

22 dec 2008
    147
    0
    0
    Monique, tuurlijk dat ‘klusje’ klaren we ook, eruit moet het en het blijft een ‘kleintje’ ondanks zijn/haar gewicht. Is ook maar een schatting die ze voelde van buitenaf en heel betrouwbaar schijnen die schattingen niet te zijn maar goed verwacht ook geen lichtgewicht… Ging net even ter vergelijking mijn map door met babykaartjes van vrienden en kennissen en ach dat waren ook flinkerds, pff gelukkig!
    Wat fijn dat de overgang naar het grote bed én andere kamer zo gemakkelijk ging bij Mirthe. Nog grote klussen of valt het mee en schuift het kamertje door?

Petra, applaus!! Wat fijn dat het kaartje klaar is en er een streep doorheen kan. Op naar het volgende project; het kamertje, succes!

Mum to be, veel plezier in burgers zoo.

Alice, nee hier geen zoogkompressen nodig. Heb geen last van lekkende borsten.

Ollebolleke, hopelijk voor je angst is je kindje gedraaid.

MvY, tjee wat is jouw huis spik en span met al dat gepoets…

Jessi, ik hoop dat het je lukt om je rust te houden omdat je nog zoveel plannen hebt.
    Tja, hoop ook dat ons kindje wat eerder komt maar goed blijkbaar is het dan toch nog niet af, haha!

Rianne, balen dat je gyn met vakantie gaat, die dus niet jouw bevalling gaan begeleiden? Hopelijk tref je er een waar je ook een klik mee hebt.

Annie, bellen! Helemaal met jouw onrustige buiken.

Eindelijk weer een nacht ‘goed’ geslapen en hoefde er maar 2 keer uit om te plassen. Heerlijk! Gelukkig heeft het niet snoepen (vooral geen chocolade) en het aanpassen van beleg effect op mijn maagzuur. Vannacht geen last van gehad!

Sow, ik ga maar weer eens wat sprokkelen bij de babyzaken. Matrasje was uiteindelijk gebracht maar past helaas niet dus terugbrengen en zal vast niet met lege handen de winkel uitgaan....

9. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    #14309 miekiepluis, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    Gooooodmurning meiden!

Kennen jullie die mop van die 2 mensen die naar Harry Potter gingen, midden in de nacht?
    Die gingen niet...
    Hihi...we zaten in de auto en lief die gaapt heel uitebreid en ik zeg "Wil je wel gaan?" en hij zegt:" ik heb wel grote moe en ik ben bang dat jij het zo moet bezuren morgen..." Daar was ik zelf ook wel een beetje bang voor, dus we zijn omgedraaid en nu gaan we vrijdag gewoon om 20.00...

Ollebolleke: Hè, meis, kan me voorstellen dat je baalt! Maar zie het zo, maandag heb jij je krummel in je armen! Probeer er in mee te gaan denk ik... Zegt zij..
    OH!! Wat onaardig van jouw zus!! Zou ik ook heel boos om kunnen worden!! getsie!!

monique: Wauw, mirthe naar het grote bed! Volgens mij best weer zo'n mijlpaaltje!

Liz: Slijmprop al aan het verliezen?? Rustig aan hoor!

Ollebolleke: Misselijkheid hoort ook wel weer bij het einde...heb het namelijk ook en vlos legde uit dat allereerst je buik nu helemaal gevuld is met baby en dus je maag niet zoveel ruimte meer heeft en daarnaast komen er weer andere hormonen vrij waar je lijf weer aan moet wennen... Dus helaas!

Ollekebolleke: Komt ook allemaal wel tegelijk, en kamikazevliegen en je mobiel en takkeherrie! Inderdaad maar even lekker ergens je frustraties kwijt maken!

Brusje: Dat heb ik ook!! Ik kan de badkamer echt uittekenen! En de wcbril staat ongeveer in mijn billen zo vaak als ik daar zit! Maar ik wist niet dat blaasontsteking weeen kon opwekken... Ik ga morgen ff urine wegbrengen..

Jessi: echt zin weet ik niet, maar ik kijk wel uit naar de bevalling. Ik ben ook zo nieuwsgierig en ik wil haa zo graag vasthouden, en kijken hoe ik zelf ben en hoe mijn lief is!

Annie22: Bellen meid!

CJPT: Jij ook dikke-worstvingers?? Irritant hè! Doet echt gewoon zeer soms! Fijn dat je papa en mama weer terug zijn van vakantie!
    Eh..ontbijt met chocoladepinda's...is toch net zo iets als pasta-choco? Moet kunnen....hihi!

Welpje: Fijn dat het weer wat beter gaat met je maagzuur en dat je lekker hebt geslapen!

Daan: Sopse!

Ik voel me vandaag een beetje gammel dus doe rustig aan.. Heb de eetkamerstoelhoezen ( lekker woord voor galgje...) in de was gedaan en ga zo lekker even naar het dorp. Heb van lief een muziekdoosje gekregen et het melodietje van "Chim chimmeree" van Mary Poppins.. Dit omdat ik ten eerste helemaal gek ben van die film en ten tweede omdat ik uitgenodigd was om auditie te doen voor "Op zoek naar Mary", maar dat leek me met een zwangere buik nu niet echt handig... Maar oh, wat had ik die rol graag gespeeld!! Maar goed, ik wil dus een knuffeltje om het muziekdoosje maken, dus op naar het hobbywinkeltje!!

Meiden, rustig aan!
    Liefs, Pluis
    ( Hebben andere meiden zonder enige voorweeen of andere dingen dat ook, dat gevoel van "Boehoeh, ik wil ook dat er wat gebeurd!!")
    Ik wel namelijk...

10. annie22

annie22 Fanatiek lid

11 nov 2008
    1.355
    0
    0
    @Annie geeft Miekiepluis bij deze een zootje voorweeen!!
    En wat een goeie grap, maar wel een verstandige keuze denk ik.

11. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    #14311 noa307, 15 jul 2009
    Laatst bewerkt: 15 jul 2009
    goeiemorgen meiden

jullie waren al weer vroeg op zeg pfff!!! ik had een onrustig nachtje, ondanks ik zelf veel moest plassen, ging me hond oook nog is ong 6 keer overgeven, nou op den duur ging ik mee. ze is beetje ziekjes zou begot niet weten hoe het komt.

er was iemand naar de dierentuin leuk hoor, zou ik ook wel willen maarja woon overal zover vandaan hihi en me bvriend heb nog geen vakantie die krijgt ie pas als ik 37 weken ben en dan ga ik liever geen uren meer ver van huis hihi.

pff voor de rest weet ik het ff niet meer.
    owja staat nieuwe foto in me album

@pluis hihi was ook wel erg laat he die film 20.00 is toch een mooiere tijd.

12. zicht

zicht Niet meer actief

Goede middag!!

@ miekepluis, haha, groot gelijk dat jullie niet zijn gegaan. De film blijft vrijdag nog wel hetzelfde :)
    Ik zou ook willen dat het begint. Ik ben het zwanger zijn een beetje beu. Ik zie ook helemaal niet op tegen de bevalling, het mag beginnen! Iedereen om me heen gaat allemaal naar leuke feestjes enzo. In het begin vond ik het niet erg om veel over te moeten slaan, maar nu vind ik 9 maanden toch wel verrekkes lang duren!!!
    Zo weer genoeg klaagzang van mijn kant.
    Ik ga vandaag mijn schilderijtjes voor de babykamer afmaken.

Ik ben ook nog opzoek naar een buddy, beetje laat misschien...
    Nog liefhebbers?

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik ben trouwens benieuwd hoe het met Kanela is... ze schreef op 1 juli dat ze nog 2 weken moest wachten op de nieuwe uitslagen... hoop dat die ook meevielen...

14. zicht

zicht Niet meer actief

Hoe gaan jullie trouwens om met jullie partner die graag biertjes willen drinken met uitgaan?

Ik voel me soms zo'n zeikerd, maar ik wil dus echt dat hij optijd thuis is en zo min mogelijk drinkt. Normaal maak ik me nooit druk om maar met die zwangerschapshormonen kan ik er niet zo goed tegen als hij lang weg is. Vriendlief zegt ook wel blij te zijn als de oude fon weer terug is hihi. Ik ook!! Ik heb last van verlatingsangst en bindingangst tegelijk! (niet zo'n handige combinatie) Dit weekend gaan hij naar extrema outdoor met onze vrienden. Ik ga natuurlijk niet mee (grrr). Heb gevraagd of tie wel een uur voor het einde richting huis gaat want anders doe je drie keer zo lang over de terugreis. Gelukkig begrijpt hij het wel na lang discussieren. Als er iets met mij gebeurd dan wil ik gewoon dat hij er zo snel mogelijk is. Ben ik de enige die zo moeilijk doet?

15. zicht

zicht Niet meer actief

@ cjpt, ik zat er net ook aan te denken. Hoe zou het met Kanela zijn ja. Lang niks meer van haar gehoord.

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hmmm dat probleem heb ik niet zo. Maarja, wij zijn ook niet van die stappers enzo. En wij wonen zover buiten de bewoonde wereld dat als mijn vriend ergens heengaat hij verplicht met de auto moet dus hij zowiezo niet kan drinken.

Maarja, als het je dwars zit zou ik er toch echt een beetje eisen in stellen hoor. Het gaat nog maar om een paar weken en dan kan hij weer gaan en staan en drinken wat hij wil! Dus misschien kun je hem vragen of dit voorlopig even het laatste avondje stappen mag zijn... die paar weekendjes kan hij toch wel gewoon thuis zijn?

Ik maak hier meer een punt van zijn mobiel. Hij heeft zijn geluid altijd uitstaat en gebruikt dat ding echt NIET. Als mensen ons nodig hebben bellen ze altijd mij want hij neemt toch nooit op. En normaal boeit het me niet zo maar nu ga ik dat wel lastig vinden. Stel nou dat er wat is? Maarja hij heeft wel gelijk dat ik hem dan wel op zijn werk kan bellen of dat hij bijv onderweg naar huis is. Maar neemt niet weg dat ik het fijner zou vinden als hij mobiel bereikbaar was.

17. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    @fon volgens mij wil niemand ene beschonken partner aan bed hebben staan mocht het zo ver zijn natuurlijk. maar het lijkt wel als die mannen dat niet willen inzien grrrr.mischien moeten we ze maar mee laten zwangeren hihi

18. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Thanks Annie! Laat die voorweeen maar komen!! :D

19. hanna1974

hanna1974 VIP lid

9 sep 2007
    8.888
    0
    0
    Zuid-Holland
    cjpt, leuk dat je nu het kamertje aan je ouders hebt kunnen laten zien.
    Veel plezier op het strand als je nog gaat!
    Ik had graag op je uitnodiging ingegaan, maar ben zo moe na de logees en heb erg last van mijn bil/bekken....
    Dus nu maar even thuis chillen.

Miekiepluis, groot gelijk dat je lekker vrijdag naar de avondfilm gaat!!

NU ga ik wachten op mensen van Bosch die onze nieuwe koelkast hopelijk komen maken. Ik ben benieuwd.
    Vanmiddag komt er ook nog een oud-collega langs. Die heb ik echt al een tijd niet meer gezien, dus erg gezellig om even bij te kletsen.

Groetjes, hanna

20. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    shit: heel bericht getypt en nu is het weg! Tweede poging.

monique: ok dan zal het inderdaad het hele pakket zijn. doe je het nu rustiger aan of trek je je er niets avn aan?

annie: hier ook regelmatig last van afscheiding die 's morgens langs de benen loopt. Maar goed dat je hebt gebeld. Ik hoop dat het inderdaad mee valt.

pluis: jammer dat jullie te moe waren, maar film loopt inderdaad niet weg.

hanna: mooi kleed

mum to be: veel plezier in burgers zoo!

lekkende borsten: al vanaf 20 weken. Alleen 's nachts en dan draag ik bh. Wel balen, amar het helpt!

hier alles ok: gisteren menstruatie-achtige buikpijn. Is dit psychisch (vk zei dat ik dat kon krijgen vanaf nu) of is baby echt aan het indalen?

boeken: heb in 2 dagen "Haar naam was Sarah" uitgelezen. Als je van zielige boeken houdt echt een aanrader!

Deel Deze Pagina